vierde is het minst. Aangezien die lus doorgaat vanuit zijn sjaal.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef Cairon het volgende:
welk van de vier is visueel de sterkste tekening?
1ste keuz: Mijn avantarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef Cairon het volgende:
welk van de vier is visueel de sterkste tekening?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:06 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nope, het is afwachten op de feedback, morgen naar vacatures kijken
Thnx bebe, trustenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:10 schreef samjustme het volgende:
[..]
als je hulpt nodig hebt of advies, geef maar een gil.
Ik moet morgen weer aan de bak dus
nu al?quote:
Bitch is de verwijde vorm van een klootzak en dat ben ik dus nietquote:Op maandag 9 maart 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
klootzak in gay translation is BITCH
Maar je hebt nog niet het achterste van je tong laten zien. Krijgen we dat nog te zien?
ur funny, u cuntquote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Het is 0.12. Hoezo NU al?
Some people do have jobs you know.
En besides, ik heb nu beautysleep nodig!
Zondag eerste training voor Esprit.
huh?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Bitch is de verwijde vorm van een klootzak en dat ben ik dus niet
Wanneer ben je in Nederland? En je gaat de 4daagse lopen in Nijmegen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
huh?
o god ja.
Ik ben ook geen wijf, dus ben ook geen bitch. Zie er ook heel mannelijk uit, daarom heeft niemand het door.
(Hoewel je niets zei toen ik je bitch noemde. hahah)
Dat denk jij tenminstequote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben ook geen wijf, dus ben ook geen bitch. Zie er ook heel mannelijk uit, daarom heeft niemand het door.
(Hoewel je niets zei toen ik je bitch noemde. hahah)
Ik ben de 20e in nederland (juli) voor de vierdaagse. Ik blijf rond augustus een maand in Nederland.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:19 schreef rodebes het volgende:
[..]
Wanneer ben je in Nederland? En je gaat de 4daagse lopen in Nijmegen?
En wanneer kom je naar wageningen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben de 20e in nederland (juli) voor de vierdaagse. Ik blijf rond augustus een maand in Nederland.
Wat is er te doen in Wageningen?quote:
dat ik ook zeggen tegen jouquote:
Mijn huisje: Hierissiedan, hierissieweers huisje!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 00:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Wat is er te doen in Wageningen?
(waar ligt dat btw?)
Nee, ben vrij en ik ben met een fok!ker aan het msen. tis zo'n een hot bitchquote:
nope heb de night shift weer eens!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben vrij en ik ben met een fok!ker aan het msen. tis zo'n een hot bitch
Moet jij niet slapen?
En je kan gewoon Fok!ken onder je shift?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nope heb de night shift weer eens!
een hot bitch??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben vrij en ik ben met een fok!ker aan het msen. tis zo'n een hot bitch
Moet jij niet slapen?
dan is je fok fokt-up hahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:31 schreef s0k het volgende:
Mijn fok is stuk ofzo. Kan niet quoten, zie geen tijdstip van posten etc
ja die gast ken ik van klaagbaak. Woont in zeeland. Hij had een vriendin, maar wilt nu met kerels experimenten.quote:
ben je wel een handtas? hagahahahahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:32 schreef s0k het volgende:
Trouwens, zit ik nu in een heaumeautopic te posten?drama
ach je voelt er niets vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:36 schreef s0k het volgende:
een gast die met kerels wilt experimenterenNiet mijn ding
een verdwaalde hetero dusquote:
Moet dat nou weer gelijk zo ruw????quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach je voelt er niets van
ass up, face down jij
je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja die gast ken ik van klaagbaak. Woont in zeeland. Hij had een vriendin, maar wilt nu met kerels experimenten.
Ik offer me zelf weer op
Hij kan beter meteen in het diepe worden gegoioid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Moet dat nou weer gelijk zo ruw????
krijgen we gelijk weer een naam.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |