nope heb de night shift weer eens!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben vrij en ik ben met een fok!ker aan het msen. tis zo'n een hot bitch
Moet jij niet slapen?
En je kan gewoon Fok!ken onder je shift?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:20 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
nope heb de night shift weer eens!
een hot bitch??quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, ben vrij en ik ben met een fok!ker aan het msen. tis zo'n een hot bitch
Moet jij niet slapen?
dan is je fok fokt-up hahahaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:31 schreef s0k het volgende:
Mijn fok is stuk ofzo. Kan niet quoten, zie geen tijdstip van posten etc
ja die gast ken ik van klaagbaak. Woont in zeeland. Hij had een vriendin, maar wilt nu met kerels experimenten.quote:
ben je wel een handtas? hagahahahahquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:32 schreef s0k het volgende:
Trouwens, zit ik nu in een heaumeautopic te posten?drama
ach je voelt er niets vanquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:36 schreef s0k het volgende:
een gast die met kerels wilt experimenterenNiet mijn ding
een verdwaalde hetero dusquote:
Moet dat nou weer gelijk zo ruw????quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ach je voelt er niets van
ass up, face down jij
je bent te goed voor deze wereldquote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja die gast ken ik van klaagbaak. Woont in zeeland. Hij had een vriendin, maar wilt nu met kerels experimenten.
Ik offer me zelf weer op
Hij kan beter meteen in het diepe worden gegoioid.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 03:47 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Moet dat nou weer gelijk zo ruw????
krijgen we gelijk weer een naam.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |