quote:
Is nog niet besloten, andre was te zatquote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef dawg het volgende:
Bels, amigo.
Ja hoor. Jij, wat was het thema nou?
Doeiquote:
Werke ze!quote:
Vol=volquote:Op zondag 8 maart 2009 14:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet er nog steeds aanwennen dat ik mijn post-ding heb aangepast (50 i.p.v. 25 post op een pagina) en dat hij dan vol is bij 7
Als je lief bent, dan mag je misschien wel op Duimelot haar verjaardag komenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:30 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
sjonge jonge denkt dat een singles FOK meet wel leuk is.
Sjonge meisjes zien dan het ware charismatische karakter van sjonge jonge
Ja, dat snap ik ook welquote:
sjonge jongequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je lief bent, dan mag je misschien wel op Duimelot haar verjaardag komen
Alleen vrees ik dat je dan iets minder "sjonge jonge" moet zeggen
Ik zou mijzelf noooit uitnodigenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga jij mensen uitnodigen op MIJN verjaardag!?!?!
maar je hebt jezelf nog niet uitgenodigd
Zusjequote:
sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je lief bent, dan mag je misschien wel op Duimelot haar verjaardag komen
Alleen vrees ik dat je dan iets minder "sjonge jonge" moet zeggen
Haha ja, waarschijnlijk. Maar het komt goed dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
Is nog niet besloten, andre was te zatHij had het over pimps en ho's hehe. Maar dat zal wel veranderen denk ik als hij nuchter is hehe.
we moeten joey tjonge jonge gewoon negerenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf noooit uitnodigen
Ja, dan stopt hij er misschien mee! Het is onderdeel van mijn plan
quote:
Als hij denkt dat hij op je feestje mag komen, dan stopt hij misschien welquote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we moeten joey tjonge jonge gewoon negeren
wat is jouw plan dan?
wat voor vreselijke dingen zijn jullie nu weer van plan? hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha ja, waarschijnlijk. Maar het komt goed dus.
Héérlijk! Werd om 10 uur wakker, toen voelde ik me verrot, nu niet!quote:
Mooie tijd toch?quote:
Kijk, is slapen toch ergens goed voor!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Héérlijk! Werd om 10 uur wakker, toen voelde ik me verrot, nu niet!
Jij? Druk aan het leren?
Sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we moeten joey tjonge jonge gewoon negeren
wat is jouw plan dan?
Wat nou?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor vreselijke dingen zijn jullie nu weer van plan? haha
Ik geloof absoluut dat je het wel snapt!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, is slapen toch ergens goed voor!
Nou! Ik ben wel bezig ja! En, geloof het of niet, ik denk dat ik het ook wel snap..![]()
Morgen ga ik rond 13.00 naar de UvT & dan ga ik nog leren + eten & om 18.00 ga ik hem maken
Waar gaat het tentamen over?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, is slapen toch ergens goed voor!
Nou! Ik ben wel bezig ja! En, geloof het of niet, ik denk dat ik het ook wel snap..![]()
Morgen ga ik rond 13.00 naar de UvT & dan ga ik nog leren + eten & om 18.00 ga ik hem maken
Ach gelukkig hoef ik dat niet meer te doenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga jij mensen uitnodigen op MIJN verjaardag!?!?!
maar je hebt jezelf nog niet uitgenodigd
Vast wel, ik opperde het idee van tarantino als thema. Alle mannen als reservoir dogs enzo hehequote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha ja, waarschijnlijk. Maar het komt goed dus.
Hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut dat je het wel snapt!
Komt helemaal goed!
pimp en ho's in combi met jullie?quote:
Absoluutquote:
Medische Psychologiequote:
dawgje!quote:
Gewoon meeposten veel leuker.quote:
Interessant.quote:
quote:
Ik zou van dat kleine beetje zin gebruik maken. Maar wel met laptop, danquote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Gelukkig maar! Het stomme is ook dat ik nu wél "zin" heb om te leren - oké zin is overdreven, maar toch...
Bels!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Lush het volgende:
[..]
Absoluut. Had gister hetzelfde, om half tien wakker, super katerig, toch nog even de oogjes dicht en dan ineens om twee uur weer wakker worden
. Heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |