Nou, Jelle zoekt toch wel duidelijk de dissidenten op. Hij kan ook een mooie repo maken over de welvaart in Rusland. Daar zou de regering blijer mee zijn. Dit heeft hij trouwens ook gedaan in "24 uur Moskou" in het programma Tegenlicht.quote:Op maandag 15 maart 2010 16:39 schreef Toad het volgende:
De aflevering van gisteren staat nog niet online zo te zien. Ik vind het een interessante serie, maar op de een of andere manier mis ik ook wel iets. Ik weet niet wat het is. Misschien komt het gewoon door Rusland. Het is daar al lastig om programma's zoals deze te maken, dus moet je ook niet al te hoge eisen stellen.
De plaatselijke Stormfront-afdeling.quote:
Heb je ook zo’n mooie muts?quote:
Dat is al iets. Ben je ook goed in fierljeppen?quote:
Zulke compleet onnavolgbare en verwarde manieren van denken. Ja, hij wilde wel alle Slaven uitmoorden, maar ja, dat is maar politiek. Dus eigenlijk was het wel een geschikte vent.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:01 schreef golfer het volgende:
Die nationalisten die Hitler verheerlijken zijn werkelijk te erg voor woorden. Mooi zoals Jelle ze in beeld brengt.
Begrijp je dat nu echt niet? Een vijand kan je ook waarderen. Dat was toch duidelijk de boodschap van ze. Verder sporen ze niet helemaal, maar als je nationalistisch bent spreekt Hitler aan.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zulke compleet onnavolgbare en verwarde manieren van denken. Ja, hij wilde wel alle Slaven uitmoorden, maar ja, dat is maar politiek. Dus eigenlijk was het wel een geschikte vent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |