Als je een beetje makkelijk met vreemden kan kletsen, is er altijd wel iemand met wie je op kan lopenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik roep al jaren "volgend jaar doe ik mee!". Maar ik wil niet alleen en krijg echt niemand mee, iedereen verklaard me voor gek
De trainingen zijn al in volle gang anders!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:45 schreef cherrycoke het volgende:
maart april mei juni juli das nog een eindje weg
Das waarquote:Op zondag 8 maart 2009 17:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je een beetje makkelijk met vreemden kan kletsen, is er altijd wel iemand met wie je op kan lopenEr is altijd wel iets om over te praten en altijd wel iemand die in je tempo loopt.
Ze gaan alleen loten onder mensen die voor het eerst meelopen dus mijn paps maakt zich geen zorgen.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:56 schreef Orealo het volgende:
Ik ben trouwens wel bang dat het loten wordt met de inschrijvingen.
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
't Is toch iets wat ik van mezelf écht een keer móet doen
Wat jij lekker vindt lopen.. sportschoenen, slippers, crocs, wandelschoenen, wat jij wilt.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:40 schreef Pien85 het volgende:
Wat is nou het verstandigste om op te lopen? Sportschoenen? Iets anders? Gewoon schoenen die lekker zitten?
Leuk verslag! Is 't goed als ik 'm in de OP zet?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef koei het volgende:
Ik heb hem vorig jaar gelopen en voorlopig doe ik het niet meer. Sowieso omdat ik dit jaar weer op zomerkamp ga met de padvinders en ik dat niet ga trekken zo achter elkaar, maar daarnaast wil ik het nu ook wel eens echt vanaf de andere kant zien en wat meer meekrijgen van alles eromheen.
Zie De Nijmeegse Vierdaagse voor het verslag van mijn eerste keer
Als ik m ooit ga lopen (wat ik écht ooit wel ga doen hoor!) dan op mijn crocsquote:Op zondag 8 maart 2009 18:48 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat jij lekker vindt lopen.. sportschoenen, slippers, crocs, wandelschoenen, wat jij wilt.
Ik zweer bij de wandelschoenen van mijn vadergelukkig heeft hij 3 paar schoenen
Waarom niet gewoon gelijk dit jaar?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:53 schreef Pien85 het volgende:
Als ik m ooit ga lopen (wat ik écht ooit wel ga doen hoor!) dan op mijn crocs
Ik wil wel hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 18:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon gelijk dit jaar?
Wat let je? Gewoon lekker doen!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil wel hoorMaar dit jaar is geen echt goed idee... Voornamelijk omdat ik tot vorig jaar vlak bij Groesbeek samenwoonde en ik er nu nog even niet aan toe ben om daar gezellig te gaan doen enzo...
Hoewel ik nu toch begin te twijfelen.
Vorig jaar tijden de vierdaagse had ik het met wat mensen van Fok nog over om de vierdaagse te gaan lopen met tshirts waarop staat: fok is traag ofzo
Het zou zonde zijn om je daardoor te laten weerhoudenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil wel hoorMaar dit jaar is geen echt goed idee... Voornamelijk omdat ik tot vorig jaar vlak bij Groesbeek samenwoonde en ik er nu nog even niet aan toe ben om daar gezellig te gaan doen enzo...
Hoewel ik nu toch begin te twijfelen.
Vorig jaar tijden de vierdaagse had ik het met wat mensen van Fok nog over om de vierdaagse te gaan lopen met tshirts waarop staat: fok is traag ofzo
Ja, vond het ook wel een grappig idee, hoewel fok is traag niet echt de beste reclame isquote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Het zou zonde zijn om je daardoor te laten weerhouden![]()
gheghe i'm in met de tshirtsVriendinnetje en ik hadden vorig jaar ook dezelfde shirts aan, is toch wel heel leuk.
Ik meen dat er ergens op de site van de 4daagse een basisschema staat. Maar ook hiervoor geldt, het verschilt per persoon wat je nodig hebt aan training. Ik train bijvoorbeeld amper, mijn loopvriendinnetje moet echt vanaf nu ongeveer elk weekend een km of 20 gaan lopen anders gaat ze het zwaar krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:52 schreef Pien85 het volgende:
Ja, vond het ook wel een grappig idee, hoewel fok is traag niet echt de beste reclame is
Maar goed, wie weet... Ik wil wel graag mee doen... Maar hoe zit dat met trainen?
Door musea wandelen valt niet onder trainen he?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik meen dat er ergens op de site van de 4daagse een basisschema staat. Maar ook hiervoor geldt, het verschilt per persoon wat je nodig hebt aan training. Ik train bijvoorbeeld amper, mijn loopvriendinnetje moet echt vanaf nu ongeveer elk weekend een km of 20 gaan lopen anders gaat ze het zwaar krijgen.
Als je 't maar lang genoeg doet toch? Het Louvre door zou redelijk scoren iigquote:Op zondag 8 maart 2009 19:55 schreef Pien85 het volgende:
Door musea wandelen valt niet onder trainen he?
Komt goed uit dan, daar wil ik in april of mei naar toequote:Op zondag 8 maart 2009 20:00 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je 't maar lang genoeg doet toch? Het Louvre door zou redelijk scoren iig
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:01 schreef Pien85 het volgende:
Komt goed uit dan, daar wil ik in april of mei naar toe![]()
Maar ik ga denk ik toch maar trainen
Nu nog inschrijven enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |