Haha, om half 6 wakker worden natuurlijkquote:
Was je dronken?quote:Op maandag 9 maart 2009 09:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, om half 6 wakker worden natuurlijk
Hoe weet jij dat?quote:
Nee, ik moest nog van Almere naar huis rijdenquote:
Ik weet alles!quote:
dan kan je het je toch wel herinnerenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik moest nog van Almere naar huis rijden
lolwut?quote:Op maandag 9 maart 2009 02:41 schreef Thrar het volgende:
volgens mij willen jullie gewoon met elkaar neuken aan het voorspel te zien hier!
Dat hangt van jou af.quote:
Tech!quote:
Was het zo gezellig ja ?quote:
Zo zo, dat is nogal zeg. Maar als het zo is, wanneer gaan we naar Las Vegas?quote:
Shit, ik weet blijkbaar niet alles..quote:Op maandag 9 maart 2009 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo zo, dat is nogal zeg. Maar als het zo is, wanneer gaan we naar Las Vegas?
Wat saai in mijn bedquote:
Soms kom je best over als een "oud wijf".quote:Op maandag 9 maart 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
Damn, ik was even vergeten dat de 3 basisscholen achter mijn huis het grasveld msibruiken in de pauze, wat een takkeherrie.
D_H
Hahaha, ik ga nog niet op mijn balkon staan schreeuwenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Soms kom je best over als een "oud wijf".Laat die kinderen lekker spelen.
Zet je muziek harder hebben ze nog meer plezier.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga nog niet op mijn balkon staan schreeuwenDus dat doe ik ook, is zo weer voorbij
Haha, dat kunnen ze niet horen, maar als het zou kunnenquote:Op maandag 9 maart 2009 10:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zet je muziek harder hebben ze nog meer plezier.
Het is weer maandagochtend. En ik voel me zo suf. Gelukkig schijnt het zonnetje nog af en toe.quote:
Maak me maar jaloersquote:
Je hebt geen geluidsboxen op je balkon?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, dat kunnen ze niet horen, maar als het zou kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |