abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67287373
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 22:59 schreef moussie het volgende:

zonder url is dit gezwam in de ruimte
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=africans+shot+by+egyptian+israel+border&btnG=Zoeken&meta=

Voor de rest kom ik later nog wel een keertje terug
pi_67295436
quote:
Op zondag 22 maart 2009 10:47 schreef buachaille het volgende:

[..]

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=africans+shot+by+egyptian+israel+border&btnG=Zoeken&meta=

Voor de rest kom ik later nog wel een keertje terug
uhm .. uit de eerste de beste link ..
quote:
Israel has put pressure on Egypt to reduce the flow of people crossing the border into its territory without authorization.
pleased to meet you
pi_67304810
quote:
Op zondag 22 maart 2009 15:34 schreef moussie het volgende:

[..]

uhm .. uit de eerste de beste link ..
[..]

Jij bent echt voorspelbaar, ik wist dat je precies dit zinnetje zou gaan plaatsen om Israel alsnog de schuld te kunne geven. Je moet dan ook de quote afmaken:
quote:
In two separate incidents hours after the Eritrean woman was killed, police shot and wounded an 18-year-old migrant from Ivory Coast and a 28-year-old migrant from Sudan.

Police arrested 13 migrants from all three incidents, including the five Eritrean children and the three adults who were wounded, the sources said.

Amnesty says thousands of migrants try to cross into the Jewish state from Egypt each year, with numbers rising since 2007. Egypt's Sinai peninsula is the main route for traffickers trying to take mainly African migrants, including many from Sudan and a growing number from Eritrea, into Israel.

The migrants are seeking work or asylum away from conflict at home and harsh living conditions in Egypt, where activists say African migrants face economic marginalisation and racism.
In die zin die jij hebt gequote wordt het verweer van de egyptische grenswachten weergegeven die uiteraard israel de schuld geven. Waarom de israelische grenswachten die afrikanen doodschieten en waarom die afrikanen net naar dat ene kleine "racistische" landje willen temidden van die "humane" islamitische landen daar denk je niet over na.
  zondag 22 maart 2009 @ 22:31:26 #179
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_67308600
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:47 schreef buachaille het volgende:
Stichting Peace kan tevreden zijn, Het "Kauft nicht bei Juden" klinkt ditmaal in het Frans.

http://www.liveleak.com/view?i=951_1237395599
Iets daagt me dat jij pro-Israël bent? Ding dong, wakker worden jongen. Als er één schurkenstaat is in het Midden-Oosten die met Iran kan matchen, dan is het Israël. Ze hebben in 1948 het voor elkaar gekregen in enkele maanden een zowat complete bevolking weg te trappen, doden of op te sluiten. Tegenwoordig leven deze mensen in 'vrije' Palestijnse gebieden die in toenemende mate gekoloniseerd worden door orthodoxe Joden die het leuk vinden heel veel mooie wapens in huis te houden om zich tegen de 'heidense' Palestijnen te verdedigen.

Verdiep je eens in een onderwerp voor je shit gaat roepen jongen.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
pi_67312957
*knip*

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 25-03-2009 16:00:59 (troll - niet nodig) ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_67315128
quote:
Op zondag 22 maart 2009 22:31 schreef Machiavelli. het volgende:

Iets daagt me dat jij pro-Israël bent? Ding dong, wakker worden jongen. Als er één schurkenstaat is in het Midden-Oosten die met Iran kan matchen, dan is het Israël. Ze hebben in 1948 het voor elkaar gekregen in enkele maanden een zowat complete bevolking weg te trappen, doden of op te sluiten. Tegenwoordig leven deze mensen in 'vrije' Palestijnse gebieden die in toenemende mate gekoloniseerd worden door orthodoxe Joden die het leuk vinden heel veel mooie wapens in huis te houden om zich tegen de 'heidense' Palestijnen te verdedigen.

Verdiep je eens in een onderwerp voor je shit gaat roepen jongen.
Je praat poep man! Tijdens de Israelische - arabische oorlog van 1948 zijn een paar duizend arabische militairen om het leven gekomen. De palestijnse hordes onder leiding van Yassar Arafat hebben alleen al in de jaren 1970 honderdduizend christenen (waaronder veel vrouwen en kinderen) afgeslacht in Libanon. Geloof me, al die arabieren zijn één pot nat.

Over Yassar Arafat: wisten jullie dat onze premier Balkenende ooit een krans heeft gelegd op het graf van die massamoordenaar. Soms dienk ik echt dat ik gek ben: http://www.vrijspreker.nl(...)-eert-yasses-arafat/

[ Bericht 10% gewijzigd door buachaille op 23-03-2009 09:30:55 ]
pi_67318996
quote:
Op zondag 22 maart 2009 20:44 schreef buachaille het volgende:

[..]

Jij bent echt voorspelbaar, ik wist dat je precies dit zinnetje zou gaan plaatsen om Israel alsnog de schuld te kunne geven. Je moet dan ook de quote afmaken:
[..]

In die zin die jij hebt gequote wordt het verweer van de egyptische grenswachten weergegeven die uiteraard israel de schuld geven. Waarom de israelische grenswachten die afrikanen doodschieten en waarom die afrikanen net naar dat ene kleine "racistische" landje willen temidden van die "humane" islamitische landen daar denk je niet over na.
als we dan toch al het geheel gaan quoten doe het dan ook goed ..
quote:
Ermeniry Khasheef was shot in the back after he ignored orders to stop as he attempted to cross barbed wire near the border town of Rafah
[..]
On 30 January two migrants from Ivory Cost were shot and killed trying to cross the border south of Rafah.
Als jij nou even op de kaart opzoekt waar Rafah ligt ..
en dan even doordenken, als dat niet te moeilijk wordt, wat is er in Gaza dat voor vluchtelingen, asielzoekers interessant is .. juist ja, de UNHCR
pleased to meet you
pi_67319855
quote:
Op maandag 23 maart 2009 11:45 schreef moussie het volgende:

als we dan toch al het geheel gaan quoten doe het dan ook goed ..
[..]

Als jij nou even op de kaart opzoekt waar Rafah ligt ..
en dan even doordenken, als dat niet te moeilijk wordt, wat is er in Gaza dat voor vluchtelingen, asielzoekers interessant is .. juist ja, de UNHCR
Het doel van deze mensen is om Israel te bereiken, niet om te genieten van de geneugten van de gazanen die het vreten in de mond wordt geschoven door de westerse wereld. En andere bronnen geven weer aan dat de afrikanen op de grens met Israel door de egyptenaren worden doodgeschoten.

Het hele verhaal doet sterk denken aan voormalig Oost-Duitsland waar mensen die naar het vrije westen wilden vluchten werden doorgeschoten door de oost-duitse grenswachters.
pi_67320486
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:10 schreef buachaille het volgende:

[..]

Het doel van deze mensen is om Israel te bereiken, niet om te genieten van de geneugten van de gazanen die het vreten in de mond wordt geschoven door de westerse wereld. En andere bronnen geven weer aan dat de afrikanen op de grens met Israel door de egyptenaren worden doodgeschoten.

Het hele verhaal doet sterk denken aan voormalig Oost-Duitsland waar mensen die naar het vrije westen wilden vluchten werden doorgeschoten door de oost-duitse grenswachters.
Dus van die tig 100 km grens die er zijn om direct naar Israël over te steken pakken ze uitgerekend het kleine stukje naar Gaza, en dat terwijl je van daaruit dus niet naar Israël kan doorreizen, die grenzen zijn dicht .. erg logisch is dat niet, als je idd naar Israël zou willen
pleased to meet you
pi_67321043
quote:
Op maandag 23 maart 2009 12:30 schreef moussie het volgende:

Dus van die tig 100 km grens die er zijn om direct naar Israël over te steken pakken ze uitgerekend het kleine stukje naar Gaza, en dat terwijl je van daaruit dus niet naar Israël kan doorreizen, die grenzen zijn dicht .. erg logisch is dat niet, als je idd naar Israël zou willen
Ik denk dat het voor die mensen weinig uitmaakt als ze van de racistische egyptenaren een kogel in de rug krijgen als ze de grens met gaza willen passeren of de grens met israel. En het punt in deze was een discussie over het racisme in de arabische wereld (als argument tegen de dooddoener dat men in israel 'racistisch' zou zijn).
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:01:41 #186
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_67364694
quote:
Op maandag 23 maart 2009 09:18 schreef buachaille het volgende:

[..]

Je praat poep man! Tijdens de Israelische - arabische oorlog van 1948 zijn een paar duizend arabische militairen om het leven gekomen. De palestijnse hordes onder leiding van Yassar Arafat hebben alleen al in de jaren 1970 honderdduizend christenen (waaronder veel vrouwen en kinderen) afgeslacht in Libanon. Geloof me, al die arabieren zijn één pot nat.

Over Yassar Arafat: wisten jullie dat onze premier Balkenende ooit een krans heeft gelegd op het graf van die massamoordenaar. Soms dienk ik echt dat ik gek ben: http://www.vrijspreker.nl(...)-eert-yasses-arafat/
Hehe, heb jij ooit van Sabra en Shatila gehoord? Denk het niet. Naast die paar duizend Arabische militairen hebben we het nog niet over de tienduizenden burgers die bruut uit hun huizen verjaagd werden tijdens die oorlog. Ben Goerion zelf heeft nog gezegd destijds dat ook al waren Gaza en de Westoever nog niet van Israël, dat zouden ze later nog wel inpikken. Ga eens boeken lezen jongen, want van feiten blijk jij nog niet veel af te weten.

"Geloof me, al die arabieren zijn één pot nat."

En jij wil een serieuze discussie voeren?
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 18:36:19 #187
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_67365637
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:01 schreef Machiavelli. het volgende:

[..]

Hehe, heb jij ooit van Sabra en Shatila gehoord? Denk het niet. Naast die paar duizend Arabische militairen hebben we het nog niet over de tienduizenden burgers die bruut uit hun huizen verjaagd werden tijdens die oorlog. Ben Goerion zelf heeft nog gezegd destijds dat ook al waren Gaza en de Westoever nog niet van Israël, dat zouden ze later nog wel inpikken. Ga eens boeken lezen jongen, want van feiten blijk jij nog niet veel af te weten.

"Geloof me, al die arabieren zijn één pot nat."

En jij wil een serieuze discussie voeren?
Het is toch interessant dat de mensen die het hardst roepen dat de ander er geen verstand van hebben zelf grootste oogkleppen op hebben.

Sabra en Shatila is misschien wel een van de meest uitgekauwde en krachteloze stokken om Israel mee te slaan.

1. De aanval werd uitgevoerd door de falangisten, niet door Israel zelf. Israel valt alleen te verwijten dat ze niet hebben ingrepen.
2. In Israel is naar aanleiding van de gebeurtenis een onderzoek ingesteld waarna Ariel Sharon het veld moest ruimen:
quote:
(Wikipedia)
De commissie publiceerde op 7 februari 1983 de conclusies, waaronder:

* Er zijn geen bewijzen gevonden voor directe betrokkenheid van het Israëlische defensieleger in het bloedbad.
* Officieren in het Israëlische leger hadden op een gegeven moment in de gaten dat er een bloedbad gaande was en hebben niet hard genoeg opgetreden om er een einde aan te maken.
* De Israëlische minister van defensie, Ariel Sharon, is verantwoordelijk voor het niet voorzien van het gevaar dat de Falangisten wraakacties in de kampen zouden kunnen houden na de moord op president-elect Bashir Gemayel.
Vergelijk dit eens met het Nederlandse optreden in Srebrenica, waar Nederland zelfs de expliciete verantwoordelijkheid had om de mensen te beschermen. Het heeft ons jaren gekost voordat Kok toch maar aftrad. Sharon is al na een onderzoek van 5 maanden weggestuurd.

Neem je eigen advies eens ter harte
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_67386653
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:36 schreef PhysicsRules het volgende:
Het heeft ons jaren gekost voordat Kok toch maar aftrad. Sharon is al na een onderzoek van 5 maanden weggestuurd.

Neem je eigen advies eens ter harte
Huh, het hele kabinet is afgetreden, vrijwillig, en niet alleen het equivalent van Sharon, Voorhoeve, de verantwoordelijke minister van defensie.
En dat 6 dagen nadat het rapport over Screbrenica er eindelijk was! Dat dat rapport zo lang op zich heeft laten wachten, tja, bij zoveel betrokken partijen waarvan enkelen elke medewerking weigeren is dat niet zo verwonderlijk toch ?

Maar vertel, is Sharon weg gestuurd ? Door wie dan wel, Begin ?
Volgens mij moest er eerst een protestmars aan te pas komen met een dode en meerdere gewonden, toen heeft die weliswaar eindelijk zijn portefeuille ingeleverd maar is voor de rest gewoon blijven zitten als minister zonder portefeuille.
pleased to meet you
pi_67387144
quote:
Op zondag 8 maart 2009 07:04 schreef Vampier het volgende:
daar weten ze tenminste hoe ze met dat tuig om moeten gaan.... NL moet nog veel leren.
trots op het Slavernij verleden zeker..
pi_67387386
die Joden zitten die Palestijnen te provoceren, en als die Palestijnen iets doen, dan gaan die Joden meteen huilie van: Ze vallen ons aan, we hebben het recht om onszelf te verdedigen.. Op de achtergrond gelijk de hele boel annexeren..

http://www.telegraaf.nl/video/buitenland/article3554636.ece
pi_67387885
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 18:36 schreef PhysicsRules het volgende:

Vergelijk dit eens met het Nederlandse optreden in Srebrenica, waar Nederland zelfs de expliciete verantwoordelijkheid had om de mensen te beschermen. Het heeft ons jaren gekost voordat Kok toch maar aftrad. Sharon is al na een onderzoek van 5 maanden weggestuurd.
Vergelijk het maar met Srebrenica, dan had de Israelische regering minstens zoveel controle over wat daar gebeurde als de regering Milosevic over Srebrenica. En Sharon was net zo verantwoordelijk voor de inwoners van Sabra en Shatila als Mladic voor de inwoners van Srebrenica. Als je militair de controle hebt over een gebied dan ben je verantwoordelijk voor wat daarin gebeurt, wie dan de opdracht geeft doet er niet toe. Genocide en andere gruwelijkheden zijn namelijk bijna altijd een kwestie van het loslaten van de beesten, niet voorkomen en niet bestrijden is doorgaans genoeg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 25 maart 2009 @ 12:49:35 #192
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_67389350
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 11:27 schreef moussie het volgende:

[..]

Huh, het hele kabinet is afgetreden, vrijwillig, en niet alleen het equivalent van Sharon, Voorhoeve, de verantwoordelijke minister van defensie.
En dat 6 dagen nadat het rapport over Screbrenica er eindelijk was! Dat dat rapport zo lang op zich heeft laten wachten, tja, bij zoveel betrokken partijen waarvan enkelen elke medewerking weigeren is dat niet zo verwonderlijk toch ?

Maar vertel, is Sharon weg gestuurd ? Door wie dan wel, Begin ?
Volgens mij moest er eerst een protestmars aan te pas komen met een dode en meerdere gewonden, toen heeft die weliswaar eindelijk zijn portefeuille ingeleverd maar is voor de rest gewoon blijven zitten als minister zonder portefeuille.
Huh? Israel kan het volgens jouw toch nooit goed doen,linksom of rechtsom. Ik heb hier geen zin meer in en ga wat nuttigs met mijn tijd doen
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_67390250
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:49 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

Huh? Israel kan het volgens jouw toch nooit goed doen,linksom of rechtsom. Ik heb hier geen zin meer in en ga wat nuttigs met mijn tijd doen
Niet mans genoeg om toe te geven dat je fout zat ?
Valt me nog mee dat je me niet voor antisemiet uitmaakt, hiervoor dank, maar persoonlijk aanvallen none the less, hoezo voorspelbaar ..
pleased to meet you
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:01:38 #194
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67393765
Moussie jij bent anders net zo voorspelbaar met die Moslims doen nooit wat en het is altijd Israël schuld soms heb ik het idee dat je gewoon dat je de wat slimmere Meki bent.Niet negatief bedoel
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:13:43 #195
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_67394240
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:01 schreef Slappy het volgende:
Moussie jij bent anders net zo voorspelbaar met die Moslims doen nooit wat en het is altijd Israël schuld soms heb ik het idee dat je gewoon dat je de wat slimmere Meki bent.Niet negatief bedoel
''Moslims''? Dat jij al die mensen die onder al die ellende te lijden hebben die door Israël veroorzaakt is zou ik niet bestempelen als ''moslims'', dat is gewoon stigmatisering en versimpeling van de werkelijkheid en werkt polarisering in de hand waar religie bar weinig te maken heeft met de oorzaken.
Het wij-zij denken is bron van heelveel ellende.
Dasvidanja
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:14:42 #196
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_67394280
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 12:49 schreef PhysicsRules het volgende:

[..]

In mijn ogen kán Israël ook niet goeds doen, het heeft nooit wat (moreel) goeds laten zien in de geschiedenis van de 20e en 21e eeuw.
Dasvidanja
pi_67394369
*knip*

[ Bericht 36% gewijzigd door Frutsel op 25-03-2009 15:59:49 (niet relevant ) ]
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:26:08 #198
138914 Slappy
ambtenaar
pi_67394705
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:13 schreef Verluste het volgende:

[..]

''Moslims''? Dat jij al die mensen die onder al die ellende te lijden hebben die door Israël veroorzaakt is zou ik niet bestempelen als ''moslims'', dat is gewoon stigmatisering en versimpeling van de werkelijkheid en werkt polarisering in de hand waar religie bar weinig te maken heeft met de oorzaken.
Het wij-zij denken is bron van heelveel ellende.
Maar zij begonnen
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:28:04 #199
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_67394772
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:16 schreef buachaille het volgende:
Er is me opgevallen dat de felste anti-israellui één ding gemeen hebben, of het nu van Meulenbelt is, van Agt, van Bommel, moussie of Kees22 (dit lijstje staat in willekeurige volgorde ) en dat is een katholieke opvoeding. Dan laat ik wel de islam buiten beschouwing.

Verluste, wat is jouw achtergrond eigenlijk?
Hervormd christelijk. Vrijzinnig protestants eigenlijk.
Dasvidanja
  woensdag 25 maart 2009 @ 15:28:19 #200
207371 Verluste
Definitely Maybe
pi_67394789
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 15:26 schreef Slappy het volgende:

[..]

Maar zij begonnen
Dasvidanja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties