Die was echt prachtigquote:
Bij wie?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n buikschuiver heb ik ook gemaakt vandaag. Zo lekker
Met een wit shirt aan?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:53 schreef Jojoortje het volgende:
Zo'n buikschuiver heb ik ook gemaakt vandaag. Zo lekker
Laat Roda maar gaan jaquote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Volendam
Dat ze zich weten te handhaven.
Duurt jouw weekend altijd 3 dagen ofzo?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:55 schreef Houniet het volgende:
Ik kijk het morgen wel terug.
Een loeier en die zit!quote:Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mezelfSliding maken en dan zelf 3 meter doorglijden
![]()
[..]
Rood/wit
online terugkijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duurt jouw weekend altijd 3 dagen ofzo?
Zie je wel dat we tegengewerkt worden.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:55 schreef need2009 het volgende:
Opvallend veel psv in die slechte-velden video.
Mmm, opvallend!
En wat als je "gewoon" tot 17:00 werkt?quote:
en zelden in eigen stadion volgens mijquote:Op zondag 8 maart 2009 23:55 schreef need2009 het volgende:
Opvallend veel psv in die slechte-velden video.
Mmm, opvallend!
quote:
T staat pas s'avonds online.quote:
Gee het in het vervolg maar meteen toe als je een denkfoutje maakt.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het... Ik lul mezelf vast
*kuch* foto *kuch*quote:Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Bij mezelfSliding maken en dan zelf 3 meter doorglijden
![]()
[..]
Rood/wit
was een typisch gevalletje studio randzaken.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:01 schreef Cyberia18 het volgende:
Matige uitzending als je het mij vraagt. Dat er met name zoveel geluld werd over het (bedroevende) grasmat van Twente deed mij bijna in slaap vallen.
Nooitquote:Op maandag 9 maart 2009 00:02 schreef Twerk het volgende:
[..]
Gee het in het vervolg maar meteen toe als je een denkfoutje maakt.
Staat morgen vast wel in de krant. Ik houd je op de hoogte.quote:
En toch hoor ik liever Louis over het gras, dan Waterreus over psv.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:02 schreef TC03 het volgende:
Die eerste 20 minuten over dat gras, ik dacht dat ik doodging. Zo saai en en irrelevant.
Daarna een aardige uitzending waarbij iedereen de cijfertjes van VDH voor kennisgeving aannam. En terecht, wat moet je ervan zeggen.
Dat dusquote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef Twerk het volgende:
[..]
En toch hoor ik liever Louis over het gras, dan Waterreus over psv.
op de voorkant van Sportwereld neem ik aan, dan zie ik het wel als ik opstaquote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nooit![]()
[..]
Staat morgen vast wel in de krant. Ik houd je op de hoogte.
Ik hoor liever geen van beide, maar als het moet dan maar Waterreus over PSV. Dat is namelijk voetbal.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef Twerk het volgende:
[..]
En toch hoor ik liever Louis over het gras, dan Waterreus over psv.
Als hij enigszins geloofwaardig wil blijven, kondigt hij het definitieve vertrek van Henk Timmer aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hoop dat ze het volgende week ook over de 2e keeper van het Nederlands elftal gaan hebbenKijken wat hij te zeggen heeft..
Doet hij niet. Timmer gaat gewoon mee naar het WK.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:08 schreef Twerk het volgende:
[..]
Als hij enigszins geloofwaardig wil blijven, kondigt hij het definitieve vertrek van Henk Timmer aan.
quote:Op maandag 9 maart 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doet hij niet. Timmer gaat gewoon mee naar het WK.
quote:Op zondag 8 maart 2009 23:33 schreef Prosac het volgende:
Lekker voor je Bruno!
Als dat het geval is, dan euh... eet ik mijn schoen opquote:Op maandag 9 maart 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
gewaagdquote:Op maandag 9 maart 2009 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als dat het geval is, dan euh... eet ik mijn schoen op
Mwah, als Timmer volgend jaar nog speelt is hij aan het afbouwen bij Zwolle ofzo. Bij Feyenoord zal hij iig zeker niet meer op doel staan. En terecht.quote:
Inderdaad zeg. De opmerkelijke keuzes van Marco bij Oranje zouden hierbij niets zijn. Ik bedoel zo'n ouwe hark die ook nog zo bedroevend is oproepen, zou Bert zich volstrekt belachelijk maken, als hij dat al niet gedaan heeft.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:12 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat zou krankzinnig zijn. Zeker tegen die tijd. Het is nu al een ongelofelijk matige keeper (zeker voor dat podium).
Ook dat waarschijnlijk.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. De opmerkelijke keuzes van Marco bij Oranje zouden hierbij niets zijn. Ik bedoel zo'n ouwe hark die ook nog zo bedroevend is oproepen, zou Bert zich volstrekt belachelijk maken, als hij dat al niet gedaan heeft.
Maar goed tegen die tijd speelt Steek in het buitenland en staat Vermeer bij Ajax vast onder de lat. Dan is hij gewoon de logische 2e doelman.
moet hij eerst een fatsoenlijke club voor volgend jaar hebbenquote:Op maandag 9 maart 2009 00:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een speciaal leven.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Duurt jouw weekend altijd 3 dagen ofzo?
Als Steek blijft dan wordt hetquote:Op maandag 9 maart 2009 00:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. De opmerkelijke keuzes van Marco bij Oranje zouden hierbij niets zijn. Ik bedoel zo'n ouwe hark die ook nog zo bedroevend is oproepen, zou Bert zich volstrekt belachelijk maken, als hij dat al niet gedaan heeft.
Maar goed tegen die tijd speelt Steek in het buitenland en staat Vermeer bij Ajax vast onder de lat. Dan is hij gewoon de logische 2e doelman.
Ik denk dat Timmer heel blij mag zijn als hij volgend seizoen nog 1e doelman mag zijn bij een eredivisieclub.quote:Op maandag 9 maart 2009 00:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet hij eerst een fatsoenlijke club voor volgend jaar hebben
Living on the edgequote:Op maandag 9 maart 2009 00:22 schreef Jojoortje het volgende:
Als dat het geval is, dan euh... eet ik mijn schoen op
mm eerste kwartier gaat over gras, tweede kwartier over het wel en wee bij Twente, Daarna Ajax, en dan over Feyenoord (vd Herik). Niet echt boeiend.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:34 schreef Rots het volgende:
Hij gaat naar Zwolle ofzo toch, stond al vast? Is het trouwens de moeite waard om het terug te kijken?
Je hebt echt niet naar het veld gekeken woensdag, of wel?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:38 schreef rubbereend het volgende:
Er klopt iets niet, Munsterman zegt "We waren bang dat het afgelast zou worden" Dus hij wist blijkbaar dondersgoed dat er aardig wat regen werd verwacht..... ja dan weet je ook wel dat die mat er niet op tijd in komt
ik heb het weleens beroerder zien liggen, gewoon vlak maken en dan is er wel op te voetballen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:47 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Je hebt echt niet naar het veld gekeken woensdag, of wel?
Sjekquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef tong80 het volgende:
Wie begreep het verhaal van van den herik wel ?
Arrogantje hequote:Op maandag 9 maart 2009 14:14 schreef Blawh het volgende:
Gadverdamme, wat een naar mannetje die Vink.
ikquote:Op maandag 9 maart 2009 14:08 schreef tong80 het volgende:
Wie begreep het verhaal van van den herik wel ?
Heb je de uitzending gemist?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Studio Voetbal is niet terug te kijken of wel?
Jawel, maar ik raar je deze uitzending niet aan.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Studio Voetbal is niet terug te kijken of wel?
quote:Op zondag 15 maart 2009 20:05 schreef mcyodogg het volgende:
Krijgen we nu live in de uitzending Jack van Gelder die Ronald Koeman een doos sigaren overhandigt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |