Jeetje.....quote:Op zondag 8 maart 2009 12:11 schreef Loontjah het volgende:
Kut, gisteren gewerkt in een nieuw cultureel centrum, en donderde in mijn ooghoeken een vrouw van een betonnen trap, op een stenen vloer. De manager komt meteen naar mij toe rennen: "112, bloed uit de neus, en bloed uit de oor.." Die zin herhaalt mij nu 10 x er minuut door mijn hoofd. Ambulance was er snel (5 min) maar we weten nog steeds niet of ze het heeft gered. Bloed uit de oor voorspelt niet goed.. Ik ben helemaal uit mijn doen nu...
Sterkte,quote:Op zondag 8 maart 2009 15:14 schreef Andromache het volgende:
Voel me kut. Ik huil aan een stuk door, terwijl er nog zoveel moet gebeuren vandaag... Ben mijn bril weer eens kwijt, bah, bah, bah!
tsja dat kan hij ook niet voor je bepalen of jij dan gelukkiger word..................maar ja de tijd zal het uitwijzenquote:Op zondag 8 maart 2009 18:21 schreef zwartedoos het volgende:
Mijn vriend denkt dat ik gelukkiger ben zonder hem, heeft hij het effe mis
mijn deur staat voor je open ...............quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:42 schreef skippy22 het volgende:
En heb niet zo in morgen Mijn manager kwalter een uitscheld mailtje gestuurd Was weer eens bezopen Heb de mail onder mijn eigen naam gestuurdKwam ik zaterdag achter oeps
Sterktequote:Op zondag 8 maart 2009 18:21 schreef zwartedoos het volgende:
Mijn vriend denkt dat ik gelukkiger ben zonder hem, heeft hij het effe mis
Sterkte der meequote:Op maandag 9 maart 2009 07:31 schreef zwartedoos het volgende:
Iemand tips tegen gezwollen kikkerogen
Ik ook.quote:Op maandag 9 maart 2009 07:09 schreef scrub_nurse het volgende:
vreemde onrustige dromerige nacht gehad
enne?quote:
auto,kids enzzzzzzzzquote:Op maandag 9 maart 2009 19:50 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
enne?![]()
OT:alleen en pijn in mn hart
vertel kan wel wat goed nieuws gebruikenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:43 schreef candygirl het volgende:
eindelijk iets van positief nieuws ,mag ook wel eens![]()
dus voel me wel beetje ok
ga toch krassenquote:
Ik ben al vol maar leeg tegelijk. Een schijnvertoning voor het hiernamaals.quote:
de mijne nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja wel okee, beetje jammer van de auto maja, morgen wordt die gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe niet meer aan een signature
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ben al vol maar leeg tegelijk. Een schijnvertoning voor het hiernamaals.
Doe eens nietquote:
Nou Remlof!quote:
kan lekker zijnquote:
Blijkbaar kun je wel fokken op je werk, kun je net zo goed even naar buiten lopen en in het zonnetje gaan staanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:39 schreef Godshand het volgende:
duf, en klote dat als ik moet werken, altijd de zon schijnt...![]()
verder gaat het wel hoor
Flauw..quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:25 schreef StreepjesSok het volgende:
[..]
Blijkbaar kun je wel fokken op je werk, kun je net zo goed even naar buiten lopen en in het zonnetje gaan staan![]()
OT: stressig maar op een positieve manier
en ga je leuke dingen doen?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:46 schreef candygirl het volgende:
goedddddddddddddddd![]()
Tonight girls on a mission
ik hou ook van jouquote:
mission completequote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:12 schreef Dizer het volgende:
Relatie is net over. Met ruzie ook nog eens.
Dus kut. Vooral na 1,5 jaar.
dit.quote:
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 15 maart 2009 19:10 schreef fraubitch het volgende:
verveeld gofferdomme
samen vervelen dan maar?quote:
Zal moeten huuu.quote:
je hebt mij tochquote:Op zondag 15 maart 2009 18:34 schreef kwiwi het volgende:
ik mis 'mhet is ineens weer veel te stil in huis..
maar jij bent heul niet bij mij in huisquote:
Daar hebben ze deze voor uitgevonden:quote:Op zondag 15 maart 2009 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
maar jij bent heul niet bij mij in huis
dus ik voel me nog steeds een beetje verdrietig en alleen
dat woord ken ik dus echt niet...........quote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef Lotusss het volgende:
Totally and utterlyIN LOVE
![]()
En het is voor het eerst ook nog eens wederzijds!![]()
Yay!
Herkenbaar, ik heb het al maandenquote:Op maandag 16 maart 2009 16:06 schreef Akropolis het volgende:
Hopeloos verliefd maar ik kan er niks mee...
ik wil ook ,mijn beentjes doen zo'n zeerquote:Op maandag 16 maart 2009 21:55 schreef scrub_nurse het volgende:
heeeeerlijke massage gehad en nu relaxen , pff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |