quote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee hoor, het zuiden hier in NL is veel leuker dan het noorden
Weet je hoeveel mannen het onder hun ballen plakkenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:58 schreef Ludootje het volgende:
En nee, niet opgepakt. Schijnbaar was die controle niet zo heel scherp, n.a.v. wat ik binnen allemaal heb gezien
Jeujquote:Op zondag 8 maart 2009 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn VPN Client doet het weer
Maar over een half uur komen de kids thuis, dus ik werk vanavond wel als ze in bed liggen.
Do not tempt mequote:
Dan moet ik dat maar eens snel gaan regelen dus. Ik moet natuurlijk wel vlakbij mijn verloofde wonenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:56 schreef Duimelot het volgende:
[..]
klopt zuiden is veeeeeeel leuker
en als je met Bengeltje gaat ruilen woon je echt lekker dicht bij mij joepieeeeeeeeeeeeeee
quote:Op zondag 8 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mannen het onder hun ballen plakken
Altijd schattig als vrouwen termen als "VPN Client" in de mond nemen!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:00 schreef DR34M3R het volgende:
Mijn VPN Client doet het weer
Maar over een half uur komen de kids thuis, dus ik werk vanavond wel als ze in bed liggen.
Haha, hoezo?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Altijd schattig als vrouwen termen als "VPN Client" in de mond nemen!
Ja echt, maar alles om het mee naar binnen te kunnen nemen, blijkbaar..quote:
Inderdaad. Maar schijnbaar ruiken honden dat ook. Staat zo fout als er een hond in je kruis staat te snuffelenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mannen het onder hun ballen plakken
quote:
Dit is bij mijn huidige werkgever de eerste keer. Maar dat brengen de privé-omstandigheden nu even met zich mee.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeuj
Werk jij vaker op zondag thuis?
dan moet jij daar ook mee ophoudenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Do not tempt me
[..]
Dan moet ik dat maar eens snel gaan regelen dus. Ik moet natuurlijk wel vlakbij mijn verloofde wonen
Gewoon, klinkt schattig.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, hoezo?
Ik krijg het gewoon opgedragen vanuit de Uni
Ik ben zo schattig...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Altijd schattig als vrouwen termen als "VPN Client" in de mond nemen!
Tja, en andere stoppen het weer in hun muts of anus.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
Ja echt, maar alles om het mee naar binnen te kunnen nemen, blijkbaar..
Ik wil graag terugquote:
Wat let je?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil graag terugHier is het allemaal zo hard. Nu ben ik dat ook geworden maar het bevalt me niet. Alles is een steek onder water die je moet pareren enzo. Ik kan het wel maar leuk is anders.
Ik? Ik doe niksquote:
Oo oke, ik snap hetquote:Op zondag 8 maart 2009 17:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dit is bij mijn huidige werkgever de eerste keer. Maar dat brengen de privé-omstandigheden nu even met zich mee.
Bij mijn vorige werkgever was het al best een gewoonte inmiddels, maar daar lag de werkdruk veel te hoog. Ik moest wel, wilde ik nog af krijgen wat af moest.
Ik ben even vergeten waar je nu zit...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik wil graag terugHier is het allemaal zo hard. Nu ben ik dat ook geworden maar het bevalt me niet. Alles is een steek onder water die je moet pareren enzo. Ik kan het wel maar leuk is anders.
Tja inderdaadquote:Op zondag 8 maart 2009 17:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja echt, maar alles om het mee naar binnen te kunnen nemen, blijkbaar..
Alleen het opnieuw beginnen eigenlijkquote:
De slechtste plek volgens velen in Nederland. Almere.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oo oke, ik snap het
[..]
Ik ben even vergeten waar je nu zit...
Vind je dat eng? Of is het meer dat je geen zin hebt in de rompslomp?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen het opnieuw beginnen eigenlijk
Is dat echt zo erg?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
De slechtste plek volgens velen in Nederland. Almere.
schijnheiltjequote:
Je weet dat dat bij mij niet nodig isquote:
Ik ben er één keer geweest, maar dat was op het "strand"quote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dicht bij je verloofde en nog steeds ver bij mij vandaan.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:01 schreef Belsezar het volgende:
Dan moet ik dat maar eens snel gaan regelen dus. Ik moet natuurlijk wel vlakbij mijn verloofde wonen
Ik ben er ook eens ooit geweest, lang geleden. Geen idee meer wat ik daar toen deed.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je weet dat dat bij mij niet nodig is![]()
[..]
Ik ben er één keer geweest, maar dat was op het "strand"
Oh nee hoor, ik ben mijn hele leven al overal opnieuw begonnen door mijn vaders werk. Elk jaar 3 nieuwe huizen hebben die je thuis noemtquote:Op zondag 8 maart 2009 17:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vind je dat eng? Of is het meer dat je geen zin hebt in de rompslomp?
Is klein amsterdam met de slechtste kanten van amsterdammers over het algemeen. Het uitschot komt vaak hier terechtquote:
smakelijkquote:
Ah, op die manier.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
Is klein amsterdam met de slechtste kanten van amsterdammers over het algemeen. Het uitschot komt vaak hier terecht
*Pleistertje erop doet...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:20 schreef Duimelot het volgende:
zo de hamsterkooi is ook schoon, wat een gemeen rotbeest is het ook, ik heb een gaatje in mn pink nu
Hey, daar ben ik vanavond/vannacht ook te vindenquote:Op zondag 8 maart 2009 17:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dankjequote:
Dag zusje!quote:
En de reden dat jij daar zit is....?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Is klein amsterdam met de slechtste kanten van amsterdammers over het algemeen. Het uitschot komt vaak hier terecht
Kom je ff langs voor een drankje?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hey, daar ben ik vanavond/vannacht ook te vinden
Toen ik klein was hierheen gekomen met mijn ouders. En sindsdien hierquote:
Ik heb nog geen tijd afgesproken hoe laat ik daar ben..quote:
quote:
Bengeltjelief!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als jij in het midden ligt is het voor jou iig lekker warm.
[..]
Nouja, jij hebt geen eigen huis he.Mja, anders...
Ludo.![]()
Je kan altijd langskomen voor een drankjequote:Op zondag 8 maart 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen tijd afgesproken hoe laat ik daar ben..
Jij hebt zoo veel in huis!quote:Op zondag 8 maart 2009 17:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan altijd langskomen voor een drankjeIk heb van alles in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |