Oh dit kan ik wel deels beantwoordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:05 schreef wyccie het volgende:
Dat Glazen Huis, dat is het Radio 3FM ding toch?
En je gaat altijd elke dag daarheen? En dan wat? Er mag toch niemand naar binnen?
Werk je niet?
Echt, waarom vraag ik dit?
Omdat je de hoop op een normaal antwoord nog niet op hebt gegeven?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:05 schreef wyccie het volgende:
En je gaat altijd elke dag daarheen? En dan wat? Er mag toch niemand naar binnen?
Werk je niet?
2004 was ik nog heel dichtbij (Utrecht, red.), vorig jaar ging ik wel actief op verplaatsing. Met de trein ben ik al heen of terug bijna twee uur zoet. 's Nachts ben ik toeschouwer voor de buis want ik houd het zo basic mogelijk (ik ben te gierig om een hotel te boeken, red.).quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:05 schreef wyccie het volgende:
Werk je niet?
Best goed van me, hè?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:11 schreef TradeMarkie het volgende:
Omdat je de hoop op een normaal antwoord nog niet op hebt gegeven?
Of een beetje te optimistischquote:
Duurde nog even, ik vond er eerst niets aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zie dat Ofyles2 zijn hele FB heeft volgepend. Ga ik later eens naar kijken, misschien komen we er dan achter wie die mafkees is.
Lily Allenquote:Op woensdag 11 maart 2009 18:41 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens Festivalinfobezoekers:
Nine Inch Nails, Kaiser Chiefs, Lily Allen, The Mars Volta, Flaming Lips, Pendulum, Laurent Garnier, Röyksopp, Mogwai, Ghinzu, Fleet Foxes, Social Distortion, Lady Gaga, Just Jack, Priscilla Ahn, M. Ward en The Hickey Underworld.
Als nieuwe namen voor Rock Werchter
Neuh dat niet, maar misschien af en toe eens een opdrachtje doenquote:
Voor iemand die liefst incognito blijft op FOK! ben je best nieuwsgierigquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:28 schreef wyccie het volgende:
Ik zie dat Ofyles2 zijn hele FB heeft volgepend. Ga ik later eens naar kijken, misschien komen we er dan achter wie die mafkees is.
Hoe weet jij dat ik nu weg moet om te trainen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
En dat klinkt dan weer zo pessimistisch.![]()
Tot later.
http://www.jansmit.com/gastenboek/quote:Heey jan,
Ik was vandaag bij je en te gek dat het was en je praatte zelfs paar keer en zei zelfs me naam. Ik zelf zei tegen je dat ik zenuwachtig was en je stelde me gerust. Weet je ik was een hele erge fan maar nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg meer .Je bent gewoon de beste artiest die ik ken en een lekkerding tongue wink Ik ben zo blij om jou ontmoet te hebben ik was zo zenuwachtig je bent echt geweldig. En over je tatoo je moet het lekker zelf weten en ik vindt het zo lief van je om dat te laten zetten voor Yolanthe zo romantich en wat alle media zegt moet je laten gaan het is jou lichaam toch.(wel jammer dat je hem vandaag niet liet zien maarja) en nog heel erg gefeliciteerd met je gouden harp al heb ik dat live ook gedaan hahah je bent gewoon top andere woorden heb ik gewoon niet
xxx mandy xxx uit Den Haag
ps. ik hou van je om wie je bent
Tijden niet, hoe vaak ze rijden wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:35 schreef MaJo het volgende:
Maar als ik het goed begrijp ben je een treinenfan Ofyles? Ik ken iemand die kent alle treinnummers en tijden enzo uit zijn hoofdHeb jij dat ook?
Moet ergens bij Leidsche Rijn geweest zijn. Vorig jaar reed ik daar voor het laatst langs met een lijnbus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:40 schreef iamredleader het volgende:
Zo, net thuis aangekomen
En gelijk m'n goede daad van de dag onderweg gedaan: flitscontrole op de A2 doorgegeven, hectometerpaaltje 47.4 Utrecht richting Amsterdam, onder een brug. Gelijk op 538 in het display zichtbaar, en om 19:30 met het verkeersnieuws
Tussen Breukelen en Abcoudequote:Op woensdag 11 maart 2009 19:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Moet ergens bij Leidsche Rijn geweest zijn. Vorig jaar reed ik daar voor het laatst langs met een lijnbus.
Grappigquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tijden niet, hoe vaak ze rijden wel.
Over treinnummers gesproken: ik reis dagelijks met de series 2100, 2200 en 2600. Vroeger incidenteel met moederlief de serie 3000.
Overigens ben ik mijn forumcarrière begonnen op retmetro.nl, niet te verwarren met ret.nl.
Ik zit te twijfelen tussen de series 800 en de 3000 (van respectievelijk Maastricht/Heerlen en Nijmegen naar Alkmaar, Schagen en Den Helder) series 3100 en 3500 (vanuit Eindhoven en Nijmegen naar Schiphol).quote:Op woensdag 11 maart 2009 19:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
GrappigDe tijden van sommige treinen weet ik wel, zoals de trein van Utrecht naar Amsterdam en terug, en de trein naar Den Haag vanaf Utrecht en Amsterdam
Maar die heb ik gewoon vaak genomen.
Met welke series ik reis heb ik geen idee van, maar dat weet jij waarschijnlijk welDubbeldekker van Utrecht naar Amsterdam en terug met van die paarse stoelen. Ze hebben nu ook nieuwe met blauwe stoelen
Die ruiken nog fris
Ik ga van Utrecht Centraal naar Amsterdam Amstel, dus de treinen uit Maastricht/Heerlen en Nijmegen inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen tussen de series 800 en de 3000 (van respectievelijk Maastricht/Heerlen en Nijmegen naar Alkmaar, Schagen en Den Helder) series 3100 en 3500 (vanuit Eindhoven en Nijmegen naar Schiphol).
Ironisch gezien maakte ik ook mijn eerste rit met de Regiorunner (zo heten die nieuwe dubbeldekkers) met de serie 3000.
Het gaat niet werken, dat profielwerkstukquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
PS: Probeer er de komende tijd niet al te veel aan te denken. Zet het idee van samen iets doen tijdelijk uit je hoofd, werk gewoon met haar samen aan je profielwerkstuk en heb het er verder niet over. Kijk dan over een paar weken of je echt nog wel zin hebt om iets met haar samen te doen.
Ja maar dat is dus wat ik altijd doe; ik ga altijd naar haar toe om het uit te praten ofzo of ik ben degene die ten slotte besluit om het inderdaad te negeren, zoals zij altijd doet... Dat kan ik toch ook niet altijd volhouden?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Soempie het volgende:
Ik heb ook geen advies. Al mijn 'ruzies' verlopen ongeveer zo en ik heb ook geen idee hoe dat te veranderen.
Misschien toch maar een gesprek aangaan en rustig proberen te luisteren naar haar en van haar hetzelfde vragen? Klinkt namelijk alsof er een hoop opgestapelde irritaties zijn en misverstanden. En dan niet elkaar verwijten gaan maken en in de verdediging schieten, maar echt luisteren en rustig blijven.
Geef ik toch advies.
Ik ben er vrijdagquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:19 schreef Whiteguy het volgende:
Ik hou me ook maar wijselijk afzijdig voorlopig
Zijn er vrijdag nog mensen in Amsterdam? Ga naar die carrierebeurs en daarna misschien nog even de stad in.
Nee, die treinen hebben treinstelnummers, niet te verwarren met de treinseries (combinaties van ritten) die ik opgeef. Oorspronkelijk werden de Regiorunners genummerd in de serie 8200 en 8400 en waren ze respectievelijk drie- en vierdelig.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga van Utrecht Centraal naar Amsterdam Amstel, dus de treinen uit Maastricht/Heerlen en Nijmegen inderdaadIs de 800 dan de paarse en 3000 de nieuwe?
Ik snap er helemaal niets meer vanquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, die treinen hebben treinstelnummers, niet te verwarren met de treinseries (combinaties van ritten) die ik opgeef. Oorspronkelijk werden de Regiorunners genummerd in de serie 8200 en 8400 en waren ze respectievelijk drie- en vierdelig.
Tegenwoordig rijden ze na de verlenging van de combinaties als vierdelige en zesdelige combinaties en zijn ze genummerd in de series 8600 en 9400. De echte nieuwelingen rijden rond in de series 8700 en 9500. De treinen kunnen beschouwd worden als treinstellen, maar in feite zijn de nieuwste dubbeldekkers (genummerd van 9547 tot 9597) de enige treinstellen. Alle andere dubbeldekkers zijn stammen met als bedoeling beschadigde bakken snel uit te wisselen.
Trustequote:
Hoe kom jíj daar danquote:Op woensdag 11 maart 2009 19:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
http://www.jansmit.com/gastenboek/![]()
![]()
Nahja dat weet ik zo net nog niet, ze heeft in ieder geval op school weinig mensen behalve mij, ze is nu steeds vaker alleen of hangt bij mensen die haar niet echt erbij willen hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:46 schreef wyccie het volgende:
PS, is dit diezelfde vriendin die jou toen niet voor haar verjaardag had uitgenodigd? Hoe zat het daar eigenlijk mee?
Als ik het zo lees, is het eerste wat in me opkwam dat ze geldgebrek heeft (niet naar de twee concerten, last minute musical).En verder is ze niet eerlijk naar jou toe.
Als iets haar ervan weerhoudt om met jou af te spreken moet ze dat gewoon zeggen en niet telkens afzeggen, jou daarmee irriteren, en vervolgens weer doodleuk over iets anders beginnen.
Aan de andere kant mag jij ook wel duidelijk tegen haar zeggen wat jij ervan vindt, en dat jij het zo vervelend vindt hoe ze jou behandelt (of in ieder geval hoe het overkomt op jou: ze kan het ook heel anders bedoeld hebben, maar door eigen aannames en koppigheid kan dit een verkeerde uitwerking hebben).
Maar eigenlijk denk ik gewoon dat ze geen vriendinnen meer wil zijn, ze heeft alleen niet het lef om het te zeggen.
[..]
Welke?
Verven kan ik niet, doorverwijzen wel:quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap er helemaal niets meer vanKun je er een paint van maken?
Ja stel je toch voor dat je een leven hebtquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Via de FPFans Jan Smit raken niet uitgepraat over tatoeage
Thanks.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Truste
Check trouwens Elbow, zit het al de hele dag te luisteren, echt zo mooi![]()
Of de meet moet heel snel zijn of over ene paar maanden anders ben ik er waarschijnlijk niet bijquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja stel je toch voor dat je een leven hebtrare wezens, die fans
MaJo, zullen we eens een datumpje prikken voor onze meet?
Dat verklaart ook waarom TROS nog steeds kan blijven uitzenden. Ze hebben leden genoeg, vooral uit Volendam.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja stel je toch voor dat je een leven hebtrare wezens, die fans
Vanaf eind maart waarschijnlijk al dus denk niet dat ik van de partij benquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
April sounds good to me.... Wanneer ben je weg yuri?
Prima!quote:
Dan komt dat vrijdag welquote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh en wat Nem zei, WG, als het negatief t.o.v mij is mag je het ook zeggen, daar leer ik ook van
Dan hoop pik dat je een rustiger weekendje tegemoet gaat dan ik afgelopen weekend met voetbalteam in Belgie. Dat was toch even EUR 250 voor 1 weekendquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:40 schreef Etcetera het volgende:
FijnWe gaan dit weekend weg met een groep vrienden. Ik heb bewust nauwelijks geld uitgegeven, heb net gecheckt hoeveel geld ik nog heb. 20 euro. Godverdomme.
?? de tweede helft gaat nu pas beginnen. Inter heeft nog alle kans om twee keer te scorenquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb de winnende goal gescoord net
Voor dat niveau kom ik mn bed niet eens uitquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:46 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
?? de tweede helft gaat nu pas beginnen. Inter heeft nog alle kans om twee keer te scoren
Wat ik niet heb kan ik ook niet uitgeven hequote:Op woensdag 11 maart 2009 21:43 schreef Whiteguy het volgende:
Dan hoop pik dat je een rustiger weekendje tegemoet gaat dan ik afgelopen weekend met voetbalteam in Belgie. Dat was toch even EUR 250 voor 1 weekend
Ah.. jij hebt ook tv op je slaapkamer dusquote:Op woensdag 11 maart 2009 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Voor dat niveau kom ik mn bed niet eens uit
quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:53 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ah.. jij hebt ook tv op je slaapkamer dus
Door wat jij had getypt lijkt het juist alsof zij vindt dat jij alleen bent en weinig vrienden hebt, maar in feite is zij degene die alleen is.quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja dat weet ik zo net nog niet, ze heeft in ieder geval op school weinig mensen behalve mij, ze is nu steeds vaker alleen of hangt bij mensen die haar niet echt erbij willen hebben
Ik kan heel goed begrijpen dat je het nu even zat bent, en er niks meer mee wil doen. Gewoon even alles laten bezinken. Die boosheid ebt wel weer weg. En als ze tegen die tijd zelf nog geen initiatief heeft genomen, toch wel even kijken wat er met haar aan de hand is.quote:En ehm, nouja, ik ben wel weer zo flauw/boos dat ik geen zin heb om dus wéér de eerste stap te zetten en mijn irritaties op tafel te gooien, ze mag er zelf wel es achter komen...
Oh geloof me, die problemen heeft ze gehad (en ik stond echt altijd voor haar klaar en heb hulp gezocht en alles) en dat is nu niet het geval. En het ís dus ook een raar verhaalquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:09 schreef wyccie het volgende:
[..]
Door wat jij had getypt lijkt het juist alsof zij vindt dat jij alleen bent en weinig vrienden hebt, maar in feite is zij degene die alleen is.
Raar gedrag van haar dan, misschien is er iets aan de hand. Als ze zorgen heeft of depressief is, heeft ze nergens zin in.![]()
Hmmmja, maar dat duurt nu dus al wel een hele poos...quote:Ik kan heel goed begrijpen dat je het nu even zat bent, en er niks meer mee wil doen. Gewoon even alles laten bezinken. Die boosheid ebt wel weer weg. En als ze tegen die tijd zelf nog geen initiatief heeft genomen, toch wel even kijken wat er met haar aan de hand is.
Dit is wel heel vervelend. Ze blijft maar mooi weer spelen en jij zit er mee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hmmmja, maar dat duurt nu dus al wel een hele poos...En ik heb me vanmiddag al even laten gaan, ze smste of ik nog goede ideeën had voor het profielwerkstuk en toen smste ik dat het enige goede idee dat ik had was dat ik me dood ergerde aan het feit dat ze doet alsof er niets aan de hand is, waardoor weer ik het ben die er op aanstuurt...
Ja, ben alleen bang dat dat dus gewoon einde verhaal betekend, omdat zij niet erg likely is er iets mee te doen... En het gewoon niet eerlijk is als ik het weer moet doen, dan kan eht gewoon geen normale vriendschap zijn...quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit is wel heel vervelend. Ze blijft maar mooi weer spelen en jij zit er mee.![]()
Maak je niet druk over het feit dat het nu telkens lijkt alsof jij degene bent die het gedaan heeft. Jij geeft om de vriendschap en daarom maakt het je zo kwaad. Daar is niks kwalijks aan.
Tja, ik weet het nu ook niet meer. Ik kan alleen maar zeggen: blijf haar dan voorlopig maar even negeren tot jij denkt dat je er weer iets mee kunt zonder dat je boos wordt, daarna kunnen jullie er weer over praten.
Dat is het nu toch ook niet meer?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, ben alleen bang dat dat dus gewoon einde verhaal betekend, omdat zij niet erg likely is er iets mee te doen... En het gewoon niet eerlijk is als ik het weer moet doen, dan kan eht gewoon geen normale vriendschap zijn...
Bedenk ook dat je binnenkort in de VS zit. Dan is het sowieso voorbij.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het nu toch ook niet meer?
PS, denk er heel goed over na of jij die vriendschap dit gedoe wel waard vindt. Wat zijn de consequenties als jij ermee doorgaat, en wat zijn de consequenties als je het verbreekt?
...
Ja, ja dat is nu het probleem. Ik weet wel heel zeker dat er niet een heel groot probleem is, althans, geen serieus probleem...quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is het nu toch ook niet meer?
PS, denk er heel goed over na of jij die vriendschap dit gedoe wel waard vindt. Wat zijn de consequenties als jij ermee doorgaat, en wat zijn de consequenties als je het verbreekt?
En voor je besluit het te verbreken, zorg er dan voor dat je echt zeker weet dat ze niet met een verschrikkelijk probleem zit. Het is voor haar, maar zeker ook voor jou, heel erg om er achter te komen dat je haar niet hebt kunnen steunen, terwijl ze het nodig had.
Goede opmerking.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:44 schreef Whiteguy het volgende:
Bedenk ook dat je binnenkort in de VS zit. Dan is het sowieso voorbij.
En je zult haar niet missen als vriendin? In ieder geval niet genoeg om dit gezeik door te moeten maken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja, ja dat is nu het probleem. Ik weet wel heel zeker dat er niet een heel groot probleem is, althans, geen serieus probleem...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |