master111 zien we binnenkort terug als slave101.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
oke, update time
heb alle kabels van webcam, microfoon, speakers, toetsenbord, muis eruit gehaald, alleen beeld en voeding zitten er nog in, alles nogmaals aangedrukt, maar nogsteeds die piep.
er is trouwens helemaal geen beeld, alleen die piep.
ouders zijn thuis, heb ze voor de tv neergezet
Dayuummm.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef Riparius het volgende:
[..]
master111 zien we binnenkort terug als slave101.
Ja TS, hoe doe je dat?quote:
LOL!! gewoon ff voor de tv gerold, 2 hout klosjes voor de wielen gelegd... Suc6quote:Op zondag 8 maart 2009 16:50 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja TS, hoe doe je dat?
Toen ze binnen kwamen zo van:
Dag mevrouw, meneer, ik heb voor u de 2-zitsbank gereserveerd, gaat u daar maar zitten.
ik zal de tv aanzetten op het fantastische programma 'Camping life' op RTL5, en Ik kom zo bij u met de wijnkaart.
Of zitten ze in een rolstoel ofzo?
?
je kunt niet altijd hebben wat je wilt, hoort bij het volwassen worden en onder de vleugels (of zweep) van je ouders uitkomen he ventje.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:12 schreef master111 het volgende:
maarre, om het overzichtelijk te houden wil ik alleen reacties die met een oplossing te maken hebben, en geen andere reacties
zie dit.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:53 schreef dr.dunno het volgende:
je bmov filter lijkt overigens opgeblazen te zijn, dit kun je alleen fixen door de acpu van je geheugenmodules op drie te zetten.
klinkt als een gaar moederbord.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef master111 het volgende:
Heb 1 stikje ram geheugen eruit gehaald, nu doet ie het weer.
Als ik ze er samen in stop (het zijn er 2) doet de pc het niet, en als ik er eentje uithaal, maakt niet uit welke dan doet de pc het wel.
maakt het ook uit in welk slot je ze doet?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:32 schreef master111 het volgende:
Heb 1 stikje ram geheugen eruit gehaald, nu doet ie het weer.
Als ik ze er samen in stop (het zijn er 2) doet de pc het niet, en als ik er eentje uithaal, maakt niet uit welke dan doet de pc het wel.
Sinds wanneer gaan er kabels van je videokaart naar je moederbord?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:13 schreef Boor-rat het volgende:
[..]
als het 1 lange piep is, check de kabel van de videokaart naar het Mobo.
precies! ook altijd ff de verwarming beetpakken voor je eraan begint...quote:Op zondag 8 maart 2009 17:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
klinkt als een gaar moederbord.
enige wat erop zit is je modules individueel te testen met een geheugentestprogramma; je zal wel met statische electriciteit iets beschadigd hebben, wollen trui oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |