Vind je dat eng? Of is het meer dat je geen zin hebt in de rompslomp?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen het opnieuw beginnen eigenlijk
Is dat echt zo erg?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
De slechtste plek volgens velen in Nederland. Almere.
schijnheiltjequote:
Je weet dat dat bij mij niet nodig isquote:
Ik ben er één keer geweest, maar dat was op het "strand"quote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dicht bij je verloofde en nog steeds ver bij mij vandaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Dan moet ik dat maar eens snel gaan regelen dus. Ik moet natuurlijk wel vlakbij mijn verloofde wonen
Ik ben er ook eens ooit geweest, lang geleden. Geen idee meer wat ik daar toen deed.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat bij mij niet nodig is![]()
[..]
Ik ben er één keer geweest, maar dat was op het "strand"
Oh nee hoor, ik ben mijn hele leven al overal opnieuw begonnen door mijn vaders werk. Elk jaar 3 nieuwe huizen hebben die je thuis noemtquote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vind je dat eng? Of is het meer dat je geen zin hebt in de rompslomp?
Is klein amsterdam met de slechtste kanten van amsterdammers over het algemeen. Het uitschot komt vaak hier terechtquote:
smakelijkquote:
Ah, op die manier.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
Is klein amsterdam met de slechtste kanten van amsterdammers over het algemeen. Het uitschot komt vaak hier terecht
*Pleistertje erop doet...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
zo de hamsterkooi is ook schoon, wat een gemeen rotbeest is het ook, ik heb een gaatje in mn pink nu
Hey, daar ben ik vanavond/vannacht ook te vindenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dankjequote:
Dag zusje!quote:
En de reden dat jij daar zit is....?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is klein amsterdam met de slechtste kanten van amsterdammers over het algemeen. Het uitschot komt vaak hier terecht
Kom je ff langs voor een drankje?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey, daar ben ik vanavond/vannacht ook te vinden
Toen ik klein was hierheen gekomen met mijn ouders. En sindsdien hierquote:
Ik heb nog geen tijd afgesproken hoe laat ik daar ben..quote:
quote:
Bengeltjelief!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jij in het midden ligt is het voor jou iig lekker warm.
[..]
Nouja, jij hebt geen eigen huis he.Mja, anders...
Ludo.![]()
Je kan altijd langskomen voor een drankjequote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd afgesproken hoe laat ik daar ben..
Jij hebt zoo veel in huis!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan altijd langskomen voor een drankjeIk heb van alles in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |