quote:Op zondag 8 maart 2009 14:49 schreef master111 het volgende:
ze wouden niet dat ik hem zou openmaken, dus nu kan ik hem gaan betalen als ze erachter komen
als z'n vader geen pr0n kan kijken zal TS moeten bukken.quote:
't is het beste zo... zwakke genen, darwin etcquote:
Hij heeft een zusje, die kan tie ook de schuld geven!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Boor-rat het volgende:
Heb je huisdieren? Gewoon zeggen dat die het hebben gedaan!
Zet je topic dan in DIGquote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
oke, update time
heb alle kabels van webcam, microfoon, speakers, toetsenbord, muis eruit gehaald, alleen beeld en voeding zitten er nog in, alles nogmaals aangedrukt, maar nogsteeds die piep.
er is trouwens helemaal geen beeld, alleen die piep.
ouders zijn thuis, heb ze voor de tv neergezet
maarre, om het overzichtelijk te houden wil ik alleen reacties die met een oplossing te maken hebben, en geen andere reacties
als het 1 lange piep is, check de kabel van de videokaart naar het Mobo.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
oke, update time
heb alle kabels van webcam, microfoon, speakers, toetsenbord, muis eruit gehaald, alleen beeld en voeding zitten er nog in, alles nogmaals aangedrukt, maar nogsteeds die piep.
maarre, om het overzichtelijk te houden wil ik alleen reacties die met een oplossing te maken hebben, en geen andere reacties
Dan had je dit topic maar in DIG moeten openen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
Ja mein Führer!quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 15:12 schreef master111 het volgende:
Zo te horen heb je een terroristische saboterende muis...quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
oke, update time
je mag een gegeven paard....quote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
TS, mag ik je zusje na je dood? Mits lekker.
Begrijpend lezen is moeilijk voor je?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:20 schreef cyberbull het volgende:
hoe post je hier dan ?
quote:en nu zit ik op de laptop van mijn zusje.
master111 zien we binnenkort terug als slave101.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
oke, update time
Dayuummm.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
master111 zien we binnenkort terug als slave101.
Ja TS, hoe doe je dat?quote:
LOL!! gewoon ff voor de tv gerold, 2 hout klosjes voor de wielen gelegd... Suc6quote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja TS, hoe doe je dat?
Toen ze binnen kwamen zo van:
Dag mevrouw, meneer, ik heb voor u de 2-zitsbank gereserveerd, gaat u daar maar zitten.
ik zal de tv aanzetten op het fantastische programma 'Camping life' op RTL5, en Ik kom zo bij u met de wijnkaart.
Of zitten ze in een rolstoel ofzo?
?
je kunt niet altijd hebben wat je wilt, hoort bij het volwassen worden en onder de vleugels (of zweep) van je ouders uitkomen he ventje.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
zie dit.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:53 schreef dr.dunno het volgende:
je bmov filter lijkt overigens opgeblazen te zijn, dit kun je alleen fixen door de acpu van je geheugenmodules op drie te zetten.
klinkt als een gaar moederbord.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef master111 het volgende:
Heb 1 stikje ram geheugen eruit gehaald, nu doet ie het weer.
Als ik ze er samen in stop (het zijn er 2) doet de pc het niet, en als ik er eentje uithaal, maakt niet uit welke dan doet de pc het wel.
maakt het ook uit in welk slot je ze doet?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef master111 het volgende:
Heb 1 stikje ram geheugen eruit gehaald, nu doet ie het weer.
Als ik ze er samen in stop (het zijn er 2) doet de pc het niet, en als ik er eentje uithaal, maakt niet uit welke dan doet de pc het wel.
Sinds wanneer gaan er kabels van je videokaart naar je moederbord?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:13 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
als het 1 lange piep is, check de kabel van de videokaart naar het Mobo.
precies! ook altijd ff de verwarming beetpakken voor je eraan begint...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
klinkt als een gaar moederbord.
enige wat erop zit is je modules individueel te testen met een geheugentestprogramma; je zal wel met statische electriciteit iets beschadigd hebben, wollen trui oid
zeker welquote:Op zondag 8 maart 2009 17:37 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sinds wanneer gaan er kabels van je videokaart naar je moederbord?
Dat kabeltje komt toch echt van je voeding af.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:06 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
zeker wel
sorry mijn fout, een stroomkabeltje in het mobo dat de graka voedt...
dat zat laatst bij mij niet goed, kreeg ik ook zo'n piep
Dat zit er dik in ja, gelukkig kost dat nagenoeg geen drol meer tegenwoordig. In een erger geval is je moederbord dood aan het gaan, dan ben je wat meer kwijt mits het nog enigszins recent materiaal is. Anders wordt vervangen ook nog een probleem.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef master111 het volgende:
dus?? moet ik nou nieuw ram geheugen kopen??
euh nee... ze doen het toch beide?quote:Op zondag 8 maart 2009 18:10 schreef master111 het volgende:
dus?? moet ik nou nieuw ram geheugen kopen??
Hij zal wel stiekem hun beider wielen van de lolstoel hebben laten leeglopen, voor extra tijdwinst.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:01 schreef Orealo het volgende:
Je ouders nog voor de TV?
Kneus, waarom zeg je dat dan ookquote:Op zondag 8 maart 2009 19:09 schreef master111 het volgende:
ja, maar ik heb het al verteld, eerst geloofden ze mij niet.
toen kwamen ze toch kijken, ik zei: kijk dan, hij start toch niet op, mijn moeder, ctrl alt en delete, nee hij doet het niet, ik bel morgen wel de monteur maar jij beltaald de rekening.
dus nu maar hopen dat het niet te duur is, vorige keer was het 80 euro omdat we de interne webcam van de laptop niet konden aanzetten.
zal dus wel duur worden.
van je voeding in je moboquote:Op zondag 8 maart 2009 18:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat kabeltje komt toch echt van je voeding af.
Is Ts eerlijk na zijn ouwelui kom je met deze aanmoediging.quote:
Behoeft toch verdere toelichting Ts.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
..
niet iedereen snapt dat je voor 30 euro een nieuwe webcam kan kopenquote:Op zondag 8 maart 2009 21:24 schreef WurM het volgende:
80 euro dokken omdat je een webcam niet aan kunt krijgen..._!
quote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja TS, hoe doe je dat?
Toen ze binnen kwamen zo van:
Dag mevrouw, meneer, ik heb voor u de 2-zitsbank gereserveerd, gaat u daar maar zitten.
ik zal de tv aanzetten op het fantastische programma 'Camping life' op RTL5, en Ik kom zo bij u met de wijnkaart.
Of zitten ze in een rolstoel ofzo?
?
Ik ook. Geweldig dit, beter nog dit is geniaal. Zeker voor maandagquote:
my thoughts exactlyquote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 10:59 schreef jordeeeh het volgende:
Whehe geniaal
ctrl+alt+del proberen om te kijken of je pc het ècht niet doet
Maakt niet uit. Je hebt dan alleen geen dual channel als je het niet doet. Qua werking maakt het niet uit.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:49 schreef Hagelkaas het volgende:
Je moet de geheugenbankjes soms niet direct naast elkaar erin doen hé, maar met één leeg slot ertussenin.
Hier, je kan het aan de kleurtjes zien:
[ afbeelding ]
Mhahahah!quote:
jij bent heul geen modquote:Op maandag 9 maart 2009 14:25 schreef WurM het volgende:
Het leukste van dit topic is wel weer geweest. Slotje?
Hahahaha!quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef SharQueDo het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind... TS z'n verhaal of iedereen die hier 'claimt' het hele topic van wel drie (!) pagina's 'volledig gelezen te hebben'._!
Doet me aan vroeger denkenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:49 schreef master111 het volgende:
ze wouden niet dat ik hem zou openmaken, dus nu kan ik hem gaan betalen als ze erachter komen
alles nagekeken, allles zit vast
lol ik dacht al... een nieuwe fok hype! "woow gast.. ik heb t hele topic gelezen"quote:Op maandag 9 maart 2009 21:13 schreef SharQueDo het volgende:
Ik weet niet wat ik triester vind... TS z'n verhaal of iedereen die hier 'claimt' het hele topic van wel drie (!) pagina's 'volledig gelezen te hebben'._!
Straks gaat dat ook nog kapot.. weer ¤80quote:Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef master111 het volgende:
Heb het hier wat opgeruimd, computer OP mijn bureau gezet i.p.v. onder, zodat de monteur er makkelijk bij kan.
Alle boekjes en cd's klaar gelegd, onnodige dingen, webcam en microfoon even opgeborgen.
En nu maar hopen dat het morgen gefixt wordt.
Als je zelf ook de moeite had genomen het topic te lezen was je erachter gekomen dat er ook mensen waren die je kosteloos wilde helpen.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef master111 het volgende:
ik zal er voortaan met mijn vingers vanaf blijven, had een helpdesk om hulp gevraagd (was gratis) en die zeiden dus dat ik 1 reepje ram geheugen eruit moest halen en dan proberen of ik hem kon starten, dat was gelukt.
Heb het hier wat opgeruimd, computer OP mijn bureau gezet i.p.v. onder, zodat de monteur er makkelijk bij kan.
Alle boekjes en cd's klaar gelegd, onnodige dingen, webcam en microfoon even opgeborgen.
En nu maar hopen dat het morgen gefixt wordt.
Jullie krijgen morgen tussen 15:00 en 17:00 een update.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:43 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Als je zelf ook de moeite had genomen het topic te lezen was je erachter gekomen dat er ook mensen waren die je kosteloos wilde helpen.
Hoef je al die ongein ook niet op te ruimen.
Dat verdient gewoon een TVP.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef master111 het volgende:
Jullie krijgen morgen tussen 15:00 en 17:00 een update.
dat dusquote:Op dinsdag 10 maart 2009 07:19 schreef kraaksandaal het volgende:
Het geheugen was dood, TS koopt 2x 1 gig ergens voor weinig en ouders zijn weer blij.
Kost je 2 tientjes met de prijzen van tegenwoordig en Pa heeft nog beter spul in zijn Pc als wat erin zat.quote:
Die mag je ook niet zomaar open maken als je niet weet wat je aan t doen bentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:00 schreef Ninedarts het volgende:
tvp, leuke topic.....
En leuke ouders heb je!!
Zal dikke pret worden als je straks met een vriendin aan komt...
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef VeerMans het volgende:
Die mag je ook niet zomaar open maken als je niet weet wat je aan t doen bent
Hopelijk heeft hij dan schoonouders die precies hetzelfde zijn!!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:01 schreef VeerMans het volgende:
[..]
Die mag je ook niet zomaar open maken als je niet weet wat je aan t doen bent
Lekkere monteur die niets uitlegt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:53 schreef master111 het volgende:
De monteur heeft een oud reepje (512 mb) erin laten zitten en er 1 nieuwe van 1 gigabyte erin gezet.
Verdere uitleg over de oorzaak heb ik niet gehoord, was zelf niet thuis, en mijn moeder snapte er niks van.
Alles bij elkaar koste het 33 euro.
Het word van mijn rekening afgehaald, maarja, 33 euro vind ik niet veel met de problemen die ik had, want als iets anders de oorzaak was had ik waarschijnlijk meer moeten dokken.
had je dan verwacht? dat hij uitlegde datquote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:59 schreef Koekz het volgende:
[..]
Lekkere monteur die niets uitlegt.
Maar dan lijkt me dat die ene geheugenkaart is doorgebrand.
Ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:07 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
had je dan verwacht? dat hij uitlegde dat
1 statische elektriciteit dingen doorbrand.
2 het nooit goed is om stroom op de pc te laten![]()
3 het je eigen schuld is ?
Ja ik wist het welquote:
Aan 5 minuten werk, is dat nog altijd 300 euro per uurquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:12 schreef Nr.G het volgende:
valt nog mee. 1 gig kost ¤ 8, dus die gast zelf kostte maar ¤ 25. Probeer anders je ouwe geheugen er nog ff bij te prikken, dan heb je 2 gig.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef SharQueDo het volgende:
Ook een leuke tip, als je nieuw geheugen in je pc hebt gehangen, ff heel snel de uit/aan-schakelaar op je voeding of op je stroomblokje switchen (uit aan uit aan uit aan, heel snel) zodat het nieuwe geheugen aan je stroomvoltage kan wennen.
Je weet dat dit soort "adviezen" een ban kan opleveren?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef SharQueDo het volgende:
Ook een leuke tip, als je nieuw geheugen in je pc hebt gehangen, ff heel snel de uit/aan-schakelaar op je voeding of op je stroomblokje switchen (uit aan uit aan uit aan, heel snel) zodat het nieuwe geheugen aan je stroomvoltage kan wennen.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je weet dat dit soort "adviezen" een ban kan opleveren?
Dat moet je meerdere malen doen met de computers van tegenwoordig.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef SharQueDo het volgende:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 16:15 schreef SharQueDo het volgende:
Een paar jaar geleden betaalde men 100¤ voor een GiB RAM (exclusief installeer kostenquote:
Mooi. Dan kan hij nu op slot.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:53 schreef master111 het volgende:
De monteur heeft een oud reepje (512 mb) erin laten zitten en er 1 nieuwe van 1 gigabyte erin gezet.
Verdere uitleg over de oorzaak heb ik niet gehoord, was zelf niet thuis, en mijn moeder snapte er niks van.
Alles bij elkaar koste het 33 euro.
Het word van mijn rekening afgehaald, maarja, 33 euro vind ik niet veel met de problemen die ik had, want als iets anders de oorzaak was had ik waarschijnlijk meer moeten dokken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |