Mannen die axe gebruiken hebben ook altijd van die gore vlekken in hun shirtsquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Axe is zo'n typisch pubermerk dat vooral door tuig als 'cool' wordt gezien. Later zullen velen merken dat er veel betere en lekkerdere deodorant bestaat.
Ik merkte dat toen ik daadwerkelijk een geurige zweet begon te verspreiden, dat dat spul gewoon een walm om je heen creëerde, maar niet de zweetgeur aanpakte. Je meurde dus half naar zweet en half naar een goedkoop parfum. Heel smerigquote:Op zondag 8 maart 2009 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Axe is zo'n typisch pubermerk dat vooral door tuig als 'cool' wordt gezien. Later zullen velen merken dat er veel betere en lekkerdere deodorant bestaat.
quote:Op zondag 8 maart 2009 14:04 schreef Erasmo het volgende:
Je kunt ze ook niet vertrouwen he, die FA's
AXE aanradenquote:
Die zooi helpt gewoon helemaal niet tegen zweetoksels, het is gewoon een stinkend sapje dat je onder je oksels spuit. Een deo is wel meer dan dat.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef LadyMongrel het volgende:
Nou, ikzelf vind Axe wel lekker ruiken hoor bij mijn vriend.. Bij hem werkt het Axe-Effect welOp mij dan. En nee, mijn vriend is geen straatgappie van 14.
Het voelt alleen wel nogal heel erg waterig aan als je het op doet (ja, ik heb mannen deo gebruikt, mijn deo was op).
idd waar. Axe is alleen een geurtje, maar tegen zweten doet het niks.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die zooi helpt gewoon helemaal niet tegen zweetoksels, het is gewoon een stinkend sapje dat je onder je oksels spuit. Een deo is wel meer dan dat.
En je vriend is een klein kind trouwens -->
Dus jij wil je vriend alleen als ie axe op heeft?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:22 schreef LadyMongrel het volgende:
Nou, ikzelf vind Axe wel lekker ruiken hoor bij mijn vriend.. Bij hem werkt het Axe-Effect welOp mij dan. En nee, mijn vriend is geen straatgappie van 14.
Het voelt alleen wel nogal heel erg waterig aan als je het op doet (ja, ik heb mannen deo gebruikt, mijn deo was op).
Maar goed, als je merk dingen koop bij de Action is het ook wel logisch dat er iets aan mankeert anders zou het daar niet staan.
Knap dat kleine kinderen 50 tot 60 uur per week keihard kunnen werken, 24 zijn en hun leven plus toekomst al helemaal op orde hebben.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Die zooi helpt gewoon helemaal niet tegen zweetoksels, het is gewoon een stinkend sapje dat je onder je oksels spuit. Een deo is wel meer dan dat.
En je vriend is een klein kind trouwens -->
... en axe gebruiken ...quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Knap dat kleine kinderen 50 tot 60 uur per week keihard kunnen werken, 24 zijn en hun leven plus toekomst al helemaal op orde hebben.
Nee hoor, na het sporten als hij helemaal zwaar bezweet is zou ik hem ook doen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dus jij wil je vriend alleen als ie axe op heeft?
Dan mag ie frlink doorspuiten want na een half uur overheerst het zweet alweer
Trouwens, waarom moet je een lekker ruikende deo, een neutrale geur is toch veel prettiger. En als je dan lekker wilt ruiken doe je maar een kwaliteitsparfum op en geen troep waar iedereen naar meurt
Rexona ruikt lekker en subtiel
Ben wel nieuwsgierig naar welk vooroordeel dat zou moeten zijn?quote:Op zondag 8 maart 2009 14:13 schreef mirved het volgende:
[..]
AXE aanradenachja je username en avatar bevestigd het vooroordeel wel.
Mensen die Axe gebruiken kopen vast ook clearasil.
Wees er maar blij meequote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef LadyMongrel het volgende:
Knap dat kleine kinderen 50 tot 60 uur per week keihard kunnen werken, 24 zijn en hun leven plus toekomst al helemaal op orde hebben.
OMG op je 24e 50 tot 60 uur per week KEIhard werken, en dat je leven op orde hebben noemen.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
En dat allemaal door de Axequote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
En het gaat me niet om zijn deo hoor, hij karakter is er gewoon eentje die bijna uniek is en waar geen enkele van de jongens die ik tot nu toe ontmoet heb (exen, vrienden, klasgenoten, collega's, noem maar op) aan kan tippen. 3 keer ruzie gehad hebben in een 2 jaar durende relatie, vind het helemaal goed zo hoor.
Klinkt echt als living the goodlife.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:38 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
OMGquote:Op zondag 8 maart 2009 14:41 schreef LadyMongrel het volgende:
[..]
Nee hoor, na het sporten als hij helemaal zwaar bezweet is zou ik hem ook doen.
Ook als hij net wakker is, of wanneer hij al een week zijn smoel niet gepoetst heeft (wat hij nooit zou doen want het is een hygiene freak). Verder zweet hij niet zomaar, alleen met sporten en intensief bewegen.
En het gaat me niet om zijn deo hoor, hij karakter is er gewoon eentje die bijna uniek is en waar geen enkele van de jongens die ik tot nu toe ontmoet heb (exen, vrienden, klasgenoten, collega's, noem maar op) aan kan tippen. 3 keer ruzie gehad hebben in een 2 jaar durende relatie, vind het helemaal goed zo hoor.
Ik had dan maar 3 uur per dag vrij te besteden, ik had wel alles op orde!quote:Op zondag 8 maart 2009 14:51 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG op je 24e 50 tot 60 uur per week KEIhard werken, en dat je leven op orde hebben noemen.
+ mensen die in de toekomst kunne kijken
Wie weet krijg je volgende maand bij de dokter een vervelend bericht, weg toekomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |