abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 11 april 2009 @ 08:59:12 #201
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67918007
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 01:53 schreef Michel. het volgende:
Als het goed is wel. Mijn ma en mijn buurvrouw doen allebei boodschappen bij een franchise onderneming, en ik krijg gewoon elke 3 maand om en nabij de ¤75,-. Ja is dus het antwoord. Je kan het ook checken als je kijkt op je bonnetje (staat geloof ik dat er 10% afgaat, weet het niet zeker).
?

Het gaat er in ieder geval niet af hoor !

Jammer dat er bij die franchise geen filiaal nummer op staat.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_67928251
vanmorgen 1000 colli diepvries binnengekregen , verschrikkelijk. vriescel puilde uit en er stonden nog 8 of meer containers in het magazijn.
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_67933511
Weten jullie hoe je een nieuwe voordeelpas kunt aanvragen? Ik ben de mijne een tijdje geleden kwijtgeraakt.. kan ik dat met Ahold regelen ofzo..? ik heb niet zo'n fijne baas dus vraag dat liever niet aan hem (zwaar overspannen, springt uit zn vel bij de minste of geringste stress )
pi_67933817
Juist aan je baas. Dat soort dingen hoort hij te regelen. Fuck it als hij overspannen is, niet jouw probleem toch?
pi_67934717
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef julian6 het volgende:
Weten jullie hoe je een nieuwe voordeelpas kunt aanvragen? Ik ben de mijne een tijdje geleden kwijtgeraakt.. kan ik dat met Ahold regelen ofzo..? ik heb niet zo'n fijne baas dus vraag dat liever niet aan hem (zwaar overspannen, springt uit zn vel bij de minste of geringste stress )
Kan op winkelweb ofzo.. vraag het anders aan een teamleider .
pi_67935133
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 20:56 schreef GioStyle het volgende:
Juist aan je baas. Dat soort dingen hoort hij te regelen. Fuck it als hij overspannen is, niet jouw probleem toch?
Nou ergens wel.. ik zit niet op een schreeuwende baas te wachten Zo belangrijk is die voordeelpas ook niet
pi_67935477
Dus je stelt liever je baas gerust dan dat je geld wil zien? Ik had het wel geweten.
pi_67935578
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:39 schreef julian6 het volgende:

[..]

Nou ergens wel.. ik zit niet op een schreeuwende baas te wachten Zo belangrijk is die voordeelpas ook niet
Alsof ie daarom zou gaan schreeuwen... kan me haast niet voorstellen dat ie zo gestrest is.
Is het zo'n onredelijke vraag dan .

Of ben jij zo iemand die alles maar goed vind en die ze dus maar inplannen wanneer het hun uitkomt en altijd boven je contract werkt maar geen contractverhoging vraagt .
pi_67940159
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 21:55 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Alsof ie daarom zou gaan schreeuwen... kan me haast niet voorstellen dat ie zo gestrest is.
Is het zo'n onredelijke vraag dan .

Of ben jij zo iemand die alles maar goed vind en die ze dus maar inplannen wanneer het hun uitkomt en altijd boven je contract werkt maar geen contractverhoging vraagt .
Hij is echt enorm gestresst.. 57 jaar, zit volgens mij al zn hele leven bij de AH. ik zou ook gek worden dan. Maar die kerel word ook helemaal gek als je precies op tijd (dus niet 5 min van te voren) begint

ik vroeg me gewoon af of ik ook ahold kan bellen en vragen voor die pas ipv 't met die knakker te regelen
  zondag 12 april 2009 @ 01:18:46 #210
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_67940532
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:57 schreef julian6 het volgende:

[..]

Hij is echt enorm gestresst.. 57 jaar, zit volgens mij al zn hele leven bij de AH. ik zou ook gek worden dan. Maar die kerel word ook helemaal gek als je precies op tijd (dus niet 5 min van te voren) begint
Dan moet hij eens bij ons komen. Er begint in de vulploeg werkelijk niemand vijf minuten voor tijd. Stipt zes uur staan ze op in de kantine en gaan ze aan de slag.
Twee keer per jaar ofzo wordt er even op gelet en na een dag heeft ook de chef er geen zin meer in, omdat het toch niet werkt.
quote:
ik vroeg me gewoon af of ik ook ahold kan bellen en vragen voor die pas ipv 't met die knakker te regelen
Als je wel eens op winkelweb zit, kan je het ook zelf.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_67942737
hoe geniaal is het om vandaag te werken van 09:30 tot 16:00 300% loon toch?
Wel lekker blijven plakken hè?
  zondag 12 april 2009 @ 09:40:10 #212
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67943133
Je moet 5 minuten van tevoren op je werkplek zijn, niet beginnen met werken. Ik neem aan dat jullie kantine bij het magazijn is en het magazijn is eigenlijk ook onderdeel van je werkplek al helemaal voor de magazijnman en de mensen die moeten splitsen.

Ik post hier trouwens nog 4 weekjes, heb van de week mn ontslagbrief ingediend. Ze gooien me er in juni uit, maar ik heb nu al een tijdelijk baantje gevonden. Dus ik ga gewoon zelf weg.
  zondag 12 april 2009 @ 09:53:31 #213
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_67943249
quote:
Op zondag 12 april 2009 09:40 schreef morgane het volgende:
Je moet 5 minuten van tevoren op je werkplek zijn, niet beginnen met werken. Ik neem aan dat jullie kantine bij het magazijn is en het magazijn is eigenlijk ook onderdeel van je werkplek al helemaal voor de magazijnman en de mensen die moeten splitsen.
Het magazijn, waar ze over het algemeen nog de vulkarren en vuldolly's moeten ophalen is aan de andere kant van een XL-winkel. .
And now for something completely different, I'm on a horse.
  zondag 12 april 2009 @ 10:08:59 #214
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67943424
Bij onze XL moet je in 't magazijn een trap op en dan sta je meteen in de kantine.
Wat jij beschrijft lijkt me verrekte onhandig dan moet je idd wel op tijd weg, officieel dan.
pi_67945370
Hier nog mensen die Killzone 2 online spelen, bij Appie werken, en nog géén clan hebben? Laat dan je PSN ID achter, nodig ik je uit voor de officieële AH-NL clan!
pi_67947679
quote:
Op zondag 12 april 2009 08:29 schreef Brammie1 het volgende:
hoe geniaal is het om vandaag te werken van 09:30 tot 16:00 300% loon toch?
Ja, en morgen ook!
pi_67948489
quote:
Op zondag 12 april 2009 00:57 schreef julian6 het volgende:

[..]

Welke ah werk je eigenlijk, zou best kunnen dat ik je baas ken .
  zondag 12 april 2009 @ 15:46:57 #218
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67950929
Haha, van mij zijn ze gewend dat ik 5 tot 10 minuten later begin. Kom altijd nog een hoop collega's tegen die net klaar zijn enzo. Maar ja, de teamleiders geven er niks om aangezien ik het niet erg vind om een kwartiertje of een halfuur langer te werken om zo de rest te helpen.

De SM en ASM (27 en 20 jr oud..) zijn dan weer van die naïeve mensen die alles volgens het boekje willen doen en overal zoveel mogelijk geld willen besparen. Als ik een keer mijn vulling niet af heb (nota bene door kassa bijdraaien ) dan EISEN ze dat ik langer blijf om het af te maken. Ik zei dus maar: "Als je het me netjes had gevraagd, had ik het zo gedaan, maar op deze manier dus duidelijk niet." Dus zij worden boos op mij, maar uiteindelijk konden ze er niks tegen in brengen dat ik door de kassa vertraagd werd en dat iedereen beaamt dat ik altijd hard werk. Stelletje contactgestoorden zijn het soms, verblind door cijfertjes en regeltjes.

De waardering is bij ons ook keihard omlaag gegaan door alle ontslagen ervaren werknemers (of die ontslag genomen hadden), tja, eigen schuld hè.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_67954365
quote:
Op zondag 12 april 2009 01:18 schreef NJ het volgende:

[..]

Dan moet hij eens bij ons komen. Er begint in de vulploeg werkelijk niemand vijf minuten voor tijd. Stipt zes uur staan ze op in de kantine en gaan ze aan de slag.
Twee keer per jaar ofzo wordt er even op gelet en na een dag heeft ook de chef er geen zin meer in, omdat het toch niet werkt.
[..]

Als je wel eens op winkelweb zit, kan je het ook zelf.
Hoe werkt dat winkelweb?

Hier staat een hoop info over die pas.. maar nergens een formulier om het aan te vragen :S http://www.ah.nl/article.(...)g_veelgesteldevragen
quote:
12. Ik heb mijn kaart verloren. Wat moet ik doen?

Bestel via het elektronische formulier twee nieuwe Blauwe Voordeel Kaarten. De kaarten ontvang je binnen zeven weken. Het maken van twee nieuwe kaarten kost 5 euro. Dit bedrag brengen we in mindering op je korting. De maximale jaarlijkse korting bedraagt in dit geval geen 300 maar 295 euro. Kijk op intranet of op winkelweb voor het formulier verlies.

[ Bericht 11% gewijzigd door julian6 op 12-04-2009 17:48:17 ]
pi_67956947
quote:
Op zondag 12 april 2009 17:42 schreef julian6 het volgende:
Hoe werkt dat winkelweb?
Is het intranet van de Albert Heijn. Kun je alleen in het AH filiaal kijken na in te loggen, staan alle regels en nieuwtjes op.
pi_67959208
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:22 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Is het intranet van de Albert Heijn. Kun je alleen in het AH filiaal kijken na in te loggen, staan alle regels en nieuwtjes op.
oh kan dat thuis niet dan? als ik een login heb
pi_67959786
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:50 schreef julian6 het volgende:

[..]

oh kan dat thuis niet dan? als ik een login heb
Kan niet thuis nee... intranet = prive netwerk
pi_67962476
quote:
Op zondag 12 april 2009 13:46 schreef duncannn het volgende:

[..]

Ja, en morgen ook!
300% is alleen als dat normaal een vaste dag is dat je werkt. je krijgt dan namelijk 100%bd plus je normale uren, plus 100% vanwege feestdag; oftewel 300%.
werk je normaal niet op die dag, krijg je dus maar 200%.
als ik me niet vergis kan het zelfs zo zijn dat je ze alsnog als bd krijgt als je zoveel van die dag de afgelopen weken hebt gewerkt (maar dat bepaald R&R automatisch)
pi_67966823
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Kadooosh het volgende:

[..]

Kan niet thuis nee... intranet = prive netwerk
Mijn vroegere school had ook een 'intranet' waar je via internet heen moest gaan om in te loggen.. maar ik denk niet dat de baas het goed vind als ik tussen het vakkenvullen door even achter de pc kruip.. voor je 't weet krijgt ie een hardstilstand als de stress hem te veel word
pi_67967337
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef julian6 het volgende:

[..]

Mijn vroegere school had ook een 'intranet' waar je via internet heen moest gaan om in te loggen.. maar ik denk niet dat de baas het goed vind als ik tussen het vakkenvullen door even achter de pc kruip.. voor je 't weet krijgt ie een hardstilstand als de stress hem te veel word
Vraag het gewoon aan een teamleider ofzo... en anders aan je sm/baas... als ie dat niet aan kan is het zijn probleem.
Is dat probleem ook weer gelijk opgelost als ie een hartstilstand krijgt .
  maandag 13 april 2009 @ 01:11:33 #226
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67967621
quote:
Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef julian6 het volgende:

[..]

Kijk dan even na het werk, of als hij er niet is
Meestal gaat dat toch gemakkelijk, inloggegevens zijn meestal ook simpel (maar ja die ga ik hier niet vermelden).
- Thucydides
pi_67970753
Vinden jullie die vulkarretjes werken?
Bij ons vind niemand ze fijn
Maar als de SM er is werken we er toch maar mee
  maandag 13 april 2009 @ 11:48:14 #228
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67971911
Vulkarretjes? Die hebben we hier niet. Zijn dat die dingen die een paar jaar terug al geïntroduceerd werden, gewoon een rolcontainer met een plank bovenin?
pi_67974285
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef morgane het volgende:
Vulkarretjes? Die hebben we hier niet. Zijn dat die dingen die een paar jaar terug al geïntroduceerd werden, gewoon een rolcontainer met een plank bovenin?
Nee een dolly met een paar kratjes, waar je ook je plastic en je restanten in moet doen en dan bovenop zo'n grijze deksel.
Daar moet je dan de dozen die binnen een paar meter bij elkaar staan opzetten zodat je niet heel de tijd terug hoeft naar je kar
  maandag 13 april 2009 @ 13:38:37 #230
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67974864
Oow, dolly's! Die hebben we al jaren, maar ik dacht dat dat iets was dat ze bij ons uitgevonden hadden. Heb ze verder nog nergens gezien. Ik zweer erbij, het scheelt een hoop heen en weer geloop. Als je er een beetje aan gewend bent is het echt heel handig vind ik. Wat wel jammer is is dat ze enorm in de weg staan in het magazijn
pi_67975046
quote:
Op maandag 13 april 2009 13:38 schreef morgane het volgende:
Oow, dolly's! Die hebben we al jaren, maar ik dacht dat dat iets was dat ze bij ons uitgevonden hadden. Heb ze verder nog nergens gezien. Ik zweer erbij, het scheelt een hoop heen en weer geloop. Als je er een beetje aan gewend bent is het echt heel handig vind ik. Wat wel jammer is is dat ze enorm in de weg staan in het magazijn
Ik vind ze dus echt niet fijn! maar bij ons zijn ze verplicht omdat het in andere winkels ook goed werkt dus daarom vroeg ik me af of het in andere winkels ook echt werkt
Ik weiger ze te gebruiken
  maandag 13 april 2009 @ 13:58:22 #232
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_67975301
Hoe kun je dolly's nu niet fijn vinden?Je hoeft je colli niet zelf meer te dragen, je kunt vaak meerdere colli in één keer meenemen wat tijd uitspaart, het is makkelijk als je de bovenste vakken moet bijvullen...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  maandag 13 april 2009 @ 14:23:22 #233
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67975949
Hm die dolly's hebben we al 4 jaar, maar ik vind het echt ondingen. Ze zijn alleen handig als je restanten moet tellen (want dan zit alles in grote kratten). Ik gebruik veel liever een winkelwagen, past veel meer in . Zolang de SM er niet is doe ik dat ook gewoon. Maar ja, wij gebruikten eerst gewoon van die grijze dolly's (van die halve rolly's dus), maar nu hebben we van die blauwe onderstellen die veel relaxter rijden.
- Thucydides
pi_67976534
Wij gebruiken ook die dolly's en ik vind ze erg handig. Je kunt er veel dingen tegelijk op zetten en makkelijk verplaatsen, 't is ook veel minder vermoeiend..
pi_67979270
Ik vond dolly's in het begin ook niet fijn, niemand volgens mij, maar als je ze vaker gebruikt ga je ze vanzelf fijn vinden. Wij moeten altijd 3 dingen meenemen als we beginnen; een vuldolly, winkelwagentje en restante krat. Afval in dolly's mag niet meer.
pi_67980042
Ja maar als je dan restanten hebt van je eerste doos hoe doe jij die restanten dan in het krat eronder?
Toen ik dat vorige week wou doen kantelde mijn dolly bijna.
Tevens zijn wij niet zo'n hele grote winkel en als je dan met zijn 2en vult heb je je container, een restantenkar en 2 dolly's in een pad waardoor het al heel snel vol staat.
Ik vind het handiger om gewoon een doos van de container te pakken en het zo vullen. Naar mijn gevoel gaat dit ook veel sneller.
  maandag 13 april 2009 @ 17:30:40 #237
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67980408
Bij ons worden de restanten niet in de krat gedaan. Je haalt dan dus alleen de hoeveelheid die in het vak pakt eruit en de rest laat je erin zitten. Dit herhaal je tot je alle colli op je dolly hebt gehad en dan breng je ze naar een restantenkrat. Lijkt me veel handiger dan ze in zo'n krat op de dolly stoppen.
pi_67980551
Met KW is een vuldolly geniaal, maar met vers vind ik het nogal onhandig.
pi_67982164
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef duncannn het volgende:
Mee eens.
Wij vullen ook geen vers met vulkarretje, behalve zuivel dan. Houdbaar wordt wel gewoon netjes gevuld met vulkar.
Zonder wrijving geen glans
pi_67982177
Ze zijn bij ons ook al een tijdje met die vuldolly's bezig. Het enige waar ik ze eigenlijk voor gebruik is bij de wijn, daar pak je niet zomaar meer dan 1 colli van mee zo met de handen.

Verder vind ik ze echt niets. Van wat ik vul is denk ik 80% diepvries en daar zuigen ze enorm. In die tijd dat ik zo'n ding heb volgeladen met 3 á 4 colli, er naartoe gereden, neergezet en uiteindelijk ga vullen, ben ik zonder dolly al lang en breed weer terug bij mn container. Ik loop veel liever een tandje harder en floep tussen de klanten door dan dat ik met zo'n onding dus eigenlijk achter die levende fossielen (klanten) moet gaan aansluiten.

Sowieso ben ik tegen heel wat van die ''o zo leuke vernieuwinkjes'' die ze nu telkens invoeren met dat project, of whatever dat ook is. Afbalken hebben we bijv. ook een tijdje gedaan, stond op het lijstje van veranderingen. Ik was één van de eersten die voorspelde dat die ging afvallen na een paar weken. Sinds een week of 3 of 4 doen we dat dus ook niet meer Die vuldolly's zullen ook wel snel volgen. Laat ze die 16jarige mannetjes nou maar gewoon wat meer gewennen, meer trainen zodat ze gewoon vanuit zichzelf harder vullen, ipv telkens tijdkostende hulptechnieken in te voeren.
Liever 5 in de hand, dan schijten op een natte krant.
pi_67982954
No way dat die vuldollys weer geschrapt worden.
Ze worden hier al jaren gebruikt. Als je eenmaal paar keer mee heb gewerkt is het toch echt wel effectiever dan constant heen en weer lopen.
  maandag 13 april 2009 @ 20:10:03 #242
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67984383
quote:
Op maandag 13 april 2009 19:18 schreef Mixio het volgende:
No way dat die vuldollys weer geschrapt worden.
Ze worden hier al jaren gebruikt. Als je eenmaal paar keer mee heb gewerkt is het toch echt wel effectiever dan constant heen en weer lopen.
Mwah ligt eraan hoe groot je gang is en hoe je container gesplitst is. Als je een kleine gang hebt, of als je container netjes gesplitst is (bijv. bij Internationaal: eerst Italiaans, dan Conimex, dan sauzen etc) dan kan je gewoon met je container telkens verschuiven en zonder dolly werken. Bij zware dingen zoals wijn idd. zijn ze wel handig. Alhoewel ik dus bij de fris en zuivel een winkelwagen relaxter vind. Afbalken hebben we trouwens 4 jaar lang gedaan maar is al snel weer afgeschaft omdat wij onze restanten altijd tellen na het einde van een shift.
- Thucydides
  maandag 13 april 2009 @ 20:15:06 #243
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67984532
Netjes gesplitste containers, dat zou ik graag nog eens meemaken. Het komt hier nog wel eens voor dat een container onderweg naar de gang volledig instort. (niet door mij, werk tegenwoordig op bakkerij dus heb gelukkig niets meer met rolcontainers te maken )
Ik vond splitsen eigenlijk altijd wel leuk, ik zie het als een uitdaging om alles zo stabiel mogelijk neer te zetten. De meesten hebben hier er een hekel aan, wat nogal terug te zien is in de manier waarop het opgestapeld is.
pi_67984720
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:15 schreef morgane het volgende:
Netjes gesplitste containers, dat zou ik graag nog eens meemaken. Het komt hier nog wel eens voor dat een container onderweg naar de gang volledig instort. (niet door mij, werk tegenwoordig op bakkerij dus heb gelukkig niets meer met rolcontainers te maken )
Ik vond splitsen eigenlijk altijd wel leuk, ik zie het als een uitdaging om alles zo stabiel mogelijk neer te zetten. De meesten hebben hier er een hekel aan, wat nogal terug te zien is in de manier waarop het opgestapeld is.
Wheh moeite met opstapelen is toch geen reet aan of ben ik zo handig .
Als je klaar bent dat ding gewoon goed aan spannen.
  maandag 13 april 2009 @ 20:26:48 #245
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67984886
Toch lijkt men er hier de grootste moeite mee te hebben ik snap waarom het kwaliteitsteam zo vaak opgeroepen wordt. Ik vond het vooral een uitdaging omdat ik om moest gaan met de opstapeltalenten van mn collega's
  maandag 13 april 2009 @ 21:11:11 #246
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_67986163
quote:
Op maandag 13 april 2009 20:15 schreef morgane het volgende:
Pff zo irritant is dat, laatst reed ik met 2 rolcontainers tegelijk door de magazijndeuren heen. Ging allemaal prima, totdat iemand per ongeluk tegen de achterste kar aan liep (moet kunnen toch..). Lekker slim gestapeld allemaal , kleine potjes kruiden en Oosterse sauzen onderop, met van die grote flessen Grand d'Italia pastasaus bovenop. Boem. Kapot. Lekker zo bij de ingang van het magazijn .

Overigens is er bij het lossen wel eens gruwelijk wat misgegaan bij ons, 2 toetjeskarren zuivel en 1 met grote pakken vielen gewoon letterlijk van het laadplatform af 1 meter boven de grond, omdat dat platform ineens stopte door kortsluiting ofzo toen het naar beneden ging. Resultaat: 3000 euro aan vernietigingen (gewoon 2,5 container weggescand) en een enorm spoor van melk, yoghurt en andere troep richting het afvoerputje.
- Thucydides
  maandag 13 april 2009 @ 21:22:44 #247
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_67986497
Dat zijn ook wel echt rampscenario's ja ik kom ook nog wel eens plassen melk tegen als ik het OG-terrein oploop.
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 22:27:00 #248
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_67988992
Bij ons gaat het eigenlijk wel als een gestoomde machine overal... Wij hebben geen klagen.

Alleen waren zaterdag wel de papierzakken op voor in de vermaler... In een uurtje tijd stond het halve magazijn vol met karren vol papier !
  maandag 13 april 2009 @ 23:08:38 #249
171357 Rikketik
pi_67990675
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef duncannn het volgende:
Voor vacuüm, maaltijden, panklaar en groente worden bij ons ook geen vuldolly's gebruikt, voor verkoopklaar en zuivel is het inderdaad verdomd handig. Ik vrees de dag dat ik zonder dolly frisdrank moet gaan vullen.

Wat maf trouwens, je rotzooi in je vuldolly doen. Wij hebben van die kartonrekjes voor op de container en plastic zakken die we aan de zijkant hangen waar al het plastic in kan. Restantkratje kan gewoon voor de container staan dus die neemt ook weinig ruimte in.
pi_68000929
Bij ons zijn vuldolly's aan het begin van dit jaar ingevoerd en in het begin vond ik het vreselijk, maar nu gebruik ik 'm wel regelmatig. Ik sta vaak op koekjes/koffiepad en dan kan je wel veel colli in een keer opladen. Maar als er 1 doosje met thee staat dan pak ik dat gewoon op om te vullen, daarvan ga ik niet door m'n rug. En onze restanten stoppen we in eerste instantie in onze vuldolly. Wel onderaan beginnen anders valt de boel om.
Alleen op zaterdagmiddag kan ik dat ding niet gebruiken, dan staat er te veel volk in mijn pad en rijd ik steeds iemand aan, paden bij ons zijn niet zo breed helaas.
pi_68021721
Ik vind het juist onhandig omdat je en je restanten en je plastic er onder moet doen.
Ze hebben bij ons nooit zulke goede oplossingen
Dat van die plastic zakken aan je kar klinkt wel handig
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:04:38 #252
171357 Rikketik
pi_68021956
Ja, wij hebben drie soorten plastic zakken aan de zijkant van de kartonvermaler hangen. De grootste is voor in de vermaler, de middelste is voor de rode plasticbak en de kleinste worden o.a. gebruikt voor in de vernietigingskratten. Maar die zijn dus ook prima geschikt om aan de zijkant van je container te hangen.
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 22:45:23 #253
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68023876
Wij hebben een container.

Een rek voor papier erboven
Een normale container met handel.
Een zak eraan voor plastic rotzooi
Een vuldolly karretje met fustjes voor de restanten
Een vuldolly voor te vullen.

Thank god voor brede paden.
pi_68024712
Wij hebben ook een kleine winkel met zeer smalle paden, en dan wilt onze nieuwe ASM vervolgens dat we bij de zuivel 3(!!!) containers neerzetten : 1 voor het karton, 1 kar met vulling en een kar voor restanten. En dan wilt hij ook nog dat we met de toetjes beginnen zodat het VVV van de zuivelkar meteen naar het VVV gebracht kan worden. Dus in feite wilt hij 3 containers, een winkelwagentje voor het VVV en dat de toetjes onderaan worden gezet bij het opstapelen van de zuivelrestanten...
  Moderator dinsdag 14 april 2009 @ 23:15:13 #255
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68025136
omslachtig.
1 winkelwagen voor papier/plastic
1 kar met vulling
1 kar met restanten.
We beginnen altijd met de oude restanten. die klaar, oude oude restantenkar weg.
Nieuwe handel is ALTIJD beginnen met pakken voor de basis, daarna toetjes op een rek erboven.
  Moderator woensdag 15 april 2009 @ 12:21:28 #256
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68035932
pi_68036465
Oh god, uit het emballage apparaat bij ons komt nu een Holle Bolle Gijs stem . Iets onverstaanbaars, helemaal als je in het magazijn staat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Michel. op 15-04-2009 12:47:58 ]
Come on green white army..
pi_68037045
ik vind dat holle bolle gijs ding echt tof hebben ze weer leuk bedacht.
ik had 'm eerst bevestigd zoals die hoorde, met als gevolg dat als iemand het magazijn inliep dat ding steeds afging (die sensor gaat door de openingen aan de zijkanten van de tunnel)
dus nadat een paar collega's van mij zich er nogal aan ergerden heb ik 'm maar andersom gehangen
leuk als er nu iemand de flessenband leeg haalt (A)
pi_68043858
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Michel. het volgende:
Oh god, uit het emballage apparaat bij ons komt nu een Holle Bolle Gijs stem . Iets onverstaanbaars, helemaal als je in het magazijn staat.

Ik Citeer:

'Lege Flessen Hier, Dank U Wel'
pi_68060283
quote:
Op woensdag 15 april 2009 16:42 schreef waterreus23 het volgende:

[..]

Ik Citeer:

'Lege Flessen Hier, Dank U Wel'
ja haha.. precies.. en dan zegt ie het 2x, houdt anderhalve minuut z'n mond.. en daarna gaat ie weer als je erlangs komt
pi_68067707
haha bij ons is die nog niet geinstalleerd volgens mij

*gelukkig*
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 16:39:50 #262
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68076964
Aight. Ik ben per volgende week ook medewerker AH ToGo.
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 17:20:29 #263
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68078513
Dat wordt straks gek trouwens... Zaterdags niet meer werken
  donderdag 16 april 2009 @ 17:48:21 #264
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_68079560
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Renesite het volgende:
Dat wordt straks gek trouwens... Zaterdags niet meer werken
Hier hetzelfde, werk dus al bijna 3 jaar lang vrijwel alleen maar op zaterdag
- Thucydides
pi_68079716
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef finsdefis het volgende:

[..]

, ik ook, maar dat zal bij mijn nieuwe baantje waarschijnlijk ook zo zijn. Heb alleen (nog) geen nieuw baantje .
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 18:02:19 #266
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68080059
quote:
Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Huh? Jij bedoelt: ik geen nieuw werk, of kom je ook werken in mijn filiaal
  donderdag 16 april 2009 @ 18:21:09 #267
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_68080654
quote:
Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef Renesite het volgende:

[..]

Huh? Jij bedoelt: ik geen nieuw werk, of kom je ook werken in mijn filiaal
Nee ik heb nog geen nieuw werk, ik wilde aan het eind v.d. zomervakantie sowieso al stoppen bij de AH als het zo doorging zoals het nu gaat (lang verhaal, maar veel gedoe). Het enige irritante is dat ik dus nu een paar maanden eerder stop dan wat ik eigenlijk wilde. Ik ga denk ik gewoon pas na de zomervakantie nieuw werk zoeken, i.v.m. de vele vakanties/festivals die ik gepland heb .

Maarr, dan heb ik dus wel de zaterdag vrij, en dat ben ik echt niet gewend. Ben benieuwd hoe ik dat op ga vullen .
- Thucydides
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 18:26:38 #268
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68080872
Ik ga veel geld uitgeven denk ik !
pi_68081795
Vanaf morgenochtend 8u ook een AH-medewerkster
Ik ga 2 dagen p/w (doordeweeks) werken naast mijn werk in het onderwijs. Iemand enig idee wat zo'n 8 dagen per 4 weken doet op je loonstrookje? Ik ben 25 jaar.
Kan het natuurlijk ook opzoeken maar wie weet heeft iemand een schatting paraat

Nog tips/tricks voor deze nieuwe kassière ?
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 19:01:44 #270
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68082088
64 uur * like.. 9 euro n het uur ofzo? Geen idee...

Verder gewoon lief glimlachen
pi_68082317
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:01 schreef Renesite het volgende:
64 uur * like.. 9 euro n het uur ofzo? Geen idee...

Verder gewoon lief glimlachen
Hmm..... afwachten dus

Ennuh.... lief lachen kan ik als de beste

Ik ben de laatste tijd nog wel eens vaak in de AH ToGo in het UMCG geweest, ging je daar niet misschien werken? Ideaal trouwens dat er eentje in het ziekenhuis zit!
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 19:11:39 #272
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68082390
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Locusta het volgende:

[..]

Hmm..... afwachten dus

Ik ben de laatste tijd nog wel eens vaak in de AH ToGo in het UMCG geweest, ging je daar niet misschien werken? Ideaal trouwens dat er eentje in het ziekenhuis zit!
Nee, ik ga naar het Zernike . Universiteitsterrein.

Waar ga jij dan werken? In Emmen?
pi_68082395
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Locusta het volgende:

[..]

Hmm..... afwachten dus

Denk zo rond de 500-600 als je 7,5 uur per dag werkt.
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 19:14:23 #274
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68082475
pi_68082749
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Renesite het volgende:
Nee, ik ga naar het Zernike . Universiteitsterrein.

Waar ga jij dan werken? In Emmen?
Aha! Daar ben ik nog niet geweest. Fijn dat je daar aan de slag kunt! Had het topic al even doorgespit

Nee, de AH in Sleen De "buurtsuper"
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Kadooosh het volgende:
Denk zo rond de 500-600 als je 7,5 uur per dag werkt.
Nog meer dan ik verwacht had Gokte zelf op een bedrag rond de 300/400 euro....
pi_68082829
quote:
Thanks voor de link!
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 19:26:10 #277
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68082872
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:22 schreef Locusta het volgende:

[..]

Aha! Daar ben ik nog niet geweest. Fijn dat je daar aan de slag kunt! Had het topic al even doorgespit

Nee, de AH in Sleen De "buurtsuper"
[..]

Nog meer dan ik verwacht had Gokte zelf op een bedrag rond de 300/400 euro....
Dat hengelde ik binnen met 16 uur in de week of zo !

Hij is nog niet open, binnenkort pas
pi_68082880
Als je 16 uur per week werkt, ga je meer dan 600 euro per periode bruto verdienen exclusief vakantiegeld, winstuitkering, toeslaguren en al die shit.
pi_68083057
Bedankt! Ik ben iig plezierig verrast m.b.t. het loon
Morgen eerste werkdag, spannend! Ze hadden het er over dat ik eerst een "klantvriendelijkheidstraining" ( ) ga volgen die eerste dag, kan iemand mij kort vertellen hoe zoiets in zijn werk gaat?
pi_68083242
Geen idee, ben daar ook wel benieuwd naar.
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 19:49:23 #281
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68083665
Ik ben razend benieuwd
pi_68083755
Ik post morgen mijn bevindingen wel, wie weet hebben jullie er ook nog wat aan
pi_68083859
In mijn tijd werd je gewoon gelijk achter de kassa gezet na een paar uurtjes 'kassatraining'.
Kassatraining: Een paar instructies volgen op je computerscherm!
  Moderator donderdag 16 april 2009 @ 19:56:04 #284
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68083882
na een computercd 2 keer met iemand meedraaien en done.
pi_68084180
quote:
Op donderdag 16 april 2009 19:55 schreef GioStyle het volgende:
In mijn tijd werd je gewoon gelijk achter de kassa gezet na een paar uurtjes 'kassatraining'.
Kassatraining: Een paar instructies volgen op je computerscherm!
Inderdaad, en zo gaat het bij ons ook nog steeds...
pi_68084209
Het is dan ook maar 4 jaar geleden dat ik bij de AH begon met werken.
pi_68084974
Klantvriendelijkheid training is het trainingsprogramma onder de kassatrainer staat genaamd 'gastvrijheid'
pi_68116544
Vandaag ging goed!
Vanmorgen de eerste tijd achter de computer gezeten.
Inderdaad eerst die gastvrijheidstraining, ik had de maximale score

/edit: de gastvrijheidstraining gaat dus over hoe je verschillende soorten klanten kunt herkennen en ze het beste kunt helpen, dat de winkel netjes schoon moet zijn, zowel de medewerkers en de klant centraal staan, etc.

Daarna moest ik nog een computertraining doen, eentje die te maken had met laden en lossen, trolly's, dolly's, FIFO, de arbo wet, WORP, etc. Daar moest je een 80% score halen om te slagen en ik had 65% (13 van de 20 vragen goed) wat voel(de) ik mij een faalhaas
Van geen van de termen had ik eerder gehoord en die werden nogal uitgebreid behandeld met steeds weer (meer) nieuwe info. Gelukkig tilden ze er niet zo zwaar aan en mag ik gewoon blijven

Maandag weer werken en dan krijg ik kassatraining. Ben benieuwd
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 18:47:31 #289
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68117021
Wat heb je als cassiere te maken met dolly's en zo.
  vrijdag 17 april 2009 @ 18:53:56 #290
167896 ExtremeBanaan
Nu extra krom.
pi_68117229
De sigaretten komen op een trolly binnen.
pi_68117564
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:47 schreef Renesite het volgende:
Wat heb je als cassiere te maken met dolly's en zo.
Ik heb geeeen idee Ik heb het aan wat collega's gevraagd en die hebben die training ook niet hoeven doen. Leek mij ook meer manager-info. Dus wie weet
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef ExtremeBanaan het volgende:
De sigaretten komen op een trolly binnen.
Ik rook niet Maar ik kan ze ondertussen wel bijvullen
  Moderator vrijdag 17 april 2009 @ 19:33:05 #292
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68118632
Oh! Ik denk dat ze streven naar de functie teamleider voor jou (parttime teamleider)
pi_68119440
quote:
Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef Renesite het volgende:
Oh! Ik denk dat ze streven naar de functie teamleider voor jou (parttime teamleider)
Komt vast door mijn goede score op de test
pi_68164320
Nog 8 Dagen en dan is het weer zover

V
A
K
A
N
T
I
E
G
E
L
D

(dit geldt niet voor mensen met een all-in-one contract)

En uiteraard de Personeelskorting)

Met zo'n Fantastische post, moet Willie wel terugkeren op Fok!
pi_68176892
ze streven voorlopig naar niemand meer voor TL. Zit een stop op.(¤)
  zondag 19 april 2009 @ 18:59:35 #296
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_68178539
En in mijn filiaal hebben ze net tegen 4 collega's (kassa) van mij gezegd dat ze part-time TL mogen worden
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_68180471
Goedenavond.
Ik werk ook bij de AH en ben begonnen als vulploegmedewerker (vorig jaar april). Toen ben ik midden juni op zaterdag op brood/bake-off gaan werken (en doordeweeks op houdbaar) en vervolgens in september fulltime (dus ook door de weeks) op brood/bake-off en deli/kaas. Nou heb ik dus drie vragen:

1a) Op mijn salarisstrook staat een code voor de vulploegmedewerkers, best raar als ik gewoon taken voor een verkoper A uitvoer... Hoe zit dat nu precies?
1b) Als ik hiermee naar mijn SM stap, en hij verandert het naar verkoper A (als het mogelijk is ?), moet ik dan nog 7 maanden langer wachten om verkoper B te worden?
2) Wat zijn de loonschalen per 1 juli? Kan iemand een link hier droppen?

Alvast bedankt.
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 20:11:52 #298
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68181154
Euh. Ik ben liever B ipv. A. B is hoger dan A.
En de link staat verder naar boven.
pi_68181795
Ik zeg toch ook nergens dat ik liever A ben dan B?
  Moderator zondag 19 april 2009 @ 20:33:32 #300
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_68182072
Vakkenvuller = A.
Het verschil is gewoon dat verkoper B kassa is aangezien je daar verkoopt. je bent aangenomen als vakkenvuller namelijk.

Verkoper is een andere functie als 't ware.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')