Oh daarom post jij ook hier hahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij kan beter meteen in het diepe worden gegoioid.
En hij post hier alleen maar om hoog in de dagcijfers te komen. Well, nobody fucks me out of my top ten place
i know, ik offer mezelf weer opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld
dag popjequote:
heul niet, ik houd van iedereen hier...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Oh daarom post jij ook hier hahaha
quote:
ja xat met een hot bitch van een andere topic op msn...quote:
a new discovery ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg bij Mike steeds meer een "Amaaaaaaaaaaaaazing Mike" gevoel
Nou 't licht heeft ie niet uitgevonden hoorquote:
Hij kan wel bij mij in de leerquote:Op maandag 9 maart 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Duh, jij durft niet eens bitchy te doen, omdat je bang bent dat je dan mensen gaat teleurstellen
Niet iedereen kan je aardig vinden jeweets
zijn achternaam is niet Nobel dus het buskruit valt ook al afquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou 't licht heeft ie niet uitgevonden hoor
welkom ex student in de wereld van de hardwerkende burgermanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
ik haat vroeg opstaan, dit zijn toch geen normale tijden!?
8 is vroeg?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
ik haat vroeg opstaan, dit zijn toch geen normale tijden!?
Nobel heeft het buskruit niet uitgevonden hoor, slechts gebruikt om dynamiet uit te vinden...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn achternaam is niet Nobel dus het buskruit valt ook al af
Dit zullen nooit mijn meest normale tijden worden...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom ex student in de wereld van de hardwerkende burgerman
Ja!quote:
jij bent tegenwoordig een stuk milder en minder yskonijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij kan wel bij mij in de leer
Ik was ziek denk ik. Tegenwoordig zal het me allemaal weer ouderwets een zorg zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent tegenwoordig een stuk milder en minder yskonijn
Maar je bent het volgens mij verleerdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was ziek denk ik. Tegenwoordig zal het me allemaal weer ouderwets een zorg zijn.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je bent het volgens mij verleerd![]()
de liefde heeft de scherpe kantjes bij je weggehaald
Please try harderquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welke liefde? Ik ben MrO of Angel niet
Heel heel kort werd na een paar uur al weer wakker en nog niet meer slapen ben toen maar majong gaan spelen.quote:
zal ik je alvast luciferhoutjes geven zodat je je ogen open kan houden ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heel heel kort werd na een paar uur al weer wakker en nog niet meer slapen ben toen maar majong gaan spelen.
God, je bent echt stom, he?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou 't licht heeft ie niet uitgevonden hoor
Zo erg is het niet, kan vrij goed tegen weinig slaapquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik je alvast luciferhoutjes geven zodat je je ogen open kan houden ?
ik dacht dat jij liever "andere" spelletjes speeltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
God, je bent echt stom, he?![]()
Je weet toch wel dat het een spel is.
God, ur thick
1 nachtje is niet zo erg, maar na een halve week wordt ik wel een beetje sjagoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:33 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zo erg is het niet, kan vrij goed tegen weinig slaap
Morgen ook weer vroeger op dan normaal en donderdag misschien ook dus vrijdag of zaterdag lekker de hele dag slapenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
1 nachtje is niet zo erg, maar na een halve week wordt ik wel een beetje sjago
ja zo jaag je dat laaste restje gelovingen dat nog wel een mis bezoekt inderdaad wel de kerk uitquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:50 schreef Ang3l het volgende:
*schopt tegen de kerk aan*
Hoerige KUT kerk! Die vriendin van mijn moeder heeft na een lijdensweg van 20jaar besloten een einde aan haar leven te maken m.b.v. de dokter (euthenasie dus) omdat ze niet eens maar haar neus kan krabben als ze jeuk heeft, niet meer zelf kan eten, amper kan ademen, alleen nig maar stil kan liggen en wegkwijnen .............. en nou mag de dienst niet in de kerk gehouden worden (de kerk waar ze altijd heenging) omdat het euthenasie is en niet "Gods wil".
Flikker op met je Gods wil!
Echt, ik kan hier ZOOOOOOOOOOOOOOOO kwaad om worden!
is dat niet van toepassing op alles wat jij oppakt ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:02 schreef mike_hunt het volgende:
Zo, ben net terug van el dentista.
(Lijkt wel Twitter, ook zo zinloos)![]()
let me guess... jij hebt zeker Twitter?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is dat niet van toepassing op alles wat jij oppakt ?![]()
maar ik ben dan ook al jaren kansloosquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
let me guess... jij hebt zeker Twitter?![]()
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ik ben dan ook al jaren kansloos
Het gaat best hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
hoest? Ben je aan het 'werk'?
Bijna vol.... topic dan, he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |