quote:Op woensdag 15 april 2009 12:38 schreef Michel. het volgende:
Oh god, uit het emballage apparaat bij ons komt nu een Holle Bolle Gijs stem![]()
. Iets onverstaanbaars, helemaal als je in het magazijn staat.
ja haha.. precies.. en dan zegt ie het 2x, houdt anderhalve minuut z'n mond.. en daarna gaat ie weer als je erlangs komtquote:Op woensdag 15 april 2009 16:42 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Ik Citeer:
'Lege Flessen Hier, Dank U Wel'
Hier hetzelfde, werk dus al bijna 3 jaar lang vrijwel alleen maar op zaterdagquote:Op donderdag 16 april 2009 17:20 schreef Renesite het volgende:
Dat wordt straks gek trouwens... Zaterdags niet meer werken
quote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, werk dus al bijna 3 jaar lang vrijwel alleen maar op zaterdag
Huh? Jij bedoelt: ik geen nieuw werk, of kom je ook werken in mijn filiaalquote:Op donderdag 16 april 2009 17:48 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, werk dus al bijna 3 jaar lang vrijwel alleen maar op zaterdag
Nee ik heb nog geen nieuw werk, ik wilde aan het eind v.d. zomervakantie sowieso al stoppen bij de AH als het zo doorging zoals het nu gaat (lang verhaal, maar veel gedoe). Het enige irritante is dat ik dus nu een paar maanden eerder stop dan wat ik eigenlijk wilde. Ik ga denk ik gewoon pas na de zomervakantie nieuw werk zoeken, i.v.m. de vele vakanties/festivals die ik gepland hebquote:Op donderdag 16 april 2009 18:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Huh? Jij bedoelt: ik geen nieuw werk, of kom je ook werken in mijn filiaal
Hmm..... afwachten dusquote:Op donderdag 16 april 2009 19:01 schreef Renesite het volgende:
64 uur * like.. 9 euro n het uur ofzo? Geen idee...
Verder gewoon lief glimlachen
Nee, ik ga naar het Zernikequote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Locusta het volgende:
[..]
Hmm..... afwachten dus![]()
Ennuh.... lief lachen kan ik als de beste![]()
Ik ben de laatste tijd nog wel eens vaak in de AH ToGo in het UMCG geweest, ging je daar niet misschien werken? Ideaal trouwens dat er eentje in het ziekenhuis zit!
Denk zo rond de 500-600 als je 7,5 uur per dag werkt.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:09 schreef Locusta het volgende:
[..]
Hmm..... afwachten dus![]()
Ennuh.... lief lachen kan ik als de beste![]()
Ik ben de laatste tijd nog wel eens vaak in de AH ToGo in het UMCG geweest, ging je daar niet misschien werken? Ideaal trouwens dat er eentje in het ziekenhuis zit!
Aha! Daar ben ik nog niet geweest. Fijn dat je daar aan de slag kunt! Had het topic al even doorgespitquote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Renesite het volgende:
Nee, ik ga naar het Zernike. Universiteitsterrein.
Waar ga jij dan werken? In Emmen?
Nog meer dan ik verwacht hadquote:Op donderdag 16 april 2009 19:11 schreef Kadooosh het volgende:
Denk zo rond de 500-600 als je 7,5 uur per dag werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |