Nou, Jelle zoekt toch wel duidelijk de dissidenten op. Hij kan ook een mooie repo maken over de welvaart in Rusland. Daar zou de regering blijer mee zijn. Dit heeft hij trouwens ook gedaan in "24 uur Moskou" in het programma Tegenlicht.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef Toad het volgende:
De aflevering van gisteren staat nog niet online zo te zien. Ik vind het een interessante serie, maar op de een of andere manier mis ik ook wel iets. Ik weet niet wat het is. Misschien komt het gewoon door Rusland. Het is daar al lastig om programma's zoals deze te maken, dus moet je ook niet al te hoge eisen stellen.
De plaatselijke Stormfront-afdeling.quote:
Heb je ook zo’n mooie muts?quote:
Dat is al iets. Ben je ook goed in fierljeppen?quote:
Zulke compleet onnavolgbare en verwarde manieren van denken. Ja, hij wilde wel alle Slaven uitmoorden, maar ja, dat is maar politiek. Dus eigenlijk was het wel een geschikte vent.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
Die nationalisten die Hitler verheerlijken zijn werkelijk te erg voor woorden. Mooi zoals Jelle ze in beeld brengt.
Begrijp je dat nu echt niet? Een vijand kan je ook waarderen. Dat was toch duidelijk de boodschap van ze. Verder sporen ze niet helemaal, maar als je nationalistisch bent spreekt Hitler aan.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zulke compleet onnavolgbare en verwarde manieren van denken. Ja, hij wilde wel alle Slaven uitmoorden, maar ja, dat is maar politiek. Dus eigenlijk was het wel een geschikte vent.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:27 schreef abdalfawaz het volgende:
Prachtige serie, waarin duidelijk naar buiten komt hoezeer de Russen hun identiteit aan het afbakenen zijn. Eigenlijk is Rusland een heel goed voorbeeld van een land wat absoluut geen natiestaat is, het is een dergelijk heterogene samensmelting van volken en culturen dat je eigenlijk niet van een land kunt spreken.
Het lijkt me schier onmogelijk om als regering dit land bij elkaar te houden en te regeren.
Nee dat snap ik ook wel, maar 20 jaar geleden was het land nog veel groter. Echter, ik heb sterk het idee dat het eenheidsgevoel toen groter was dan nu, dat was mijn punt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Dat komt gewoon voornamelijk door het enorme van het land... van Chugotka of Kamchatka naar Krasnodar doe je niet ff op de brommer
En wodka met bevergeil voor de potentie.quote:
"joah, dit is wel sterk spul. Na twee flessen wordt je al dronken"quote:
Na een fles kun je er weer vol tegenaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
En wodka met bevergeil voor de potentie.
Ik ga kijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
jelle vanavond te gast bij P&W over de aanslagen in Moskou.
Ik kijk hem net terug, het is één grote "quote:Op maandag 29 maart 2010 00:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering, wat een aflevering. Met z'n eland
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |