Dat zou je niet zeggen als ik het was geweestquote:Op zondag 8 maart 2009 18:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een brownie op, maar hij was wat matig
niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toedels.![]()
![]()
[..]
B is niet echt aardig vandaag.
Soms ben ik er wel van, maar meestal vind ik het wel prettig snel weer naar huis te gaan..quote:Op zondag 8 maart 2009 19:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goh, dat klinkt als een verrassing...
Ik ben ook niet zo van natafelen, dus fijn dat het rookverbod er is, want dan gaan we snel naar huis![]()
Bye Ludootjequote:
Ik heb het goedgemaaktquote:Op zondag 8 maart 2009 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Toedels.![]()
![]()
[..]
B is niet echt aardig vandaag.
quote:
Hehe. Ehm... Wie weet!quote:Op zondag 8 maart 2009 19:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zou je niet zeggen als ik het was geweest
Ja inderdaad. Het ligt er aan met wie ik benquote:Op zondag 8 maart 2009 19:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Soms ben ik er wel van, maar meestal vind ik het wel prettig snel weer naar huis te gaan..
Ahh ok, ik merk eht wel als ik een pm ontvang met de vraag voor mijn 06 als je je verveeltquote:
Lief.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aah dawg en B kunnen het hebben toch?
die zijn lief
Kots nou niet rhub onderquote:
lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief liefquote:
Hij heeft zo z'n momentenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
dawg is niet lief
Ik ken weinig mensen met wie ik zo vaak woorden heb als met dawg
Ik zeg niet welke momenten ik bedoel en hoeveelquote:Op zondag 8 maart 2009 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat mag je niet zeggen auto![]()
Daarom: dawg is niet lief.
Ja, met jou spatten de vonken er soms weleens vanaf inderdaad.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
dawg is niet lief
Ik ken weinig mensen met wie ik zo vaak woorden heb als met dawg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |