Axe...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Lord_Cardigan het volgende:
je moet ook axe kopen, anders regel je nooit een chick. Dit was gewoon Gods straf omdat je het verkeerde merk had gekocht.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Saninl het volgende:
- Haha, TS stinkt!
- Haha, TS is een pauper!
- Haha, TS koopt bij Action!
Ik ben keurig getrouwd, dus eik kan ik net zo goed stinken natuurlijk. Maar ik krijg zo visite, nogal lulllig voor hen als ik flink zit te meuren...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Lord_Cardigan het volgende:
je moet ook axe kopen, anders regel je nooit een chick. Dit was gewoon Gods straf omdat je het verkeerde merk had gekocht.
Over axe kan je wel een hele serie maken. Die sneller gaat dan de SCquote:Op zondag 8 maart 2009 13:24 schreef wikwakka2 het volgende:
Een extra klacht voor dit topic: mensen die AXE gebruiken
je bent helemaal niet getrouwd, jullie zijn slechts geregistreerde partners.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:22 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ben keurig getrouwd, dus eik kan ik net zo goed stinken natuurlijk. Maar ik krijg zo visite, nogal lulllig voor hen als ik flink zit te meuren...
Jawel, partnerschap hebben we vorig jaar laten omzetten in huwelijk. Anders hadden we weer dat gedoe gehad van erkenning enzo. En man blijkt bij partnerschap ook niet de voogdij te hebben over de kinderen.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:27 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
je bent helemaal niet getrouwd, jullie zijn slechts geregistreerde partners.
overigens als ik en vriendin zou hebben zou ik ook niks meer aan mijn uiterlijk doen.
o, gefeliciteerd, moet je wel eens veranderen in je fotoboek dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:30 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jawel, partnerschap hebben we vorig jaar laten omzetten in huwelijk. Anders hadden we weer dat gedoe gehad van erkenning enzo. En man blijkt bij partnerschap ook niet de voogdij te hebben over de kinderen.
Mannen van boven de 12 die axe spuiten verdienen echt een schop voor hun kloten. Wat een smerige shitzooi is datquote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Inderdaad. Axe is zo'n typisch pubermerk dat vooral door tuig als 'cool' wordt gezien. Later zullen velen merken dat er veel betere en lekkerdere deodorant bestaat.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:39 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mannen van boven de 12 die axe spuiten verdienen echt een schop voor hun kloten. Wat een smerige shitzooi is dat
Mannen die axe gebruiken hebben ook altijd van die gore vlekken in hun shirtsquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Axe is zo'n typisch pubermerk dat vooral door tuig als 'cool' wordt gezien. Later zullen velen merken dat er veel betere en lekkerdere deodorant bestaat.
Ik merkte dat toen ik daadwerkelijk een geurige zweet begon te verspreiden, dat dat spul gewoon een walm om je heen creëerde, maar niet de zweetgeur aanpakte. Je meurde dus half naar zweet en half naar een goedkoop parfum. Heel smerigquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Axe is zo'n typisch pubermerk dat vooral door tuig als 'cool' wordt gezien. Later zullen velen merken dat er veel betere en lekkerdere deodorant bestaat.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef Erasmo het volgende:
Je kunt ze ook niet vertrouwen he, die FA's
AXE aanradenquote:
Die zooi helpt gewoon helemaal niet tegen zweetoksels, het is gewoon een stinkend sapje dat je onder je oksels spuit. Een deo is wel meer dan dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef LadyMongrel het volgende:
Nou, ikzelf vind Axe wel lekker ruiken hoor bij mijn vriend.. Bij hem werkt het Axe-Effect welOp mij dan. En nee, mijn vriend is geen straatgappie van 14.
Het voelt alleen wel nogal heel erg waterig aan als je het op doet (ja, ik heb mannen deo gebruikt, mijn deo was op).
idd waar. Axe is alleen een geurtje, maar tegen zweten doet het niks.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die zooi helpt gewoon helemaal niet tegen zweetoksels, het is gewoon een stinkend sapje dat je onder je oksels spuit. Een deo is wel meer dan dat.
En je vriend is een klein kind trouwens -->
Dus jij wil je vriend alleen als ie axe op heeft?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef LadyMongrel het volgende:
Nou, ikzelf vind Axe wel lekker ruiken hoor bij mijn vriend.. Bij hem werkt het Axe-Effect welOp mij dan. En nee, mijn vriend is geen straatgappie van 14.
Het voelt alleen wel nogal heel erg waterig aan als je het op doet (ja, ik heb mannen deo gebruikt, mijn deo was op).
Maar goed, als je merk dingen koop bij de Action is het ook wel logisch dat er iets aan mankeert anders zou het daar niet staan.
Knap dat kleine kinderen 50 tot 60 uur per week keihard kunnen werken, 24 zijn en hun leven plus toekomst al helemaal op orde hebben.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die zooi helpt gewoon helemaal niet tegen zweetoksels, het is gewoon een stinkend sapje dat je onder je oksels spuit. Een deo is wel meer dan dat.
En je vriend is een klein kind trouwens -->
... en axe gebruiken ...quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Knap dat kleine kinderen 50 tot 60 uur per week keihard kunnen werken, 24 zijn en hun leven plus toekomst al helemaal op orde hebben.
Nee hoor, na het sporten als hij helemaal zwaar bezweet is zou ik hem ook doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus jij wil je vriend alleen als ie axe op heeft?
Dan mag ie frlink doorspuiten want na een half uur overheerst het zweet alweer
Trouwens, waarom moet je een lekker ruikende deo, een neutrale geur is toch veel prettiger. En als je dan lekker wilt ruiken doe je maar een kwaliteitsparfum op en geen troep waar iedereen naar meurt
Rexona ruikt lekker en subtiel
Ben wel nieuwsgierig naar welk vooroordeel dat zou moeten zijn?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:13 schreef mirved het volgende:
[..]
AXE aanradenachja je username en avatar bevestigd het vooroordeel wel.
Mensen die Axe gebruiken kopen vast ook clearasil.
Wees er maar blij meequote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef LadyMongrel het volgende:
Knap dat kleine kinderen 50 tot 60 uur per week keihard kunnen werken, 24 zijn en hun leven plus toekomst al helemaal op orde hebben.
OMG op je 24e 50 tot 60 uur per week KEIhard werken, en dat je leven op orde hebben noemen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
En dat allemaal door de Axequote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
En het gaat me niet om zijn deo hoor, hij karakter is er gewoon eentje die bijna uniek is en waar geen enkele van de jongens die ik tot nu toe ontmoet heb (exen, vrienden, klasgenoten, collega's, noem maar op) aan kan tippen. 3 keer ruzie gehad hebben in een 2 jaar durende relatie, vind het helemaal goed zo hoor.
Klinkt echt als living the goodlife.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
OMGquote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Nee hoor, na het sporten als hij helemaal zwaar bezweet is zou ik hem ook doen.
Ook als hij net wakker is, of wanneer hij al een week zijn smoel niet gepoetst heeft (wat hij nooit zou doen want het is een hygiene freak). Verder zweet hij niet zomaar, alleen met sporten en intensief bewegen.
En het gaat me niet om zijn deo hoor, hij karakter is er gewoon eentje die bijna uniek is en waar geen enkele van de jongens die ik tot nu toe ontmoet heb (exen, vrienden, klasgenoten, collega's, noem maar op) aan kan tippen. 3 keer ruzie gehad hebben in een 2 jaar durende relatie, vind het helemaal goed zo hoor.
Ik had dan maar 3 uur per dag vrij te besteden, ik had wel alles op orde!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG op je 24e 50 tot 60 uur per week KEIhard werken, en dat je leven op orde hebben noemen.
+ mensen die in de toekomst kunne kijken
Wie weet krijg je volgende maand bij de dokter een vervelend bericht, weg toekomst.
Sja, sommige mensen sparen hard voor hun toekomst. Hij is 24 en heeft al rond de 350.000 pleuro's op zijn spaar rekening staan. En jullie?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG op je 24e 50 tot 60 uur per week KEIhard werken, en dat je leven op orde hebben noemen.
+ mensen die in de toekomst kunne kijken
Wie weet krijg je volgende maand bij de dokter een vervelend bericht, weg toekomst.
Waarom verdedig je eigenlijk je relatie in een topic over deo's?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Ook als hij net wakker is, of wanneer hij al een week zijn smoel niet gepoetst heeft (wat hij nooit zou doen want het is een hygiene freak). Verder zweet hij niet zomaar, alleen met sporten en intensief bewegen.
En nu voor het echte geld, want aan pleuro's heb je niet zoveel he...quote:Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Sja, sommige mensen sparen hard voor hun toekomst. Hij is 24 en heeft al rond de 350.000 pleuro's op zijn spaar rekening staan. En jullie?
Waarom niet? Ik ben trots op mijn relatie en laat mensen niet zo praten over mijn vriend, maakt niet uit waar.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:03 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom verdedig je eigenlijk je relatie in een topic over deo's?
Je hebt nu trouwens ook AXE die wél een echte deo is in plaats van de "body spray" die de meeste mensen kopen. (staat er trouwens ook op)
Waarom je daarmee moet patsen op een forum is mij niet echt duidelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Sja, sommige mensen sparen hard voor hun toekomst. Hij is 24 en heeft al rond de 350.000 pleuro's op zijn spaar rekening staan. En jullie?
Ben jij zo'n wijf wat haar uiterste best doet een rijke vent te krijgen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Misschien omdat dit topic over deo's gaat en niet over relaties? Of jij je vriend lekker vind ruiken met axe op of niet moet jij weten, dat anderen axe vies vinden ruiken moeten zij weten. Dat heeft toch niets met je vriend te makenquote:Op zondag 8 maart 2009 15:04 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben trots op mijn relatie en laat mensen niet zo praten over mijn vriend, maakt niet uit waar.
Dat is geen patsen, dat is mijn standpunt onderbouwen met een goed argument.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:07 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom je daarmee moet patsen op een forum is mij niet echt duidelijk.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Misschien omdat dit topic over deo's gaat en niet over relaties? Of jij je vriend lekker vind ruiken met axe op of niet moet jij weten, dat anderen axe vies vinden ruiken moeten zij weten. Dat heeft toch niets met je vriend te maken
Zoals jij nu doet?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:10 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Dat is geen patsen, dat is mijn standpunt onderbouwen met een goed argument.
Het is namelijk zo dat iedereen hier haat op mijn vriend terwijl hij toch een van de beteren is die zijn leven op orde heeft, terwijl jullie nog rondhangen en wijs doen op het fok forum.![]()
Zullen we dan nu weer terug gaan op deo?
Wáááat is toch zoquote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ben jij zo'n wijf wat haar uiterste best doet een rijke vent te krijgen.
En wat moet je met 350k als je 60 uur per week werkt en geen vrienden hebt omdat je naar axe meurt
uuuhquote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Ohja: patsertjequote:Op zondag 8 maart 2009 15:14 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Haha stelletje jaloerse hatertjes
Nee hoor, vond het een zware tegenvaller dat hij een m5 (wel de oude versie maar toch) had en pas na zon tien maanden dat we hadden wist ik dat hij dat geld had, hij doet er namelijk niet stoer mee en koopt ook geen dure cadeaus voor me, ik heb zelf werk en ik zorg wel voor mezelf hoor hoef zijn pleuros niet.
Jah ik ben heel jarloers.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:14 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Haha stelletje jaloerse hatertjes
Nee hoor, vond het een zware tegenvaller dat hij een m5 (wel de oude versie maar toch) had en pas na zon tien maanden dat we hadden wist ik dat hij dat geld had, hij doet er namelijk niet stoer mee en koopt ook geen dure cadeaus voor me, ik heb zelf werk en ik zorg wel voor mezelf hoor hoef zijn pleuros niet.
Ik 3,5 miljoen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Ach, ik zie hem 4 of 5 keer in de week, bijna elke avond dus.. En geneukt worden met een blaas onsteking is wel zo lekker jaquote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Jah ik ben heel jarloers.
Als ik toch genoeg zou verdienen zou ik lekker part-time gaan werken en me vriendin af en toe ook eens neuken![]()
ow, hij had een m5 en je had niet door dat ie rijk was?
Enw at doe jij?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:10 schreef LadyMongrel het volgende:
terwijl jullie nog rondhangen en wijs doen op het fok forum.![]()
Zou je eens tegen je vriend moeten zeggen.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:21 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Leuk voor je doe er wat nuttigs mee.
Doet ie ook hoor, hij heeft een nieuwbouw appartement gekocht dat momenteel gebouwd word. Verder koopt hij veel goudbaars, inversteren voor later als geld geen waarde meer heeft. Heel nuttig dus lijkt me. En als je bedoeld dat hij het aan mij uit moet geven, daar zie ik het nut niet zo van in want ik koop mn eigen shit wel.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:22 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Zou je eens tegen je vriend moeten zeggen.
Mmm, ik denk dat het te maken heeft met jaloezie van veel Fokkers hier. Waarschijnlijk hebben de meeste geen vriendin of een lelijke en zijn totaal onsuccesvol met hun studie en/of werk.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:01 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Het is zondag, het huis is al helemaal school, huiswerk is gemaakt en alles voor mijn werk is ook al geregeld. Zou eigenlijk gaan zwemmen maarja dat gaat niet he met een blaas ontsteking. Spelletje spelen heb ik geen zin in, mijn aquariums heb ik allemaal ook al schoongemaakt en ververst. TV kijken vind ik zinloos en on-educatief tenzij er een interessante docu op is, nichtje is weg, neefje voetbalt, stad en chillen met vrienden heb ik momenteel weinig zin in, dan blijft er nog vrij weinig over. (Niet dat dit forum eduactief is trouwens, maar het kan me beter vermaken dan de televisie).quote:Op zondag 8 maart 2009 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
Als je wat beters te doen hebt, wat doe je hier dan nog?
Haha, ik ken niet veel mensen die op hun 24ste al zo een vermogen hebben.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:25 schreef Stigma het volgende:
[..]
Kom op, als je 24 bent kun je beter een beetje genieten van je leven... Lekker studeren, aanmodderen, etc. Als je wat ouder bent kun je serieus geld gaan maken en werken, maar dan wel serieus. 350.000 noem ik niet veel, kan je nog geeneens een fatsoenlijk huis van kopen. Ik weet niet hoe lang hij er over heeft gedaan om dat bij elkaar te werken maar het lijkt me iemand die de rest van zijn leven een middenmotortje blijft.
Misschien een LOI cursusje typles op de zondagmiddag een idee?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:28 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Het is zondag, het huis is al helemaal school, huiswerk is gemaakt en alles voor mijn werk is ook al geregeld. Zou eigenlijk gaan zwemmen maarja dat gaat niet he met een blaas ontsteking. Spelletje spelen heb ik geen zin in, mijn aquariums heb ik allemaal ook al schoongemaakt en ververst. TV kijken vind ik zinloos en on-educatief tenzij er een interessante docu op is, nichtje is weg, neefje voetbalt, stad en chillen met vrienden heb ik momenteel weinig zin in, dan blijft er nog vrij weinig over. (Niet dat dit forum eduactief is trouwens, maar het kan me beter vermaken dan de televisie).
Lees de reactie nog eens opnieuw, ik had er even over nagedacht en 24 is eigenlijk niet zo'n heel rare leeftijd om serieus aan de slag te gaan, als hij 20 was geweest had ik mijn mening wel behouden.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:32 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Haha, ik ken niet veel mensen die op hun 24ste al zo een vermogen hebben.
Hij heeft heel erg veel plezier in zijn werk en daar geniet hij dus van. Verder geniet hij van zijn muay thai en van zijn vriendin. Hij geniet prima hoor, en hij heeft toch echt wel een héél erg mooi nieuwbouw appartement gekocht met een oppervlak van zo'n 600m2 (weliswaar met hypotheek erbij).
De een ziet de hele dag zinloos rondhangen met vrienden als genieten, hij geniet van zijn werk en verder van alles wat zijn leven aanvult.
Vanwaar eigenlijk toch jullie grote drang om mijn vriend de grond in proberen te lullen? Beetje zielig vind je niet?
En waarom probeer je iedereen te overtuigen van je gelijk?quote:Op zondag 8 maart 2009 15:32 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Haha, ik ken niet veel mensen die op hun 24ste al zo een vermogen hebben.
Hij heeft heel erg veel plezier in zijn werk en daar geniet hij dus van. Verder geniet hij van zijn muay thai en van zijn vriendin. Hij geniet prima hoor, en hij heeft toch echt wel een héél erg mooi nieuwbouw appartement gekocht met een oppervlak van zo'n 600m2 (weliswaar met hypotheek erbij).
De een ziet de hele dag zinloos rondhangen met vrienden als genieten, hij geniet van zijn werk en verder van alles wat zijn leven aanvult.
Vanwaar eigenlijk toch jullie grote drang om mijn vriend de grond in proberen te lullen? Beetje zielig vind je niet?
Zo is hij gewoon, altijd al geweest. Gewoon een serieuze verstandige jongen die nooit ruzie zoekt met mensen of stoer doet of zijn best doet voor een geweldige reputatie. Hij doet gewoon heel hard zijn best voor een goede toekomst, en daar ben ik harstikke trots op. Vind dat veel jongens een voorbeeld aan hem zouden kunnen nemen als ik zie hoe ze hun leven aan het verkloten zijn en hoe goed hij alles op een rijtje heeft. Vooral door hem heb ik ook mijn problemen en puinhoop leven goed op rode gekregen en ben ik goed na gaan denken over mijn toekomst, ik zie hem behalve als mijn vriend ook als een voorbeeld en inspiratie.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:33 schreef Stigma het volgende:
[..]
Lees de reactie nog eens opnieuw, ik had er even over nagedacht en 24 is eigenlijk niet zo'n heel rare leeftijd om serieus aan de slag te gaan, als hij 20 was geweest had ik mijn mening wel behouden.
Het is opzich niet verkeerd, maar zelf heb ik altijd iets tegen types die nog veel te jong zijn en dan al serieus volwassen bestaan proberen te leven. Dat gaat altijd ergens mis (maar dan heb ik het meer over jongens/meisjes in de leeftijd 18 tot 20).
Lieffie moet je eens in zijn motorbak kijken van piep je wel anders.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:38 schreef Lord_Cardigan het volgende:
3,5 ton hebben en dan zo'n turken e34 rijden
En kennelijk is het erg van belang dat de bezoekers van klaagbaak op deze belangwekkende zaak reflecteren in een topic over deodorant. En als je het niet gelooft, kijk je maar eens in z'n motorbak!quote:Op zondag 8 maart 2009 15:48 schreef B1tchwax het volgende:
conclusie: LadyMongrels vriendje heeft een extreem kleine piemel en doet heel hard zijn best om hiervoor te compenseren.
ik zie anders genoeg e34 rijden hier. En ja, ik weet dat-ie 280 pk heeft, maar dat maakt het niet minder een turken bak.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:43 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Lieffie moet je eens in zijn motorbak kijken van piep je wel anders.
Verder weet ik niet waar jij vandaan haalt dat de e34 een turken auto is want er zijn hier in Nederland amper e34's.
Nouja in principe is het gewoon nu al een perfecte burger geworden die netjes werkt en een doorsnee bestaan heeft, sommige mensen mikken op een wat bourgondischer leven, dus je moet ook de andere kant er van inzien.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:41 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Zo is hij gewoon, altijd al geweest. Gewoon een serieuze verstandige jongen die nooit ruzie zoekt met mensen of stoer doet of zijn best doet voor een geweldige reputatie. Hij doet gewoon heel hard zijn best voor een goede toekomst, en daar ben ik harstikke trots op. Vind dat veel jongens een voorbeeld aan hem zouden kunnen nemen als ik zie hoe ze hun leven aan het verkloten zijn en hoe goed hij alles op een rijtje heeft. Vooral door hem heb ik ook mijn problemen en puinhoop leven goed op rode gekregen en ben ik goed na gaan denken over mijn toekomst, ik zie hem behalve als mijn vriend ook als een voorbeeld en inspiratie.
Voor een appartement met voor 2 personen ja, juist. Ooit eens aan gedacht dat er in de toekomst misschien wel eens kinderen aan kunnen komen? Is maar een ideetje hoorquote:Op zondag 8 maart 2009 15:41 schreef B1tchwax het volgende:
[..]
En waarom probeer je iedereen te overtuigen van je gelijk?
En waarom patsen met geld en 600m2 (voor een appartement met voor 2 personen?! .. wat de ..) en de 350k op de bankrekening...
Wat probeer je te bewijzen?
Veel succes op fok nog. Jij gaat nog flink wat typen als ik het zo lees. Een forum is niet hetzelfde als in het echt. Ook al was AXE heerlijk dan nog zouden mensen roepen dat je vriend stinkt. Hou het gewoon bij je argument geven en ga er niet totaal persoonlijke dingen bijhalen zoals je nu bent aan het doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Voor een appartement met voor 2 personen ja, juist. Ooit eens aan gedacht dat er in de toekomst misschien wel eens kinderen aan kunnen komen? Is maar een ideetje hoor![]()
En nogmaals omdat ik mensen niet zo laat praten over mijn vriend, op internet niet en in het echt niet.
Volgens mij is het heel normaal hoor om voor je vriend/vriendin op te komen als mensen bullshit over hem of haar praten.
Nu nog een keer de vraag, waarom toch die drang om hem zo naar beneden te praten?
Eerste gedeelte, mee eens.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:52 schreef Stigma het volgende:
[..]
Nouja in principe is het gewoon nu al een perfecte burger geworden die netjes werkt en een doorsnee bestaan heeft, sommige mensen mikken op een wat bourgondischer leven, dus je moet ook de andere kant er van inzien.
Je moet begrijpen dat er genoeg mensen zijn waarvoor het serieuze leven pas tegen de 30 begint (daar ben ik er ook één van) en een burger bestaan als loonslaafje zit ik ook totaal niet op te wachten. Dat is een beetje de reden waarom mensen zo fel reageren op jouw verhalen.
Ook het patsen met 3.5ktjes, een BMW als ik het goed begrijp en een koopwoninkje komt een beetje goldiggerig en zielig over, vooral als mensen het lezen die zelf een hoop geld meer hebben te besteden, of niet om geld geven.
Als je dit niet snapt, dan ga je het nog gezellig krijgen op FOK (of elk ander forum btw). Op Klaagbaak een topic starten is wachten om afgeschoten te worden, ook al is de klacht zeer terecht. Als jij dan tussendoor langs komt met dit soort statements (ik zou me kapot schamen als ik op een publiek forum zou patsen met dingen die ik niet zelf heb bereikt, maar goed..), dan krijg je iedereen over je heen.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Voor een appartement met voor 2 personen ja, juist. Ooit eens aan gedacht dat er in de toekomst misschien wel eens kinderen aan kunnen komen? Is maar een ideetje hoor![]()
En nogmaals omdat ik mensen niet zo laat praten over mijn vriend, op internet niet en in het echt niet.
Volgens mij is het heel normaal hoor om voor je vriend/vriendin op te komen als mensen bullshit over hem of haar praten.
Nu nog een keer de vraag, waarom toch die drang om hem zo naar beneden te praten?
Als ik mijn amateurpsycholgie erop loslaat, krijg ik de indruk dat je zelf een beetje onzeker bent.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:01 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Wat vind je vriend ervan dat je op een openbaar forum alles uit de doeken doet. Waar jij ook nog eens foto's van jezelf plaatst. Nogal makkelijk te herkennen voor vage bekenden en of (zaken)relaties.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:20 schreef LadyMongrel het volgende:
Oh het boeit mij niet zoveel hoor verder, zodra ik op het kruisje klik ben ik alles weer vergeten.
Het is dat ik hier nu tijd voor heb anders had ik net alleen maar simpelweg gelachen, gezegd 'jij wel tarzan' of iets in die richting en verder gegaan met waar ik mee bezig was.
Ook heb ik niet echt een drang om populair te zijn op een forum of om gemogen te worden, het is gewoon tijdverdrijf. Ben de meeste forums ook alweer zat na 3 weken en dan kom ik een half jaar niet meer achter de pc tenzij het nodig is.
quote:Op zondag 8 maart 2009 13:14 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Dit moest ik trouwens even kwooten.quote:Op zondag 8 maart 2009 15:25 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Doet ie ook hoor, hij heeft een nieuwbouw appartement gekocht dat momenteel gebouwd word. Verder koopt hij veel goudbaars, inversteren voor later als geld geen waarde meer heeft. Heel nuttig dus lijkt me. En als je bedoeld dat hij het aan mij uit moet geven, daar zie ik het nut niet zo van in want ik koop mn eigen shit wel.
die quote ik ffquote:Op zondag 8 maart 2009 16:15 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Eerste gedeelte, mee eens.
Tweede gedeelte, ik had hem liever in een opel astra gezien, zijn bmw schrok me in het begin af op een of andere manier omdat ik bang was dat hij misschien ging denken dat ik hem gebruikte ofzo (wat totaal niet kan want ik zie zelf helemaal niks van zijn geld, ik vraag er niet eens om). Verder wist ik pas dat hij zoveel geld had toen we al 10 maanden hadden, hij patst er namelijk totaal niet mee en heeft ook nog nooit overdreven dure dingen voor mij gekocht. Het duurste kado dat ik heb gekregen is een set aquarel potloden van 30 euro en 2 kledingbonnen van 20 euro, een veel duurder hoeft het van mij ook niet.
Ik werk zelf ook het zweet uit mn naad en verdien genoeg om mezelf te onderhouden, daar heb ik totaal geen hulp bij nodig. Als ik een broek zou willen van 120 euro koop ik die met mijn eigen verdiende geld (wat ik niet zou doen omdat dat gewoon geldverspilling is), zelfde als bij schoenen, sieraden, etc etc. Kado's doen we alleen met kerst en verjaardagen en heeeeel af en toe een kleinigheidje tussendoor. Ik heb van huis uit mee gekregen dat als ik iets wil hebben ik daar zelf voor moet werken, en dat vind ik niet meer dan normaal.
Ik heb zelfs een vriendschap met een meisje verbroken omdat ik het gewoon té zielig vond hoe erg zij haar vriend uitbuitte. Al had hij maar 3 euro op zak moest het koste wat kost aan haar uit gegeven worden, en als hij daar dan tegenin ging kreeg hij volle lading over zich heen en was hij een gierige klootzak. Als ze schoenen zag moest hij ze kopen, deed hij dat niet was hij weer een gierige klootzak en niks waard en niet goed genoeg voor haar. Dit gedrag probeerde ze mij ook aan te leren, ze vond het raar dat ik werk had omdat ik ook gewoon een uitkering aan kon vragen (je bent echt gek in je hoofd dat je gaat werken als ik 18 word ga ik uitkering aan vragen hoor ik ga echt niet werken ben je gek ofzo) en ook vond ze het raar dat ik zelf al mijn spullen koop. Toen ik een keer geengeld had om naar haar toe te komen riep ze 'Hallóóóóó zeg dan gewoon tegen P. dat hij je geld moet geven!' en dat wou ik niet, ze bleef er op door drammen en toen hebben we daar ruzie om gekregen (want ze vond het zó verschrikkelijk lullig dat ik geen geld aan mn vriend wou vragen zodat ik naar haar toe kon komen omdat zij zich verveelde) en heb ik afstand van haar genomen. Met zulke mensen wil ik niks te maken hebben, ook een grote reden dat vrijwel niet met meisjes om ga (naast dat ze roddelen, niet te vertrouwen zijn, alleen maar aan make up en shit denken, achterbaks vervelend en irritant zijn). Mooi nieuw onderwerp voor klaagtopic, meisjes. (Ondanks dat ik er zelf een ben)
Dan heeft hij 't met haar goed getroffen: fijn bezuinigen op de dure cadeaus die ze niet hoeft.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
Je neukt gewoon een loverboy muts![]()
Naast jou neukt ie nog 26 anderen en de helft daarvan pleurt ie in de prostitutie
Volgens mij ben jij echt zo'n kind dat de hele dag thuis zit. Pedicure hier, sauna daar. Gezellig babbelen met thee over het geld van jullie mannen. En het erge is. Je hebt er zelf geen donder voor gedaanquote:Op zondag 8 maart 2009 16:20 schreef LadyMongrel het volgende:
Oh het boeit mij niet zoveel hoor verder, zodra ik op het kruisje klik ben ik alles weer vergeten.
Het is dat ik hier nu tijd voor heb anders had ik net alleen maar simpelweg gelachen, gezegd 'jij wel tarzan' of iets in die richting en verder gegaan met waar ik mee bezig was.
Ook heb ik niet echt een drang om populair te zijn op een forum of om gemogen te worden, het is gewoon tijdverdrijf. Ben de meeste forums ook alweer zat na 3 weken en dan kom ik een half jaar niet meer achter de pc tenzij het nodig is.
stuur haar een PMetjequote:Op zondag 8 maart 2009 15:25 schreef Stigma het volgende:
[..]
Mmm, ik denk dat het te maken heeft met jaloezie van veel Fokkers hier. Waarschijnlijk hebben de meeste geen vriendin of een lelijke en zijn totaal onsuccesvol met hun studie en/of werk.
Opzich kan ik me voorstellen dat veel mensen hier vinden dat je op je 24e nog een beetje moet genieten van je leven, dat vind ik zelf ook, maar opzich is er niets mis met werken op die leeftijd.
Je kan naast je studie ook prima wat geld maken. Bijvoorbeeld in vastgoed handelen (ik heb natuurlijk wel een startkapitaaltje gekregen), verdient prima, als iemand je een beetje de weg wijst en kost je veel minder tijd en moeite.
"Nee, ik zou hier normaal nooit op reageren." "Ik zie dit alleen maar als tijdsverdrijf!" "Als ik op het kruisje druk ben ik alles zo weer vergeten!".quote:Op zondag 8 maart 2009 17:18 schreef 16meter het volgende:
Tering... wat een verstrooide borderliner, dat wijf.
Investeer jij ook in goudbaarzen?quote:Op zondag 8 maart 2009 17:53 schreef PallominnoX het volgende:
Wat een ongelooflijk kansloos wijf ben jij zeg.. trouwens! Ik heb een 200SX en ik heb een enorme fallus van wel 21 centimeters, verder werk ik 70 uur in de week en heb ik in elke valuta minimaal 5 ton wereldwijd verspreid staan, zullen we neuken?
Trouwens, wel stoer dat hij je een stel potloden geeft, volgens mij geeft hij echt om je!
Wat moet jij een ongelofelijke kutrelatie hebben zeg.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Wie doet het niet. Even in vastgoed handelen ernaastquote:Op zondag 8 maart 2009 15:25 schreef Stigma het volgende:
[..]
. Bijvoorbeeld in vastgoed handelen (ik heb natuurlijk wel een startkapitaaltje gekregen), verdient prima, als iemand je een beetje de weg wijst en kost je veel minder tijd en moeite.
jatog, hij is gwn baas jwtzquote:Op zondag 8 maart 2009 19:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Wie doet het niet. Even in vastgoed handelen ernaast![]()
Oh bedankt. Nou het land der fabelen is niks voor mij, ik hou niet van vis dus ik zou verhongeren daarquote:Op zondag 8 maart 2009 19:16 schreef B.E.D het volgende:
Hallo Massy,
Dat kan in het land der fabelen.
Je kunt daar hele mooi BMW's M5 kopen, en hele lieve visjes.
Stel je voor dat er een dag komt dat geld geen waarde meer heeft, dan heb je altijd nog die visjes.
Lekker in de pan, met wat zout en peper. De mensen zullen jaloers zijn dat jij tenmiste zo slim was om
wat voedsel in te kopen in betere tijden.
PS: die visjes zorgen weer voor babyvisjes, dus je zult altijd een vijver vol eten hebben. Altijd een lekker visje bij de hand om in de grillpan te gooien. Nooit meer honger in de eventuele economische depressies.
Groetjes,
LadyMonkey
Dat kan prima kan ik je vertellen, gewoon samen met je vader of oom iets opzetten... What's the big deal?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Wie doet het niet. Even in vastgoed handelen ernaast![]()
Niet iedereen heeft een vader of oom of is kapitaalkrachtig.quote:Op zondag 8 maart 2009 20:04 schreef Stigma het volgende:
[..]
Dat kan prima kan ik je vertellen, gewoon samen met je vader of oom iets opzetten... What's the big deal?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |