abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 10:43:20 #1
67205 Colplay
How you doin??
pi_66852732

Statistieken en box-scores?
http://www.basketball-reference.com

Wil je weten welke speler overbetaald is?
http://hoopshype.com/salaries.htm (psssst... Stephon Marbury)

Live box scores?
http://scores.espn.go.com/nba/scoreboard

Leuke websites over de NBA
http://www.rootzoo.com
http://www.realgm.com
http://sports.yahoo.com/nba/

Leuke Youtube filmpjes
moet je zoeken op http://www.youtube.com

Vragen?
Vraag maar in dit forum! En anders kun je terecht op http://answers.yahoo.com/dir/;_ylt=AvUeotdZDSHCvvc8JsFKcVlNxQt.;_ylv=3?link=list&sid=396545233. Maar zij praten vooral over wie de beste is steeds. Is Kobe de beste aller tijden, en sommigen dan Lebron... en sommigen zeggen dan weer Wade... en sommigen dan zelfs Allen Iverson... en als ik Darko zeg word ik niet serieus genomen.

Wil je ook online NBA kijken?
Op http://www.justin.tv kun je live vaak NBA kijken. Helaas zijn de streams meestal erg slecht. Via www.myp2p.eu kun je NBA kijken op hogere kwaliteit, maar ik ben te lui om dat uit te zoeken. Ik zoek altijd op justin.tv naar de naam van het team en dan zie je de wedstrijd direct live.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  maandag 9 maart 2009 @ 10:46:23 #2
67205 Colplay
How you doin??
pi_66852804
Hier verder want D-Wade was mij net voor met antwoorden
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:55 schreef TheClown1 het volgende:
Bekijk de stats van Kobe maar eens in de finale. De man deed alles in zijn macht maar Boston was gewoon te goed op dat moment, daarnaast was er te weinig hulp van andere. Terechte overwinning van Boston. Niks op af te dingen maar Wade zou het echt niet beter gedaan hebben. Waarschijnlijk zelfs slechter.
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:31 schreef D-Wade het volgende:
We zullen nooit weten of Wade de Lakers kampioen zou hebben gemaakt maar serieus Kobe deed alles in zijn macht?
De beste man liet zich in eigen huis een 24 lead afsnoepen bij een 1-2 stand. Hij liet het finaal afweten in dat duel. Die klap kwam hij dan ook niet meer te boven want in de laatste 3 duels schoot hij een belabberde 30% FG. En zeggen dat zelfs een prime MJ ze zelfs niet kampioen zou maken zegt genoeg over hoe jullie hierover denken.
Uiteraard heb ik ook naar de cijfers gekeken:

Game 1: 9-26 FG, 3 Reb, 6 Ast, 24 pnt. Loss
Game 2: 11-23 FG, 4 Reb, 8 Ast, 30 pnt. Loss
Game 3: 12-20 FG, 7 Reb, 1 Ast, 36 pnt. Win
Game 4: 6-19 FG, 4 Reb, 10 Ast 17 pnt Loss
Game 5: 8-21 FG, 7 reb, 4 Ast, 25 pnt Win
Game 6: 7-22 FG, 3 Reb, 1 Ast, 22 pnt Loss

Ik zie hier twee goede wedstrijden in, namelijk 2 + 3, een nederlaag en een zege. Maar Bryant zit maar twee keer boven zijn gemiddelde van het seizoen (28,3 pnt). Wade was in zijn optreden in de finals echt fantastisch. En met de vergelijking naar vorig jaar wilde ik vooral laten zien hoe goed Wade is. Alleen is het jammer dat we hem zo weinig zien. Scoort bijna tegen 50 procent. Bovendien is Wade een goede verdediger met 2,2 steals en 1,4 block per wedstrijd dit seizoen. In de Finals tegen Dallas was hij helemaal ongrijpbaar. Dat was het verschil met bijvoorbeeld de finale van vorig jaar. Boston had een goede ploeg over de hele breedte en de Lakers waren dat niet. Vooral Odom was grote delen onzichtbaar en dat was een belangrijke factor voor de Lakers.

Wat ik bedoelde is dat als Odom zo speelt de Lakers een Bryant nodig hebben die zijn topniveau haalt en dat heeft hij in de Finals absoluut niet gedaan. Vier wedstrijden onder de 40 procent schot en vier keer maar 25 punten of minder. Dat hij hierbij niet de hulp van zijn ploeggenoten kreeg is natuurlijk de belangrijkste reden dat de Lakers niet wonnen, maar Bryant had ook geen serie als we altijd van MJ waren gewend en zoals Wade dat in 2006 wel presteerde in de Finals.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  Redactie Sport maandag 9 maart 2009 @ 10:59:48 #3
218273 crew  JayJay8
pi_66853200
Wade zn finals in 2006 was in 1 woord GEWELDIG. Maar Bostons defence is vele malen beter dan dat van Dallas in 2006...
pi_66853437
Goed punt. Als Erica Dampier en Dirk Nowitzki je tough guys zijn, weet je dat het niet veel soeps is.
  maandag 9 maart 2009 @ 11:40:35 #5
67205 Colplay
How you doin??
pi_66854296
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:59 schreef JayJay8 het volgende:
Wade zn finals in 2006 was in 1 woord GEWELDIG. Maar Bostons defence is vele malen beter dan dat van Dallas in 2006...
Uiteraard speelt dit ook een rol en zeker als Odom dan ook nog verdwijnt dan wordt het moeilijk. En misschien dat een top Bryant de Lakers ook geen kampioen had gemaakt, maar zeker de laatste drie wedstrijden van de serie was Bryant niet goed. In wedstrijd twee hebben we gezien dat een goede Bryant ook geen garantie voor succes is, maar Kobe kan veel beter als hij in laatste drie wedstrijden heeft laten zien. Heeft niet zijn top gehaald op het moment dat het echt moest gebeuren. En ja de Celtics zijn als tegenstander iets beter dan Dallas ja. Dat zal ongetwijfeld ook wel meegespeeld hebben
pi_66855207
Niet vergeten dat D-Wade veel calls mee krijgt van scheidsrechters. Er is vaak daarover gesproken dat scheidsrechters hem bevoordelen. Bryant blijft een betere verdediger dan Wade.

De vergelijking tussen Boston en Dallas is bijna niet te maken. Bij Dallas was er bijna geen verdediging waardoor Wade het een stuk makkelijk had dan Bryant tegen de Boston Celtics
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  Redactie Sport maandag 9 maart 2009 @ 12:25:57 #7
218273 crew  JayJay8
pi_66855614
Kobe is de betere man-to-man verdediger, Wade de betere help verdediger(blockshots..)
  maandag 9 maart 2009 @ 12:42:27 #8
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_66856051
Bryant had in de Finals niet echt een medespeler die de aandacht vroeg. Bij Miami was dat wel. Shaq. Bij Boston was dat Pierce, Allen en Garnett.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_66857677
Wat je beschrijft was ook het verwijt aan de kant van de Lakers. In de 3peat was het Shaq and Kobe. Nu miste kobe een soort gelijke man. Gasol had weinig playoff ervaring. Dat is toch een gemis.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 9 maart 2009 @ 13:45:23 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66857994
Donderdag Spurs - Lakers, die staat alvast in de agenda
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Sport maandag 9 maart 2009 @ 13:53:47 #11
218273 crew  JayJay8
pi_66858301
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Dos37 het volgende:
Donderdag Spurs - Lakers, die staat alvast in de agenda
Leuke game! Blijft een leuke rivalry.
Mogelijk een western conference final preview
  maandag 9 maart 2009 @ 14:14:31 #12
67205 Colplay
How you doin??
pi_66859057
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:53 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Leuke game! Blijft een leuke rivalry.
Mogelijk een western conference final preview
Verwacht ik ook wel ja als finale in het westen. Vind het wel jammer dat we maar weinig verschillende ploegen aan het werk zien bij Sport1. Het is bijna alleen maar Lakers, Celtics, Magic, Spurs en Mavericks. Zou meer van Miami, Atlanta, Utah, New Orleans en Portland willen zien.
pi_66859233
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:14 schreef Colplay het volgende:

[..]

Verwacht ik ook wel ja als finale in het westen. Vind het wel jammer dat we maar weinig verschillende ploegen aan het werk zien bij Sport1. Het is bijna alleen maar Lakers, Celtics, Magic, Spurs en Mavericks. Zou meer van Miami, Atlanta, Utah, New Orleans en Portland willen zien.
erg jammer maar ik heb gelukkig nog Premiere, hongaarse, poolse, oostenrijkse sport1 waardoor je veel meer NBA hebt.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:20:47 #14
67205 Colplay
How you doin??
pi_66859351
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

erg jammer maar ik heb gelukkig nog Premiere, hongaarse, poolse, oostenrijkse sport1 waardoor je veel meer NBA hebt.
Natuurlijk kijk ik ook wel naar streams e.d. maar neem nachtwedstrijden vaak op om ze overdag ff te kijken. Straks met de play-offs ga ik wel weer 's nachts kijken.
pi_66865315
Straks met de play offs zal ILP denk ik niet uitzenden of wel? Voor mij wordt het dan ook weer korte dagen, lange nachten draaien.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:54:25 #16
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_66867101
tvp

Phoenix
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_66867425
Kunnen die Amerikanen niet gewoon 's nachts spelen? Ik moet nu ook werken naast m'n studie en moet tegenwoordig echt vroeg op staan en vroeg naar bed.

Ik heb weleens gezien dat de Lakers hun wedstrijd om 7 uur 's nachts Nederlandse tijd begonnen, dat is heel moeilijk opblijven. voordeel is wel dat je dan gewoon juist je wekker om 7 uur kunt zetten.

Ik verheug me iig alsnog op de NBA Play-offs. Qua Nederlandse sport moet ik maar genoegen nemen met 2x per maand Ajax in de UEFA Cup. Maar dat is na de finale in mei ook afgelopen.
pi_66881654
tvp
Ik weet het ook niet
pi_66881698
tvp, helaas lijkt voor Phoenix het seizoen nu over. Gelukkig gaat Wade Miami wel naar home court advantage dragen.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 03:12:19 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_66884393
Eindelijk weer eens een geweldige Pistons game, en een 3-0 sweep over Orlando dit seizoen.

McDyess, alweer super. En Kwame 5 uit 6.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_66884539
Oooooh wat zijn ze stil. Ooooh wat zijn ze stil. Zo stil zijn de lakers in jaren niet geweest, zo stil!

Wat een eerste helft so far in Rip City. Bryant zelf van slag met een travelling.
pi_66885405
DWYANE WADE

Het is gewoon niet te geloven wat die man vanacht uithaalde!

Play-offs here we come!!!
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2009 @ 09:16:00 #23
218273 crew  JayJay8
pi_66886457
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 04:00 schreef jmac het volgende:
Oooooh wat zijn ze stil. Ooooh wat zijn ze stil. Zo stil zijn de lakers in jaren niet geweest, zo stil!

Wat een eerste helft so far in Rip City. Bryant zelf van slag met een travelling.
Ach jullie hebben t harder nodig dan wij
Gefeliciteerd
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2009 @ 09:16:50 #24
218273 crew  JayJay8
pi_66886476
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 08:15 schreef D-Wade het volgende:
DWYANE WADE

Het is gewoon niet te geloven wat die man vanacht uithaalde!

Play-offs here we come!!!
Sick....Just sick
pi_66889115
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:16 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Ach jullie hebben t harder nodig dan wij
Gefeliciteerd
Hehe true. Merci
Odom zal wel geschorst worden vanwege z'n gedrag. Dat is toch minder voor jullie.
Fernandez moest naar 't ziekenhuis dankzij Ariza. Lekker gevaarlijk bezig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')