Eens, had het bericht ook al verwijderd.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Anders rot je op met je oninteressante bagger?
PSV speelt gewoon altijd kut. Gebeurt nooit iets bijzonders, zo verschrikkelijk saai. Twente daarentegen speelt leuk, aanvallend voetbal.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:41 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heb je tegen PSV?
Het zit je erg dwars ofniet?
Oftewel wij tekenen voor een gelijkspel.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zou als Ajacied eigenlijk moeten hopen dat Twente verliest...
... maar ik zie nog veel liever PSV verliezen
Hij wilt te graag.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Amrabat komt gewoon tekort voor dit niveau. In hoeverre er nog sprake is van dit niveau...
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oftewel wij tekenen voor een gelijkspel.
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat denk jezelf!?
De scheids was trouwens dronken![]()
Sinds Lodeweges speelt PSV ook leuk aanvallend voetbal hoor. Je moet je Twente-bril eens afzetten. Twente speelt sinds de winterstop ook erg saai voetbal.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:44 schreef De_kromme het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon altijd kut. Gebeurt nooit iets bijzonders, zo verschrikkelijk saai. Twente daarentegen speelt leuk, aanvallend voetbal.
En wat moet mij dwars zitten?
Heb je een fiets voor hem dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Monsterman had het over een keurig grasmat.
Alsjeblieft, ga toch eind fietsen.
Hij zou volgens alle analytici de revelatie van dit seizoen wordenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Amrabat komt gewoon tekort voor dit niveau. In hoeverre er nog sprake is van dit niveau...
Twente - De graafschap niet gezien zeker? Was zeker geen saaie wedstrijd, ondanks dat het maar 1-0 werd. Het veldspel was zeer goed verzorgd bij twente. De goals vielen alleen niet. Om dan te zeggen dat twente saai speelt, gaat mij toch wel erg ver. Voor de winterstop waren ze idd beter, maar erna is het zeker niet saai.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Sinds Lodeweges speelt PSV ook leuk aanvallend voetbal hoor. Je moet je Twente-bril eens afzetten. Twente speelt sinds de winterstop ook erg saai voetbal.
Analytici? O.a. Mr. Gogme zeker?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij zou volgens alle analytici de revelatie van dit seizoen worden
Je hoort de psvers zingenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Anders rot je op met je oninteressante bagger?
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:43 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zou als Ajacied eigenlijk moeten hopen dat Twente verliest...
... maar ik zie nog veel liever PSV verliezen
Zijn dat degene die 'Twente Enschede' zingen?quote:
Afleidingsmanoeuvre.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zijn dat degene die 'Twente Enschede' zingen?
Ze hebben spelers ook rust gegeven toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef BeamofLight het volgende:
Twente oogt fit. Net of ze uitgerust zijn ofzo.
kutnoob, dat was VOOR twente zat te zingenquote:Op zondag 8 maart 2009 16:51 schreef fanneke het volgende:
[..]
Zijn dat degene die 'Twente Enschede' zingen?
Ja 24 uur denk ikquote:Op zondag 8 maart 2009 16:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze hebben spelers ook rust gegeven toch?
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:52 schreef De_kromme het volgende:
Wat een drama dat PSV joh, niet te geloven
Kon ik je al van tevoren vertellen. En nu gaan ze waarschijnlijk weer bitchen over dat uitstel als ze gaan verliezen, waar het wel naar uitziet.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:52 schreef De_kromme het volgende:
Wat een drama dat PSV joh, niet te geloven
Wat heeft PSV aan een vijfde plek dan?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:52 schreef Zwansen het volgende:
WIn/win situatie dit. Als Twente wint speelt Ajax geen CL en als PSV wint dan worden ze sowieso 5e.
kwam je daar binnen of niet?quote:Op zondag 8 maart 2009 16:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord
![]()
En dat na een lange Trance Energy nacht
Staat beter dan 6e.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:53 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat heeft PSV aan een vijfde plek dan?
Ja, typisch PSV.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:53 schreef Rots het volgende:
[..]
Kon ik je al van tevoren vertellen. En nu gaan ze waarschijnlijk weer bitchen over dat uitstel als ze gaan verliezen, waar het wel naar uitziet.
De overwinningen op Volendam, Sparta en ADO en het punt tegen De Graafschap werden toch behaald met fantastisch en sensationeel voetbal? Man, ik zat op het puntje van m'n stoel!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:47 schreef TC03 het volgende:
Twente speelt sinds de winterstop ook erg saai voetbal.
Piep piep....quote:Op zondag 8 maart 2009 16:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
De overwinningen op Volendam, Sparta en ADO en het punt tegen De Graafschap werden toch behaald met fantastisch en sensationeel voetbal? Man, ik zat op het puntje van m'n stoel!
FC Twente heeft ook mazzel gehad dat het tussen de Europese verplichten en de KNVB Beker zulke makkelijke tegenstanders heeft getroffen. Als je via een penalty moet winnen van Volendam (tegen tien man), gelijk moet maken tegen De Graafschap en in de 90' moet winnen van Sparta, dan ben je gewoon niet goed.
Raar is dat hè, om de waarheid te lezen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |