blegh illusiesquote:Op zondag 8 maart 2009 17:42 schreef dawg het volgende:
Om de illusie te wekken dat dit een ontopic reeks is, rhu.
Hehe, zo is het maar net!quote:
Zoals ?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan altijd langskomen voor een drankjeIk heb van alles in huis
quote:
Thee, koffie, wijn, bier, champagne, vodka, whisky, gin, likeurtjes, cola, seven up, sapjes.quote:
blue curacau? of hoe je dat spelt?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thee, koffie, wijn, bier, champagne, vodka, whisky, gin, likeurtjes, cola, seven up, sapjes.
En nog veel meer
Blue Curaçao.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blue curacau? of hoe je dat spelt?
de lekkerste cocktails zijn blauw
die ja!quote:
Ik ben cola light verslaafdquote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thee, koffie, wijn, bier, champagne, vodka, whisky, gin, likeurtjes, cola, seven up, sapjes.
En nog veel meer
Dat heb ik in huis! Net als Malibu, Rosé, Rode wijn, Prosecco..quote:
Caipirinha en mojito zijn de lekkerstequote:Op zondag 8 maart 2009 17:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blue curacau? of hoe je dat spelt?
de lekkerste cocktails zijn blauw
Ik heb light en zero staanquote:
Caipirinha vind ik wel lekker ja mojito's niet ik hou niet van muntquote:Op zondag 8 maart 2009 17:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Caipirinha en mojito zijn de lekkersteIk maak ze wel een keertje voor je
Die verkochten we ook het meest toen ik nog achter de bar stond
Heel goed!quote:
En nu ben ik dus benieuwd naar dat meer.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En nog veel meer
Ik ben al bezig!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef Ludootje het volgende:
Zo maar eens kijken of er een vrouw voor me wil koken...
Hier pepsi max en coca cola zeroquote:
Ook lekker!quote:
JB! Ik ben gisteren weer 2x bij je langs gefietst!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ow, ranja en dubbelfris enzo heb ik ook, ik dacht dat het over alcohol ging
Ik kreeg een tijdje terug een huwelijksaanzoek omdat ik trappist besteldequote:
ik weet het serieus van de helft nietquote:Op zondag 8 maart 2009 18:04 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ga niet alles noemen wat ik in huis heb hoor
en niet eens even aanbellenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
JB! Ik ben gisteren weer 2x bij je langs gefietst!
Staan er geen vrouwen in jouw friettent?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:54 schreef Ludootje het volgende:
Zo maar eens kijken of er een vrouw voor me wil koken...
Ok danquote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Caipirinha vind ik wel lekker ja mojito's niet ik hou niet van munt
maar je hoeft me niet zat te voeren hoorkom zo ook wel op bezoek haha
Geef maar een belletje als je in de buurt bentquote:
Kom je ook langs, gezelligquote:Op zondag 8 maart 2009 18:01 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En nu ben ik dus benieuwd naar dat meer.
[..]
Ik ben al bezig!
echt?!?!?!?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok danWanneer kom je langs voor een caipirinha en leuk gezelschap? Tip: Ik ben woensdag jarig
[..]
Jawel, maar dat is een vijfitgjare chinees. Niet geheel mijn tiepquote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Staan er geen vrouwen in jouw friettent?
0900 - Belsezar?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef Belsezar het volgende:
Geef maar een belletje als je in de buurt bent
Niet!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:09 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jawel, maar dat is een vijfitgjare chinees. Niet geheel mijn tiep
Ja echtquote:
Dat blijkt? Liep er gister nog een leuk meisje met kaalgeschoren zijkanten en goede kaakspieren rond?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo ben ik nou eenmaal, altijd vol verassingen.
Ik weet niet eens welk huis het is.quote:
ze heeft hele grote bloemen op dr gordijnen staanquote:
dat ga ik onthouden!!quote:
Trance Energy, dus dat viel wel mee met die kaalgeschoren zijkanten. Wel veel Duitse vrouwen van middelbare leeftijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat blijkt? Liep er gister nog een leuk meisje met kaalgeschoren zijkanten en goede kaakspieren rond?
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok danWanneer kom je langs voor een caipirinha en leuk gezelschap? Tip: Ik ben woensdag jarig
trance Energy is inderdaad wel te soft daarvoor..quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Trance Energy, dus dat viel wel mee met die kaalgeschoren zijkanten. Wel veel Duitse vrouwen van middelbare leeftijd.
Jij bent zijn secretaresse?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij tijd heeft om elke vrouw persoonlijk te woord te staan?
Dat is achter en voor is het aan de binnenkant groen, van buiten wit.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ze heeft hele grote bloemen op dr gordijnen staan
tenminste geloof dat dat de voorkant is
anders is t erg GROEN
zooooooo eten zit er weer in...
oh sjaquote:Op zondag 8 maart 2009 18:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is achter en voor is het aan de binnenkant groen, van buiten wit.
Jij zou zoooo bij het verkeerde huis staan
Heel veel buitenlanders op Trance Energy. Schotten, Noren, Fransen, Italianen, Duitsers, Engelsen... echt 20% of zo was buitenlandsquote:Op zondag 8 maart 2009 18:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
trance Energy is inderdaad wel te soft daarvoor..
Duitse vrouwen?
Net zoals jij?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat hij tijd heeft om elke vrouw persoonlijk te woord te staan?
pff die 2 zijn ergquote:
Ach, valt toch wel mee hoe erg ze zijn?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff die 2 zijn erg
runnen waarschijnlijk een hele organisatie van huismannen die staan te strijken terwijl ze 0900-B beantwoorden en dingen in je oor kreunen![]()
Ik ben er om iets voor half twaalf langs gekomen, en rond half zeven ongeveer.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
en Bengel: ik was tot 1 uur gewoon thuis
Ja had dus gewoon langs kunnen komenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ben er om iets voor half twaalf langs gekomen, en rond half zeven ongeveer.
Nee. Want ik was op weg naar een andere afspraak. Hooguit op de terugwegquote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja had dus gewoon langs kunnen komen
Voorlangs of achterlangs?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ach, valt toch wel mee hoe erg ze zijn?
Toen was ik er niet.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee. Want ik was op weg naar een andere afspraak. Hooguit op de terugweg
Volgende keer goed opletten dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Toen was ik er niet.
Toen zat ik alleen...
Hij had een afspraak.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Waarom zat jij toen alleen terwijl je niet thuis was? Hebben ze je laten zitten?
Als je nou serieus bent geef ik je mijn 06 wel via de pmquote:
29 alweer hehe.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pff die 2 zijn erg
runnen waarschijnlijk een hele organisatie van huismannen die staan te strijken terwijl ze 0900-B beantwoorden en dingen in je oor kreunen![]()
Nee ben alleen met mijn verjaardagquote:Op zondag 8 maart 2009 18:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat ga ik onthouden!!
ga je het vieren?
zijn je ouders dan al terug?
Sim! Meu companhero de amar as mulheres!quote:
nee dat meen je nietquote:
Precies. Niks geen player. Ik wil van het lijstje, wat jij?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sim! Meu companhero de amar as mulheres!
Stuur wat pm-etjes rond en er komen vast wel wat mensen langsquote:
heb je mooi pechquote:Op zondag 8 maart 2009 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. Niks geen player. Ik wil van het lijstje, wat jij?
Nou moet je mij eens vertellen hoe je dat voor je ziet? De vrouw achterlangs?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt weer een beetje tegen, ben meer van achterlangs
Die keeper van ado den haag kan je vast wel tips gevenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou moet je mij eens vertellen hoe je dat voor je ziet? De vrouw achterlangs?
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat meen je niet
dat is erg![]()
![]()
![]()
ik zal extra lief tegen je doen woensdag!
Inderdaad! Als er dan toch een team of lijst moet zijn dan wel op onze voorwaardes!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Precies. Niks geen player. Ik wil van het lijstje, wat jij?
Sluit je jezelf nou buiten?quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die keeper van ado den haag kan je vast wel tips geven
Heul niet! Ik ben alleen niet zo'n e-player als jullie. Mijn kwaliteiten liggen op een ander vlak!quote:
Korfbal?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heul niet! Ik ben alleen niet zo'n e-player als jullie. Mijn kwaliteiten liggen op een ander vlak!
Dat veranderen we wel als je met ons uitgaatquote:Op zondag 8 maart 2009 18:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heul niet! Ik ben alleen niet zo'n e-player als jullie. Mijn kwaliteiten liggen op een ander vlak!
quote:
Ik heb het idee dat mijn avondje in Almere niet doorgaat, dus ik laat het nog weten!quote:Op zondag 8 maart 2009 18:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je nou serieus bent geef ik je mijn 06 wel via de pm
Ik kan blijkbaar best nog grappig uit de hoek komen als ik chaggie benquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat veranderen we wel als je met ons uitgaat
Jammerquote:Op zondag 8 maart 2009 18:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mijn avondje in Almere niet doorgaat, dus ik laat het nog weten!
Nee hoor amigo, maar een womanizer zoals ik en dawg het liever noemen zit in iedereenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:52 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zo kansloos ben ik nou ook weer niet, toch?
aah dawg en B kunnen het hebben toch?quote:
Ik weet het nog niet zekerquote:
Waarom ben je chaggie meisje?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik kan blijkbaar best nog grappig uit de hoek komen als ik chaggie ben
een wat?quote:
geen ideequote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
aah dawg en B kunnen het hebben toch?
die zijn lief
Hooooi!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:54 schreef automatic_ het volgende:
Zo, daar ben ik weer!
En ik heb lekker gegeten
quote:
gewoonquote:
Nou gewoon de poort inlopen en deur open doenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou moet je mij eens vertellen hoe je dat voor je ziet? De vrouw achterlangs?
Sorry lief zusje!!quote:
Hoi grote zusquote:Op zondag 8 maart 2009 18:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sorry lief zusje!!
Lekker gegeten? Dat was met recht "even" uit eten
Niet leuk...quote:
Ik heb daarnet een brownie op, maar hij was wat matigquote:
Haha, herkenbaarquote:Op zondag 8 maart 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi grote zus
Ja! Smaakte goed! Wij zijn soms snelle eters, haha.
Ook niet altijd.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die zijn lief
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi grote zus
Ja! Smaakte goed! Wij zijn soms snelle eters, haha.
Goh, dat klinkt als een verrassing...quote:
Wat is er Sedannetje?quote:
Morgen zien we wel weer verderquote:
Aah ok.. dan nee dank jequote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat jij zeg maar ook gewomanized wil worden.
oho! wat hebben ze gedaan?quote:
Ik weet niet hoelang ik er over heb gedaan...? Ik was nu met mijn ouders, dus dan is het eten en weg (ongeveer, haha)quote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou als je met alles zo snel bent is er toch ook geen bal aan![]()
Dat zou je niet zeggen als ik het was geweestquote:Op zondag 8 maart 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een brownie op, maar hij was wat matig
niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toedels.![]()
![]()
[..]
B is niet echt aardig vandaag.
Soms ben ik er wel van, maar meestal vind ik het wel prettig snel weer naar huis te gaan..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goh, dat klinkt als een verrassing...
Ik ben ook niet zo van natafelen, dus fijn dat het rookverbod er is, want dan gaan we snel naar huis![]()
Bye Ludootjequote:
Ik heb het goedgemaaktquote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toedels.![]()
![]()
[..]
B is niet echt aardig vandaag.
quote:
Hehe. Ehm... Wie weet!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als ik het was geweest
Ja inderdaad. Het ligt er aan met wie ik benquote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms ben ik er wel van, maar meestal vind ik het wel prettig snel weer naar huis te gaan..
Ahh ok, ik merk eht wel als ik een pm ontvang met de vraag voor mijn 06 als je je verveeltquote:
Lief.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die zijn lief
Kots nou niet rhub onderquote:
lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief liefquote:
Hij heeft zo z'n momentenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
dawg is niet lief
Ik ken weinig mensen met wie ik zo vaak woorden heb als met dawg
Ik zeg niet welke momenten ik bedoel en hoeveelquote:Op zondag 8 maart 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat mag je niet zeggen auto![]()
Daarom: dawg is niet lief.
Ja, met jou spatten de vonken er soms weleens vanaf inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
dawg is niet lief
Ik ken weinig mensen met wie ik zo vaak woorden heb als met dawg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |