quote:
Als hij denkt dat hij op je feestje mag komen, dan stopt hij misschien welquote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we moeten joey tjonge jonge gewoon negeren
wat is jouw plan dan?
wat voor vreselijke dingen zijn jullie nu weer van plan? hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha ja, waarschijnlijk. Maar het komt goed dus.
Héérlijk! Werd om 10 uur wakker, toen voelde ik me verrot, nu niet!quote:
Mooie tijd toch?quote:
Kijk, is slapen toch ergens goed voor!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Héérlijk! Werd om 10 uur wakker, toen voelde ik me verrot, nu niet!
Jij? Druk aan het leren?
Sjonge jongequote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we moeten joey tjonge jonge gewoon negeren
wat is jouw plan dan?
Wat nou?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat voor vreselijke dingen zijn jullie nu weer van plan? haha
Ik geloof absoluut dat je het wel snapt!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, is slapen toch ergens goed voor!
Nou! Ik ben wel bezig ja! En, geloof het of niet, ik denk dat ik het ook wel snap..![]()
Morgen ga ik rond 13.00 naar de UvT & dan ga ik nog leren + eten & om 18.00 ga ik hem maken
Waar gaat het tentamen over?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, is slapen toch ergens goed voor!
Nou! Ik ben wel bezig ja! En, geloof het of niet, ik denk dat ik het ook wel snap..![]()
Morgen ga ik rond 13.00 naar de UvT & dan ga ik nog leren + eten & om 18.00 ga ik hem maken
Ach gelukkig hoef ik dat niet meer te doenquote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga jij mensen uitnodigen op MIJN verjaardag!?!?!
maar je hebt jezelf nog niet uitgenodigd
Vast wel, ik opperde het idee van tarantino als thema. Alle mannen als reservoir dogs enzo hehequote:Op zondag 8 maart 2009 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Haha ja, waarschijnlijk. Maar het komt goed dus.
Hahaquote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut dat je het wel snapt!
Komt helemaal goed!
pimp en ho's in combi met jullie?quote:
Absoluutquote:
Medische Psychologiequote:
dawgje!quote:
Gewoon meeposten veel leuker.quote:
Interessant.quote:
quote:
Ik zou van dat kleine beetje zin gebruik maken. Maar wel met laptop, danquote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha
Gelukkig maar! Het stomme is ook dat ik nu wél "zin" heb om te leren - oké zin is overdreven, maar toch...
Bels!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:39 schreef Lush het volgende:
[..]
Absoluut. Had gister hetzelfde, om half tien wakker, super katerig, toch nog even de oogjes dicht en dan ineens om twee uur weer wakker worden
. Heerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |