Zit ook wel wat in ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze zo kansloos dat ze ieder gaatje en gleufje willen benutten. Vrouw of niet.
BEquote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dan weten ze zeker dat er een aantal man voor hem zijn geweest. Opletten!
DAquote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef Agiath het volgende:
[..]
"dan weten se zeker dat ze niet met andere menne bezig zijn"
NKquote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan gaan die vrouwen toch ook over anderen heen, dat willen ze niet. Ze moeten zich volledig aan hem binden
We gaan straks gewoon verder in WGRquote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie nog steeds niet in wat hier nu precies illegaal aan is, zolang beide partijen er mee instemmen en boven de 18 zijn
ik wil wel graag inc helium, dus dat stemmetje kan ik niet garanderenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nou kom maar een keer langs dan
je hebt toch niet zo'n raar stemmetje als die vent he? want daar knap ik op af
Is dit niet prostitutie en mag dat eigenlijk niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik zie nog steeds niet in wat hier nu precies illegaal aan is, zolang beide partijen er mee instemmen en boven de 18 zijn
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:57 schreef swarmahoer het volgende:
ik vind idd het de moeite om hierover een WGR topic te openen... wie neemt het voortouwquote:
Die zeggen toch alleen maar "ONGELOOFLIJK DAT DIT etc.."quote:
Ik dacht dat dat wel gewoon mocht?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Is dit niet prostitutie en mag dat eigenlijk niet?
Jij?quote:Op zondag 8 maart 2009 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind idd het de moeite om hierover een WGR topic te openen... wie neemt het voortouw
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
nouja, er wordt zo spectaculair om gedaan, maar wat is dr illegaal aanquote:Op zondag 8 maart 2009 22:00 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Jij?
Maar waarom zou je dat willen weten?
quote:
quote:
Ik zal ondertussen vast een OP makenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik vind idd het de moeite om hierover een WGR topic te openen... wie neemt het voortouw
Alberto vindt wel meer dingen spectaculairder dan ze werkelijk zijn.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nouja, er wordt zo spectaculair om gedaan, maar wat is dr illegaal aan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |