Bij een OT contract kunnen ze dat toch juist niet... alleen met echt goeie redenen.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:06 schreef nijnja het volgende:
Ik heb een (4-uren)contract voor onbepaalde tijd. Ze kunnen me dr dus uitgooien wanneer ze willen (met 2 maand erbij dan ozfo
) Maar dat doen ze zo snel niet gok en hoop ik
Ja oke, maar ze kunnen toch wel zeggen van, over 2 maand ga je eruit.quote:Op maandag 23 maart 2009 17:49 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Bij een OT contract kunnen ze dat toch juist niet... alleen met echt goeie redenen.
Mja voor die eerst is dat dus wel een goeie reden(is in feite diefstal).quote:Op maandag 23 maart 2009 23:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, maar ze kunnen toch wel zeggen van, over 2 maand ga je eruit.
Toch? Ze hebben laatst 2 werknemers ontslagen. 1 vind ik terecht, die zat gewoon dingen die nog houdbaar waren (pakken melk) leeg te drinken in de cel. Ander kwam 1 keer 5 minuten te laat, en die is dr daarom uitgekickt.
Haha dat is wel fijn om te horen, bedanktquote:Op maandag 23 maart 2009 23:59 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Mja voor die eerst is dat dus wel een goeie reden(is in feite diefstal).
Voor die tweede lijkt het me stug dat ie voor 1x 5mins te laat komen ontslagen wordt... zal wel vaker gebeurt zijn of hij werkt sowieso niet goed.
Maar ze kunnen je dus niet ontslaan zonder een goeie reden... bij een half jaar contract ofzo kunnen ze gewoon dag zeggen na dat half jaar en dan zonder reden dus.
Dus blijf gewoon goed je werk doen dan gebeurt er niks.
WTF. Als dit waar is krijg ik zo fucking veel winstuitkering!quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef Nouwk het volgende:
Is vanmorgen bekend gemaakt. Hou je vast: nog 18% extra waardoor het totaal op 88 komt.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 12:53 schreef Nouwk het volgende:
Is vanmorgen bekend gemaakt. Hou je vast: nog 18% extra waardoor het totaal op 88 komt.
Inderdaad. Zeker als je bedenkt dat ze uiteindelijk toch nog een recordwinst gedraaid hebben vorig jaar.quote:Op woensdag 25 maart 2009 14:01 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Als dat zo is, vind ik 18% maar behoorlijk weinig ten opzichte van andere jaren.
nee heb je, ja kun je altijd krijgen. Ga uit je plaat bij je SM. Krijg je je contract, is het mooi. Vind ie t minder leuk maakt het niet uit, je werd er toch al uitgekickt!quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef finsdefis het volgende:
Bah wat haat ik dat nieuwe beleid met die OT contracten. Ik doe altijd netjes m'n werk, m'n teamleiders vinden dat ik geschikt ben om zelf ook teamleider te worden en ik heb goede staat van dienst. Maar omdat ik nu dus 3 jaar bij de AH werk moeten ze me eruit kicken en kan m'n SM me geen OT geven. Er is al zo weinig ervaring bij ons. Volgens mij heeft het ook geen zin om bij m'n SM te gaan "smeken" maarja. Kan hier eigenlijk nog iets tegen gedaan worden of is het gewoon afgelopen?
Join the clubquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:41 schreef finsdefis het volgende:
Bah wat haat ik dat nieuwe beleid met die OT contracten. Ik doe altijd netjes m'n werk, m'n teamleiders vinden dat ik geschikt ben om zelf ook teamleider te worden en ik heb goede staat van dienst. Maar omdat ik nu dus 3 jaar bij de AH werk moeten ze me eruit kicken en kan m'n SM me geen OT geven. Er is al zo weinig ervaring bij ons. Volgens mij heeft het ook geen zin om bij m'n SM te gaan "smeken" maarja. Kan hier eigenlijk nog iets tegen gedaan worden of is het gewoon afgelopen?
Inderdaadquote:Op woensdag 25 maart 2009 22:45 schreef uitje4life het volgende:
[..]
nee heb je, ja kun je altijd krijgen. Ga uit je plaat bij je SM. Krijg je je contract, is het mooi. Vind ie t minder leuk maakt het niet uit, je werd er toch al uitgekickt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |