abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 10:43:20 #1
67205 Colplay
How you doin??
pi_66852732

Statistieken en box-scores?
http://www.basketball-reference.com

Wil je weten welke speler overbetaald is?
http://hoopshype.com/salaries.htm (psssst... Stephon Marbury)

Live box scores?
http://scores.espn.go.com/nba/scoreboard

Leuke websites over de NBA
http://www.rootzoo.com
http://www.realgm.com
http://sports.yahoo.com/nba/

Leuke Youtube filmpjes
moet je zoeken op http://www.youtube.com

Vragen?
Vraag maar in dit forum! En anders kun je terecht op http://answers.yahoo.com/dir/;_ylt=AvUeotdZDSHCvvc8JsFKcVlNxQt.;_ylv=3?link=list&sid=396545233. Maar zij praten vooral over wie de beste is steeds. Is Kobe de beste aller tijden, en sommigen dan Lebron... en sommigen zeggen dan weer Wade... en sommigen dan zelfs Allen Iverson... en als ik Darko zeg word ik niet serieus genomen.

Wil je ook online NBA kijken?
Op http://www.justin.tv kun je live vaak NBA kijken. Helaas zijn de streams meestal erg slecht. Via www.myp2p.eu kun je NBA kijken op hogere kwaliteit, maar ik ben te lui om dat uit te zoeken. Ik zoek altijd op justin.tv naar de naam van het team en dan zie je de wedstrijd direct live.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  maandag 9 maart 2009 @ 10:46:23 #2
67205 Colplay
How you doin??
pi_66852804
Hier verder want D-Wade was mij net voor met antwoorden
quote:
Op maandag 9 maart 2009 09:55 schreef TheClown1 het volgende:
Bekijk de stats van Kobe maar eens in de finale. De man deed alles in zijn macht maar Boston was gewoon te goed op dat moment, daarnaast was er te weinig hulp van andere. Terechte overwinning van Boston. Niks op af te dingen maar Wade zou het echt niet beter gedaan hebben. Waarschijnlijk zelfs slechter.
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:31 schreef D-Wade het volgende:
We zullen nooit weten of Wade de Lakers kampioen zou hebben gemaakt maar serieus Kobe deed alles in zijn macht?
De beste man liet zich in eigen huis een 24 lead afsnoepen bij een 1-2 stand. Hij liet het finaal afweten in dat duel. Die klap kwam hij dan ook niet meer te boven want in de laatste 3 duels schoot hij een belabberde 30% FG. En zeggen dat zelfs een prime MJ ze zelfs niet kampioen zou maken zegt genoeg over hoe jullie hierover denken.
Uiteraard heb ik ook naar de cijfers gekeken:

Game 1: 9-26 FG, 3 Reb, 6 Ast, 24 pnt. Loss
Game 2: 11-23 FG, 4 Reb, 8 Ast, 30 pnt. Loss
Game 3: 12-20 FG, 7 Reb, 1 Ast, 36 pnt. Win
Game 4: 6-19 FG, 4 Reb, 10 Ast 17 pnt Loss
Game 5: 8-21 FG, 7 reb, 4 Ast, 25 pnt Win
Game 6: 7-22 FG, 3 Reb, 1 Ast, 22 pnt Loss

Ik zie hier twee goede wedstrijden in, namelijk 2 + 3, een nederlaag en een zege. Maar Bryant zit maar twee keer boven zijn gemiddelde van het seizoen (28,3 pnt). Wade was in zijn optreden in de finals echt fantastisch. En met de vergelijking naar vorig jaar wilde ik vooral laten zien hoe goed Wade is. Alleen is het jammer dat we hem zo weinig zien. Scoort bijna tegen 50 procent. Bovendien is Wade een goede verdediger met 2,2 steals en 1,4 block per wedstrijd dit seizoen. In de Finals tegen Dallas was hij helemaal ongrijpbaar. Dat was het verschil met bijvoorbeeld de finale van vorig jaar. Boston had een goede ploeg over de hele breedte en de Lakers waren dat niet. Vooral Odom was grote delen onzichtbaar en dat was een belangrijke factor voor de Lakers.

Wat ik bedoelde is dat als Odom zo speelt de Lakers een Bryant nodig hebben die zijn topniveau haalt en dat heeft hij in de Finals absoluut niet gedaan. Vier wedstrijden onder de 40 procent schot en vier keer maar 25 punten of minder. Dat hij hierbij niet de hulp van zijn ploeggenoten kreeg is natuurlijk de belangrijkste reden dat de Lakers niet wonnen, maar Bryant had ook geen serie als we altijd van MJ waren gewend en zoals Wade dat in 2006 wel presteerde in de Finals.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
  Redactie Sport maandag 9 maart 2009 @ 10:59:48 #3
218273 crew  JayJay8
pi_66853200
Wade zn finals in 2006 was in 1 woord GEWELDIG. Maar Bostons defence is vele malen beter dan dat van Dallas in 2006...
pi_66853437
Goed punt. Als Erica Dampier en Dirk Nowitzki je tough guys zijn, weet je dat het niet veel soeps is.
  maandag 9 maart 2009 @ 11:40:35 #5
67205 Colplay
How you doin??
pi_66854296
quote:
Op maandag 9 maart 2009 10:59 schreef JayJay8 het volgende:
Wade zn finals in 2006 was in 1 woord GEWELDIG. Maar Bostons defence is vele malen beter dan dat van Dallas in 2006...
Uiteraard speelt dit ook een rol en zeker als Odom dan ook nog verdwijnt dan wordt het moeilijk. En misschien dat een top Bryant de Lakers ook geen kampioen had gemaakt, maar zeker de laatste drie wedstrijden van de serie was Bryant niet goed. In wedstrijd twee hebben we gezien dat een goede Bryant ook geen garantie voor succes is, maar Kobe kan veel beter als hij in laatste drie wedstrijden heeft laten zien. Heeft niet zijn top gehaald op het moment dat het echt moest gebeuren. En ja de Celtics zijn als tegenstander iets beter dan Dallas ja. Dat zal ongetwijfeld ook wel meegespeeld hebben
pi_66855207
Niet vergeten dat D-Wade veel calls mee krijgt van scheidsrechters. Er is vaak daarover gesproken dat scheidsrechters hem bevoordelen. Bryant blijft een betere verdediger dan Wade.

De vergelijking tussen Boston en Dallas is bijna niet te maken. Bij Dallas was er bijna geen verdediging waardoor Wade het een stuk makkelijk had dan Bryant tegen de Boston Celtics
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  Redactie Sport maandag 9 maart 2009 @ 12:25:57 #7
218273 crew  JayJay8
pi_66855614
Kobe is de betere man-to-man verdediger, Wade de betere help verdediger(blockshots..)
  maandag 9 maart 2009 @ 12:42:27 #8
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_66856051
Bryant had in de Finals niet echt een medespeler die de aandacht vroeg. Bij Miami was dat wel. Shaq. Bij Boston was dat Pierce, Allen en Garnett.
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_66857677
Wat je beschrijft was ook het verwijt aan de kant van de Lakers. In de 3peat was het Shaq and Kobe. Nu miste kobe een soort gelijke man. Gasol had weinig playoff ervaring. Dat is toch een gemis.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  maandag 9 maart 2009 @ 13:45:23 #10
67174 Dos37
Come on Twente
pi_66857994
Donderdag Spurs - Lakers, die staat alvast in de agenda
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Sport maandag 9 maart 2009 @ 13:53:47 #11
218273 crew  JayJay8
pi_66858301
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:45 schreef Dos37 het volgende:
Donderdag Spurs - Lakers, die staat alvast in de agenda
Leuke game! Blijft een leuke rivalry.
Mogelijk een western conference final preview
  maandag 9 maart 2009 @ 14:14:31 #12
67205 Colplay
How you doin??
pi_66859057
quote:
Op maandag 9 maart 2009 13:53 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Leuke game! Blijft een leuke rivalry.
Mogelijk een western conference final preview
Verwacht ik ook wel ja als finale in het westen. Vind het wel jammer dat we maar weinig verschillende ploegen aan het werk zien bij Sport1. Het is bijna alleen maar Lakers, Celtics, Magic, Spurs en Mavericks. Zou meer van Miami, Atlanta, Utah, New Orleans en Portland willen zien.
pi_66859233
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:14 schreef Colplay het volgende:

[..]

Verwacht ik ook wel ja als finale in het westen. Vind het wel jammer dat we maar weinig verschillende ploegen aan het werk zien bij Sport1. Het is bijna alleen maar Lakers, Celtics, Magic, Spurs en Mavericks. Zou meer van Miami, Atlanta, Utah, New Orleans en Portland willen zien.
erg jammer maar ik heb gelukkig nog Premiere, hongaarse, poolse, oostenrijkse sport1 waardoor je veel meer NBA hebt.
  maandag 9 maart 2009 @ 14:20:47 #14
67205 Colplay
How you doin??
pi_66859351
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:18 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

erg jammer maar ik heb gelukkig nog Premiere, hongaarse, poolse, oostenrijkse sport1 waardoor je veel meer NBA hebt.
Natuurlijk kijk ik ook wel naar streams e.d. maar neem nachtwedstrijden vaak op om ze overdag ff te kijken. Straks met de play-offs ga ik wel weer 's nachts kijken.
pi_66865315
Straks met de play offs zal ILP denk ik niet uitzenden of wel? Voor mij wordt het dan ook weer korte dagen, lange nachten draaien.
  maandag 9 maart 2009 @ 17:54:25 #16
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_66867101
tvp

Phoenix
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_66867425
Kunnen die Amerikanen niet gewoon 's nachts spelen? Ik moet nu ook werken naast m'n studie en moet tegenwoordig echt vroeg op staan en vroeg naar bed.

Ik heb weleens gezien dat de Lakers hun wedstrijd om 7 uur 's nachts Nederlandse tijd begonnen, dat is heel moeilijk opblijven. voordeel is wel dat je dan gewoon juist je wekker om 7 uur kunt zetten.

Ik verheug me iig alsnog op de NBA Play-offs. Qua Nederlandse sport moet ik maar genoegen nemen met 2x per maand Ajax in de UEFA Cup. Maar dat is na de finale in mei ook afgelopen.
pi_66881654
tvp
Ik weet het ook niet
pi_66881698
tvp, helaas lijkt voor Phoenix het seizoen nu over. Gelukkig gaat Wade Miami wel naar home court advantage dragen.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 03:12:19 #20
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_66884393
Eindelijk weer eens een geweldige Pistons game, en een 3-0 sweep over Orlando dit seizoen.

McDyess, alweer super. En Kwame 5 uit 6.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_66884539
Oooooh wat zijn ze stil. Ooooh wat zijn ze stil. Zo stil zijn de lakers in jaren niet geweest, zo stil!

Wat een eerste helft so far in Rip City. Bryant zelf van slag met een travelling.
pi_66885405
DWYANE WADE

Het is gewoon niet te geloven wat die man vanacht uithaalde!

Play-offs here we come!!!
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2009 @ 09:16:00 #23
218273 crew  JayJay8
pi_66886457
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 04:00 schreef jmac het volgende:
Oooooh wat zijn ze stil. Ooooh wat zijn ze stil. Zo stil zijn de lakers in jaren niet geweest, zo stil!

Wat een eerste helft so far in Rip City. Bryant zelf van slag met een travelling.
Ach jullie hebben t harder nodig dan wij
Gefeliciteerd
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2009 @ 09:16:50 #24
218273 crew  JayJay8
pi_66886476
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 08:15 schreef D-Wade het volgende:
DWYANE WADE

Het is gewoon niet te geloven wat die man vanacht uithaalde!

Play-offs here we come!!!
Sick....Just sick
pi_66889115
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:16 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Ach jullie hebben t harder nodig dan wij
Gefeliciteerd
Hehe true. Merci
Odom zal wel geschorst worden vanwege z'n gedrag. Dat is toch minder voor jullie.
Fernandez moest naar 't ziekenhuis dankzij Ariza. Lekker gevaarlijk bezig
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2009 @ 11:09:20 #26
218273 crew  JayJay8
pi_66889484
Ja zal wel 1 game schorsing worden voor Odom.
Tsja....Ariza gaat voor de bal en raakt hem ongelukkig...Het is dat Fernandez zo ongelukkig neerkomt anders was het denk ik niet meer dan een gewone fout geweest. Dit zijn dingen die meerdere keren per wedstrijd gebeuren.
Klote alleen dat Fernandez zo neerkomt, gelukkig valt alles redelijk mee...
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:18:14 #27
67205 Colplay
How you doin??
pi_66889791
Wat heeft Odom dan precies gedaan? Heb dat geloof ik even gemist.
Van Ariza ziet er inderdaad ongelukkig uit al kan ik bij dit soort fouten wel leven met een flagrant foul. Denk dat vooral het opstootje gezorgd heeft voor de ejection.
  Redactie Sport dinsdag 10 maart 2009 @ 11:35:24 #28
218273 crew  JayJay8
pi_66890410
Ja flagrant 1 foul kan ik wel mee leven, maar niet met een ejection maarja...Neem aan dat het teruggedraaid wordt door de NBA..

Tijdens het opstootje wat er na ontstond kwam Odom van de bank af en zocht ruzie met Roy. Hij bleef wel buiten het veld maar was toch een eindje van de bank af en zocht ruzie dus die zal wel geschorst worden.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 11:53:44 #29
67205 Colplay
How you doin??
pi_66891164
Oke, zal dan wel een wedstrijd schorsing worden ja. En grote kans dat Ariza teruggedraaid wordt naar type 1 ook. Op het moment van de fout was de wedstrijd al gespeeld, dus op het resultaat van gisteren heeft het in ieder geval geen invloed gehad. Zou trouwens wel erg duur zijn als ze Odom moeten missen op bezoek bij Houston morgen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 04:42:50 #30
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_66923013
De poll op ESPN van vandaag was in ieder geval vrij duidelijk wie de best clutch shooter is van de drie grootheden:

Kan het er niet anders dan mee eens zijn. En ik ben niet echt een Kobe fan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2009 @ 09:28:40 #31
218273 crew  JayJay8
pi_66925372
Ben het er ook wel mee eens ja, denk alleen niet dat het verschil tussen de 3 zo groot is...Denk dat Kobe de beste schutter is van de 3 in een last shot situatie en dat Wade en LeBron makkelijker naar de basket gaan.
Hangt er vanaf hoeveel punten ik nodig heb en hoeveel tijd er nog te spelen is wie ik zou kiezen...
pi_66925704
heb toch altijd het gevoel dat er met clutch een schot bedoelt wordt en dan kun je beter kobe laten nemen en dat is ook duidelijk de mening in de poll.
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2009 @ 09:45:03 #33
218273 crew  JayJay8
pi_66925847
Clutch is niet perse een laatste schot ofzo...Kan ook bv de laatste 3 of 5 minuten van een close game zijn, of het hele 4e kwart...Gewoon wanneer de wedstrijd echt op het spel staat..

Als mijn team de bal zou hebben bij een gelijke stand of 1 punt achter en er zijn nog 10 sec te spelen ofzo, zie ik misschien liever Wade naar de basket gaan dan Kobe van ver schieten...
  woensdag 11 maart 2009 @ 10:39:18 #34
67205 Colplay
How you doin??
pi_66927398
Volgens 82games.com maakt Kobe gemiddeld de meeste punten in dit soort situaties. Ze hebben het hier over de laatste vijf minuten van een wedstrijd of overtime, waarbij het verschil minder dan vijf is. LeBron heeft een beter schotpercentage, meer assists, maar ook meer turnovers.

http://www.82games.com/0809/CSORT11.HTM

Als je echt kijkt naar het aantal game winnende schoten (schot in laatste 24 sec bij gelijke stand of 1 of 2 achter), dan is LeBron sinds 2003 de beste met 17 gemaakte schoten (tegen 34 procent). Kobe heeft er 14 (schotpercentage 25 procent), Wade heeft er 11 en schiet 27,5 procent.

http://www.82games.com/gamewinningshots.htm

Op basis van deze cijfers zou ik zeggen LeBron, Kobe en dan Wade.
pi_66927604
Zoals Jay hierboven zegt, het hang ervan af wat je precies als clutch time mag beschouwen. ik ben het eens met deze stats. gelijke stand of 1 of 2 achter met paar seconden op klok. dat is de tijd waar ik naar kijk en dan heb ik liever kobe dan LeBron, ondanks deze cijfers.

Kobe kan beter met druk omgaan en dat blijkt uit jaarcijfers. In zijn carriere vaker voor dergelijke situaties gestaan en overwonnen.
  woensdag 11 maart 2009 @ 11:58:04 #36
67205 Colplay
How you doin??
pi_66929782
Wat terecht genoemd wordt is dat we altijd onthouden de knappe schoten die hij maakt, maar de driekwart die hij mist worden snel vergeten.

Wat terecht in het artikel genoemd wordt is het feit dat je weet bij de Lakers dat Kobe gaat schieten. Hij heeft in de clutch situaties 56 keer geschoten en slechts 1 assist gegeven. In principe kun je vijf man op Kobe afsturen, want hij zal het laatste schot toch niet opgeven.

Verder blijkt uit het stukje over James dat hij veel geleerd heeft en de laatste twee jaar meer dan 40 procent schiet in deze gevallen. Dus voor het laatste schot zou ik zeker voor James kiezen, ook omdat hij iets beter is in het forceren van FT's.
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2009 @ 12:24:01 #37
218273 crew  JayJay8
pi_66930590
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 11:58 schreef Colplay het volgende:
Wat terecht genoemd wordt is dat we altijd onthouden de knappe schoten die hij maakt, maar de driekwart die hij mist worden snel vergeten.

Wat terecht in het artikel genoemd wordt is het feit dat je weet bij de Lakers dat Kobe gaat schieten. Hij heeft in de clutch situaties 56 keer geschoten en slechts 1 assist gegeven. In principe kun je vijf man op Kobe afsturen, want hij zal het laatste schot toch niet opgeven.

Verder blijkt uit het stukje over James dat hij veel geleerd heeft en de laatste twee jaar meer dan 40 procent schiet in deze gevallen. Dus voor het laatste schot zou ik zeker voor James kiezen, ook omdat hij iets beter is in het forceren van FT's.
Dit is echt bullshit. Dit seizoen alleen al heeft Fisher 2 of 3 driepunters gemaakt om een verlening af te dwingen op assist van Kobe. De vorige game uit bij de Spurs nadat Kobe eerst zelf een belangrijke driepunter scoorde, passte hij de laatste aanval de bal naar een vrijstaande Ariza(die lopen maakte).

[ Bericht 9% gewijzigd door JayJay8 op 11-03-2009 12:31:29 ]
  woensdag 11 maart 2009 @ 12:54:40 #38
67205 Colplay
How you doin??
pi_66931615
Uiteraard was het flink overdreven, maar tussen 2003 en 4 februari van dit jaar heeft Bryant volgens 82games.com dus maar 1 assist gegeven in wat zij de gamewinning situaties noemen. Drie punten achter telt hierbij niet mee, dus je zou gelijk kunnen hebben hoor. Maar 56 schotpogingen tegen 25 procent en 1 assist is natuurlijk een verhoudiging die wel aangeeft hoe de laatste possession bij de Lakers zal verlopen. Bal gaat naar Kobe en Kobe schiet. Voor verdedigingen natuurlijk wel lekker makkelijk om je op in te stellen. En natuurlijk geldt dit voor meer teams en blijkt uit de cijfers niet hoe vaak er echt afgespeeld wordt, want gemisste schoten na een pass staan er helaas niet bij. Maar Bryant staat met afstand bovenaan in de categorie gemiste gamewinners en heeft daarbij maar 1 assist. Dat geeft toch duidelijk aan hoe er aangevallen wordt door de Lakers in dit soort situaties.
  Redactie Sport woensdag 11 maart 2009 @ 13:09:32 #39
218273 crew  JayJay8
pi_66932134
In 2005, 2006 en 2007 was er niemand om de bal naar toe te passen in zulke situaties dus daar kan je gelijk hebben. Vanaf vorig seizoen hebben we 3/4 goede 3 puntschutters en met Bynum en Gasol mensen die inside kunnen finishen, dus de bal gaat idd naar Kobe en die neemt vanaf daar de beslissing. Als hij denkt dat bv een Fisher op een voor hem kansrijke plek staat krijgt hij de bal. Die site kijkt ook echt alleen naar de laatste 24 seconden van een game, terwijl "clutch time" veel meer is dan dat.
pi_66956911
Greg Oden... Diepe zucht...
pi_66957275
Mikki Moore maakt even 4 persoonlijke fouten tegen de Heat binnen een kwart.

Handig als je Garnett en Glen Davis al mist
pi_66975958
Hebben jullie nog goede NBA YouTube channels? Ik ben lid van www.youtube.com/nba en sinds kort ook www.youtube.com/kevincraftonsports.
  donderdag 12 maart 2009 @ 17:29:52 #43
67205 Colplay
How you doin??
pi_66976569
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:17 schreef BitetheBullet het volgende:
Mikki Moore maakt even 4 persoonlijke fouten tegen de Heat binnen een kwart.

Handig als je Garnett en Glen Davis al mist
En het mooiste is nog dat hij van de bank af kwam ook, dus de eerste minuten niet eens gespeeld heeft
Een foutentempo waar Oden jaloers op zal zijn
pi_66995693
Lakers 35-17 na 1 kwart bij de Spurs!
pi_66996258
Nou, de Lakers kregen het even heel benauwd. Kobe tot the rescue dan maar met een 3-punter. De bench zag er weer niet overtuigend uit.
pi_67050032
Overtime bij Miami-Utah, door een goede hustle-play van James Jones
pi_67050451
Double OT, nadat Utah eerst 8 punten scoort en daarna Miami 8.

Heerlijk om zo in een wedstrijd te vallen.
pi_67050829
En triple OT
pi_67051347
140-129

Wade met 50 punten, 10 rebounds, 9 assists, 4 steals en 2 blocks

Miami heeft nu toch wel een goed functionerende line-up met Chalmers-Wade-Moon-Haslem-O'Neal.
Chalmers is by far de beste draft keuze van dit jaar.
pi_67051363
Na de afgelopen paar wedstrijden is Wade voor mij wel de MVP van dit seizoen.
Ik weet het ook niet
  Redactie Sport zaterdag 14 maart 2009 @ 21:42:00 #52
218273 crew  JayJay8
pi_67051992
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:23 schreef BitetheBullet het volgende:
140-129

Wade met 50 punten, 10 rebounds, 9 assists, 4 steals en 2 blocks

Miami heeft nu toch wel een goed functionerende line-up met Chalmers-Wade-Moon-Haslem-O'Neal.
Chalmers is by far de beste draft keuze van dit jaar.

MVP is voor mij op dit moment toch LeBron denk ik. Maar Wade zit er niet ver achter...
  zaterdag 14 maart 2009 @ 22:00:50 #53
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67052664
Mijn MVP is McDyess natuurlijk. Wat een pickup wordt dat volgend jaar, voor welk team dan ook. Gisteren voor de verandering maar eens 13 rebounds, de keer daarvoor 22.
  zondag 15 maart 2009 @ 13:02:31 #54
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67065936
Als we het Kobe-argument gebruiken kan Wade geen MVP worden. Leuk met z'n stats en zo, maar z'n team is 3e in de East, wat natuurlijk al erg is voor een MVP... De #8 in de Western Conference heeft nog meer wins dan de Heat...

Sorry hoor, maar dan ben je geen MVP. Leuk voor de stats, maar de meest belangrijke (wins) blijft erg achterwege.
pi_67066288
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:02 schreef ScienceFriction het volgende:
Als we het Kobe-argument gebruiken kan Wade geen MVP worden. Leuk met z'n stats en zo, maar z'n team is 3e in de East, wat natuurlijk al erg is voor een MVP... De #8 in de Western Conference heeft nog meer wins dan de Heat...

Sorry hoor, maar dan ben je geen MVP. Leuk voor de stats, maar de meest belangrijke (wins) blijft erg achterwege.
Er is eigenlijk gewoon geen eenduidige definitie van wat nou een MVP is, volgens mij is het vooral een erg subjectieve gevoelskwestie.
Ik weet het ook niet
  zondag 15 maart 2009 @ 16:57:57 #56
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67074545
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Er is eigenlijk gewoon geen eenduidige definitie van wat nou een MVP is, volgens mij is het vooral een erg subjectieve gevoelskwestie.
Uiteraard is het een gevoelskwestie... Ik vind alleen de redenering voor Wade een beetje krom na drie jaar achtereen Kobe om dezelfde redenen te diskwalificeren (erg goede stats, maar geen top record en maakt team mates niet beter)

Tsja, uiteindelijk maakt de MVP niet veel uit (MJ had er "slechts" 5)... De meest belangrijke MVP award is die voor de finals MVP. En tussen Kobe, Lebron en Wade is laatstgenoemde de enige die er zo eentje heeft.
pi_67076016
Ik heb wel het gevoel dat Wade (een deel van) zijn teamgenoten beter maakt. Hij vormt een dodelijk backcourt met een rookie uit de second round.

Het echt teamgenoten beter maken is voorbehouden aan pure point guards en dominante centers.
pi_67076985
quote:
Op zondag 15 maart 2009 16:57 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Uiteraard is het een gevoelskwestie... Ik vind alleen de redenering voor Wade een beetje krom na drie jaar achtereen Kobe om dezelfde redenen te diskwalificeren (erg goede stats, maar geen top record en maakt team mates niet beter)

Tsja, uiteindelijk maakt de MVP niet veel uit (MJ had er "slechts" 5)... De meest belangrijke MVP award is die voor de finals MVP. En tussen Kobe, Lebron en Wade is laatstgenoemde de enige die er zo eentje heeft.
Het gaat me niet om de stats van Wade in de afgelopen wedstrijden, maar om het feit dat hij die wedstrijden gewoon weigerde te verliezen en zijn team op er op bijna onmogelijke wijze doorheen sleepte.
En wat ook meespeelt is dat hij goede beslissingen neemt, weinig domme schoten enzo.
Ik weet het ook niet
  zondag 15 maart 2009 @ 18:22:44 #59
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67077118
Vanavond weer NBA avond
  zondag 15 maart 2009 @ 21:14:00 #60
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67082938
quote:
Op zondag 15 maart 2009 18:18 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Het gaat me niet om de stats van Wade in de afgelopen wedstrijden, maar om het feit dat hij die wedstrijden gewoon weigerde te verliezen en zijn team op er op bijna onmogelijke wijze doorheen sleepte.
En wat ook meespeelt is dat hij goede beslissingen neemt, weinig domme schoten enzo.
Eerlijk is eerlijk, de laatste paar wedstrijden hebben ze geen makkelijke schedule gehad en de meeste wedstrijden gewonnen
  zondag 15 maart 2009 @ 21:28:08 #61
67205 Colplay
How you doin??
pi_67083500
Wat een start van Gasol bij de Lakers. 9-9. Misschien dat iemand Dirk kan vertellen dat hij ook moet verdedigen...
  zondag 15 maart 2009 @ 21:33:35 #62
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67083727
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:28 schreef Colplay het volgende:
Wat een start van Gasol bij de Lakers. 9-9. Misschien dat iemand Dirk kan vertellen dat hij ook moet verdedigen...
't Is een leuke wedstrijd tot nu toe... alleen dat Deense commentaar höte flötte gjördsen triple double...

Als iemand een link heeft met Engels commentaar, graag
  zondag 15 maart 2009 @ 21:37:20 #63
67205 Colplay
How you doin??
pi_67083871
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:33 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

't Is een leuke wedstrijd tot nu toe... alleen dat Deense commentaar höte flötte gjördsen triple double...

Als iemand een link heeft met Engels commentaar, graag
Kijk gewoon op Sport1. Loopt vast iets achter (staat 47-39 nu), maar is wel met commentaar van ABC.
  zondag 15 maart 2009 @ 21:39:16 #64
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67083950
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:37 schreef Colplay het volgende:

[..]

Kijk gewoon op Sport1. Loopt vast iets achter (staat 47-39 nu), maar is wel met commentaar van ABC.
Ik woon in ierland, ik heb geen Sport1
pi_67084531
Ik woon in Nederland, en ik heb ook geen Sport1 (en ook geen werkende link).
Zie je de hint?
Ik weet het ook niet
  zondag 15 maart 2009 @ 21:56:37 #66
67205 Colplay
How you doin??
pi_67084619
Dan wordt het lastig ja.

Leuke pot, veel offence, niet zo heel veel D tot nu toe. Vooral aan de kant van Dallas is het erg matig. Maar ja gezien het seizoen tot nu toe had ik ook niet echt anders verwacht. Wordt een makkelijke middag voor de Lakers.
pi_67084795
www.atdhe.net heeft wel ok stream.
pi_67085874
Lakers' bench......van +13 naar tied game binnen 3 minuten.
pi_67086017
kut-stream trouwens...
Mavs staan nu weer voor inderdaad, maar het is net als gisteren, enorm trage laggende stream, 3x per minuut moet je wel 5 tot 10 seconden wachten, dat is echt geen kijken meer.
  zondag 15 maart 2009 @ 22:34:47 #70
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67086100
Mavs maken het weer leuk.
  zondag 15 maart 2009 @ 22:55:09 #71
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67086888
LA run. Lijkt gedaan.
pi_67086996
Tjah, met een Nowitzki als je go-to-guy word close games winnen wel erg lastig. Zeker tegen de Lakers. Dirk met 0 punten op 0-5 FG in het 4de kwart.
  zondag 15 maart 2009 @ 23:05:59 #73
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67087255
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:58 schreef D-Wade het volgende:
Tjah, met een Nowitzki als je go-to-guy word close games winnen wel erg lastig. Zeker tegen de Lakers. Dirk met 0 punten op 0-5 FG in het 4de kwart.
Het verschil met de first en second unit bij de lakers leek wel dramatisch... op het eind de starting unit die het verschil weer maakt. Lakers duidelijk een beter team dan de Mavs uiteindelijk.
  Redactie Sport zondag 15 maart 2009 @ 23:06:46 #74
218273 crew  JayJay8
pi_67087281
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:29 schreef D-Wade het volgende:
Lakers' bench......van +13 naar tied game binnen 3 minuten.
What's new...
pi_67087701
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef dennis00 het volgende:
kut-stream trouwens...
Mavs staan nu weer voor inderdaad, maar het is net als gisteren, enorm trage laggende stream, 3x per minuut moet je wel 5 tot 10 seconden wachten, dat is echt geen kijken meer.
Dat ja...
Ik weet het ook niet
pi_67087724
Jerry Sloan ejcted na 3 minuten.
  zondag 15 maart 2009 @ 23:21:04 #77
67205 Colplay
How you doin??
pi_67087784
Had niet verwacht dat Dallas het nog spannend zou kunnen maken. Lakers waren veel beter, maar bench van Lakers is echt middelmatig 'at best'.

Powell, Vujacic, Farmar, Mbenga en Walton zijn nou niet spelers waar een tegenstander van onder de indruk is. Lakers vandaag -16 in de negen minuten die hij vandaag op het veld stond. Begrijp eigenlijk niet waarom Ariza start. Hij was iemand die iets toevoegde vanaf de bank. En in startende lineup heb je met Kobe, Pau en Odom niet echt meer scorend vermogen nodig. Beetje zoals Dallas doet met Terry. Is beter dan Barea en Wright, maar komt toch van de bank om daar het verschil te maken.Nu missen de Lakers iemand die kan scoren van de bank. Verschil is scoren tussen reservespelers was vandaag 53-12.
  zondag 15 maart 2009 @ 23:33:57 #78
67205 Colplay
How you doin??
pi_67088232
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:19 schreef D-Wade het volgende:
En Howard na 9+ minuten al een double-double.
pi_67088608
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:33 schreef Colplay het volgende:

[..]

En Howard na 9+ minuten al een double-double.
Ze hebben gewoon geen antwoord op hem. Boozer kan niet verdedigen en Okur is te traag. Ze kunnen hem alleen met fouten afstoppen. Geen slecht idee als Howard er maar 4 van de 9 FT's maakt.
Jazz heeft weinig energie na dat duel van gisteren.
pi_67089181
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:19 schreef D-Wade het volgende:
Heb het begin gemist, waarom ejected?
Ik weet het ook niet
pi_67089320
quote:
Op maandag 16 maart 2009 00:01 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Heb het begin gemist, waarom ejected?
Zal wel wat geroepen hebben naar de refs. Hij was het niet eens met een call.

Deron Williams is nu ook aan de kant met een blessure. Zal wss niet terugkomen met deze stand.
pi_67089526
Ik snap dat home/away gedoe nog steeds niet. Snap dat travelling vermoeidheid oplevert maar sommige teams kunnen uit echt niets klaarspelen (kuch kuch p-town) en thuis winnen ze van alles en iedereen. De basket is 't zelfde, het spelletje ook. Alleen de fans zijn anders. Maar daar ga je toch niet direct heel veel slechter van spelen. Lijkt erop dat 't bij basketbal veel grotere rol speelt dan bij voetbal bijv.
pi_67089739
*kuch* Iets met scheidsrechters
Ik weet het ook niet
  maandag 16 maart 2009 @ 00:28:02 #84
67205 Colplay
How you doin??
pi_67089876
quote:
Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef jmac het volgende:
Ik snap dat home/away gedoe nog steeds niet. Snap dat travelling vermoeidheid oplevert maar sommige teams kunnen uit echt niets klaarspelen (kuch kuch p-town) en thuis winnen ze van alles en iedereen. De basket is 't zelfde, het spelletje ook. Alleen de fans zijn anders. Maar daar ga je toch niet direct heel veel slechter van spelen. Lijkt erop dat 't bij basketbal veel grotere rol speelt dan bij voetbal bijv.
Vroeg het mij ook af, maar las van de week ergens dat het ook met reisafstanden te maken heeft. Utah en Portland bijvoorbeeld moeten voor elke wedstrijd een flink eind vliegen voor ze er zijn. Er zit geen enkel team in de buurt. Andere ploegen hebben daar dan minder last van omdat ze in een regio zitten met meer ploegen in de buurt. Utah (met grootste uit-thuis verschil) heeft natuurlijk ook nog het voordeel dat het op hoogte speelt, waar ploegen altijd aan moeten wennen. Maar vind het ook altijd opvalllend dat er bij sommige teams zulke verschillen zijn.
  maandag 16 maart 2009 @ 03:04:16 #85
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_67091369
Dit is echt ziek, ze zijn vergeten wat verdedigen is bij

Golden State vs Phoenix suns
59 - 72 met nog 3 minuten in de 2nd quarter.

Dit wordt vast een 136-142 match .
Vegas over fix
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  maandag 16 maart 2009 @ 03:11:09 #86
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_67091382
72 -74 half time score.
The cardinal rule is to keep them playing and to keep them coming back. The longer they play, the more they lose, and in the end, we get it all.
  Redactie Sport maandag 16 maart 2009 @ 09:15:03 #87
218273 crew  JayJay8
pi_67092868
quote:
Op zondag 15 maart 2009 23:21 schreef Colplay het volgende:
Had niet verwacht dat Dallas het nog spannend zou kunnen maken. Lakers waren veel beter, maar bench van Lakers is echt middelmatig 'at best'.

Powell, Vujacic, Farmar, Mbenga en Walton zijn nou niet spelers waar een tegenstander van onder de indruk is. Lakers vandaag -16 in de negen minuten die hij vandaag op het veld stond. Begrijp eigenlijk niet waarom Ariza start. Hij was iemand die iets toevoegde vanaf de bank. En in startende lineup heb je met Kobe, Pau en Odom niet echt meer scorend vermogen nodig. Beetje zoals Dallas doet met Terry. Is beter dan Barea en Wright, maar komt toch van de bank om daar het verschil te maken.Nu missen de Lakers iemand die kan scoren van de bank. Verschil is scoren tussen reservespelers was vandaag 53-12.
Ariza start omdat Walton zelf bij Phil Jackson heeft aangegeven om het eens zo te proberen. Vind het niet erg opzich, nu Odom weer start kan Walton een beetje leiding geven aan de 2nd unit.
pi_67093636
Ik heb nog nooit van een speler gehoord die liever op bank is dan start maar goed die Walton blijft me verbazen. overigens wel een leuke wedstrijd om naar te kijken maar had uiteraard eerder beslist moeten worden.
pi_67107799
Kijken de meeste van jullie op TV, via streams, sport1 (tv), NBA League Pass of iets anders?

Heb me de laatste drie keer enorm lopen te ergeren aan de snelheid van de stream. Een permanente League Pass is ook niet echt rendabel, gezien ik tegenwoordig meestal 's nachts slaap.

Alhoewel...

Kun je ook wedstrijden terugkijken?
Zijn er nog wedstrijden die 's middags gespeeld worden?
Is het ¤ 19,95 inclusief de NBA Finals?
pi_67108006
Laat maar, flikkers dat het zijn. Wij moeten minstens ¤ 39,95 betalen... dus $ 52,00. Leuk is dat, dat Europese bedrijven vaak minder vragen in de VS om marktaandeel te veroveren en Amerikaanse bedrijven vragen ook meer in Europa, om geld te verdienen.
  maandag 16 maart 2009 @ 18:57:11 #91
67205 Colplay
How you doin??
pi_67110201
quote:
Op maandag 16 maart 2009 09:15 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Ariza start omdat Walton zelf bij Phil Jackson heeft aangegeven om het eens zo te proberen. Vind het niet erg opzich, nu Odom weer start kan Walton een beetje leiding geven aan de 2nd unit.
Als hij dat nou een beetje goed zou doen kan ik het me voorstellen. Maar speelde gister maar zestien minuten en had daarin geen enkel punt. Maar laatste keer dat Ariza van de bank kwam had hij er ook maar drie en speelde hij maar elf minuten. Lastige keuze dus, want als bankspeler overtuigen ze allebei niet echt. Misschien dat Walton hier iets meer in moet groeien.
  maandag 16 maart 2009 @ 20:02:50 #92
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67113084
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Colplay het volgende:

[..]

Als hij dat nou een beetje goed zou doen kan ik het me voorstellen. Maar speelde gister maar zestien minuten en had daarin geen enkel punt. Maar laatste keer dat Ariza van de bank kwam had hij er ook maar drie en speelde hij maar elf minuten. Lastige keuze dus, want als bankspeler overtuigen ze allebei niet echt. Misschien dat Walton hier iets meer in moet groeien.
Persoonlijk zie ik Ariza het liefst in de first unit, aangezien met hem en Kobe de defensive intensity een stuk hoger kan zijn. Bovendien kan Ariza dan op de scoring threat van de tegenstander gezet worden en heeft Kobe meer energie op offense.

Walton en Odom in de 2nd unit lijkt me beter, maar dan moet Bynum wel terug komen... Bynum in de 2nd unit lijkt overigens meer waarschijnlijk.

Maar tijdens de heavy minutes met Bynum, Gasol, Ariza, Kobe en Fisher is een erg goede starting 5.

Powell speelt overigens af en toe erg goed, leuke speler die ik wel meer speeltijd gun.

Vujacic en farmar spelen de laatste tijd érg zwak...
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2009 @ 07:20:43 #93
218273 crew  JayJay8
pi_67125628
quote:
Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Colplay het volgende:

[..]

Tegen Houston speelde ze allebei goed in deze rol...En Walton is nou eenmaal geen scorer, scorers hebben we genoeg zowel in de 1st als 2nd unit.
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2009 @ 07:25:07 #94
218273 crew  JayJay8
pi_67125653
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:02 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Persoonlijk zie ik Ariza het liefst in de first unit, aangezien met hem en Kobe de defensive intensity een stuk hoger kan zijn. Bovendien kan Ariza dan op de scoring threat van de tegenstander gezet worden en heeft Kobe meer energie op offense.

Walton en Odom in de 2nd unit lijkt me beter, maar dan moet Bynum wel terug komen... Bynum in de 2nd unit lijkt overigens meer waarschijnlijk.

Maar tijdens de heavy minutes met Bynum, Gasol, Ariza, Kobe en Fisher is een erg goede starting 5.

Powell speelt overigens af en toe erg goed, leuke speler die ik wel meer speeltijd gun.

Vujacic en farmar spelen de laatste tijd érg zwak...
Ik zou Odom laten starten. Hij en Gasol spelen beter samen dan Gasol en Bynum. En dan heb je met Bynum altijd een inside dreiging wanneer de 2nd unit erin staat.
En Powell is zeker een leuke speler, beetje als Turiaf vorig jaar, iets minder verdedigend en iets beter aanvallend. Zou inderdaad meer minuten moeten krijgen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:38:55 #95
67205 Colplay
How you doin??
pi_67127631
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 07:20 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Tegen Houston speelde ze allebei goed in deze rol...En Walton is nou eenmaal geen scorer, scorers hebben we genoeg zowel in de 1st als 2nd unit.
Nou welke scorers hebben de Lakers dan in de 2nd unit? Walton, Vujacic, Farmar, Mbenga en Powell zijn nou geen van allen echt scorers. Lakers zijn gewoon heel erg smal dit jaar. En natuurlijk kan 1st unit dit makkelijk compenseren, want daar zit meer dan genoeg kwaliteit in. Maar je merkt elke keer dat als de toppers rust krijgen dat tegenstanders weer terug kunnen komen in de wedstrijd.
  Redactie Sport dinsdag 17 maart 2009 @ 11:10:35 #96
218273 crew  JayJay8
pi_67130424
De Lakers bank is hetzelfde als die van vorig jaar en toen vond iedereen het de sterkste bank in de NBA. Een mindere periode wil niet zeggen dat ze er niks meer van kunnen....

Farmar en Vujacic zijn goede scorers in goede doen, en daarnaast staat altijd Gasol of Bynum(nu Odom) erin met de bench guys. Scoren is het probleem niet met de Lakers, nooit geweest ook.
Farmar is ook een hele tijd geblesseerd geweest(knie) en Vujacic heeft het hele seizoen al wat enkel- en rugklachten vandaar dat ze wat minder spelen.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:53:57 #98
67205 Colplay
How you doin??
pi_67154219
Wel grappig stukje over het best aanvallende team uit de historie van de NBA:

http://sports.espn.go.com/nba/columns/story?columnist=hollinger_john&page=PERDiem-090317
  Redactie Sport woensdag 18 maart 2009 @ 10:13:01 #99
218273 crew  JayJay8
pi_67170639
Ze hebben ook echt gewoon nog een fout over. Jezus wat slecht zeg..
  Redactie Sport woensdag 18 maart 2009 @ 14:40:26 #101
218273 crew  JayJay8
pi_67170718
Ja echt *(&(*)(**(^* stom weer. Cleveland heeft nu weer 1 game meer gewonnen en een veel makkelijke schema, terwijl thuisvoordeel in de playoffs zo belangrijk is...
pi_67170974
Ariza moest volgens mij de fout maken, kan toch niet anders. Je zag Kobe ook zo klappen voor de schot en na de schot dat hij moest foulen...
  Redactie Sport woensdag 18 maart 2009 @ 14:53:04 #103
218273 crew  JayJay8
pi_67171143
Ja Ariza moet een fout maken idd...

Kleine dingetjes allemaal die je straks in de playoffs duur kunnen komen te staan...
pi_67238614
Bijna 2de nederlaag cavs.. maarja... bijna is helaas niet helemaal.
pi_67304338
Spannende finish bij Detroit-Miami, 89-89 met nog 3 minuten te gaan.
pi_67304907
En Wade doet het weer, drie blocks in het eind van het vierde kwart.
pi_67305339
Wat een einde zeg van een levensbelangrijke wedstrijd. Hele wedstrijd achter de feiten lopen maar op het belangrijkste moment staat iedreen op. Moon....wat is die belangrijk geworden. O'Neal met de 2 cruciale buckets tegen het einde en UD die het dan afmaakt met een hele lastige schot. Maar de play of the game.....Wade mag dan DPOY zijn maar defensief doet hij zoveel en wint hij er zelfs wedstrijden mee voor ons. Dit was een broodnodige overwinning na 3 nederlagen op rij. We moeten echt die 5de stek vasthouden.
  zondag 22 maart 2009 @ 21:20:19 #108
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67306185
Niet gekeken. Zonder Rip, Sheed en AI, alweer. Hmm.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:54:57 #109
67205 Colplay
How you doin??
pi_67377976
Nog een paar weekjes. Op internet gaat het allemaal om de race om de MVP. Maar dat kan toch niet anders dan LeBron worden. In vergelijking met Bryant betere stats, een beter record en dat met een mindere ploeg om hem heen.

Wade is een andere kandidaat omdat hij met Miami dit jaar veel beter presteert dan vorig jaar en dat met een mindere ploeg. Miami misschien zelfs top vier in het oosten. Maar LeBron is over de breedte toch nog iets beter en heeft natuurlijk veel meer zeges gehaald. Dus behalve fantastische stats ook nog eens de beste speler in de beste ploeg.
  Redactie Sport woensdag 25 maart 2009 @ 00:01:48 #110
218273 crew  JayJay8
pi_67378222
Mijn MVP zou ook LeBron zijn idd...Daarna Kobe en Wade..
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:13:22 #111
67205 Colplay
How you doin??
pi_67390099
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 00:01 schreef JayJay8 het volgende:
Mijn MVP zou ook LeBron zijn idd...Daarna Kobe en Wade..
Ja precies. Maar wat ik vooral bedoel is dat het net lijkt of er een discussie over mogelijk is. Maar LeBron is MVP dit seizoen. En dan is de discussie misschien of Kobe, Wade, Howard of Paul op twee komt, maar meer ook niet.
pi_67390478
Er is ook een discussie bezig om de crap dribble van Lebron legaal te maken. Niet verwarren met de huidige crap dribble, die is al legaal, maar de versie die lebron doet is niet legaal en daar zijn dus nu discussies over om die legaal te maken in de nba.

on topic van MVP. Helaas is het wel LeBron dit jaar. Ondanks het feit dat ik een grote fan van Kobe ben, is Lebron gewoon beter op dit moment.
  woensdag 25 maart 2009 @ 13:26:38 #113
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_67390516
James de MVP. Kobe de Finals MVP. Eerlijk verdeeld.
pi_67391566
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:26 schreef Zwansen het volgende:
daar teken ik voor. een kampioensfeest in LA zou gaaf zijn. Wordt ook tijd om er weer 1 te houden. Ik heb vanochtend alvast wat dingen gekocht uit de nba store. kreeg korting als lid en kon de deal niet weigeren.

nog andere fans hier die van nba store bestellen?
  Redactie Sport woensdag 25 maart 2009 @ 14:18:03 #115
218273 crew  JayJay8
pi_67392374
quote:
Ik teken ervoor!!!!
  woensdag 25 maart 2009 @ 14:30:16 #116
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67392678
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 13:56 schreef TheClown1 het volgende:

nog andere fans hier die van nba store bestellen?
nba store zijn afzetters vind ik.

Pas nog een Billups shirt gekocht voor $4.99. Ik zou ebay/amazon gebruiken voor dat soort dingen.
pi_67393978
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 14:30 schreef popolon het volgende:

[..]

nba store zijn afzetters vind ik.

Pas nog een Billups shirt gekocht voor $4.99. Ik zou ebay/amazon gebruiken voor dat soort dingen.
zag vanochtend fansedge.com prettige prijzen en naar NL binnen 8dage max. ik kan verder niet kijken hier op werk vanwege geen flash maar zal er vanmiddag thuis naar kijken.

wat voor shirt was dat. ik heb een paar swingmans van lakers gekocht bij nba store. durf niet via ebay, ben bang voor fakes.
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:12:14 #118
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67394181
Ik koop ze hier gewoon in de supermarkt. Zijn replica's natuurlijk, wel de officiele replica's van NBA.

Als je de echte authentic wilt hebben betaal je veel te veel, dat zijn shirts die beginnen bij $150 terwijl je het verschil bijna niet ziet.
pi_67394539
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:12 schreef popolon het volgende:
Ik koop ze hier gewoon in de supermarkt. Zijn replica's natuurlijk, wel de officiele replica's van NBA.

Als je de echte authentic wilt hebben betaal je veel te veel, dat zijn shirts die beginnen bij $150 terwijl je het verschil bijna niet ziet.
mazzelpik geniet ervan. ik ben binnenkort ook in New York. Ik ga mijn slag slaan en ik wil niet graag replica. Wil wel authentic maar dat is persoonlijk.
  donderdag 26 maart 2009 @ 21:08:59 #120
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_67443788
quote:
En Jaric als Most-Valuable-Playah

“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_67451895
Wade weer 21,4,4

Bij de rust
pi_67452147
Weet iemand hier een winkel in NL waar ze basketbalschoenen verkopen? Perry niet geloof ik? Footlocker ook niet he?

En zelfde vraag voor shorts.
pi_67452188
Ik ga meestal naar de Footlocker of naar de Nike Store in Rotterdam. Maar het is altijd een beetje geluk hebben..
pi_67452298
De Bulls maken even gehakt van Miami zeg...
Ik weet het ook niet
pi_67453223
Zeg maar playoffs Shaq & Friends. Wat een match!
pi_67455215
Zat alvast de western match-ups te kijken, maar de Nuggets zouden toch beter tegen Portland spelen dan New Orleans lijkt mij? Vooral vanwege ervaring. Of zit ik er nu helemaal naast ?
pi_67457776
Ja, voor de nuggets zou dat stukken beter zijn. We kunnen echt nooit van ze winnen bij hen thuis somehow. Ik hoop op New Orleans of Houston. NO kunnen we zeker pakken. Die hebben nooit een goed antwoord op Roy en zitten ook nog met een jong team.
pi_67511778
Gadzuric 20-12 tegen de Heat!
pi_67513996
vooral mooi dat ik gisteren net een stuk over Gadz schreef Check de blog!
pi_67515612
quote:
Op zondag 29 maart 2009 04:08 schreef D-Wade het volgende:
Gadzuric 20-12 tegen de Heat!
Ik heb me er steeds al enorm over verbaast dat hij niet of nauwelijks speelde. Ze hebben dik in hem geinvesteerd, en hij lijkt me het type speler waar Scot Skiles wel van houdt, hustle, hard werken, harde defense.
Ik weet het ook niet
  zondag 29 maart 2009 @ 13:38:18 #131
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67516716
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:21 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

mazzelpik geniet ervan. ik ben binnenkort ook in New York. Ik ga mijn slag slaan en ik wil niet graag replica. Wil wel authentic maar dat is persoonlijk.
De NBA store in New York heeft vrij veel. Hij is eveneens erg eenvoudig te vinden (op 5th ave, als je aan de linkerkant loopt richting Central Park kom je em tegen ) Ook veel andere sportwinkels hebben daar NBA spullen.

Ik was 2 jaar geleden in Lexington, KY en daar hadden ze echt een geweldige sportwinkel. gedeeltelijk gericht op de Wildcats, maar verder van bijna elk college team viel er wat te vinden en daarnaast ook nof de NFL/ NBA/ MLB...
pi_67517349
Je was er zeker niet tijdens de Derby?
pi_67520762
quote:
Op zondag 29 maart 2009 12:52 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Ik heb me er steeds al enorm over verbaast dat hij niet of nauwelijks speelde. Ze hebben dik in hem geinvesteerd, en hij lijkt me het type speler waar Scot Skiles wel van houdt, hustle, hard werken, harde defense.
Nauwelijks? Speelt toch wel heel vaak nu met Bogut geblesseerd en samen met Elson verdeelt hij de minuten op de Center positie. En eerlijk gezegd bakken ze er beide niks van. Elson als starter was een mislukte grapje denk ik van Skiles. Ik zie dat hij in de laatste 3 duels in totaal 60 minuten speelde en daarin kwam hij tot maar 2 FG's....en dan heb ik het nog niet eens over de 23 duels waarin hij starte en maar 1 maal de dubbele cijfers haalde. Dan ben je IMO geen NBA speler waard. Elson moet dit realiseren en en zijn conclusies trekken.
Gadzuric zal na dit duel flink wat meer minuten maken en dan zal hij zich moeten bewijzen.
  zondag 29 maart 2009 @ 18:54:43 #134
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67525000
straks kijken of LeBron er een mooie show van kan maken.
pi_67525221
quote:
Op zondag 29 maart 2009 16:21 schreef D-Wade het volgende:

[..]

Nauwelijks? Speelt toch wel heel vaak nu met Bogut geblesseerd en samen met Elson verdeelt hij de minuten op de Center positie. En eerlijk gezegd bakken ze er beide niks van. Elson als starter was een mislukte grapje denk ik van Skiles. Ik zie dat hij in de laatste 3 duels in totaal 60 minuten speelde en daarin kwam hij tot maar 2 FG's....en dan heb ik het nog niet eens over de 23 duels waarin hij starte en maar 1 maal de dubbele cijfers haalde. Dan ben je IMO geen NBA speler waard. Elson moet dit realiseren en en zijn conclusies trekken.
Gadzuric zal na dit duel flink wat meer minuten maken en dan zal hij zich moeten bewijzen.
Elson deed het bij de Spurs anders prima als 'starting role player'
Ik weet het ook niet
  zondag 29 maart 2009 @ 19:30:29 #136
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67525871
Dallas, schiet uit de startblokken
  zondag 29 maart 2009 @ 19:52:26 #137
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67526433
quote:
Op zondag 29 maart 2009 14:05 schreef jmac het volgende:
Je was er zeker niet tijdens de Derby?
Lol, nee. Vrienden van mij wonen daar 't Is een echte basketbalstad vanwege de Kentucky Wildcats...
  zondag 29 maart 2009 @ 21:25:49 #138
67205 Colplay
How you doin??
pi_67529608
quote:
Op zondag 29 maart 2009 19:30 schreef Dos37 het volgende:
Dallas, schiet uit de startblokken
En vervolgens wordt het een makkelijke zege voor de Cavs. Van 15 achter in het tweede kwart naar een 102-74 zege. Dallas maakt maar 25 punten in de tweede helft.
  zondag 29 maart 2009 @ 21:37:35 #139
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67529974
Ja dat was niet best van Dallas.
  zondag 29 maart 2009 @ 23:25:57 #140
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_67533480
Lakers Bench = sucks

Ze worden uitgedroogd door Atlanta.
Als Kobe dan ook niet echt zn dagje heeft, dan zijn de Lakers kansloos.
  Redactie Sport zondag 29 maart 2009 @ 23:31:37 #141
218273 crew  JayJay8
pi_67533673
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:25 schreef VinnieJones het volgende:
Lakers Bench = sucks

Ze worden uitgedroogd door Atlanta.
Als Kobe dan ook niet echt zn dagje heeft, dan zijn de Lakers kansloos.
Niet alleen de bench iedereen speelt dramatisch. Als je zelf 30% ofzo schiet en open driepunters blijft weggeven ga je niet winnen....
  zondag 29 maart 2009 @ 23:36:41 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67533819
Slechte dag, kan gebeuren.

Je zult maar voor de Pistons zijn, da's andere koek.
pi_67534503
Toronto - Chicago 1 point game met nog 18 seconden, Chicago bal en 1 punt achter.....
Ik weet het ook niet
pi_67534549
AAAAAAAAAAH mist Rose een open layup met 10 sec te gaan
Ik weet het ook niet
pi_67534716
YESSSSSSSSSSSSSSSSSS Gorden in de buzzer de onmogelijke gelijkmaker!!! Overtime
Ik weet het ook niet
pi_67534733
ze zijn echt gek als ze die vent laten gaan van de zomer, hoevaak hij dit nu al gedaan heeft
Ik weet het ook niet
  maandag 30 maart 2009 @ 09:13:04 #147
67205 Colplay
How you doin??
pi_67538102
quote:
Op zondag 29 maart 2009 21:37 schreef Dos37 het volgende:
Ja dat was niet best van Dallas.
Het is alleen jammer dat Phoenix niet kan profiteren en van Sacramento verliest. Kansen om play-offs te halen worden zo wel heel erg klein.
pi_67538220
slechte wedstrijd van de lakers, heb het idee dat ze het rustig aandoen aangezien de seed in west al behaald is.

off day voor kobe betekent dat iedereen drama speelt.
  maandag 30 maart 2009 @ 12:07:34 #149
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_67542326
quote:
Op maandag 30 maart 2009 09:20 schreef TheClown1 het volgende:
slechte wedstrijd van de lakers, heb het idee dat ze het rustig aandoen aangezien de seed in west al behaald is.

off day voor kobe betekent dat iedereen drama speelt.
Home Court Advantage tot in de Finals lijkt me zeker belangrijk. Helemaal omdat er een grote kans is dat ze Cleveland treffen en die zijn thuis vrijwel onverslaanbaar.
  maandag 30 maart 2009 @ 13:20:26 #150
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67544305
quote:
Op maandag 30 maart 2009 12:07 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Home Court Advantage tot in de Finals lijkt me zeker belangrijk. Helemaal omdat er een grote kans is dat ze Cleveland treffen en die zijn thuis vrijwel onverslaanbaar.
Toch al twee keer verloren van LAA. Uit en thuis.
pi_67544696
dat klopt maar in de play-offs moet je dat thuisvoordeel hebben. de lakers hebben groot voordeel van thuis spelen en dat moet verzekerd worden, zeker indien je tegen atlanta speelt. dat behoor je gewoon te winnen als de top seed in het westen. de bank speelde slecht, daarnaast was pau defensief weer eens waardeloos. allemaal dingen die vorige finale misgingen. lijkt erop dat de lakers weinig geleerd hebben van de verloren finale tegen bosten.

met dit spel gaan ze ook dit jaar onderuit vrees ik.
  maandag 30 maart 2009 @ 19:22:22 #152
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_67555040
Ik vraag me af waarom de Lakers zo favoriet zijn bij de bookies;

Ik geef Cleveland of Orlando Magic wel een kans dit seizoen.

NBA 2008/2009 - Winner

Including Playoffs.
Winnaar

Los Angeles Lakers 2,75
Cleveland Cavaliers 3,40
Boston Celtics 4,50
San Antonio Spurs 12,00
Orlando Magic 12,00
Utah Jazz 20,00
Houston Rockets 25,00
New Orleans Hornets 30,00
Denver Nuggets 30,00
Portland Trail Blazers 35,00
  maandag 30 maart 2009 @ 19:32:08 #153
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67555352
Orlando? Nah, echt niet.

Ik zit gewoon te hopen dat Detroit Orlando tegenkomt in de eerste ronde van de playoffs, dan is het meteen exit voor de Magic.
  maandag 30 maart 2009 @ 19:50:11 #154
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_67555896
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:32 schreef popolon het volgende:
Orlando? Nah, echt niet.

Ik zit gewoon te hopen dat Detroit Orlando tegenkomt in de eerste ronde van de playoffs, dan is het meteen exit voor de Magic.
Detroit ? Halen die uberhaubt de playoffs wel

Dwight walst over heel Detroit heen
  maandag 30 maart 2009 @ 20:25:53 #155
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67557225
quote:
Op maandag 30 maart 2009 19:50 schreef VinnieJones het volgende:

[..]

Detroit ? Halen die uberhaubt de playoffs wel

Dwight walst over heel Detroit heen
Van alle acht teams heb ik het liefst Orlando. 10-2 Detroit de laatste paar jaar dacht ik. Maar idd, dan moeten ze het wel halen.
  woensdag 1 april 2009 @ 06:45:27 #156
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_67601156
Wat een einde bij Houston - Sacramento .

108-108 Houston mist een vrije worp

daarna een steal van Houston, richting de basket maar Garcia slaat hem eruit.
Vervolgens de andere kant op maar Sacramento verpest de kans, in de herkansing alsnog 110-108 met nog 1,7 op de klok.

Houston scoort met nog 0,7 op de klok echter alsnog de 3-punter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_67601796
Lakers

GO Portland voor Home-court adv!! Als dat verdoemde Denver eens een keer zou verliezen
Greg Oden kan lachen

[ Bericht 11% gewijzigd door jmac op 01-04-2009 08:49:24 ]
pi_67604554
Denver zijn echt de anti Blazers. De Blazers lijken erg lief en aardig, zo'n tegenstander die iedereen opraapt. Reggie Miller heeft daar een verhaal over in een boekje dat ik hier heb liggen. Hij zei dat ze tegen Orlando speelden in de play offs en dat het moeilijk was een gezonde hekel aan ze te krijgen, zoals hij dat bij de Knicks had. Die mannen raapten je op na een fout en vroegen of je okay was. Daar kon hij niet tegen

Denver is echt bad ass. Andersen, K-Mart (de échte K-Mart), Melo, JR Smith. Ik kijk echt graag naar de Nuggets
pi_67604844
quote:
Op woensdag 1 april 2009 10:28 schreef no-look het volgende:
Denver zijn echt de anti Blazers. De Blazers lijken erg lief en aardig, zo'n tegenstander die iedereen opraapt. Reggie Miller heeft daar een verhaal over in een boekje dat ik hier heb liggen. Hij zei dat ze tegen Orlando speelden in de play offs en dat het moeilijk was een gezonde hekel aan ze te krijgen, zoals hij dat bij de Knicks had. Die mannen raapten je op na een fout en vroegen of je okay was. Daar kon hij niet tegen

Denver is echt bad ass. Andersen, K-Mart (de échte K-Mart), Melo, JR Smith. Ik kijk echt graag naar de Nuggets
Moet je de recap van portland vs Utah zo 's kijken. Przybilla wil ook even wannabe gangster spelen Ziet er idd niet uit
pi_67605027
Bynum herstelt goed van zijn blessures zo te zien. Echt niet te geloven. Twee wedstrijden die gewonnen moeten worden, gewoon onderuit. Ik denk dat Jackson echt flink te keer is gegaan in de kleedkamers.
  Redactie Sport woensdag 1 april 2009 @ 11:26:24 #161
218273 crew  JayJay8
pi_67606193
Was te verwachten dat we van de Bobcats zouden verliezen...
Laat Kobe en Gasol nu maar wat rusten voor de playoffs. Thuisvoordeel t.o.v. Cleveland halen we toch niet meer en Boston en Orlando staan nog een paar games achter ons, net als de rest van het westen...
pi_67606722
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:26 schreef JayJay8 het volgende:
Was te verwachten dat we van de Bobcats zouden verliezen...
Laat Kobe en Gasol nu maar wat rusten voor de playoffs. Thuisvoordeel t.o.v. Cleveland halen we toch niet meer en Boston en Orlando staan nog een paar games achter ons, net als de rest van het westen...
Indien die foto van Bynum recent is neemt hij zijn rust wel. Medische staf zei dat Bynum er goed voor staat met herstel maar Jackson ontkent het weer.

Dat thuisvoordeel kunnen we zeker vergeten en misschien wel meer indien er zo gespeeld wordt.
pi_67607245
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:42 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

Indien die foto van Bynum recent is neemt hij zijn rust wel. Medische staf zei dat Bynum er goed voor staat met herstel maar Jackson ontkent het weer.

Dat thuisvoordeel kunnen we zeker vergeten en misschien wel meer indien er zo gespeeld wordt.
Van afgelopen zaterdag... Rel over in USA. Hij is zo belangrijk en de lakers klooien maar wat aan en hij moet genezen van zijn knie maar loopt wel met 60 kg vlees op z'n rug. Lekker voor z n genezingsproces..
  Redactie Sport woensdag 1 april 2009 @ 12:28:39 #164
218273 crew  JayJay8
pi_67608343
quote:
Op woensdag 1 april 2009 11:42 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

Mwah zal wel meevallen. Neem aan dat wanneer de playoffs beginnen de intensiteit weer volledig terug is. Voor Kobe en Gasol is het ook een lang zwaar seizoen geweest( finals, olympische spelen, nu weer bijna een seizoen erop...) dus die spelen nu een beetje op " cruise-control" vooral Kobe. Wanneer het er echt om gaat staan ze er wel weer 100%.
pi_67609081
quote:
Op woensdag 1 april 2009 12:28 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Mwah zal wel meevallen. Neem aan dat wanneer de playoffs beginnen de intensiteit weer volledig terug is. Voor Kobe en Gasol is het ook een lang zwaar seizoen geweest( finals, olympische spelen, nu weer bijna een seizoen erop...) dus die spelen nu een beetje op " cruise-control" vooral Kobe. Wanneer het er echt om gaat staan ze er wel weer 100%.
uiteraard heeft Bryant ook die vervelende blessure met de ringvinger. Dat zorgt ook voor wat problemen en dat is te merken met de stats.
pi_67632719
En de Nuggets staan weer op 2.
Ben benieuwd hoe ze het donderdag doen tegen Utah. Toch beetje inkomen denk ik?
pi_67670100
Utah is een moeilijke ploeg om te bestrijden maar wat heeft die Billups deal goed gewerkt voor de Nuggets.
Ik vond de Cavs verrassend onderuit gaan of zijn dat de verdiensten van Arenas.
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:22:46 #168
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67676862
Cleveland heeft weer een keer verloren.
pi_67677108
13 blijkt bij hun ook ongeluk te brengen. 13 overwinningen op rij en nu verloren.
is dat bergkamp op jouw avatar dos37?
  vrijdag 3 april 2009 @ 14:57:16 #170
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67677770
Nee, Kufo, Perez, Jeter, A-Rod, Vidic, Carrick en Rooney
pi_67681273
Hoe lang nog tot de Birdman zijn eerste tripple double noteert? Gisteren acht blocks. Ik ga een gedicht voor hem schrijven.
  zaterdag 4 april 2009 @ 00:35:17 #172
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67695434
AI out for the season. Onder de noemer 'blessure'.

Tuurlijk!

Cap space here we come. Nu maar hopen dat we niet met Boozer komen te zitten. Da's ook niks voor de Pistons.
  zaterdag 4 april 2009 @ 03:43:34 #173
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_67697435
Cleveland omg..

Orlando is raping them big time.
81-42 3rd quart (26-6)met nog 5.00 te gaan,

Le Bron
  zaterdag 4 april 2009 @ 03:45:34 #174
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67697443
Tja vaag, Orlando ligt er na een ronde weer uit in de play offs.

Maar wel een HELE erge off day voor the Cavs.
  zaterdag 4 april 2009 @ 04:01:24 #175
97452 VinnieJones
So you're a righty?
pi_67697497
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 03:45 schreef popolon het volgende:
Tja vaag, Orlando ligt er na een ronde weer uit in de play offs.

Maar wel een HELE erge off day voor the Cavs.
Orlando will rockk
  zaterdag 4 april 2009 @ 04:10:04 #176
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67697530
Die halen de Eastern finales niet, zou ik, als ik gokte, zo 100 ballen op zetten.

Is geen play off team.
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 april 2009 @ 05:55:23 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_67697761
Hup Michigan

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 4 april 2009 @ 22:02:34 #178
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67714271
Iverson out for the season zeggen ze. Een blessure, ja ja.

Pistons op 43-36 tegen de Sixers nu.
  zaterdag 4 april 2009 @ 22:34:26 #179
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67715137
Pffrrttt wat een drama weer.

Gelukkis is er straks de Final four. Krijgen we toch nog echt basketball te zien.
pi_67736790
College ball blijft me vervelen. Ik heb het een kans gegeven...

LeBron is ziekelijk bezig trouwens, dit wordt er weer één voor de headlines. 14 punten en we zijn net begonnen.
  zondag 5 april 2009 @ 19:32:03 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67737156
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:21 schreef no-look het volgende:
College ball blijft me vervelen. Ik heb het een kans gegeven...
Da's dan persoonlijk, 't is populairder dan NBA in de VS.

Gisteren zaten er 78.000 in Ford Field stadion.

Best bekenen wedstrijd in de VS is trouwens nog steeds Bird - Magic oftwel Indiana - Michigan State NCAA finals in 1979.

[ Bericht 5% gewijzigd door popolon op 05-04-2009 19:38:18 ]
  zondag 5 april 2009 @ 19:45:59 #182
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67737582
James moet echt eens ophouden met dat nagelbijten. Hij doet niets anders op de bank.
pi_67738575
Hehe dat is dan het enige dat zijn 'game' en de mijne gemeen hebben. Tijdens wedstrijden vreet ik ook heel mn nagels op. M'n vriendin doet er altijd van dat vieze spul op maar daar bijt ik gewoon doorheen

Verder is dat college ball denk ik inderdaad aantrekkelijker als je 'iets' met een school of plek hebt. Verder trouwens ook luiheid van mijn kant dat het niet boeit, ik ken maar een paar namen.
  zondag 5 april 2009 @ 20:35:12 #184
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67739136
Toch knap dat de Cavs met op papier verder geen supersterren (afgezien van LBJ) zo kunnen blijven presteren. Team chemistry en defense.

Dat wordt een 4-0 sweep in de eerste ronde, en dan is het gelukkig meteen over voor de Pistons. Ik hoop dat ze de playoffs niet eens halen.
pi_67740096
Misschien pullen ze een Chicago. Net niet in de play offs eindigen, wel met de nummer één pick op de proppen komen. Straks tegen de Bobcats, ik ben benieuwd

Cavs gaan dit vrij makkelijk winnen lijkt het. Ik hoop op een run van de Spurs maar ik zie het niet gebeuren.
  zondag 5 april 2009 @ 21:09:43 #186
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67740228
Tja als Duncan onzichtbaar is dan wordt het lastig voor SA.
  zondag 5 april 2009 @ 21:33:19 #187
67205 Colplay
How you doin??
pi_67740989
Zo meteen Suns - Mavericks. Laatste hele kleine kans voor Shaq en co om nog de play-offs te halen. Zege van Mavs en de acht ploegen zijn wel bekend.
  zondag 5 april 2009 @ 22:37:49 #188
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67743243
Dallas met bijna 20 punten voor, geen play offs voor Shaq en co
pi_67743729
42 punten tegen in het tweede kwart, nee dan ga je het niet halen
  zondag 5 april 2009 @ 23:01:41 #190
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67744163
Dallas 81 bij rust.
  zondag 5 april 2009 @ 23:36:02 #191
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67745386
116-86 Mavs, en nog een kwart te gaan. 140?
pi_67745812
Wauw. Jason Kidd is goed bezig geweest.
19 pt - 20 ass
  maandag 6 april 2009 @ 02:47:08 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67748326
Bynum, de backup PG van Detroit, met 26 pts in een kwart.
pi_67749930
quote:
Op maandag 6 april 2009 02:47 schreef popolon het volgende:
Bynum, de backup PG van Detroit, met 26 pts in een kwart.
dit heeft wel vaker een goede wedstrijd gespeeld. vind het wel een goede backup.
  maandag 6 april 2009 @ 09:14:48 #195
67205 Colplay
How you doin??
pi_67750320
Play-offs beginnen duidelijker te worden. Portland ondanks nederlaag tegen Rockets erbij en Utah is ook zeker. Spelen NO voor de derde keer van het seizoen van het veld. Grappig trouwens dat Utah zevende staat en zeker is van de play-offs, terwijl NO zesde staat en nog niet zeker is. Maar die hebben dus ook maar een zege (of nederlaag van de Suns) nodig om zich te plaatsen, dus dat komt ook wel goed.
pi_67751472
Play-offs zijn gisteren wel helemaal bepaald.

Phoenix, Charlotte out
Chicago, Dallas, Detroit in

dat kan niet anders
pi_67775822
Phoenix

Leuk artikel op nba.com over oa. de Nuggets. Opzich hebben die de makkelijkste tegenstanders nog te gaan. Ben benieuwd of ze de 2e plek kunnen behouden Sta echt te poppelen voor de playoffs . Duidelijk of de league pass zou gelden voor de playoffs?
  dinsdag 7 april 2009 @ 09:02:58 #198
67205 Colplay
How you doin??
pi_67783785
Ginobili speelt de rest van het seizoen + playoffs niet meer, dus dat is in ieder geval een kampioenskandidaat minder.
pi_67802096
Ik denk dat league pass ze wel covert. Ze kunnen het voor hun internationale klanten niet maken om het niet te doen, al sluit ik een ticket tegen extra betaling niet uit. Aan de andere kant zijn nationaal uitgezonden wedstrijd, de TNT games bijvoorbeeld, wel altijd beschikbaar. Ik hoop dus dat we gewoon kunnen kijken straks

En reken de Bobcats nog niet verloren trouwens, die spelen nog tegen Chicago en hebben een vrij makkelijk programma.
pi_67815694
Spelen jullie zelf ook basketball? En zo ja waar dan, bij welke club in welke klasse? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Zelf speel ik niet.
Ik weet het ook niet
  woensdag 8 april 2009 @ 09:23:14 #201
67205 Colplay
How you doin??
pi_67818763
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:42 schreef Dunckie het volgende:
Spelen jullie zelf ook basketball? En zo ja waar dan, bij welke club in welke klasse? Ben wel benieuwd eigenlijk.

Zelf speel ik niet.
Ik speel ook niet. Volg het Nederlandse en Europese basketbal ook helemaal niet. Ben een keer bij Rotterdam wezen kijken maar was echt verschrikkelijk saai en slecht. Volg dus echt alleen maar de NBA op basketbalgebied.
pi_67818818
quote:
Op woensdag 8 april 2009 00:42 schreef Dunckie het volgende:

Zelf speel ik niet.
Ik speelde bij Exercitia 73 in Eelde-Paterswolde. Tegenwoordig speel ik niet meer vanwege tijdgebrek. Bij de club moest je ook andere activiteiten doen zoals fluiten en achter de tafel de sheet invullen. Dit zijn van die dingen die ik gewoon niet red. Ik speelde op de center positie tot mijn 20ste en het hoogste niveau wat ik gespeeld heb is Rayon.
pi_67820770
Speel eerste klasse van Rayon Zuid. Ben PG en een soort van Jason Kidd. Een gemiddelde wedstrijd heeft drie punten en tien assists ofzo
  Redactie Sport woensdag 8 april 2009 @ 10:49:53 #204
218273 crew  JayJay8
pi_67821334
Speel 1e klasse regio Amsterdam..Vroeger altijd rayon gespeeld, volgend jaar misschien weer..

No-look jij zit ook op Streetball.nl forum toch?
pi_67829994
Jup, al is er daar niet veel meer te doen helaas. Ik heb besloten deze zomer (off season) in het teken van basketball te zetten. Werken aan m'n scorend vermogen (ik scoor alleen lay ups, echt heel tragisch) en hoger springen // sneller sprinten. Een paar jonkies hijgen in m'n nek, ze willen de startin spot op de PG hebben. Ain't gonna happen.
pi_67830086
Ik speel eerste klasse rayon U22 in rayon west. We zijn sinds afgelopen weekend als eerste geplaatst voor de final four.
  Redactie Sport woensdag 8 april 2009 @ 15:18:22 #207
218273 crew  JayJay8
pi_67830517
quote:
Op woensdag 8 april 2009 15:02 schreef no-look het volgende:
Jup, al is er daar niet veel meer te doen helaas. Ik heb besloten deze zomer (off season) in het teken van basketball te zetten. Werken aan m'n scorend vermogen (ik scoor alleen lay ups, echt heel tragisch) en hoger springen // sneller sprinten. Een paar jonkies hijgen in m'n nek, ze willen de startin spot op de PG hebben. Ain't gonna happen.
Nee klopt hehe forum is echt saai geworden daar..

Ga deze zomer ook flink trainen ja, conditie, schot, kracht alles...
  woensdag 8 april 2009 @ 15:39:26 #208
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67831410
Speelde jaren hoofdklasse, had een paar jaar ex-international Ridderhof als speler/coach. Nu ben ik te oud.
pi_67844025
http://ilp.nba.com/ voor de playoffs moet je dus ook betalen?
Iig don't care, maar de standard definition is gewoon de normale resolutie die je ook op een TV (4:3) heb?
Wil het namelijk via m'n ps3 dan gaan kijken, maar voor die HD heb je speciaal programma voor nodig, die dus niet geïnstalleerd op kunnen worden.
  woensdag 8 april 2009 @ 21:48:12 #210
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_67844369
HD en streamen? Hmmmm, ik zou voor 4:3 gaan.
pi_67849474
quote:
Op woensdag 8 april 2009 21:48 schreef popolon het volgende:
HD en streamen? Hmmmm, ik zou voor 4:3 gaan.
Ja, daar dacht ik ook aan.
Vooral omdat ik net die kwaliteit zag in die player van NBA.com en dat vond ik nou niet echt meerwaarde.

Trouwens HD streamen heeft nooit problemen geleverd. Stream ook 720p's via mn laptop
pi_67851400
Blazers na achterstand van 19 terug naar 2 Inclusief halfcourt buzzer beater van Blake Maargoed dat ik niet direct ging slapen na de start.
  donderdag 9 april 2009 @ 02:58:27 #213
25957 Reddiablo
pi_67851597
gvd, zit ik Phoenix te kijken - valt die shit via Justin.tv weg
www.3voor12denhaag.nl
pi_67851604
quote:
Op donderdag 9 april 2009 02:58 schreef Reddiablo het volgende:
gvd, zit ik Phoenix te kijken - valt die shit via Justin.tv weg

channelsurfing.net
myp2p.eu
  donderdag 9 april 2009 @ 03:09:52 #215
25957 Reddiablo
pi_67851638
quote:
Op donderdag 9 april 2009 03:00 schreef jmac het volgende:

[..]

myp2p.eu

oeh, lekker zeg -- thanks!
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 9 april 2009 @ 03:14:37 #216
25957 Reddiablo
pi_67851651
hm, is 'm volgens mij ook niet --- nou ja, dan maar bedtijd -- Phoenix haalt de playoffs toch niet meer
www.3voor12denhaag.nl
pi_67860577
Nuggets nu met 2.5 wedstrijd voorsprong in het westen voor de 2e plek en een 8-game-winning streak, weliswaar tegen niet echt sterke tegenstanders, maar het staat er wel mooi
Vannacht tegen de Lakers, kijken hoelang ze het volhouden
pi_67860947
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:00 schreef Ricard0j het volgende:
Nuggets nu met 2.5 wedstrijd voorsprong in het westen voor de 2e plek en een 8-game-winning streak, weliswaar tegen niet echt sterke tegenstanders, maar het staat er wel mooi
Vannacht tegen de Lakers, kijken hoelang ze het volhouden
waarschijnlijk niet al te lang. Lakers willen nog wel in de achtervolging op Cavs. Ik ga een dutje doen rond avondtijd om in de nacht de wedstrijd te kijken.
  donderdag 9 april 2009 @ 13:49:23 #219
67205 Colplay
How you doin??
pi_67862142
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:12 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

waarschijnlijk niet al te lang. Lakers willen nog wel in de achtervolging op Cavs. Ik ga een dutje doen rond avondtijd om in de nacht de wedstrijd te kijken.
Die wil om te achtervolgen blijkt anders niet echt uit het spel van de laatste tijd Winnen wel, maar ziet er niet heel overtuigend uit.

Vanavond wel de return van Bynum, dus ben benieuwd. Bynum gaat waarschijnlijk weer starten en Odom naar de bank. Weet niet of dit de juiste koers is, want Odom is dit seizoen als starter echt veel beter dan van de bank. En Bynum laten opwarmen tegen de second unit van andere teams lijkt mij ook wel een voordeeltje.
  Redactie Sport donderdag 9 april 2009 @ 13:56:31 #220
218273 crew  JayJay8
pi_67862373
Zie Bynum voorlopig ook liever van de bank komen ja.
pi_67862456
Hoop eigenlijk niet dat Bynum start. Hij is te lang weggeweest en Odom doet het uitstekend. We hebben Odom ook wel nodig als leider van second unit dus keuze is lastig.
  donderdag 9 april 2009 @ 15:43:35 #222
67205 Colplay
How you doin??
pi_67866253
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
Hoop eigenlijk niet dat Bynum start. Hij is te lang weggeweest en Odom doet het uitstekend. We hebben Odom ook wel nodig als leider van second unit dus keuze is lastig.
Vond Odom dit seizoen vanaf de bank juist enorm tegenvallen. Maar paar puntjes en weinig rebounds (ook veel minder minuten). Leek helemaal opgebloeid nadat hij Bynum ineens moest vervangen in de starting line-up. Ben echt benieuwd hoe fit hij is en of hij de Lakers echt kan helpen in de play-offs.
pi_67866387
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:43 schreef Colplay het volgende:

[..]

Vond Odom dit seizoen vanaf de bank juist enorm tegenvallen. Maar paar puntjes en weinig rebounds (ook veel minder minuten). Leek helemaal opgebloeid nadat hij Bynum ineens moest vervangen in de starting line-up. Ben echt benieuwd hoe fit hij is en of hij de Lakers echt kan helpen in de play-offs.
Ik hoop dat Bynum iets kan doen op het defensieve gedeelte. Daar was hij vrij sterk in. Dat is een gemis maar Odom heeft zeker geprofiteerd van de afwezigheid van Bynum.
  Redactie Sport donderdag 9 april 2009 @ 15:51:35 #224
218273 crew  JayJay8
pi_67866527
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:58 schreef TheClown1 het volgende:
Walton kan de 2nd unit leiden....Met Bynum in de 2n unit hebben zij ook iemand die inside kan scoren ipv alleen schutters.
pi_67876196
Excel kan best leuk zijn
http://www.basketball-reference.com/fc/pgl.cgi?player=odomla01&year=2009

1e 40 wedstrijden - 6,3 rebounds en 9,4 punten per game
laatste 34 wedstrijden - 10,5 rebounds en 13,5 punten per game

Zijn gemiddelde assists is allebei rond 2,8. Aanzienlijk minder dan zijn career average van 4,2. Een speler van 6"10 met seizoenen met gemiddeld tot 6 assists.

Jammer dat ze zulke oplichters zijn met de prijzen van een International League Pass. Kunnen we niet allemaal 1 euro inleggen en samen doen, maar dat als je maar met 1 ip tegelijk kunt inloggen, dat ik dan altijd mag.
  donderdag 9 april 2009 @ 22:21:28 #226
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_67879157
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef dennis00 het volgende:
Excel kan best leuk zijn

De stats van Odom als bankspeler en starter zullen uiteraard anders zijn. De eerste paar wedstrijden als starter speelde hij trouwens geweldig.

Ik heb liever dat Bynum start en dat Odom vanaf de bank start. De 2nd unit heeft echt zijn scorend/ leidend en playmaking ability nodig. De bank spelers zijn dit jaar vrij dramatisch, en met Odom is het een beetje stabieler. Met Odom en Walton heb je twee playmakers, waardoor spelers als vujacic, powell etc beter tot hun recht komen.

Uiteindelijke is odom is zo'n haat/liefde verhouding. Zo'n talent, maar zo inconsistent...
  vrijdag 10 april 2009 @ 09:20:38 #227
67205 Colplay
How you doin??
pi_67886780
quote:
Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef dennis00 het volgende:
Excel kan best leuk zijn

Zijn gemiddelde assists is allebei rond 2,8. Aanzienlijk minder dan zijn career average van 4,2. Een speler van 6"10 met seizoenen met gemiddeld tot 6 assists.

Tuurlijk zijn zijn stats minder goed. Vanaf de bank maakt Odom minder minuten, wat ook logisch is, omdat nu de minuten van Bynum verdeeld moesten worden en hij hier een groot gedeelte van gekregen heeft. Maar hij is inderdaad ontzettend wisselvallig. Dacht dat het als bankspeler nog erger was dan als starter, maar zit net naar dit lijstje te kijken en dan valt dat ook wel mee.

Gisteren wel maar 2-7 en 7 punten. Wel 9 boards vanaf de bank en een eenvoudige zege op de Nuggets. Bynum 16 punten in 21 minuten. Dus dat lijkt goed te zitten.
pi_67889913
Bynum heeft nog tijd nodig. je kunt zien dat hij wel wedstrijdritme mist maar ik denk dat hij zeker wel van waarde zal zijn tijdens play-offs.
  vrijdag 10 april 2009 @ 11:35:42 #229
67205 Colplay
How you doin??
pi_67890997
Gelukkig voor de Lakers hebben ze hem alleen in de finale echt nodig...
  zaterdag 11 april 2009 @ 10:48:36 #230
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67919087
Cleveland wint de eastern conference. Nou de plays offs mogen wel beginnen.
pi_67919714

Ye Baby! Bryant lekker in toom gehouden en 8 in a row tegen de lakers @ home
  zondag 12 april 2009 @ 11:14:21 #232
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67944270
Vandaag alvast een voorproefje op de Eastern conference final: Cleveland Cavaliers - Boston Celtics

21:45 sport1
pi_67960962
Correct me if I'm wrong, maar het is nu toch zo dat nu dat Dallas nu bijna zeker op 7th seed staat. Als de Nuggets morgen winnen is het vrijwel zeker dat de matchup: Denver-Dallas wordt?
pi_67961439
Coach Boston: "Right now I can guard you all".
  zondag 12 april 2009 @ 22:00:54 #235
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67961505
OMG wat een blok net van James
pi_67961571
Jah idd, was heftig op Ray Allen idd.

29-9 staat het nu. Dit is niet echt een wedstrijd.
Heb hier mijn 1 day free international league pass trial voor ingezet.
Misschien straks even 10min naar andere wedstrijd overschakelen.
  zondag 12 april 2009 @ 22:30:17 #237
67174 Dos37
Come on Twente
pi_67962484
Zelfs zonder LeBron zijn ze geniaal bezig 19-45.
pi_67963013
33-52
Ze zijn weer 7 punten dichterbij. Ben zelf niet zo'n Boston fan, maar hoop hier wel dat Boston nog wel enige spanning in de wedstrijd brengt. Heb laatste 10min ook helaas niet gzeien, ben even andere games van gisteren gaan kijken, Boston game was saai.
  Redactie Sport zondag 12 april 2009 @ 22:57:01 #239
218273 crew  JayJay8
pi_67963373
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 11:23 schreef jmac het volgende:
[ afbeelding ]

Ye Baby! Bryant lekker in toom gehouden en 8 in a row tegen de lakers @ home
Gefeliciteerd

Hoop dat Lakers en Blazers elkaar tegenkomen in de playoffs. Kan een hele leuke serie worden....
pi_67966509
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:46 schreef dennis00 het volgende:
33-52
Ze zijn weer 7 punten dichterbij. Ben zelf niet zo'n Boston fan, maar hoop hier wel dat Boston nog wel enige spanning in de wedstrijd brengt. Heb laatste 10min ook helaas niet gzeien, ben even andere games van gisteren gaan kijken, Boston game was saai.
Viel dat even tegen..
pi_67968140
Wade is ook aan het beesten hoor. 42 punten met nog 4 minuten te gaan in het derde kwart.
pi_67968321
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:29 schreef jmac het volgende:

[..]

Viel dat even tegen..
haha ja
quote:
Op maandag 13 april 2009 01:43 schreef Multiply het volgende:
Wade is ook aan het beesten hoor. 42 punten met nog 4 minuten te gaan in het derde kwart.
is niet normaal meer nee, zijn gemiddelde is na deze wedstrijd hoger dan 30 per game.
pi_67968520
NEW CAREER HIGH!

Wat een beestachtige wedstrijd zeg....en wat te denken van Beasley met 28-16 na de 23-13 tegen de Celtics. Deze overwinning en de nederlaag van de 76ers verzekert ons van die 5de plek. Wade nu lekker weekje rust geven en dan kan die pas echt gaan knallen straks. Ik kijk er echt naar uit!
  maandag 13 april 2009 @ 09:40:16 #244
67205 Colplay
How you doin??
pi_67969481
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:44 schreef Ricard0j het volgende:
Correct me if I'm wrong, maar het is nu toch zo dat nu dat Dallas nu bijna zeker op 7th seed staat. Als de Nuggets morgen winnen is het vrijwel zeker dat de matchup: Denver-Dallas wordt?
Is nog niet helemaal zeker. Dallas moet wel laatste twee wedstrijden winnen (Minnesota en Houston). Utah heeft de tiebreaker en speelt nog thuis tegen de Clippers en uit bij de Lakers. Normaal winnen ze van de Clippers en dan kunnen de Lakers helpen te bepalen wie hun tegenstander wordt in de play-offs. Als ze verliezen van Utah heeft de Jazz nog een kans zevende te worden en Mavs achtste. Maar de kansen voor Utah zijn wel flink kleiner geworden door de stomme nederlaag thuis tegen de Warriors van zaterdag.
pi_67975008
Belachelijk die non-call bij de spurs. Bal was gewoon na de buzzer maar refs maakte geen enkele call voor review. Kings lekker genaaid
pi_67976633
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:45 schreef jmac het volgende:
Belachelijk die non-call bij de spurs. Bal was gewoon na de buzzer maar refs maakte geen enkele call voor review. Kings lekker genaaid
Volgens mij mogen ze shotclock violations niet reviewen.
Ik weet het ook niet
pi_67978975
Volgens mij reviewen ze regelmatig buzzerbeaters.

pi_67979205
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:35 schreef dennis00 het volgende:
Volgens mij reviewen ze regelmatig buzzerbeaters.

[ afbeelding ]
Lees het dan goed. Ik zeg shotclockviolations, niet gameclock.
Ik weet het ook niet
pi_67994121
Waar kan je de playoffs live kijken in goede kwaliteit?

Sport1? maar daar moet je toch een abo van een jaar en digitale tv bij je kabelbedrijf nemen toch?
Online via http://ilp.nba.com/ ziet er wel goed uit voor ¤35 in HD kwaliteit, iemand ervaring hiermee?
pi_67995105
JR SMITH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')