?quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:53 schreef Michel. het volgende:
Als het goed is wel. Mijn ma en mijn buurvrouw doen allebei boodschappen bij een franchise onderneming, en ik krijg gewoon elke 3 maand om en nabij de ¤75,-. Ja is dus het antwoord. Je kan het ook checken als je kijkt op je bonnetje (staat geloof ik dat er 10% afgaat, weet het niet zeker).
Kan op winkelweb ofzo.. vraag het anders aan een teamleiderquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef julian6 het volgende:
Weten jullie hoe je een nieuwe voordeelpas kunt aanvragen? Ik ben de mijne een tijdje geleden kwijtgeraakt.. kan ik dat met Ahold regelen ofzo..? ik heb niet zo'n fijne baas dus vraag dat liever niet aan hem(zwaar overspannen, springt uit zn vel bij de minste of geringste stress
)
Nou ergens wel.. ik zit niet op een schreeuwende baas te wachtenquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:56 schreef GioStyle het volgende:
Juist aan je baas. Dat soort dingen hoort hij te regelen.Fuck it als hij overspannen is, niet jouw probleem toch?
Alsof ie daarom zou gaan schreeuwen... kan me haast niet voorstellen dat ie zo gestrest is.quote:Op zaterdag 11 april 2009 21:39 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nou ergens wel.. ik zit niet op een schreeuwende baas te wachtenZo belangrijk is die voordeelpas ook niet
Hij is echt enorm gestresst.. 57 jaar, zit volgens mij al zn hele leven bij de AH. ik zou ook gek worden dan. Maar die kerel word ook helemaal gek als je precies op tijd (dus niet 5 min van te voren) begintquote:Op zaterdag 11 april 2009 21:55 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Alsof ie daarom zou gaan schreeuwen... kan me haast niet voorstellen dat ie zo gestrest is.
Is het zo'n onredelijke vraag dan.
Of ben jij zo iemand die alles maar goed vind en die ze dus maar inplannen wanneer het hun uitkomt en altijd boven je contract werkt maar geen contractverhoging vraagt.
Dan moet hij eens bij ons komen. Er begint in de vulploeg werkelijk niemand vijf minuten voor tijd. Stipt zes uur staan ze op in de kantine en gaan ze aan de slag.quote:Op zondag 12 april 2009 00:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hij is echt enorm gestresst.. 57 jaar, zit volgens mij al zn hele leven bij de AH. ik zou ook gek worden dan. Maar die kerel word ook helemaal gek als je precies op tijd (dus niet 5 min van te voren) begint
Als je wel eens op winkelweb zit, kan je het ook zelf.quote:ik vroeg me gewoon af of ik ook ahold kan bellen en vragen voor die pas ipv 't met die knakker te regelen
Het magazijn, waar ze over het algemeen nog de vulkarren en vuldolly's moeten ophalen is aan de andere kant van een XL-winkel.quote:Op zondag 12 april 2009 09:40 schreef morgane het volgende:
Je moet 5 minuten van tevoren op je werkplek zijn, niet beginnen met werken. Ik neem aan dat jullie kantine bij het magazijn is en het magazijn is eigenlijk ook onderdeel van je werkplekal helemaal voor de magazijnman en de mensen die moeten splitsen.
Ja, en morgen ook!quote:Op zondag 12 april 2009 08:29 schreef Brammie1 het volgende:
hoe geniaal is het om vandaag te werken van 09:30 tot 16:00300% loon toch?
Welke ah werk je eigenlijk, zou best kunnen dat ik je baas kenquote:Op zondag 12 april 2009 00:57 schreef julian6 het volgende:
[..]
Hij is echt enorm gestresst.. 57 jaar, zit volgens mij al zn hele leven bij de AH. ik zou ook gek worden dan. Maar die kerel word ook helemaal gek als je precies op tijd (dus niet 5 min van te voren) begint
ik vroeg me gewoon af of ik ook ahold kan bellen en vragen voor die pas ipv 't met die knakker te regelen
Hoe werkt dat winkelweb?quote:Op zondag 12 april 2009 01:18 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet hij eens bij ons komen. Er begint in de vulploeg werkelijk niemand vijf minuten voor tijd. Stipt zes uur staan ze op in de kantine en gaan ze aan de slag.
Twee keer per jaar ofzo wordt er even op gelet en na een dag heeft ook de chef er geen zin meer in, omdat het toch niet werkt.
[..]
Als je wel eens op winkelweb zit, kan je het ook zelf.
quote:12. Ik heb mijn kaart verloren. Wat moet ik doen?
Bestel via het elektronische formulier twee nieuwe Blauwe Voordeel Kaarten. De kaarten ontvang je binnen zeven weken. Het maken van twee nieuwe kaarten kost 5 euro. Dit bedrag brengen we in mindering op je korting. De maximale jaarlijkse korting bedraagt in dit geval geen 300 maar 295 euro. Kijk op intranet of op winkelweb voor het formulier verlies.
Is het intranet van de Albert Heijn. Kun je alleen in het AH filiaal kijken na in te loggen, staan alle regels en nieuwtjes op.quote:Op zondag 12 april 2009 17:42 schreef julian6 het volgende:
Hoe werkt dat winkelweb?
oh kan dat thuis niet dan? als ik een login hebquote:Op zondag 12 april 2009 19:22 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Is het intranet van de Albert Heijn. Kun je alleen in het AH filiaal kijken na in te loggen, staan alle regels en nieuwtjes op.
Kan niet thuis nee... intranet = prive netwerkquote:Op zondag 12 april 2009 20:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
oh kan dat thuis niet dan? als ik een login heb
300% is alleen als dat normaal een vaste dag is dat je werkt. je krijgt dan namelijk 100%bd plus je normale uren, plus 100% vanwege feestdag; oftewel 300%.quote:
Mijn vroegere school had ook een 'intranet' waar je via internet heen moest gaan om in te loggen.. maar ik denk niet dat de baas het goed vind als ik tussen het vakkenvullen door even achter de pc kruip.. voor je 't weet krijgt ie een hardstilstand als de stress hem te veel wordquote:Op zondag 12 april 2009 21:07 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Kan niet thuis nee... intranet = prive netwerk
Vraag het gewoon aan een teamleider ofzo... en anders aan je sm/baas... als ie dat niet aan kan is het zijn probleem.quote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mijn vroegere school had ook een 'intranet' waar je via internet heen moest gaan om in te loggen.. maar ik denk niet dat de baas het goed vind als ik tussen het vakkenvullen door even achter de pc kruip.. voor je 't weet krijgt ie een hardstilstand als de stress hem te veel word
Kijk dan even na het werk, of als hij er niet isquote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mijn vroegere school had ook een 'intranet' waar je via internet heen moest gaan om in te loggen.. maar ik denk niet dat de baas het goed vind als ik tussen het vakkenvullen door even achter de pc kruip.. voor je 't weet krijgt ie een hardstilstand als de stress hem te veel word
Nee een dolly met een paar kratjes, waar je ook je plastic en je restanten in moet doen en dan bovenop zo'n grijze deksel.quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef morgane het volgende:
Vulkarretjes? Die hebben we hier niet. Zijn dat die dingen die een paar jaar terug al geïntroduceerd werden, gewoon een rolcontainer met een plank bovenin?
Ik vind ze dus echt niet fijn! maar bij ons zijn ze verplicht omdat het in andere winkels ook goed werkt dus daarom vroeg ik me af of het in andere winkels ook echt werktquote:Op maandag 13 april 2009 13:38 schreef morgane het volgende:
Oow, dolly's! Die hebben we al jaren, maar ik dacht dat dat iets was dat ze bij ons uitgevonden hadden. Heb ze verder nog nergens gezien. Ik zweer erbij, het scheelt een hoop heen en weer geloop. Als je er een beetje aan gewend bent is het echt heel handig vind ik. Wat wel jammer is is dat ze enorm in de weg staan in het magazijn
Mee eens.quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef duncannn het volgende:
Met KW is een vuldolly geniaal, maar met vers vind ik het nogal onhandig.
Mwah ligt eraan hoe groot je gang is en hoe je container gesplitst is. Als je een kleine gang hebt, of als je container netjes gesplitst is (bijv. bij Internationaal: eerst Italiaans, dan Conimex, dan sauzen etc) dan kan je gewoon met je container telkens verschuiven en zonder dolly werken. Bij zware dingen zoals wijn idd. zijn ze wel handig. Alhoewel ik dus bij de fris en zuivel een winkelwagen relaxter vind. Afbalken hebben we trouwens 4 jaar lang gedaan maar is al snel weer afgeschaft omdat wij onze restanten altijd tellen na het einde van een shift.quote:Op maandag 13 april 2009 19:18 schreef Mixio het volgende:
No way dat die vuldollys weer geschrapt worden.
Ze worden hier al jaren gebruikt. Als je eenmaal paar keer mee heb gewerkt is het toch echt wel effectiever dan constant heen en weer lopen.
Wheh moeite met opstapelenquote:Op maandag 13 april 2009 20:15 schreef morgane het volgende:
Netjes gesplitste containers, dat zou ik graag nog eens meemaken. Het komt hier nog wel eens voor dat een container onderweg naar de gang volledig instort.(niet door mij, werk tegenwoordig op bakkerij dus heb gelukkig niets meer met rolcontainers te maken
)
Ik vond splitsen eigenlijk altijd wel leuk, ik zie het als een uitdaging om alles zo stabiel mogelijk neer te zetten. De meesten hebben hier er een hekel aan, wat nogal terug te zien is in de manier waarop het opgestapeld is.
Pff zo irritant is dat, laatst reed ik met 2 rolcontainers tegelijk door de magazijndeuren heen. Ging allemaal prima, totdat iemand per ongeluk tegen de achterste kar aan liep (moet kunnen toch..). Lekker slim gestapeld allemaalquote:Op maandag 13 april 2009 20:15 schreef morgane het volgende:
Netjes gesplitste containers, dat zou ik graag nog eens meemaken. Het komt hier nog wel eens voor dat een container onderweg naar de gang volledig instort.(niet door mij, werk tegenwoordig op bakkerij dus heb gelukkig niets meer met rolcontainers te maken
)
Voor vacuüm, maaltijden, panklaar en groente worden bij ons ook geen vuldolly's gebruikt, voor verkoopklaar en zuivel is het inderdaad verdomd handig. Ik vrees de dag dat ik zonder dolly frisdrank moet gaan vullen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef duncannn het volgende:
Met KW is een vuldolly geniaal, maar met vers vind ik het nogal onhandig.
quote:Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Michel. het volgende:
Oh god, uit het emballage apparaat bij ons komt nu een Holle Bolle Gijs stem![]()
. Iets onverstaanbaars, helemaal als je in het magazijn staat.
ja haha.. precies.. en dan zegt ie het 2x, houdt anderhalve minuut z'n mond.. en daarna gaat ie weer als je erlangs komtquote:Op woensdag 15 april 2009 16:42 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ik Citeer:
'Lege Flessen Hier, Dank U Wel'
Hier hetzelfde, werk dus al bijna 3 jaar lang vrijwel alleen maar op zaterdagquote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Renesite het volgende:
Dat wordt straks gek trouwens... Zaterdags niet meer werken
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, werk dus al bijna 3 jaar lang vrijwel alleen maar op zaterdag
Huh? Jij bedoelt: ik geen nieuw werk, of kom je ook werken in mijn filiaalquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, werk dus al bijna 3 jaar lang vrijwel alleen maar op zaterdag
Nee ik heb nog geen nieuw werk, ik wilde aan het eind v.d. zomervakantie sowieso al stoppen bij de AH als het zo doorging zoals het nu gaat (lang verhaal, maar veel gedoe). Het enige irritante is dat ik dus nu een paar maanden eerder stop dan wat ik eigenlijk wilde. Ik ga denk ik gewoon pas na de zomervakantie nieuw werk zoeken, i.v.m. de vele vakanties/festivals die ik gepland hebquote:Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huh? Jij bedoelt: ik geen nieuw werk, of kom je ook werken in mijn filiaal
Hmm..... afwachten dusquote:Op donderdag 16 april 2009 19:01 schreef Renesite het volgende:
64 uur * like.. 9 euro n het uur ofzo? Geen idee...
Verder gewoon lief glimlachen
Nee, ik ga naar het Zernikequote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Locusta het volgende:
[..]
Hmm..... afwachten dus![]()
Ennuh.... lief lachen kan ik als de beste![]()
Ik ben de laatste tijd nog wel eens vaak in de AH ToGo in het UMCG geweest, ging je daar niet misschien werken? Ideaal trouwens dat er eentje in het ziekenhuis zit!
Denk zo rond de 500-600 als je 7,5 uur per dag werkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Locusta het volgende:
[..]
Hmm..... afwachten dus![]()
Ennuh.... lief lachen kan ik als de beste![]()
Ik ben de laatste tijd nog wel eens vaak in de AH ToGo in het UMCG geweest, ging je daar niet misschien werken? Ideaal trouwens dat er eentje in het ziekenhuis zit!
Aha! Daar ben ik nog niet geweest. Fijn dat je daar aan de slag kunt! Had het topic al even doorgespitquote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Renesite het volgende:
Nee, ik ga naar het Zernike. Universiteitsterrein.
Waar ga jij dan werken? In Emmen?
Nog meer dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Kadooosh het volgende:
Denk zo rond de 500-600 als je 7,5 uur per dag werkt.
Thanks voor de link!quote:Op donderdag 16 april 2009 19:14 schreef Renesite het volgende:
http://www.werkenindesupe(...)er%20juni%202009.pdf
9,70 in het uur.
Dat hengelde ik binnen met 16 uur in de week of zoquote:Op donderdag 16 april 2009 19:22 schreef Locusta het volgende:
[..]
Aha! Daar ben ik nog niet geweest. Fijn dat je daar aan de slag kunt! Had het topic al even doorgespit![]()
Nee, de AH in SleenDe "buurtsuper"
[..]
Nog meer dan ik verwacht hadGokte zelf op een bedrag rond de 300/400 euro....
Inderdaad, en zo gaat het bij ons ook nog steeds...quote:Op donderdag 16 april 2009 19:55 schreef GioStyle het volgende:
In mijn tijd werd je gewoon gelijk achter de kassa gezet na een paar uurtjes 'kassatraining'.
Kassatraining: Een paar instructies volgen op je computerscherm!
Ik heb geeeen ideequote:Op vrijdag 17 april 2009 18:47 schreef Renesite het volgende:
Wat heb je als cassiere te maken met dolly's en zo.
Ik rook nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 18:53 schreef ExtremeBanaan het volgende:
De sigaretten komen op een trolly binnen.![]()
quote:Op vrijdag 17 april 2009 19:33 schreef Renesite het volgende:
Oh! Ik denk dat ze streven naar de functie teamleider voor jou (parttime teamleider)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |