Als je een beetje makkelijk met vreemden kan kletsen, is er altijd wel iemand met wie je op kan lopenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik roep al jaren "volgend jaar doe ik mee!". Maar ik wil niet alleen en krijg echt niemand mee, iedereen verklaard me voor gek
De trainingen zijn al in volle gang anders!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef cherrycoke het volgende:
maart april mei juni juli das nog een eindje weg
Das waarquote:Op zondag 8 maart 2009 17:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je een beetje makkelijk met vreemden kan kletsen, is er altijd wel iemand met wie je op kan lopenEr is altijd wel iets om over te praten en altijd wel iemand die in je tempo loopt.
Ze gaan alleen loten onder mensen die voor het eerst meelopen dus mijn paps maakt zich geen zorgen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef Orealo het volgende:
Ik ben trouwens wel bang dat het loten wordt met de inschrijvingen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Is toch iets wat ik van mezelf écht een keer móet doen
Wat jij lekker vindt lopen.. sportschoenen, slippers, crocs, wandelschoenen, wat jij wilt.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:40 schreef Pien85 het volgende:
Wat is nou het verstandigste om op te lopen? Sportschoenen? Iets anders? Gewoon schoenen die lekker zitten?
Leuk verslag! Is 't goed als ik 'm in de OP zet?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef koei het volgende:
Ik heb hem vorig jaar gelopen en voorlopig doe ik het niet meer. Sowieso omdat ik dit jaar weer op zomerkamp ga met de padvinders en ik dat niet ga trekken zo achter elkaar, maar daarnaast wil ik het nu ook wel eens echt vanaf de andere kant zien en wat meer meekrijgen van alles eromheen.
Zie De Nijmeegse Vierdaagse voor het verslag van mijn eerste keer
Als ik m ooit ga lopen (wat ik écht ooit wel ga doen hoor!) dan op mijn crocsquote:Op zondag 8 maart 2009 18:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat jij lekker vindt lopen.. sportschoenen, slippers, crocs, wandelschoenen, wat jij wilt.
Ik zweer bij de wandelschoenen van mijn vadergelukkig heeft hij 3 paar schoenen
Waarom niet gewoon gelijk dit jaar?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Als ik m ooit ga lopen (wat ik écht ooit wel ga doen hoor!) dan op mijn crocs
Ik wil wel hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 18:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gelijk dit jaar?
Wat let je? Gewoon lekker doen!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil wel hoorMaar dit jaar is geen echt goed idee... Voornamelijk omdat ik tot vorig jaar vlak bij Groesbeek samenwoonde en ik er nu nog even niet aan toe ben om daar gezellig te gaan doen enzo...
Hoewel ik nu toch begin te twijfelen.
Vorig jaar tijden de vierdaagse had ik het met wat mensen van Fok nog over om de vierdaagse te gaan lopen met tshirts waarop staat: fok is traag ofzo
Het zou zonde zijn om je daardoor te laten weerhoudenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil wel hoorMaar dit jaar is geen echt goed idee... Voornamelijk omdat ik tot vorig jaar vlak bij Groesbeek samenwoonde en ik er nu nog even niet aan toe ben om daar gezellig te gaan doen enzo...
Hoewel ik nu toch begin te twijfelen.
Vorig jaar tijden de vierdaagse had ik het met wat mensen van Fok nog over om de vierdaagse te gaan lopen met tshirts waarop staat: fok is traag ofzo
Ja, vond het ook wel een grappig idee, hoewel fok is traag niet echt de beste reclame isquote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn om je daardoor te laten weerhouden![]()
gheghe i'm in met de tshirtsVriendinnetje en ik hadden vorig jaar ook dezelfde shirts aan, is toch wel heel leuk.
Ik meen dat er ergens op de site van de 4daagse een basisschema staat. Maar ook hiervoor geldt, het verschilt per persoon wat je nodig hebt aan training. Ik train bijvoorbeeld amper, mijn loopvriendinnetje moet echt vanaf nu ongeveer elk weekend een km of 20 gaan lopen anders gaat ze het zwaar krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
Ja, vond het ook wel een grappig idee, hoewel fok is traag niet echt de beste reclame is
Maar goed, wie weet... Ik wil wel graag mee doen... Maar hoe zit dat met trainen?
Door musea wandelen valt niet onder trainen he?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik meen dat er ergens op de site van de 4daagse een basisschema staat. Maar ook hiervoor geldt, het verschilt per persoon wat je nodig hebt aan training. Ik train bijvoorbeeld amper, mijn loopvriendinnetje moet echt vanaf nu ongeveer elk weekend een km of 20 gaan lopen anders gaat ze het zwaar krijgen.
Als je 't maar lang genoeg doet toch? Het Louvre door zou redelijk scoren iigquote:Op zondag 8 maart 2009 19:55 schreef Pien85 het volgende:
Door musea wandelen valt niet onder trainen he?
Komt goed uit dan, daar wil ik in april of mei naar toequote:Op zondag 8 maart 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je 't maar lang genoeg doet toch? Het Louvre door zou redelijk scoren iig
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef Pien85 het volgende:
Komt goed uit dan, daar wil ik in april of mei naar toe![]()
Maar ik ga denk ik toch maar trainen
Nu nog inschrijven enzoquote:
nee joh, dat gaat helemaal goedkomen!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:07 schreef Pien85 het volgende:
Nu nog inschrijven enzoEn dan wordt het natuurlijk loten, en dan val ik er net buiten
ga ik ook even zoeken!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:08 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan trouwens dat basisschema waar je het over hebt niet vinden
Ik vind net wel iets, maar de site is zo traag dat ik nog niet kan zien wat het isquote:
Ik kijk later wel even, die site is nu retetraag.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:15 schreef Pien85 het volgende:
Hier vond ik ook iets, hoewel niet heel duidelijk
Daar had ik ook last van ja, hij is 10 minuten aan het laden geweest voor ik een zeer onduidelijk schema kreegquote:Op zondag 8 maart 2009 20:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kijk later wel even, die site is nu retetraag.
In dat geval, kijk even naar de pdfje van mij en bedenk je dat het naast conditie/goede voetjes ook echt wel goed moet zitten tussen je orenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:18 schreef Pien85 het volgende:
Daar had ik ook last van ja, hij is 10 minuten aan het laden geweest voor ik een zeer onduidelijk schema kreeg
Ik heb vroeger, vanaf mijn 5de heel veel met m'n moeder gewandeld, eigenlijk elk weekend wel een wandeltocht, heb ook een hele kist vol medaillesquote:Op zondag 8 maart 2009 20:19 schreef nectarientje het volgende:
[..]
In dat geval, kijk even naar de pdfje van mij en bedenk je dat het naast conditie/goede voetjes ook echt wel goed moet zitten tussen je oren
Ik hoor net dat jij ook in de OP kan?quote:Op zondag 8 maart 2009 20:21 schreef Pien85 het volgende:
Ik heb vroeger, vanaf mijn 5de heel veel met m'n moeder gewandeld, eigenlijk elk weekend wel een wandeltocht, heb ook een hele kist vol medaillesDus wat dat betreft komt het wel goed
De motivatie is er iig. Dat PDFje is trouwens erg handig!
Ho ho, ik moet me eerst nog inschrijvenquote:Op zondag 8 maart 2009 20:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik hoor net dat jij ook in de OP kan?
Ik ben nog aan het leuren voor een slaapplek. (dus als iemand nog plek heeft voor 2 of 3 luchtbedjes, graag!) Ik heb in Nijmegen gestudeerd en tot vorig jaar was er altijd wel iemand die ik kende niet thuis tijdens de 4daagse maar inmidddels is iedereen wel vertrokken en zijn mijn connecties weg.. Eens kijken hoe we dat gaan doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:24 schreef Pien85 het volgende:
Hoe zit het trouwens met slapen? Nemen jullie een camping, een hotel, slapen jullie bij vrienden of een bankje in t park?
40 dusquote:Op zondag 8 maart 2009 22:34 schreef Orealo het volgende:
Oh, en als je meedoet, zeg dan ook even hoeveel kilometer! Dat is wel leuk voor het overzichtje in de OP!
Misschien is dat een beter idee, en dan ga ik nu vroeg naar bed.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:32 schreef Orealo het volgende:
Ik waag me er morgenochtend aan.
Verkijk je niet op de 40 wat betreft drukte hoor. Dat is op sommige stukken ook echt te gezelligquote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
Misschien is dat een beter idee, en dan ga ik nu vroeg naar bed.
Ik doe voor de eerste keer mee, en ik twijfel een beetje tussen de 40 en 50. Ik las in een ander forum dat de 50 nu heel populair is (en drukker dus), daarom heeft de 40 voor mij nu nog de voorkeur.
De route van de 40 en 50 is voor het overgrote deel hetzelfde. Alleen maakt de 50 meestal een extra lus, dus er is maar een heel klein stuk dat je niet samen loopt. De 50 is sowieso rustiger want dat zijn de echte lopers die wat meer gespreid lopen, 40 zijn veel van die gezelligheidslopers zoals je die op TV altijd ziet en die erg samenklonteren. Daarnaast zijn altijd veel meer 40 lopers dan 50 lopers. De 40 lopers zijn niet voor niets in twee startgroepen verdeeld.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien is dat een beter idee, en dan ga ik nu vroeg naar bed.
Ik doe voor de eerste keer mee, en ik twijfel een beetje tussen de 40 en 50. Ik las in een ander forum dat de 50 nu heel populair is (en drukker dus), daarom heeft de 40 voor mij nu nog de voorkeur.
Het eerste deel loop je voor de meute uit, daarna maak je een extra lus van 10 km, dus 2 uur, en kom je uit bij de meute die later begon.quote:Op zondag 8 maart 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ik ben niet heel erg hard aan het trainen op dit moment, maar ik ben wel aan het trainen voor 100 km. ()
Dat is nu nog 1 keer in de week, maar ik ga ongeveer twee keer per week trainen. En hopelijk twee weken voor de Vierdaagse gewoon een paar dagen achter elkaar. Dus ik hoop tegen die tijd redelijk goed vier keer 50 km te kunnen lopen.
Nu lijkt de 50 km toch 'rustiger' te zijn, dus? Je start toch ook eerder, dus dan loop je voor de meute uit?
En je mag wel meer dan je verplichte afstand lopen, maar dus niet meer minder. Ik zou dus bijvoorbeeld wel 50 mogen lopen (maar ik vind 40 wel genoeg)quote:Op maandag 9 maart 2009 01:50 schreef koei het volgende:
Als man zijnde moet je standaard de 50 lopen, als vrouw zijnde de 40. Ben je onder de 14 (dacht ik) of boven de 50 dan mag je ook minder lopen. 30 km is alleen voor kinderen en senioren dus. Vroeger mocht je ook minder lopen en dan kreeg je alleen een oorkonde en geen medaille, maar vanwege het grote aantal deelnemers tegenwoordig hebben ze dat afgeschaft en mag je alleen nog maar medaille-afstanden lopen.
Dat zou zomaar kunnen.. Hij was gisteravond al erg traag en ik denk dat heel veel mensen zich nu direct willen inschrijven.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:00 schreef Orealo het volgende:
Is de 4daagse site nu de hele ochtend al down?
Ik dus ook! dat wordt loten...quote:Op maandag 9 maart 2009 10:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen.. Hij was gisteravond al erg traag en ik denk dat heel veel mensen zich nu direct willen inschrijven.
quote:Network Timeout
The server at www.4daagse.nl is taking too long to respond.
Of je wel of niet moet trainen hangt van je conditie af maar aangezien je je gewicht als een probleem ziet, zal het trainen toch wel noodzakelijk zijnquote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef FP128 het volgende:
Echt ik zou zo graag eens willen meelopen maar (check fobo) maarre 1 probleem: weinig tijd om te trainen(kut smoes) enne.. mijn gewicht helpt niet echt mee om 50 km elke 4 dagen uit te lopen.
Ik ben ook behoorlijk zwaar maar dat zie ik niet als een probleem, tenzij we die 50 kilometer moeten hardlopen.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:56 schreef FP128 het volgende:
Echt ik zou zo graag eens willen meelopen maar (check fobo) maarre 1 probleem: weinig tijd om te trainen(kut smoes) enne.. mijn gewicht helpt niet echt mee om 50 km elke 4 dagen uit te lopen.
Dat zou betekenen dat het totaal nu rond de 40.000 ligt, nog 5000 mensen te gaan dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:13 schreef Orealo het volgende:
Op dinsdag 11 maart (09.30 uur) hebben 11.640 ingeschreven in de tweede periode.
Dat schiet lekker op zo! Mijn vader heeft zich ook ingeschrevenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Orealo het volgende:
Op 12 maart (11.00 uur) hebben 12.726 deelnemers ingeschreven in de tweede periode.
van mij hoeft er niet zo nodig een loting.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:01 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dat schiet lekker op zo! Mijn vader heeft zich ook ingeschreven
Voor de tweede inschrijfperiode - die opent op maandag 9 maart - zijn nog 17.003 startbewijzen beschikbaar. 17.003 - 12.726 is een stuk of 4300 inschrijvingen nog voordat de loting begint. Ik denk dat het wel goed komt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:23 schreef Orealo het volgende:
Op 12 maart (11.00 uur) hebben 12.726 deelnemers ingeschreven in de tweede periode.
Daarbij, als er geloot moet worden, gaat er alleen geloot worden onder de mensen die voor het eerst meelopen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:18 schreef buachaille het volgende:
Voor de tweede inschrijfperiode - die opent op maandag 9 maart - zijn nog 17.003 startbewijzen beschikbaar. 17.003 - 12.726 is een stuk of 4300 inschrijvingen nog voordat de loting begint. Ik denk dat het wel goed komt.
degene die zich echt voor de eerste keer opgeven of ook mensen die hem eerder wel eens gelopen hebben zij het uitgelopen of niet?quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Daarbij, als er geloot moet worden, gaat er alleen geloot worden onder de mensen die voor het eerst meelopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |