Dit is toch al het 2e seizoen hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]ze presteren ook eens een seizoen goed.
Epicquote:Op zondag 8 maart 2009 16:30 schreef venomsnake het volgende:
Haha, dat spandoek
Competitievervalsing? Doen jullie nog mee dan?
... foto?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef GeneraalUli het volgende:
Reker, mag ik je ... ?
Versta d'r geen reet van
Wow.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:
REKER WAAR IS JE BEKER
REKER WAAR IS JE SCHAAL
REKER WAAR IS JE TRAINER?
EN JE MILJOENEN ALLEMAAL?
Huilebalkquote:Op zondag 8 maart 2009 16:34 schreef GGMM het volgende:
Triest dat spandoek. Het zou gewoon terecht zijn als er punten in mindering gebracht zouden worden.
Doen ze het een keertje goed gaan ze gelijk zo'n spandoek ophangen.Zielig ben je dan zeg.
Je bent pas zielig als je het spandoek zielig vindtquote:Op zondag 8 maart 2009 16:34 schreef GGMM het volgende:
Triest dat spandoek. Het zou gewoon terecht zijn als er punten in mindering gebracht zouden worden.
Doen ze het een keertje goed gaan ze gelijk zo'n spandoek ophangen.Zielig ben je dan zeg.
REKER WAAR IS JE BEKER
REKER WAAR IS JE SCHAAL
REKER WAAR IS JE BEKER
REKER WAAR IS JE SCHAAL
Doorzeuren, dan ben je pas zielig.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:34 schreef GGMM het volgende:
Waarom is het nou weer triest? Tis toch juist mooi zo'n spandoek. Maarja, humor en psv...quote:Op zondag 8 maart 2009 16:34 schreef GGMM het volgende:
Ik snap het niet helemaal denk ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:
REKER WAAR IS JE BEKER
REKER WAAR IS JE SCHAAL
Helemaal niks in eindhovenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:
REKER WAAR IS JE BEKER
REKER WAAR IS JE SCHAAL
Oh ja.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent pas zielig als je het spandoek zielig vindt
Ik ben niet voor PSV.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:36 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom is het nou weer triest? Tis toch juist mooi zo'n spandoek. Maarja, humor en psv...
Ik ben er vaker te vinden dan jij en het publiek is altijd fantastisch. Daar kunnen andere clubs een voorbeeld aan nemenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Trieste publiek altijd daar.
Ze zijn een stuk origineler dan die hersenlozen uit Den Haag in ieder gevalquote:Op zondag 8 maart 2009 16:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is gewoon waar. Trieste publiek altijd daar.
Ze hoeven niet per se te rellen of te schelden om kutpubliek te zijn. Gewoon die arrogante instelling als ze het eens leuk doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:37 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben er vaker te vinden dan jij en het publiek is altijd fantastisch. Daar kunnen andere clubs een voorbeeld aan nemen
Ook in de bak gezeten / uitgewoond door een neger?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:Feyenoord
![]()
En dat na een lange Trance Energy nacht
Daar hoef je niet heel veel moeite voor te doen idd.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze zijn een stuk origineler dan die hersenlozen uit Den Haag in ieder geval
PSV wordt ook een keer geen kampioen hoor.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:35 schreef Hephaistos. het volgende:
REKER WAAR IS JE BEKER
REKER WAAR IS JE SCHAAL
www.eredivisielive.nlquote:Op zondag 8 maart 2009 16:40 schreef onlogisch het volgende:
Niet voor mijzelf hoor... maar zijn er geen streams?
Wat heb je tegen PSV?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:40 schreef De_kromme het volgende:
PSV gaat zo hard verliezen, wat een dramateam
Anders rot je op met je oninteressante bagger?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee
maar
[ afbeelding ]
wat kan die man draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |