Erg leuk dat vrouwtje. Steeds maar benadrukken dat ze niet arm isquote:Op maandag 8 maart 2010 13:58 schreef BOKA het volgende:
[..]
"ik ben echt niet arm hoor, kijk maar hoeveel kleren ik heb"
Leuke serie.
quote:Op maandag 8 maart 2010 16:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Erg leuk dat vrouwtje. Steeds maar benadrukken dat ze niet arm is![]()
Mooiste van deze aflevering vond ik dat Jelle zijn ervaringen met Russische vrouwen deelde.
Heb er flink om moeten lachen
Misschien zelf een keer heen gaan en het ervarenquote:Op maandag 8 maart 2010 14:39 schreef alors het volgende:
Ik heb nu de eerste 3 afleveringen gezien, maar wordt er wel een beetje triest van, radioactief afval, corruptie, armoede, een vrouw wiens ogen eruit worden geschoten
En mijn vooroordeel over drinkende Russische mannen werd ook bepaald niet ontkrachtigd, jezus ik heb medelijden met hun vrouwen.
Desondanks is het wel interessant, zo'n totaal ander systeem en prachtige landschappenIk blijf wel kijken.
Ik ook. Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat de jongere generatie in de steden al compleet anders is. Vergeet niet, dat hij het 'extreme' opzoekt. Persoonlijk ervaar ik de stedelijke mensen veel opener en 'moderner'.quote:Op maandag 8 maart 2010 19:50 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ik heb een Russische vriendin, ik maak m'n borst maar vast nat - ik vrees dat Jelle op zich gelijk heeft... then again, de meeste vrouwen zijn zo en willen eigenlijk de broek aan.
usenetquote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens een idee waar de vorige serie is terug te zien?
(in dusdanige kwaliteit dat de ondertiteling te lezen is)
http://www.vpro.nl/programma/vanmoskoutotmadagan/quote:Op maandag 8 maart 2010 23:26 schreef henkde_j het volgende:
Iemand trouwens een idee waar de vorige serie is terug te zien?
(in dusdanige kwaliteit dat de ondertiteling te lezen is)
Redelijk understatement, vooral de laatste boodschap over die vrouw die was opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik begrijp dat 't weer geen lekker met de kaasblokjes en een glaasje wijn op de bank-aflevering was...
Hm, ben benieuwd. Mss straks kijken en anders morgen...quote:Op zondag 14 maart 2010 21:25 schreef BOKA het volgende:
[..]
Redelijk understatement, vooral de laatste boodschap over die vrouw die was opgenomen in een psychiatrisch ziekenhuis.
Nee. Trieste aflevering over censuur en moorden op journalisten en mensenrechtenactivisten.quote:Op zondag 14 maart 2010 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik begrijp dat 't weer geen lekker met de kaasblokjes en een glaasje wijn op de bank-aflevering was...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |