quote:Op maandag 9 maart 2009 02:32 schreef automatic_ het volgende:
leg eens uit in mijn pmbox...
quote:
Maar goed, ik ga slapen.... om 07:00 weer de wekker gaat enz.quote:
Dank je. Goeiemorgen. En tot ziens.quote:Op maandag 9 maart 2009 @ 06:51 schreef MNR het volgende:
Goeiemorgen Snuit, morgu Q. voor straks
En goedemorgen Nederland
Leuke tijd ook om mensen die wel moeten werken wakker te smsequote:
Dat kan je wel zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 08:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iedereen goed uitgerust voor de nieuwe week?
et is maar wat je alles noemtquote:Op maandag 9 maart 2009 09:04 schreef KudFokker het volgende:
Alles zat erin: Vrienden, meisje, familie, sport
Alleen als ze er nog op zit zodat zij hem er weer uit kan halen. Anders vervuil je het milieu.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef Rensjebree het volgende:
Vraagje !
mag ik de fiets van mijn ex in de sloot gooien ?
Wat moet er nog meer bijquote:
Wat heeft ze gedaan dat je dat wil doenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef Rensjebree het volgende:
Vraagje !
mmm oke, als ik hem zie staan pleur ik hem in de sloot !quote:Op maandag 9 maart 2009 09:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen als ze er nog op zit zodat zij hem er weer uit kan halen. Anders vervuil je het milieu.
Als je die ouwe koeien maar niet raakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:10 schreef Rensjebree het volgende:
Vraagje !
ow ik dacht die heeft ze bij je achter gelaten en je wilt er vanaf,.quote:Op maandag 9 maart 2009 09:15 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
mmm oke, als ik hem zie staan pleur ik hem in de sloot !
Alweer aan het werk?quote:
Grapjas!quote:Op maandag 9 maart 2009 02:41 schreef Thrar het volgende:
volgens mij willen jullie gewoon met elkaar neuken aan het voorspel te zien hier!
* Thrar gaat slapen
trust!
Ik, nog steeds!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:14 schreef Belsezar het volgende:
En hoeveel mensen zijn er single af na dit weekend?
Dat had vast een héél goede redenquote:Op maandag 9 maart 2009 09:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alweer aan het werk?
Oh en sorry dat ik opeens verdwenen was gisteren
Die heb ik er al uitgehaaldquote:Op maandag 9 maart 2009 09:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je die ouwe koeien maar niet raakt.
Maar niet als je er pas om half 6 in ligt!quote:
Trouwens! Zusje!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Grapjas!
Pff.... Mijn mama maakte mij wakker!
Heb je nog een date gehad dit weekend?quote:
Ben zaterdag met haar en 2 vriendinnen uitgeweestquote:Op maandag 9 maart 2009 09:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Heb je nog een date gehad dit weekend?
nee jij hebt te kort geslapen!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar niet als je er pas om half 6 in ligt!
Ja dat is niet mijn schuldquote:Op maandag 9 maart 2009 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
nee jij hebt te kort geslapen!![]()
maar wakker worden om half 6 is geen feest, dat was mijn punt
Tof!quote:Op maandag 9 maart 2009 09:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben zaterdag met haar en 2 vriendinnen uitgeweest
En zondag heeft ze een filmpje gekeken, hebben we gepokerd en Jeux de Boules gespeeld (wat na 2 potjes kogelstoten werd met jeux de boules ballen)
En ze heeft bij me gegeten, dus denk dat ik niet lang single meer ben...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |