Kan seizoen 1 niet vinden.quote:
Je kunt duidelijk horen dat de microfoon van Alberto nu niet ingespeeld is :[w.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:49 schreef sinadO het volgende:
[..]
Is dat er weer op ja?!?!???!?!!Einz!! SNEL KIJKUH!
*zoef* weg.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:52 schreef kwiwi het volgende:
hij houdt haar voor dat ze rekening moet houden met een grote onderhoudsbeurt
Ik wilde net precies hetzelfde bericht typenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik snap het even niet hoor.
Hebben al die klussers geen geld nodig? Van sex koop je toch geen brood?
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:52 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik zou het ook wel weten als ik daar iets moest schilderen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef veldmuis het volgende:
Sorry, maar dat wijf zit er echt gewoon geil bij te zitten.
Denk dat ze bij mannen gewoon betaald krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:52 schreef Koploperkopper het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's funny
But not ha-ha funny.
1 à 1,5 uurquote:Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef kwiwi het volgende:
gatverdamme je zal maar 2 nachtjes moeten slapen met zo'n engerd
quote:Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef Marurk het volgende:
[..]
Denk dat ze bij mannen gewoon betaald krijgen.
Volgens mij zijn ze zo kansloos dat ze ieder gaatje en gleufje willen benutten. Vrouw of niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:54 schreef Marurk het volgende:
[..]
Denk dat ze bij mannen gewoon betaald krijgen.
ik kan het wel voor je doen, je kan 500 tot een paar duizend terug krijgen, maar dat is niet bij iedereenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:55 schreef kwiwi het volgende:
hee ik heb ook nog een belastingmannetjes nodig
Dan weten ze zeker dat er een aantal man voor hem zijn geweest. Opletten!quote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Waarom vangen die mensen niet een paar centen en gaan ze naar de hoereeeh?
"dan weten se zeker dat ze niet met andere menne bezig zijn"quote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef veldmuis het volgende:
Dan gaan die vrouwen toch ook over anderen heen, dat willen ze niet. Ze moeten zich volledig aan hem bindenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef veldmuis het volgende:
nou kom maar een keer langs danquote:Op zondag 8 maart 2009 21:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik kan het wel voor je doen, je kan 500 tot een paar duizend terug krijgen, maar dat is niet bij iedereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |