En anders?quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:54 schreef Googolplexian het volgende:
Erm ... meldt zich ^^
voorkeur McLaren ... Anders Brawn
Red Bull of STR?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze zitten vol! Force india is ook mercedes.
quote:De oude garde:
Sally *meld voorkeur Red Bull
Tarado *meld voorkeur Renault
Coltz40 *meld voorkeur Ferrari
moppie *meld voorkeur McLaren
sanger *doet niet mee
Peterselieman *meld voorkeur Bmw
sasquatsch *meld voorkeur Red Bull
TJDoornbos
LeXX *meld voorkeur Brawn GP
WEST *meld voorkeur McLaren
Almighty *meld voorkeur Williams
Googolplexian *meld voorkeur STR
Rene29 *meld voorkeur Force India
ElmarO *meld voorkeur Brawn GP
Kanjer
TheClown1 *meld Toyota.
Nieuwe deelnemers 2008:
Sonic89
Szura *meld voorkeur Ferrari
eNGine10 *meld voorkeur Renault
Bouncer_Bone
Nieuwste deelnemers 2009:
Ruud_Kawasaki *meld
Swindler *meld voorkeur BMW
Red Bull it isquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Doe maar STR als je voor Red Bull gaat zijn jullie veel te sterk.
Goed opgemerkt! STR word het dus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Dat kan helemaal niet, want dan zet Red Bull 3 spelers in en kan niemand anders het winnen
Renault it is.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:17 schreef eNGine10 het volgende:
Ik zie dit topic nu pas maar wil wel graag nog meedoen als het kan (ik sta op de lijst voor nieuwe deelnemers zag ik net)Ik weet niet of McLaren al vol zit maar dat geniet anders mijn voorkeur
Maar maakt eigenlijk niet veel uit, doe anders Renault ofzo maar.
oke tnxquote:
De tems die nog een coureur zoeken:quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oke tnxIk moet nog wachten op een teamgenoot zie ik.
Tarado is je nieuwe teamgenoot.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oke tnxIk moet nog wachten op een teamgenoot zie ik.
oke iemand met ervaring zie ikquote:
Maar er staan nog 3 andere in het lijstje nieuwe deelnemers? Hebben die een ander jaar al meegedaan dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:03 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal ervaring behalve jij.![]()
Ik zit je maar een beetje te fucken.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:06 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Maar er staan nog 3 andere in het lijstje nieuwe deelnemers? Hebben die een ander jaar al meegedaan dan?
ah zoquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik zit je maar een beetje te fucken.Afgelopen jaar zijn er tijdens het seizoen een paar deelnemers afgevallen vandaar dat er weer een paar bij kunnen.
F1 Predictions Brazilië, Sao Pauloquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ah zo![]()
Ik zat net trouwens even te zoeken maar is de eindstand van vorig jaar nog ergens te vinden? Kreeg het niet gevonden
clini clowntje is tevreden met de vergelijking richting Trullie, een fashion bewuste manquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De tems die nog een coureur zoeken:
Bmw 1 coureur
Williams 1 coureur
Force India 1 coureur
STR 1 coureur
Renault 1 coureur
Toyota 1 2 coureursTheClown moet bij toyota als Trulli.
Ik heb het genoteerd.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef Swindler het volgende:
Mocht ik mee kunnen doen, en aangezien Mclaren vol is gaat mijn voorkeur uit naar BMW
Mijn teamgenootquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:27 schreef Swindler het volgende:
Mocht ik mee kunnen doen, en aangezien Mclaren vol is gaat mijn voorkeur uit naar BMW
Graag gedaanquote:
Dan zit je in het zelfde schuitje als ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:00 schreef Sally het volgende:
[..]
Graag gedaan
Is ook eigenbelangHoud ik m'n secretariële skills ook weer bezig nu ik geen werk heb
![]()
* Bouncer_Bone kiest voor STRquote:Op zaterdag 14 maart 2009 10:22 schreef ColtZ40 het volgende:
Kanjer, Sonic89, Bouncer_Bone en Ruud_Kawasaki willen jullie je voorkeur doorgeven?
Doe maar Toyotaquote:
Het belangrijkste is iedere keer op tijd mee te doen, vorig jaar heb ik 2 races gemist en ik meen mijn maat ook 1 of 2 dus dat scheelt een hoop puntenquote:
heyquote:Op dinsdag 17 maart 2009 19:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het belangrijkste is iedere keer op tijd mee te doen, vorig jaar heb ik 2 races gemist en ik meen mijn maat ook 1 of 2 dus dat scheelt een hoop punten
Ik tracht dat wel te doenquote:Op woensdag 25 maart 2009 09:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ga je elke race je voorspelling plaatsen? En ga je reageren op PM's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |