Oh daarom post jij ook hier hahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Hij kan beter meteen in het diepe worden gegoioid.
En hij post hier alleen maar om hoog in de dagcijfers te komen. Well, nobody fucks me out of my top ten place
i know, ik offer mezelf weer opquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:48 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
je bent te goed voor deze wereld
dag popjequote:
heul niet, ik houd van iedereen hier...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:50 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Oh daarom post jij ook hier hahaha
quote:
ja xat met een hot bitch van een andere topic op msn...quote:
a new discovery ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik krijg bij Mike steeds meer een "Amaaaaaaaaaaaaazing Mike" gevoel
Nou 't licht heeft ie niet uitgevonden hoorquote:
Hij kan wel bij mij in de leerquote:Op maandag 9 maart 2009 23:12 schreef MisterO het volgende:
[..]
Duh, jij durft niet eens bitchy te doen, omdat je bang bent dat je dan mensen gaat teleurstellen
Niet iedereen kan je aardig vinden jeweets
zijn achternaam is niet Nobel dus het buskruit valt ook al afquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou 't licht heeft ie niet uitgevonden hoor
welkom ex student in de wereld van de hardwerkende burgermanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
ik haat vroeg opstaan, dit zijn toch geen normale tijden!?
8 is vroeg?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:17 schreef hierissieweer het volgende:
ik haat vroeg opstaan, dit zijn toch geen normale tijden!?
Nobel heeft het buskruit niet uitgevonden hoor, slechts gebruikt om dynamiet uit te vinden...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zijn achternaam is niet Nobel dus het buskruit valt ook al af
Dit zullen nooit mijn meest normale tijden worden...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
welkom ex student in de wereld van de hardwerkende burgerman
Ja!quote:
jij bent tegenwoordig een stuk milder en minder yskonijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hij kan wel bij mij in de leer
Ik was ziek denk ik. Tegenwoordig zal het me allemaal weer ouderwets een zorg zijn.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij bent tegenwoordig een stuk milder en minder yskonijn
Maar je bent het volgens mij verleerdquote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik was ziek denk ik. Tegenwoordig zal het me allemaal weer ouderwets een zorg zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |