Het sarcasme druipt ervan af....quote:
ja maatjequote:Op maandag 9 maart 2009 05:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het sarcasme druipt ervan af....
Je kent het wel of????
Idd. Het ego van de chef lijkt een bepalende factor te zijn in het saus-beleid wat een bepaald restaurant hanteert. Dat is natuurlijk de wereld op z;n kop. Dat hij zijn gerechten er niet mee overgiet vinden we allemaal volkomen logisch, maar biedt ons op z'n minst naast al die gerechten een respectabele hoeveelheid EN diversiteit aan sausjes.quote:Op maandag 9 maart 2009 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kom niet aan de creaties van de chef!!!!
Foei, mayo eroverheen gooien, dat kan natuurlijk nietEn dan ook nog extra bestellen
![]()
Misschien een idee voor TS: Geef voldoende saus náást de gerechten. We zijn echt competent genoeg om in te schatten of we dat lichamelijk dan wel/of niet geestelijk aankunnen.
Wat Morwen noemt, tevens heb je nog meerdere variaties, met kip en weet ik het allemaalquote:Op maandag 9 maart 2009 03:54 schreef Fratz het volgende:
[..]
nachos als voorgerecht?
wat moet je daar precies mee doen behalve vanuit de zak in een bakje pleuren?
quote:Op zondag 8 maart 2009 22:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ok:
Etiquette m.b.t. de 3 gangen:
Voorgerecht: met je buitenste bestek
Hoofdgerecht: de ober hoort netjes te vragen of je er nog iets te drinken bij wilt
Nagerecht: niet zomaar weglopen zonder te betalen
![]()
Weet je zeker dat het niet de bedoeling is dat je onderzoek doet naar het soort gerecht dat mensen graag eten?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:33 schreef Silver_Shark het volgende:
Goed ik doe Koksopleiding en binnen 3maanden doe ik examens maar ik moet een soort etiquette houden, wat de mensen graag in een restaurant eten.
Voorgerecht:
Hoofdgerecht:
Nagerecht:
hopelijk helpen jullie me een beetje.
Idd.. Of probeer een nieuwe doelgroep aan te boren.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet de bedoeling is dat je onderzoek doet naar het soort gerecht dat mensen graag eten?
Dus voorgerecht: Warm, koud of soep
Hoofdgerecht: Vlees, vis of vega
Nagerecht: IJs, taart/cake of iets anders
De voorkeuren van mensen zijn te divers om op de manier waarop je het nu doet een onderzoekje te houden. Maak dan iig een enquete aan ergens op internet met een aantal gerechten waar men uit kan kiezen.
Als ze patat serveren moeten ze daar gewoon mayo bij geven. Elitaire nonsens.quote:Op maandag 9 maart 2009 05:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kom niet aan de creaties van de chef!!!!
Foei, mayo eroverheen gooien, dat kan natuurlijk nietEn dan ook nog extra bestellen
![]()
Misschien een idee voor TS: Geef voldoende saus náást de gerechten. We zijn echt competent genoeg om in te schatten of we dat lichamelijk dan wel/of niet geestelijk aankunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |