Kijk dan even na het werk, of als hij er niet isquote:Op maandag 13 april 2009 00:40 schreef julian6 het volgende:
[..]
Mijn vroegere school had ook een 'intranet' waar je via internet heen moest gaan om in te loggen.. maar ik denk niet dat de baas het goed vind als ik tussen het vakkenvullen door even achter de pc kruip.. voor je 't weet krijgt ie een hardstilstand als de stress hem te veel word
Nee een dolly met een paar kratjes, waar je ook je plastic en je restanten in moet doen en dan bovenop zo'n grijze deksel.quote:Op maandag 13 april 2009 11:48 schreef morgane het volgende:
Vulkarretjes? Die hebben we hier niet. Zijn dat die dingen die een paar jaar terug al geïntroduceerd werden, gewoon een rolcontainer met een plank bovenin?
Ik vind ze dus echt niet fijn! maar bij ons zijn ze verplicht omdat het in andere winkels ook goed werkt dus daarom vroeg ik me af of het in andere winkels ook echt werktquote:Op maandag 13 april 2009 13:38 schreef morgane het volgende:
Oow, dolly's! Die hebben we al jaren, maar ik dacht dat dat iets was dat ze bij ons uitgevonden hadden. Heb ze verder nog nergens gezien. Ik zweer erbij, het scheelt een hoop heen en weer geloop. Als je er een beetje aan gewend bent is het echt heel handig vind ik. Wat wel jammer is is dat ze enorm in de weg staan in het magazijn
Mee eens.quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef duncannn het volgende:
Met KW is een vuldolly geniaal, maar met vers vind ik het nogal onhandig.
Mwah ligt eraan hoe groot je gang is en hoe je container gesplitst is. Als je een kleine gang hebt, of als je container netjes gesplitst is (bijv. bij Internationaal: eerst Italiaans, dan Conimex, dan sauzen etc) dan kan je gewoon met je container telkens verschuiven en zonder dolly werken. Bij zware dingen zoals wijn idd. zijn ze wel handig. Alhoewel ik dus bij de fris en zuivel een winkelwagen relaxter vind. Afbalken hebben we trouwens 4 jaar lang gedaan maar is al snel weer afgeschaft omdat wij onze restanten altijd tellen na het einde van een shift.quote:Op maandag 13 april 2009 19:18 schreef Mixio het volgende:
No way dat die vuldollys weer geschrapt worden.
Ze worden hier al jaren gebruikt. Als je eenmaal paar keer mee heb gewerkt is het toch echt wel effectiever dan constant heen en weer lopen.
Wheh moeite met opstapelenquote:Op maandag 13 april 2009 20:15 schreef morgane het volgende:
Netjes gesplitste containers, dat zou ik graag nog eens meemaken. Het komt hier nog wel eens voor dat een container onderweg naar de gang volledig instort.(niet door mij, werk tegenwoordig op bakkerij dus heb gelukkig niets meer met rolcontainers te maken
)
Ik vond splitsen eigenlijk altijd wel leuk, ik zie het als een uitdaging om alles zo stabiel mogelijk neer te zetten. De meesten hebben hier er een hekel aan, wat nogal terug te zien is in de manier waarop het opgestapeld is.
Pff zo irritant is dat, laatst reed ik met 2 rolcontainers tegelijk door de magazijndeuren heen. Ging allemaal prima, totdat iemand per ongeluk tegen de achterste kar aan liep (moet kunnen toch..). Lekker slim gestapeld allemaalquote:Op maandag 13 april 2009 20:15 schreef morgane het volgende:
Netjes gesplitste containers, dat zou ik graag nog eens meemaken. Het komt hier nog wel eens voor dat een container onderweg naar de gang volledig instort.(niet door mij, werk tegenwoordig op bakkerij dus heb gelukkig niets meer met rolcontainers te maken
)
Voor vacuüm, maaltijden, panklaar en groente worden bij ons ook geen vuldolly's gebruikt, voor verkoopklaar en zuivel is het inderdaad verdomd handig. Ik vrees de dag dat ik zonder dolly frisdrank moet gaan vullen.quote:Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef duncannn het volgende:
Met KW is een vuldolly geniaal, maar met vers vind ik het nogal onhandig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |