Hij heeft een zusje, die kan tie ook de schuld geven!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Boor-rat het volgende:
Heb je huisdieren? Gewoon zeggen dat die het hebben gedaan!
Zet je topic dan in DIGquote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
oke, update time
heb alle kabels van webcam, microfoon, speakers, toetsenbord, muis eruit gehaald, alleen beeld en voeding zitten er nog in, alles nogmaals aangedrukt, maar nogsteeds die piep.
er is trouwens helemaal geen beeld, alleen die piep.
ouders zijn thuis, heb ze voor de tv neergezet
maarre, om het overzichtelijk te houden wil ik alleen reacties die met een oplossing te maken hebben, en geen andere reacties
als het 1 lange piep is, check de kabel van de videokaart naar het Mobo.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
oke, update time
heb alle kabels van webcam, microfoon, speakers, toetsenbord, muis eruit gehaald, alleen beeld en voeding zitten er nog in, alles nogmaals aangedrukt, maar nogsteeds die piep.
maarre, om het overzichtelijk te houden wil ik alleen reacties die met een oplossing te maken hebben, en geen andere reacties
Dan had je dit topic maar in DIG moeten openen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
Ja mein Führer!quote:Op zondag 8 maart 2009 @ 15:12 schreef master111 het volgende:
Zo te horen heb je een terroristische saboterende muis...quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
oke, update time
je mag een gegeven paard....quote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
TS, mag ik je zusje na je dood? Mits lekker.
Begrijpend lezen is moeilijk voor je?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:20 schreef cyberbull het volgende:
hoe post je hier dan ?
quote:en nu zit ik op de laptop van mijn zusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |