Eens, had het bericht ook al verwijderd.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Anders rot je op met je oninteressante bagger?
PSV speelt gewoon altijd kut. Gebeurt nooit iets bijzonders, zo verschrikkelijk saai. Twente daarentegen speelt leuk, aanvallend voetbal.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heb je tegen PSV?
Het zit je erg dwars ofniet?
Oftewel wij tekenen voor een gelijkspel.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zou als Ajacied eigenlijk moeten hopen dat Twente verliest...
... maar ik zie nog veel liever PSV verliezen
Hij wilt te graag.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Amrabat komt gewoon tekort voor dit niveau. In hoeverre er nog sprake is van dit niveau...
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oftewel wij tekenen voor een gelijkspel.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat denk jezelf!?
De scheids was trouwens dronken![]()
Sinds Lodeweges speelt PSV ook leuk aanvallend voetbal hoor. Je moet je Twente-bril eens afzetten. Twente speelt sinds de winterstop ook erg saai voetbal.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon altijd kut. Gebeurt nooit iets bijzonders, zo verschrikkelijk saai. Twente daarentegen speelt leuk, aanvallend voetbal.
En wat moet mij dwars zitten?
Heb je een fiets voor hem dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Monsterman had het over een keurig grasmat.
Alsjeblieft, ga toch eind fietsen.
Hij zou volgens alle analytici de revelatie van dit seizoen wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Amrabat komt gewoon tekort voor dit niveau. In hoeverre er nog sprake is van dit niveau...
Twente - De graafschap niet gezien zeker? Was zeker geen saaie wedstrijd, ondanks dat het maar 1-0 werd. Het veldspel was zeer goed verzorgd bij twente. De goals vielen alleen niet. Om dan te zeggen dat twente saai speelt, gaat mij toch wel erg ver. Voor de winterstop waren ze idd beter, maar erna is het zeker niet saai.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds Lodeweges speelt PSV ook leuk aanvallend voetbal hoor. Je moet je Twente-bril eens afzetten. Twente speelt sinds de winterstop ook erg saai voetbal.
Analytici? O.a. Mr. Gogme zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij zou volgens alle analytici de revelatie van dit seizoen worden
Je hoort de psvers zingenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Anders rot je op met je oninteressante bagger?
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zou als Ajacied eigenlijk moeten hopen dat Twente verliest...
... maar ik zie nog veel liever PSV verliezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |