quote:
Is nog niet besloten, andre was te zatquote:Op zondag 8 maart 2009 14:20 schreef dawg het volgende:
Bels, amigo.
Ja hoor. Jij, wat was het thema nou?
Doeiquote:
Werke ze!quote:
Vol=volquote:Op zondag 8 maart 2009 14:29 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet er nog steeds aanwennen dat ik mijn post-ding heb aangepast (50 i.p.v. 25 post op een pagina) en dat hij dan vol is bij 7
Als je lief bent, dan mag je misschien wel op Duimelot haar verjaardag komenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:30 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
sjonge jonge denkt dat een singles FOK meet wel leuk is.
Sjonge meisjes zien dan het ware charismatische karakter van sjonge jonge
Ja, dat snap ik ook welquote:
sjonge jongequote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je lief bent, dan mag je misschien wel op Duimelot haar verjaardag komen
Alleen vrees ik dat je dan iets minder "sjonge jonge" moet zeggen
Ik zou mijzelf noooit uitnodigenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga jij mensen uitnodigen op MIJN verjaardag!?!?!
maar je hebt jezelf nog niet uitgenodigd
Zusjequote:
sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als je lief bent, dan mag je misschien wel op Duimelot haar verjaardag komen
Alleen vrees ik dat je dan iets minder "sjonge jonge" moet zeggen
Haha ja, waarschijnlijk. Maar het komt goed dus.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:28 schreef Belsezar het volgende:
Is nog niet besloten, andre was te zatHij had het over pimps en ho's hehe. Maar dat zal wel veranderen denk ik als hij nuchter is hehe.
we moeten joey tjonge jonge gewoon negerenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf noooit uitnodigen
Ja, dan stopt hij er misschien mee! Het is onderdeel van mijn plan
quote:
Als hij denkt dat hij op je feestje mag komen, dan stopt hij misschien welquote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we moeten joey tjonge jonge gewoon negeren
wat is jouw plan dan?
wat voor vreselijke dingen zijn jullie nu weer van plan? hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha ja, waarschijnlijk. Maar het komt goed dus.
Héérlijk! Werd om 10 uur wakker, toen voelde ik me verrot, nu niet!quote:
Mooie tijd toch?quote:
Kijk, is slapen toch ergens goed voor!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Héérlijk! Werd om 10 uur wakker, toen voelde ik me verrot, nu niet!
Jij? Druk aan het leren?
Sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we moeten joey tjonge jonge gewoon negeren
wat is jouw plan dan?
Wat nou?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor vreselijke dingen zijn jullie nu weer van plan? haha
Ik geloof absoluut dat je het wel snapt!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, is slapen toch ergens goed voor!
Nou! Ik ben wel bezig ja! En, geloof het of niet, ik denk dat ik het ook wel snap..![]()
Morgen ga ik rond 13.00 naar de UvT & dan ga ik nog leren + eten & om 18.00 ga ik hem maken
Waar gaat het tentamen over?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, is slapen toch ergens goed voor!
Nou! Ik ben wel bezig ja! En, geloof het of niet, ik denk dat ik het ook wel snap..![]()
Morgen ga ik rond 13.00 naar de UvT & dan ga ik nog leren + eten & om 18.00 ga ik hem maken
Ach gelukkig hoef ik dat niet meer te doenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga jij mensen uitnodigen op MIJN verjaardag!?!?!
maar je hebt jezelf nog niet uitgenodigd
Vast wel, ik opperde het idee van tarantino als thema. Alle mannen als reservoir dogs enzo hehequote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha ja, waarschijnlijk. Maar het komt goed dus.
Hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut dat je het wel snapt!
Komt helemaal goed!
pimp en ho's in combi met jullie?quote:
Absoluutquote:
Medische Psychologiequote:
dawgje!quote:
Gewoon meeposten veel leuker.quote:
Interessant.quote:
quote:
Ik zou van dat kleine beetje zin gebruik maken. Maar wel met laptop, danquote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Gelukkig maar! Het stomme is ook dat ik nu wél "zin" heb om te leren - oké zin is overdreven, maar toch...
Bels!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Lush het volgende:
[..]
Absoluut. Had gister hetzelfde, om half tien wakker, super katerig, toch nog even de oogjes dicht en dan ineens om twee uur weer wakker worden
. Heerlijk!
dawg, help haar even uit die fantasie aubquote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pimp en ho's in combi met jullie?
eng!
nope je bent welkom hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach gelukkig hoef ik dat niet meer te doen
[..]
Vast wel, ik opperde het idee van tarantino als thema. Alle mannen als reservoir dogs enzo hehe
Wij zijn geen pimps!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg, help haar even uit die fantasie aub
nee ho'squote:
Een feest in de stijl van Taratino films lijkt mij ook wel leuk.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawg, help haar even uit die fantasie aub
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nope je bent welkom hoor
oh leuk thema, ik zou dan als jackie brown ofzo komen
Hoe gaat het met je kater?quote:
quote:
Sja. Je moet iets als je morgen je baas wilt gaan vertellen dat je woensdag maximaal 2,5 uur op je werk kunt zijn, terwijl je collega vakantie heeft en je er alleen voor staat. In de week dat er salarissen uitbetaald moeten worden e.d.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
werken.. en dan mij irritant vinden....
sjonge jonge denkt dat werken op zondag een stuk irritanter is![]()
sjonge jonge... werken....
* sjonge jonge bedenkt zich dat werken altijd irritant is*
Hey, kutnewbie, woorden+letters+zinnen zodat het begrijbbaar is voor de rest hier.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:50 schreef sjonge_jonge het volgende:
sjonge jonge
jullie zijn lief voor elkaar.
* sjonge jonge wil ook liefde *![]()
-xx-
haha nee ik heb geen thema feestje niet schrikkenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik doe niet aan themaoutfits hoor duimals het tenminste over je feest ging
![]()
jij bent dan ook niet mijn verloofdequote:Op zondag 8 maart 2009 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En niet eens mij uitnodigen, tss, tss
Aah oke, anders kwam ik nietquote:Op zondag 8 maart 2009 14:52 schreef Duimelot het volgende:
haha nee ik heb geen thema feestje niet schrikken
Oh dus ik krijg een prive feestquote:
De tittie twister.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou gaan als een "dame" uit form dusk till dawn
uit die bar
De dames voor of naquote:Op zondag 8 maart 2009 14:51 schreef rhubarbje het volgende:
ik zou gaan als een "dame" uit form dusk till dawn
uit die bar
Geniet en drink met mate.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:53 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nog steeds duidelijk aanwezig.
Normaal heb ik dat nooit maar ik ben nu letterlijk beroerd
quote:
Dat was nou juist zijn eerste post die wel enigszins begrijpelijk was imho.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey, kutnewbie, woorden+letters+zinnen zodat het begrijbbaar is voor de rest hier.
haha het past allebei bij mequote:Op zondag 8 maart 2009 14:54 schreef robbolo het volgende:
[..]
De dames voor of na? En Salma Hayek.....
Ludo komt pas aan het eind van de middag. Het is nu nog te vroeg. Of hij is inderdaad opgepakt.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dus ik krijg een prive feest"You naughty girl"
![]()
Ludooooooooo!
29 Aanhoudingen bij Trance Energy
Salma Hayekquote:Op zondag 8 maart 2009 14:54 schreef robbolo het volgende:
[..]
De dames voor of na? En Salma Hayek.....
Inderdaad of Klaagbaak.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat was nou juist zijn eerste post die wel enigszins begrijpelijk was imho.
Hij snapt alleen nog niet dat dat zo niet zo goed gaat lukken hier. Mss moeten we hem maar naar ONZ schoppen of zo
precies!quote:
Ligt er aan wat voor thema.quote:
Ja, op zich welquote:
Ik zit nu achter de PCquote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef Nouk84 het volgende:
Ik zou van dat kleine beetje zin gebruik maken. Maar wel met laptop, dan
Dan moet je jezelf uitnodigen!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En niet eens mij uitnodigen, tss, tss
Inderdaad!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Laat haar (of de rest) maar denken, wij weten wel beter, toch?
sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hey, kutnewbie, woorden+letters+zinnen zodat het begrijbbaar is voor de rest hier.
Succes met leren en morgen met je tentamen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, op zich wel
[..]
Ik zit nu achter de PC
Maar ik denk (!) dat ik zo even braaf beneden ga zitten, hehe. Ben nu alleen een "last-minute-brief" aan het maken
Wat voor feestje is het eigenlijk?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad!
En ik ga echt wel dat tarantino idee er doorheen drukkenMijn zwarte pak ligt al klaar samen met de zonnebril
Merciquote:Op zondag 8 maart 2009 15:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes met leren en morgen met je tentamen.
sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Sja. Je moet iets als je morgen je baas wilt gaan vertellen dat je woensdag maximaal 2,5 uur op je werk kunt zijn, terwijl je collega vakantie heeft en je er alleen voor staat. In de week dat er salarissen uitbetaald moeten worden e.d.
Tot zo.quote:
Dat heb je heel goed gezien , klasse hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 15:02 schreef sjonge_jonge het volgende:
[..]
sjonge jonge
wat een ellende.
Sjonge jonge beseft zich ineens dat dit geen Onzin is![]()
![]()
![]()
vanaf nu kwaliteitsposts
Er zijn gewoon thema's waar mee ik niks heb. Zoals bijvoorbeeld sjonnie en anita.quote:
sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Dat heb je heel goed gezien , klasse hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |