quote:Op maandag 9 maart 2009 09:55 schreef TheClown1 het volgende:
Bekijk de stats van Kobe maar eens in de finale. De man deed alles in zijn macht maar Boston was gewoon te goed op dat moment, daarnaast was er te weinig hulp van andere. Terechte overwinning van Boston. Niks op af te dingen maar Wade zou het echt niet beter gedaan hebben. Waarschijnlijk zelfs slechter.
Uiteraard heb ik ook naar de cijfers gekeken:quote:Op maandag 9 maart 2009 10:31 schreef D-Wade het volgende:
We zullen nooit weten of Wade de Lakers kampioen zou hebben gemaakt maar serieus Kobe deed alles in zijn macht?
De beste man liet zich in eigen huis een 24 lead afsnoepen bij een 1-2 stand. Hij liet het finaal afweten in dat duel. Die klap kwam hij dan ook niet meer te boven want in de laatste 3 duels schoot hij een belabberde 30% FG. En zeggen dat zelfs een prime MJ ze zelfs niet kampioen zou maken zegt genoeg over hoe jullie hierover denken.
Uiteraard speelt dit ook een rol en zeker als Odom dan ook nog verdwijnt dan wordt het moeilijk. En misschien dat een top Bryant de Lakers ook geen kampioen had gemaakt, maar zeker de laatste drie wedstrijden van de serie was Bryant niet goed. In wedstrijd twee hebben we gezien dat een goede Bryant ook geen garantie voor succes is, maar Kobe kan veel beter als hij in laatste drie wedstrijden heeft laten zien. Heeft niet zijn top gehaald op het moment dat het echt moest gebeuren. En ja de Celtics zijn als tegenstander iets beter dan Dallas ja. Dat zal ongetwijfeld ook wel meegespeeld hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:59 schreef JayJay8 het volgende:
Wade zn finals in 2006 was in 1 woord GEWELDIG. Maar Bostons defence is vele malen beter dan dat van Dallas in 2006...
Leuke game! Blijft een leuke rivalry.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Dos37 het volgende:
Donderdag Spurs - Lakers, die staat alvast in de agenda
Verwacht ik ook wel ja als finale in het westen. Vind het wel jammer dat we maar weinig verschillende ploegen aan het werk zien bij Sport1. Het is bijna alleen maar Lakers, Celtics, Magic, Spurs en Mavericks. Zou meer van Miami, Atlanta, Utah, New Orleans en Portland willen zien.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Leuke game! Blijft een leuke rivalry.
Mogelijk een western conference final preview
erg jammer maar ik heb gelukkig nog Premiere, hongaarse, poolse, oostenrijkse sport1 waardoor je veel meer NBA hebt.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:14 schreef Colplay het volgende:
[..]
Verwacht ik ook wel ja als finale in het westen. Vind het wel jammer dat we maar weinig verschillende ploegen aan het werk zien bij Sport1. Het is bijna alleen maar Lakers, Celtics, Magic, Spurs en Mavericks. Zou meer van Miami, Atlanta, Utah, New Orleans en Portland willen zien.
Natuurlijk kijk ik ook wel naar streams e.d. maar neem nachtwedstrijden vaak op om ze overdag ff te kijken. Straks met de play-offs ga ik wel weer 's nachts kijken.quote:Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
erg jammer maar ik heb gelukkig nog Premiere, hongaarse, poolse, oostenrijkse sport1 waardoor je veel meer NBA hebt.
Ach jullie hebben t harder nodig dan wijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 04:00 schreef jmac het volgende:
Oooooh wat zijn ze stil. Ooooh wat zijn ze stil. Zo stil zijn de lakers in jaren niet geweest, zo stil!Wat een eerste helft so far in Rip City. Bryant zelf van slag met een travelling.
Sick....Just sickquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:15 schreef D-Wade het volgende:
DWYANE WADE![]()
![]()
![]()
Het is gewoon niet te geloven wat die man vanacht uithaalde!
Play-offs here we come!!!
Hehequote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:16 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ach jullie hebben t harder nodig dan wij![]()
Gefeliciteerd
Dit is echt bullshit. Dit seizoen alleen al heeft Fisher 2 of 3 driepunters gemaakt om een verlening af te dwingen op assist van Kobe. De vorige game uit bij de Spurs nadat Kobe eerst zelf een belangrijke driepunter scoorde, passte hij de laatste aanval de bal naar een vrijstaande Ariza(die lopen maakte).quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:58 schreef Colplay het volgende:
Wat terecht genoemd wordt is dat we altijd onthouden de knappe schoten die hij maakt, maar de driekwart die hij mist worden snel vergeten.
Wat terecht in het artikel genoemd wordt is het feit dat je weet bij de Lakers dat Kobe gaat schieten. Hij heeft in de clutch situaties 56 keer geschoten en slechts 1 assist gegeven. In principe kun je vijf man op Kobe afsturen, want hij zal het laatste schot toch niet opgeven.
Verder blijkt uit het stukje over James dat hij veel geleerd heeft en de laatste twee jaar meer dan 40 procent schiet in deze gevallen. Dus voor het laatste schot zou ik zeker voor James kiezen, ook omdat hij iets beter is in het forceren van FT's.
En het mooiste is nog dat hij van de bank af kwam ook, dus de eerste minuten niet eens gespeeld heeftquote:Op donderdag 12 maart 2009 01:17 schreef BitetheBullet het volgende:
Mikki Moore maakt even 4 persoonlijke fouten tegen de Heat binnen een kwart.
Handig als je Garnett en Glen Davis al mist
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:23 schreef BitetheBullet het volgende:
140-129
Wade met 50 punten, 10 rebounds, 9 assists, 4 steals en 2 blocks![]()
Miami heeft nu toch wel een goed functionerende line-up met Chalmers-Wade-Moon-Haslem-O'Neal.
Chalmers is by far de beste draft keuze van dit jaar.
Er is eigenlijk gewoon geen eenduidige definitie van wat nou een MVP is, volgens mij is het vooral een erg subjectieve gevoelskwestie.quote:Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Als we het Kobe-argument gebruiken kan Wade geen MVP worden. Leuk met z'n stats en zo, maar z'n team is 3e in de East, wat natuurlijk al ergis voor een MVP... De #8 in de Western Conference heeft nog meer wins dan de Heat...
Sorry hoor, maar dan ben je geen MVP. Leuk voor de stats, maar de meest belangrijke (wins) blijft erg achterwege.
Uiteraard is het een gevoelskwestie... Ik vind alleen de redenering voor Wade een beetje krom na drie jaar achtereen Kobe om dezelfde redenen te diskwalificeren (erg goede stats, maar geen top record en maakt team mates niet beter)quote:Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Er is eigenlijk gewoon geen eenduidige definitie van wat nou een MVP is, volgens mij is het vooral een erg subjectieve gevoelskwestie.
Het gaat me niet om de stats van Wade in de afgelopen wedstrijden, maar om het feit dat hij die wedstrijden gewoon weigerde te verliezen en zijn team op er op bijna onmogelijke wijze doorheen sleepte.quote:Op zondag 15 maart 2009 16:57 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard is het een gevoelskwestie... Ik vind alleen de redenering voor Wade een beetje krom na drie jaar achtereen Kobe om dezelfde redenen te diskwalificeren (erg goede stats, maar geen top record en maakt team mates niet beter)
Tsja, uiteindelijk maakt de MVP niet veel uit (MJ had er "slechts" 5)... De meest belangrijke MVP award is die voor de finals MVP. En tussen Kobe, Lebron en Wade is laatstgenoemde de enige die er zo eentje heeft.
Eerlijk is eerlijk, de laatste paar wedstrijden hebben ze geen makkelijke schedule gehad en de meeste wedstrijden gewonnenquote:Op zondag 15 maart 2009 18:18 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Het gaat me niet om de stats van Wade in de afgelopen wedstrijden, maar om het feit dat hij die wedstrijden gewoon weigerde te verliezen en zijn team op er op bijna onmogelijke wijze doorheen sleepte.
En wat ook meespeelt is dat hij goede beslissingen neemt, weinig domme schoten enzo.
't Is een leuke wedstrijd tot nu toe... alleen dat Deense commentaarquote:Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef Colplay het volgende:
Wat een start van Gasol bij de Lakers. 9-9. Misschien dat iemand Dirk kan vertellen dat hij ook moet verdedigen...
Kijk gewoon op Sport1. Loopt vast iets achter (staat 47-39 nu), maar is wel met commentaar van ABC.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
't Is een leuke wedstrijd tot nu toe... alleen dat Deense commentaarhöte flötte gjördsen triple double...
Als iemand een link heeft met Engels commentaar, graag![]()
Ik woon in ierland, ik heb geen Sport1quote:Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef Colplay het volgende:
[..]
Kijk gewoon op Sport1. Loopt vast iets achter (staat 47-39 nu), maar is wel met commentaar van ABC.
Het verschil met de first en second unit bij de lakers leek wel dramatisch... op het eind de starting unit die het verschil weer maakt. Lakers duidelijk een beter team dan de Mavs uiteindelijk.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:58 schreef D-Wade het volgende:
Tjah, met een Nowitzki als je go-to-guy word close games winnen wel erg lastig. Zeker tegen de Lakers. Dirk met 0 punten op 0-5 FG in het 4de kwart.
What's new...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:29 schreef D-Wade het volgende:
Lakers' bench......van +13 naar tied game binnen 3 minuten.
Dat ja...quote:Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef dennis00 het volgende:
kut-stream trouwens...
Mavs staan nu weer voor inderdaad, maar het is net als gisteren, enorm trage laggende stream, 3x per minuut moet je wel 5 tot 10 seconden wachten, dat is echt geen kijken meer.
En Howard na 9+ minuten al een double-double.quote:
Ze hebben gewoon geen antwoord op hem. Boozer kan niet verdedigen en Okur is te traag. Ze kunnen hem alleen met fouten afstoppen. Geen slecht idee als Howard er maar 4 van de 9 FT's maakt.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
En Howard na 9+ minuten al een double-double.
Zal wel wat geroepen hebben naar de refs. Hij was het niet eens met een call.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Heb het begin gemist, waarom ejected?
Vroeg het mij ook af, maar las van de week ergens dat het ook met reisafstanden te maken heeft. Utah en Portland bijvoorbeeld moeten voor elke wedstrijd een flink eind vliegen voor ze er zijn. Er zit geen enkel team in de buurt. Andere ploegen hebben daar dan minder last van omdat ze in een regio zitten met meer ploegen in de buurt. Utah (met grootste uit-thuis verschil) heeft natuurlijk ook nog het voordeel dat het op hoogte speelt, waar ploegen altijd aan moeten wennen. Maar vind het ook altijd opvalllend dat er bij sommige teams zulke verschillen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef jmac het volgende:
Ik snap dat home/away gedoe nog steeds niet. Snap dat travelling vermoeidheid oplevert maar sommige teams kunnen uit echt niets klaarspelen (kuch kuch p-town) en thuis winnen ze van alles en iedereen. De basket is 't zelfde, het spelletje ook. Alleen de fans zijn anders. Maar daar ga je toch niet direct heel veel slechter van spelen. Lijkt erop dat 't bij basketbal veel grotere rol speelt dan bij voetbal bijv.
Ariza start omdat Walton zelf bij Phil Jackson heeft aangegeven om het eens zo te proberen. Vind het niet erg opzich, nu Odom weer start kan Walton een beetje leiding geven aan de 2nd unit.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:21 schreef Colplay het volgende:
Had niet verwacht dat Dallas het nog spannend zou kunnen maken. Lakers waren veel beter, maar bench van Lakers is echt middelmatig 'at best'.
Powell, Vujacic, Farmar, Mbenga en Walton zijn nou niet spelers waar een tegenstander van onder de indruk is. Lakers vandaag -16 in de negen minuten die hij vandaag op het veld stond. Begrijp eigenlijk niet waarom Ariza start. Hij was iemand die iets toevoegde vanaf de bank. En in startende lineup heb je met Kobe, Pau en Odom niet echt meer scorend vermogen nodig. Beetje zoals Dallas doet met Terry. Is beter dan Barea en Wright, maar komt toch van de bank om daar het verschil te maken.Nu missen de Lakers iemand die kan scoren van de bank. Verschil is scoren tussen reservespelers was vandaag 53-12.
Als hij dat nou een beetje goed zou doen kan ik het me voorstellen. Maar speelde gister maar zestien minuten en had daarin geen enkel punt. Maar laatste keer dat Ariza van de bank kwam had hij er ook maar drie en speelde hij maar elf minuten. Lastige keuze dus, want als bankspeler overtuigen ze allebei niet echt. Misschien dat Walton hier iets meer in moet groeien.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:15 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Ariza start omdat Walton zelf bij Phil Jackson heeft aangegeven om het eens zo te proberen. Vind het niet erg opzich, nu Odom weer start kan Walton een beetje leiding geven aan de 2nd unit.
Persoonlijk zie ik Ariza het liefst in de first unit, aangezien met hem en Kobe de defensive intensity een stuk hoger kan zijn. Bovendien kan Ariza dan op de scoring threat van de tegenstander gezet worden en heeft Kobe meer energie op offense.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als hij dat nou een beetje goed zou doen kan ik het me voorstellen. Maar speelde gister maar zestien minuten en had daarin geen enkel punt. Maar laatste keer dat Ariza van de bank kwam had hij er ook maar drie en speelde hij maar elf minuten. Lastige keuze dus, want als bankspeler overtuigen ze allebei niet echt. Misschien dat Walton hier iets meer in moet groeien.
Tegen Houston speelde ze allebei goed in deze rol...En Walton is nou eenmaal geen scorer, scorers hebben we genoeg zowel in de 1st als 2nd unit.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Colplay het volgende:
[..]
Als hij dat nou een beetje goed zou doen kan ik het me voorstellen. Maar speelde gister maar zestien minuten en had daarin geen enkel punt. Maar laatste keer dat Ariza van de bank kwam had hij er ook maar drie en speelde hij maar elf minuten. Lastige keuze dus, want als bankspeler overtuigen ze allebei niet echt. Misschien dat Walton hier iets meer in moet groeien.
Ik zou Odom laten starten. Hij en Gasol spelen beter samen dan Gasol en Bynum. En dan heb je met Bynum altijd een inside dreiging wanneer de 2nd unit erin staat.quote:Op maandag 16 maart 2009 20:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik Ariza het liefst in de first unit, aangezien met hem en Kobe de defensive intensity een stuk hoger kan zijn. Bovendien kan Ariza dan op de scoring threat van de tegenstander gezet worden en heeft Kobe meer energie op offense.
Walton en Odom in de 2nd unit lijkt me beter, maar dan moet Bynum wel terug komen... Bynum in de 2nd unit lijkt overigens meer waarschijnlijk.
Maar tijdens de heavy minutes met Bynum, Gasol, Ariza, Kobe en Fisher is een erg goede starting 5.
Powell speelt overigens af en toe erg goed, leuke speler die ik wel meer speeltijd gun.
Vujacic en farmar spelen de laatste tijd érg zwak...
Nou welke scorers hebben de Lakers dan in de 2nd unit? Walton, Vujacic, Farmar, Mbenga en Powell zijn nou geen van allen echt scorers. Lakers zijn gewoon heel erg smal dit jaar. En natuurlijk kan 1st unit dit makkelijk compenseren, want daar zit meer dan genoeg kwaliteit in. Maar je merkt elke keer dat als de toppers rust krijgen dat tegenstanders weer terug kunnen komen in de wedstrijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 07:20 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Tegen Houston speelde ze allebei goed in deze rol...En Walton is nou eenmaal geen scorer, scorers hebben we genoeg zowel in de 1st als 2nd unit.
Ja precies. Maar wat ik vooral bedoel is dat het net lijkt of er een discussie over mogelijk is. Maar LeBron is MVP dit seizoen. En dan is de discussie misschien of Kobe, Wade, Howard of Paul op twee komt, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 00:01 schreef JayJay8 het volgende:
Mijn MVP zou ook LeBron zijn idd...Daarna Kobe en Wade..
daar teken ik voor. een kampioensfeest in LA zou gaaf zijn. Wordt ook tijd om er weer 1 te houden. Ik heb vanochtend alvast wat dingen gekocht uit de nba store. kreeg korting als lid en kon de deal niet weigeren.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:26 schreef Zwansen het volgende:
James de MVP. Kobe de Finals MVP. Eerlijk verdeeld.
Ik teken ervoor!!!!quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:26 schreef Zwansen het volgende:
nba store zijn afzetters vind ik.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:56 schreef TheClown1 het volgende:
nog andere fans hier die van nba store bestellen?
zag vanochtend fansedge.com prettige prijzen en naar NL binnen 8dage max. ik kan verder niet kijken hier op werk vanwege geen flash maar zal er vanmiddag thuis naar kijken.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef popolon het volgende:
[..]
nba store zijn afzetters vind ik.
Pas nog een Billups shirt gekocht voor $4.99.Ik zou ebay/amazon gebruiken voor dat soort dingen.
mazzelpikquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef popolon het volgende:
Ik koop ze hier gewoon in de supermarkt.Zijn replica's natuurlijk, wel de officiele replica's van NBA.
Als je de echte authentic wilt hebben betaal je veel te veel, dat zijn shirts die beginnen bij $150 terwijl je het verschil bijna niet ziet.
En Jaric als Most-Valuable-Playahquote:Op woensdag 25 maart 2009 13:26 schreef Zwansen het volgende:
Ik heb me er steeds al enorm over verbaast dat hij niet of nauwelijks speelde. Ze hebben dik in hem geinvesteerd, en hij lijkt me het type speler waar Scot Skiles wel van houdt, hustle, hard werken, harde defense.quote:
De NBA store in New York heeft vrij veel. Hij is eveneens erg eenvoudig te vinden (op 5th ave, als je aan de linkerkant loopt richting Central Park kom je em tegenquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
mazzelpikgeniet ervan. ik ben binnenkort ook in New York. Ik ga mijn slag slaan en ik wil niet graag replica. Wil wel authentic maar dat is persoonlijk.
Nauwelijks? Speelt toch wel heel vaak nu met Bogut geblesseerd en samen met Elson verdeelt hij de minuten op de Center positie. En eerlijk gezegd bakken ze er beide niks van. Elson als starter was een mislukte grapje denk ik van Skiles. Ik zie dat hij in de laatste 3 duels in totaal 60 minuten speelde en daarin kwam hij tot maar 2 FG's....en dan heb ik het nog niet eens over de 23 duels waarin hij starte en maar 1 maal de dubbele cijfers haalde. Dan ben je IMO geen NBA speler waard. Elson moet dit realiseren en en zijn conclusies trekken.quote:Op zondag 29 maart 2009 12:52 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Ik heb me er steeds al enorm over verbaast dat hij niet of nauwelijks speelde. Ze hebben dik in hem geinvesteerd, en hij lijkt me het type speler waar Scot Skiles wel van houdt, hustle, hard werken, harde defense.
Elson deed het bij de Spurs anders prima als 'starting role player'quote:Op zondag 29 maart 2009 16:21 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Nauwelijks? Speelt toch wel heel vaak nu met Bogut geblesseerd en samen met Elson verdeelt hij de minuten op de Center positie. En eerlijk gezegd bakken ze er beide niks van. Elson als starter was een mislukte grapje denk ik van Skiles. Ik zie dat hij in de laatste 3 duels in totaal 60 minuten speelde en daarin kwam hij tot maar 2 FG's....en dan heb ik het nog niet eens over de 23 duels waarin hij starte en maar 1 maal de dubbele cijfers haalde. Dan ben je IMO geen NBA speler waard. Elson moet dit realiseren en en zijn conclusies trekken.
Gadzuric zal na dit duel flink wat meer minuten maken en dan zal hij zich moeten bewijzen.
Lol, nee. Vrienden van mij wonen daarquote:
En vervolgens wordt het een makkelijke zege voor de Cavs. Van 15 achter in het tweede kwart naar een 102-74 zege. Dallas maakt maar 25 punten in de tweede helft.quote:
Niet alleen de bench iedereen speelt dramatisch. Als je zelf 30% ofzo schiet en open driepunters blijft weggeven ga je niet winnen....quote:Op zondag 29 maart 2009 23:25 schreef VinnieJones het volgende:
Lakers Bench = sucks
Ze worden uitgedroogd door Atlanta.
Als Kobe dan ook niet echt zn dagje heeft, dan zijn de Lakers kansloos.
Het is alleen jammer dat Phoenix niet kan profiteren en van Sacramento verliest. Kansen om play-offs te halen worden zo wel heel erg klein.quote:
Home Court Advantage tot in de Finals lijkt me zeker belangrijk. Helemaal omdat er een grote kans is dat ze Cleveland treffen en die zijn thuis vrijwel onverslaanbaar.quote:Op maandag 30 maart 2009 09:20 schreef TheClown1 het volgende:
slechte wedstrijd van de lakers, heb het idee dat ze het rustig aandoen aangezien de seed in west al behaald is.
off day voor kobe betekent dat iedereen drama speelt.
Toch al twee keer verloren van LAA. Uit en thuis.quote:Op maandag 30 maart 2009 12:07 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Home Court Advantage tot in de Finals lijkt me zeker belangrijk. Helemaal omdat er een grote kans is dat ze Cleveland treffen en die zijn thuis vrijwel onverslaanbaar.
Detroit ? Halen die uberhaubt de playoffs welquote:Op maandag 30 maart 2009 19:32 schreef popolon het volgende:
Orlando? Nah, echt niet.
Ik zit gewoon te hopen dat Detroit Orlando tegenkomt in de eerste ronde van de playoffs, dan is het meteen exit voor de Magic.
Van alle acht teams heb ik het liefst Orlando. 10-2 Detroit de laatste paar jaar dacht ik. Maar idd, dan moeten ze het wel halen.quote:Op maandag 30 maart 2009 19:50 schreef VinnieJones het volgende:
[..]
Detroit ? Halen die uberhaubt de playoffs wel![]()
![]()
Dwight walst over heel Detroit heen
Moet je de recap van portland vs Utah zo 's kijken. Przybilla wil ook even wannabe gangster spelenquote:Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef no-look het volgende:
Denver zijn echt de anti Blazers. De Blazers lijken erg lief en aardig, zo'n tegenstander die iedereen opraapt. Reggie Miller heeft daar een verhaal over in een boekje dat ik hier heb liggen. Hij zei dat ze tegen Orlando speelden in de play offs en dat het moeilijk was een gezonde hekel aan ze te krijgen, zoals hij dat bij de Knicks had. Die mannen raapten je op na een fout en vroegen of je okay was. Daar kon hij niet tegen
Denver is echt bad ass. Andersen, K-Mart (de échte K-Mart), Melo, JR Smith. Ik kijk echt graag naar de Nuggets
Indien die foto van Bynum recent is neemt hij zijn rust wel. Medische staf zei dat Bynum er goed voor staat met herstel maar Jackson ontkent het weer.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef JayJay8 het volgende:
Was te verwachten dat we van de Bobcats zouden verliezen...
Laat Kobe en Gasol nu maar wat rusten voor de playoffs. Thuisvoordeel t.o.v. Cleveland halen we toch niet meer en Boston en Orlando staan nog een paar games achter ons, net als de rest van het westen...
Van afgelopen zaterdag... Rel over in USA. Hij is zo belangrijk en de lakers klooien maar wat aan en hij moet genezen van zijn knie maar loopt wel met 60 kg vlees op z'n rug. Lekker voor z n genezingsproces..quote:Op woensdag 1 april 2009 11:42 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Indien die foto van Bynum recent is neemt hij zijn rust wel. Medische staf zei dat Bynum er goed voor staat met herstel maar Jackson ontkent het weer.
Dat thuisvoordeel kunnen we zeker vergeten en misschien wel meer indien er zo gespeeld wordt.
Mwah zal wel meevallen. Neem aan dat wanneer de playoffs beginnen de intensiteit weer volledig terug is. Voor Kobe en Gasol is het ook een lang zwaar seizoen geweest( finals, olympische spelen, nu weer bijna een seizoen erop...) dus die spelen nu een beetje op " cruise-control" vooral Kobe. Wanneer het er echt om gaat staan ze er wel weer 100%.quote:Op woensdag 1 april 2009 11:42 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
Indien die foto van Bynum recent is neemt hij zijn rust wel. Medische staf zei dat Bynum er goed voor staat met herstel maar Jackson ontkent het weer.
Dat thuisvoordeel kunnen we zeker vergeten en misschien wel meer indien er zo gespeeld wordt.
uiteraard heeft Bryant ook die vervelende blessure met de ringvinger. Dat zorgt ook voor wat problemen en dat is te merken met de stats.quote:Op woensdag 1 april 2009 12:28 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Mwah zal wel meevallen. Neem aan dat wanneer de playoffs beginnen de intensiteit weer volledig terug is. Voor Kobe en Gasol is het ook een lang zwaar seizoen geweest( finals, olympische spelen, nu weer bijna een seizoen erop...) dus die spelen nu een beetje op " cruise-control" vooral Kobe. Wanneer het er echt om gaat staan ze er wel weer 100%.
Orlando will rockkquote:Op zaterdag 4 april 2009 03:45 schreef popolon het volgende:
Tja vaag, Orlando ligt er na een ronde weer uit in de play offs.
Maar wel een HELE erge off day voor the Cavs.
Da's dan persoonlijk, 't is populairder dan NBA in de VS.quote:Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef no-look het volgende:
College ball blijft me vervelen. Ik heb het een kans gegeven...
dit heeft wel vaker een goede wedstrijd gespeeld. vind het wel een goede backup.quote:Op maandag 6 april 2009 02:47 schreef popolon het volgende:
Bynum, de backup PG van Detroit, met 26 pts in een kwart.
Ik speel ook niet. Volg het Nederlandse en Europese basketbal ook helemaal niet. Ben een keer bij Rotterdam wezen kijken maar was echt verschrikkelijk saai en slecht. Volg dus echt alleen maar de NBA op basketbalgebied.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:42 schreef Dunckie het volgende:
Spelen jullie zelf ook basketball? En zo ja waar dan, bij welke club in welke klasse? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Zelf speel ik niet.
Ik speelde bij Exercitia 73 in Eelde-Paterswolde. Tegenwoordig speel ik niet meer vanwege tijdgebrek. Bij de club moest je ook andere activiteiten doen zoals fluiten en achter de tafel de sheet invullen. Dit zijn van die dingen die ik gewoon niet red. Ik speelde op de center positie tot mijn 20ste en het hoogste niveau wat ik gespeeld heb is Rayon.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:42 schreef Dunckie het volgende:
Spelen jullie zelf ook basketball? En zo ja waar dan, bij welke club in welke klasse? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Zelf speel ik niet.
Nee klopt hehe forum is echt saai geworden daar..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef no-look het volgende:
Jup, al is er daar niet veel meer te doen helaas. Ik heb besloten deze zomer (off season) in het teken van basketball te zetten. Werken aan m'n scorend vermogen (ik scoor alleen lay ups, echt heel tragisch) en hoger springen // sneller sprinten. Een paar jonkies hijgen in m'n nek, ze willen de startin spot op de PG hebben. Ain't gonna happen.
Ja, daar dacht ik ook aan.quote:Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef popolon het volgende:
HD en streamen? Hmmmm, ik zou voor 4:3 gaan.
quote:Op donderdag 9 april 2009 02:58 schreef Reddiablo het volgende:
gvd, zit ik Phoenix te kijken - valt die shit via Justin.tv weg
quote:
waarschijnlijk niet al te lang. Lakers willen nog wel in de achtervolging op Cavs. Ik ga een dutje doen rond avondtijd om in de nacht de wedstrijd te kijken.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets nu met 2.5 wedstrijd voorsprong in het westen voor de 2e plek en een 8-game-winning streak, weliswaar tegen niet echt sterke tegenstanders, maar het staat er wel mooi
Vannacht tegen de Lakers, kijken hoelang ze het volhouden
Die wil om te achtervolgen blijkt anders niet echt uit het spel van de laatste tijdquote:Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet al te lang. Lakers willen nog wel in de achtervolging op Cavs. Ik ga een dutje doen rond avondtijd om in de nacht de wedstrijd te kijken.
Vond Odom dit seizoen vanaf de bank juist enorm tegenvallen. Maar paar puntjes en weinig rebounds (ook veel minder minuten). Leek helemaal opgebloeid nadat hij Bynum ineens moest vervangen in de starting line-up. Ben echt benieuwd hoe fit hij is en of hij de Lakers echt kan helpen in de play-offs.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
Hoop eigenlijk niet dat Bynum start. Hij is te lang weggeweest en Odom doet het uitstekend. We hebben Odom ook wel nodig als leider van second unit dus keuze is lastig.
Ik hoop dat Bynum iets kan doen op het defensieve gedeelte. Daar was hij vrij sterk in. Dat is een gemis maar Odom heeft zeker geprofiteerd van de afwezigheid van Bynum.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:43 schreef Colplay het volgende:
[..]
Vond Odom dit seizoen vanaf de bank juist enorm tegenvallen. Maar paar puntjes en weinig rebounds (ook veel minder minuten). Leek helemaal opgebloeid nadat hij Bynum ineens moest vervangen in de starting line-up. Ben echt benieuwd hoe fit hij is en of hij de Lakers echt kan helpen in de play-offs.
Walton kan de 2nd unit leiden....Met Bynum in de 2n unit hebben zij ook iemand die inside kan scoren ipv alleen schutters.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
Hoop eigenlijk niet dat Bynum start. Hij is te lang weggeweest en Odom doet het uitstekend. We hebben Odom ook wel nodig als leider van second unit dus keuze is lastig.
De stats van Odom als bankspeler en starter zullen uiteraard anders zijn. De eerste paar wedstrijden als starter speelde hij trouwens geweldig.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef dennis00 het volgende:
Excel kan best leuk zijn![]()
http://www.basketball-reference.com/fc/pgl.cgi?player=odomla01&year=2009
1e 40 wedstrijden - 6,3 rebounds en 9,4 punten per game
laatste 34 wedstrijden - 10,5 rebounds en 13,5 punten per game
Tuurlijk zijn zijn stats minder goed. Vanaf de bank maakt Odom minder minuten, wat ook logisch is, omdat nu de minuten van Bynum verdeeld moesten worden en hij hier een groot gedeelte van gekregen heeft. Maar hij is inderdaad ontzettend wisselvallig. Dacht dat het als bankspeler nog erger was dan als starter, maar zit net naar dit lijstje te kijken en dan valt dat ook wel mee.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef dennis00 het volgende:
Excel kan best leuk zijn![]()
http://www.basketball-reference.com/fc/pgl.cgi?player=odomla01&year=2009
1e 40 wedstrijden - 6,3 rebounds en 9,4 punten per game
laatste 34 wedstrijden - 10,5 rebounds en 13,5 punten per game
Zijn gemiddelde assists is allebei rond 2,8. Aanzienlijk minder dan zijn career average van 4,2. Een speler van 6"10 met seizoenen met gemiddeld tot 6 assists.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:23 schreef jmac het volgende:
[ afbeelding ]
Ye Baby! Bryant lekker in toom gehouden en 8 in a row tegen de lakers @ home
Viel dat even tegen..quote:Op zondag 12 april 2009 22:46 schreef dennis00 het volgende:
33-52
Ze zijn weer 7 punten dichterbij. Ben zelf niet zo'n Boston fan, maar hoop hier wel dat Boston nog wel enige spanning in de wedstrijd brengt. Heb laatste 10min ook helaas niet gzeien, ben even andere games van gisteren gaan kijken, Boston game was saai.
haha jaquote:
is niet normaal meer nee, zijn gemiddelde is na deze wedstrijd hoger dan 30 per game.quote:Op maandag 13 april 2009 01:43 schreef Multiply het volgende:
Wade is ook aan het beesten hoor. 42 punten met nog 4 minuten te gaan in het derde kwart.
Is nog niet helemaal zeker. Dallas moet wel laatste twee wedstrijden winnen (Minnesota en Houston). Utah heeft de tiebreaker en speelt nog thuis tegen de Clippers en uit bij de Lakers. Normaal winnen ze van de Clippers en dan kunnen de Lakers helpen te bepalen wie hun tegenstander wordt in de play-offs. Als ze verliezen van Utah heeft de Jazz nog een kans zevende te worden en Mavs achtste. Maar de kansen voor Utah zijn wel flink kleiner geworden door de stomme nederlaag thuis tegen de Warriors van zaterdag.quote:Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef Ricard0j het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar het is nu toch zo dat nu dat Dallas nu bijna zeker op 7th seed staat. Als de Nuggets morgen winnen is het vrijwel zeker dat de matchup: Denver-Dallas wordt?
Volgens mij mogen ze shotclock violations niet reviewen.quote:Op maandag 13 april 2009 13:45 schreef jmac het volgende:
Belachelijk die non-call bij de spurs. Bal was gewoon na de buzzer maar refs maakte geen enkele call voor review. Kings lekker genaaid
Lees het dan goed. Ik zeg shotclockviolations, niet gameclock.quote:Op maandag 13 april 2009 16:35 schreef dennis00 het volgende:
Volgens mij reviewen ze regelmatig buzzerbeaters.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door jmac op 14-04-2009 22:18:26 ]
quote:
Dan moet 't wel erg zijn, een ban op alle casino's krijg je niet zo maar. Zeker niet als je veel te spenderen hebt.quote:Wow, he's even a cancer to the Casinos.
quote:Iverson, though, has been banned mostly for his boorish behavior. He is a bad loser, and he loses a lot, often throwing his chips or cards at the dealer. He has been warned about improper behavior at the tables repeatedly. He is often loud and disruptive, according to witnesses, rude to dealers, other players and the wait staff.
meeste buitenlandse blogs kan ik niet lezen op werk. weet niet waarom maar de systeembeheerder heeft wel een erg strenge beveiliging.quote:
Ja, ben helemaal moe van alle theorieen over als die wint dat, die wint dit, etc. We zien 't wel gewoon aan 't eind van de nachtquote:Op woensdag 15 april 2009 13:21 schreef JayJay8 het volgende:
Lakers - Utah in de eerste ronde...Thuis kunnen we ze gewoon hebben, uit wordt een ander verhaal. Denk dat het net als vorig jaar 6 games wordt...
De plaatsen 2,3,4 en 5 staan nog helemaal open in het westen. Het zou zelfs kunnen dat alle 4 de teams precies gelijk eindigen.(Houston, Spurs, Denver Portland).
Had met de NHL hetzelfde, al lag dat niet aan de regelgeving. Die was vrij duidelijk. Ben benieuwd naar je special, volg de nba al even niet meerquote:Op woensdag 15 april 2009 13:42 schreef TheClown1 het volgende:
moet je voorstellen hoe ik me hier voel. ik wil dus graag een special schrijven voordat de play-offs beginnen maar door die dingen met plek 2 t/m 5 moet ik nog een dag wachten.
Aardige domper?quote:
Mja, opzich is het wel te doen. Die Yao kan ik alleen niet uitstaan. Hoe die daar staat en suf om zich heen staat te kijken met die kop van 'mquote:Op donderdag 16 april 2009 07:11 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Aardige domper?
Voor ons is het dus de Hornets. Als je op voorhand Hornets zegt, denk je ook niet meteen van; oh fijn
Ahh, het levert waarschijnlijk wel een paar mooie wedstrijden opquote:Op donderdag 16 april 2009 07:20 schreef jmac het volgende:
[..]
Mja, opzich is het wel te doen. Die Yao kan ik alleen niet uitstaan. Hoe die daar staat en suf om zich heen staat te kijken met die kop van 'm
Wat kwam Denver doen vandaag?2de kwart 12 puntjes
Prszybilla ging ook weer even de wannabe bad-boy spelen
Moet te doen zijnquote:Op donderdag 16 april 2009 07:11 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Aardige domper?
Voor ons is het dus de Hornets. Als je op voorhand Hornets zegt, denk je ook niet meteen van; oh fijn
Mavs verrassen Spurs, Wade verslaat Atlanta.quote:Op donderdag 16 april 2009 09:33 schreef JayJay8 het volgende:
East
Cleveland - Detroit
Atlanta - Miami
Boston - Chicago
Orlando - Philadelphia
West
Lakers - Utah
Blazers - Rockets
Nuggets - Hornets
Spurs - Mavericks
In het westen allemaal leuke matchups.
Denk zelf dat de volgende teams doorgaan:
Cleveland
Miami
Boston
Orlando
Lakers
Blazers
Nuggets
Spurs
Iemand anders voorspellingen?
Outlaw in 2003quote:Op donderdag 16 april 2009 15:47 schreef D-Wade het volgende:
Rockets zie ik ook wel 'verrassen' tegen de Blazers. Roy zal ze handen voel hebben met Battier en Artest continu op ze hielen. Crucial word de defence van Oden/Przybilla op Ming. Als ze die uit de wedstrijd kunnen houden geef ik de Blazers het voordeel. Ik moet ook nog maar is zien hoe de jonge ploeg van Portland omgaat met de play-offs intensity. Volgens mij hebben ze niemand met play-off ervaring.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op donderdag 16 april 2009 15:55 schreef Colplay het volgende:
Garnett moet misschien de hele playoffs missen en komt voorlopig zeker niet in actie.
http://sports.espn.go.com/nba/news/story?id=4073024quote:Op donderdag 16 april 2009 16:13 schreef D-Wade het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan?
Ik las juist dat hij vrijwel zeker meespeelt zaterdag in Game 1. Zou wel een flinke aaderlating zij mocht hij niet kunnen spelen in de play-offs. Zonder hem verdwijnt die gevreesde defence van de Celtics.
quote:Kevin Garnett still isn't a lock to play in Game One of Boston's first-round series with Chicago this weekend.
"I think so," said coach Doc Rivers, when asked if Garnett would play in the first game of the postseason, "I don't know, honestly."
The Celtics will begin their title defense on Saturday when they host the Bulls at TD Banknorth Garden. Rivers said that Garnett's performance in practice on Thursday and Friday will determine his status.
"Yeah, he'll play," said Rivers. "And if we don't like what we see he won't. We haven't seen him play, so we don't know how it's going to turn out (Thursday). And then we don't know how it's going to feel the next day. We just don't know that, so we'll wait and see.
"Right now we're thinking that there will be no minute limitation. But, again, we don't know that until (today)."
Via Boston Herald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |