quote:Op maandag 9 maart 2009 02:32 schreef automatic_ het volgende:
leg eens uit in mijn pmbox...
quote:
Maar goed, ik ga slapen.... om 07:00 weer de wekker gaat enz.quote:
Dank je. Goeiemorgen. En tot ziens.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 06:51 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen Snuit, morgu Q. voor straks
En goedemorgen Nederland
Leuke tijd ook om mensen die wel moeten werken wakker te smsequote:
Dat kan je wel zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iedereen goed uitgerust voor de nieuwe week?
et is maar wat je alles noemtquote:Op maandag 9 maart 2009 09:04 schreef KudFokker het volgende:
Alles zat erin: Vrienden, meisje, familie, sport
Alleen als ze er nog op zit zodat zij hem er weer uit kan halen. Anders vervuil je het milieu.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef Rensjebree het volgende:
Vraagje !
mag ik de fiets van mijn ex in de sloot gooien ?
Wat moet er nog meer bijquote:
Wat heeft ze gedaan dat je dat wil doenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef Rensjebree het volgende:
Vraagje !
mmm oke, als ik hem zie staan pleur ik hem in de sloot !quote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als ze er nog op zit zodat zij hem er weer uit kan halen. Anders vervuil je het milieu.
Als je die ouwe koeien maar niet raakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef Rensjebree het volgende:
Vraagje !
ow ik dacht die heeft ze bij je achter gelaten en je wilt er vanaf,.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:15 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
mmm oke, als ik hem zie staan pleur ik hem in de sloot !
Alweer aan het werk?quote:
Grapjas!quote:Op maandag 9 maart 2009 02:41 schreef Thrar het volgende:
volgens mij willen jullie gewoon met elkaar neuken aan het voorspel te zien hier!
* Thrar gaat slapen
trust!
Ik, nog steeds!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
En hoeveel mensen zijn er single af na dit weekend?
Dat had vast een héél goede redenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alweer aan het werk?
Oh en sorry dat ik opeens verdwenen was gisteren
Die heb ik er al uitgehaaldquote:Op maandag 9 maart 2009 09:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je die ouwe koeien maar niet raakt.
Maar niet als je er pas om half 6 in ligt!quote:
Trouwens! Zusje!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Grapjas!
Pff.... Mijn mama maakte mij wakker!
Heb je nog een date gehad dit weekend?quote:
Ben zaterdag met haar en 2 vriendinnen uitgeweestquote:Op maandag 9 maart 2009 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je nog een date gehad dit weekend?
nee jij hebt te kort geslapen!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar niet als je er pas om half 6 in ligt!
Ja dat is niet mijn schuldquote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
nee jij hebt te kort geslapen!![]()
maar wakker worden om half 6 is geen feest, dat was mijn punt
Tof!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben zaterdag met haar en 2 vriendinnen uitgeweest
En zondag heeft ze een filmpje gekeken, hebben we gepokerd en Jeux de Boules gespeeld (wat na 2 potjes kogelstoten werd met jeux de boules ballen)
En ze heeft bij me gegeten, dus denk dat ik niet lang single meer ben...
Haha, om half 6 wakker worden natuurlijkquote:
Was je dronken?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, om half 6 wakker worden natuurlijk
Hoe weet jij dat?quote:
Nee, ik moest nog van Almere naar huis rijdenquote:
Ik weet alles!quote:
dan kan je het je toch wel herinnerenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik moest nog van Almere naar huis rijden
lolwut?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:41 schreef Thrar het volgende:
volgens mij willen jullie gewoon met elkaar neuken aan het voorspel te zien hier!
Dat hangt van jou af.quote:
Tech!quote:
Was het zo gezellig ja ?quote:
Zo zo, dat is nogal zeg. Maar als het zo is, wanneer gaan we naar Las Vegas?quote:
Shit, ik weet blijkbaar niet alles..quote:Op maandag 9 maart 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo zo, dat is nogal zeg. Maar als het zo is, wanneer gaan we naar Las Vegas?
Wat saai in mijn bedquote:
Soms kom je best over als een "oud wijf".quote:Op maandag 9 maart 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, ik was even vergeten dat de 3 basisscholen achter mijn huis het grasveld msibruiken in de pauze, wat een takkeherrie.
D_H
Hahaha, ik ga nog niet op mijn balkon staan schreeuwenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soms kom je best over als een "oud wijf".Laat die kinderen lekker spelen.
Zet je muziek harder hebben ze nog meer plezier.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga nog niet op mijn balkon staan schreeuwenDus dat doe ik ook, is zo weer voorbij
Haha, dat kunnen ze niet horen, maar als het zou kunnenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zet je muziek harder hebben ze nog meer plezier.
Het is weer maandagochtend. En ik voel me zo suf. Gelukkig schijnt het zonnetje nog af en toe.quote:
Maak me maar jaloersquote:
Je hebt geen geluidsboxen op je balkon?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat kunnen ze niet horen, maar als het zou kunnen
http://www.infofilter.nl/quote:Op maandag 9 maart 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Oja even tussendoor, telefonische enquetes.![]()
Weinig dates dus de komende tijd, op tijd naar bed enz enzquote:Op maandag 9 maart 2009 10:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maak me maar jaloers
Ik moet waarschijnlijk aankomende weken werken:
Ma - Di - Wo - Do - Vrij - Za - Zo
Ma - Di - Wo - Do - Vrij - Za - Zo
Ma - Di - Wo - Do - Vrij - - WEEKEND !!
Dat gaat echt slopend worden...
Het bedrijf waar ik werk gaat compleet live met een programma waar we samen met Applicatie Beheer al zo'n 2.5 jaar mee bezig waren
Haha nee..quote:Op maandag 9 maart 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je hebt geen geluidsboxen op je balkon?![]()
Oja even tussendoor, telefonische enquetes.![]()
quote:
Hihi. Hoe was het vannacht?quote:
Ja, was tof! Ik heb altijd heel goede gesprekken met die vrienden van me, vannacht dus ook..quote:
Kijk, dat is mooi! Je bent gewoon bij hun thuis gebleven? Wel gezellig!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, was tof! Ik heb altijd heel goede gesprekken met die vrienden van me, vannacht dus ook..
En jij? Goed geleerd?
Ik zie je reactie nu pasquote:Op maandag 9 maart 2009 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trouwens! Zusje!![]()
Ga lekker verder slapen, ga ik zo ook doen
Tof!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik zie em nu niet meer?![]()
daar ga ik heen
deze dan
[ afbeelding ]
Dat ziet er lekker uitquote:Op maandag 9 maart 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
daar ga ik heen
deze dan
[ afbeelding ]
Hey D_Hquote:Op maandag 9 maart 2009 11:16 schreef Den_Haag het volgende:
weer een drukke week...vanavond tot 9 of 11u vergaderen
morgen 9u in Groningen zijn
Jeb, bij één van de 2 thuis..quote:Op maandag 9 maart 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi! Je bent gewoon bij hun thuis gebleven? Wel gezellig!
Ik heb gister nog wat gedaan en dat ging goed! Ik had de wekker op 11.00 staan, maar mijn geliefde moeder maakte mij om 9.20 wakker en wilde even naar de stad, haha.
Ik ga rond half 2 / 2 uur naar de uni om daar nog even te stampen en dan vanavond rond 10 uur weet ik of ik het gehaald heb
Wel even gezellig toch?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zie je reactie nu pas
Nee, mama wilde naar de stad en ik mocht nieuwe sloffen hebben, dus ik ging mee - oké, ik moest ook rijden, maar toch...
Wat zijn jullie onhandig.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
daar ga ik heen
deze dan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |