Kweetniet of ie daarnaar vist. Internet kennende heeft dat er wel de schijn vanquote:Op woensdag 25 maart 2009 15:32 schreef Salvad0R het volgende:
"Wat is jouw achtergrond eigenlijk?" Etc.
Je bedoelt "Welk voorgekauwd verhaaltje moest jij van je ouders herkauwen?"
Verhagen en Van Geel zijn anders nog steeds, openlijk en in politieke zin katholiek, terwijl die toch behoorlijk de hoer spelen voor de etnische zuiveraars.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:16 schreef buachaille het volgende:
Er is me opgevallen dat de felste anti-israellui één ding gemeen hebben, of het nu van Meulenbelt is, van Agt, van Bommel, moussie of Kees22 (dit lijstje staat in willekeurige volgorde) en dat is een katholieke opvoeding.
Wel een beetje ordinair taalgebruikt meneer. Maar daar heb je een goeie, misschien is het katholieke toch niet de bepalende faktor.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Verhagen en Van Geel zijn anders nog steeds, openlijk en in politieke zin katholiek, terwijl die toch behoorlijk de hoer spelen voor de etnische zuiveraars.
Ik weet niet waar je het over hebt, moslims moorden moslims uit maar van andere religie's hebben ze volgens mij relatief weinig te vrezen.quote:Het valt mij op dat de mensen die het hardste meewerken aan het verjagen, onderdrukken en uitmoorden van islamieten één ding gemeen hebben: Ze zijn praktiserend christen.
Prima, dan noem ik geen namen en houd ik het bij de concepten.quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:58 schreef Frutsel het volgende:
zullen we het weer gezellig maken en niet op de man gaan spelen? (allemaal dus! wie d'r ook begon maakt me me niet uit) Buiten is het ook prima afkoelweer op dit moment![]()
Dank u
@Salvador
Je mening over andere users is al duidelijk, je standpunt ook, je hebt zelf historie genoeg.
Voor je klachten en/of problemen kan je ook in FB terecht. En dus niet hier
Namen noemen mag best... je kan TR's plaatsen, je kan naar FB... mogelijkheden genoeg. Andere mensen hebben die weg schijnbaar ook al gevonden, waarom jij dus niet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:04 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Prima, dan noem ik geen namen en houd ik het bij de concepten.
Dat sowieso, maar er dan ook nog zo faliekant naast zitten ..quote:Op woensdag 25 maart 2009 15:44 schreef Verluste het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, je gebruikt het tegen personen. Erg zwak dat je op de man speelt.
Je bent vandaag wel heel erg gevoelig Salvad0r. Volgens mij is de opmerking dat "moslims andere moslims uitmoorden en van andere religies niet veel te vrezen hebben" de trigger van je opgewondenheid. Volgens mij is die opmerking echter niet bezijden de waarheid.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:03 schreef Salvad0R het volgende:
Mensen die Moslims bashen zijn geen haar beter dan de Nazis die Joden bashten ten tijde van de 2e Wereldoorlog.
In dit topic zijn genoeg individuen te vinden die hier aan voldoen.
Open your fucking eyes.
Een andere gebruiker heeft Verhagen en van Geel gebruikt als Katholieken die het hart wel op de juiste plaats hebben zitten. Daarop heb ik eerlijk geantwoord dat hij daar best wel eens een punt mee zou kunnen hebben dus je bent net iets te laat met mensen te beschuldigen. Enne, de gedachte dat er een "goddelijk recht zou bestaan op een stukje land" wordt door alle kanten gebruikt, door moslims, christenen en joden, maar op dit forum maar zelden volgens mij en al helemaal niet door mij.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:07 schreef moussie het volgende:
Dat sowieso, maar er dan ook nog zo faliekant naast zitten ..
maar ja, sommigen staren zich liever blind op hun vooroordelen ipv naar de feiten te kijken .. die leven blijkbaar in de waan dat er zoiets als een goddelijk recht op dat stukkie grond bestaat of zo
Wat ijl je nou, serieus?quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel heel erg gevoelig Salvad0r. Volgens mij is de opmerking dat "moslims andere moslims uitmoorden en van andere religies niet veel te vrezen hebben" de trigger van je opgewondenheid. Volgens mij is die opmerking echter niet bezijden de waarheid.
Wat ben jij nou voor een zacht gekookt ei man. We zitten hier op een discussieforum en daar zeg ik wat ik wil en ik discrimineer als ik dat wil. Als je vindt dat mijn opmerkingen strafbaar zijn dan verzoek je een mod om mijn opmerkingen te verwijderen of maak je melding bij het Internet Meldpunt Discriminatie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:14 schreef Salvad0R het volgende:
'Art 1. Allen die zich in Nederland bevinden , worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.'
Anders flikker jij eens op naar Israël, Buachaille, daar kan je de Nederlandse Grondwet lekker negeren en ongestraft je gang gaan.
Ik beschuldig geen mensen, ik beschuldig jou .. van een nogal eenzijdige kijk en hokjesdenken ..quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:12 schreef buachaille het volgende:
[..]
Een andere gebruiker heeft Verhagen en van Geel gebruikt als Katholieken die het hart wel op de juiste plaats hebben zitten. Daarop heb ik eerlijk geantwoord dat hij daar best wel eens een punt mee zou kunnen hebben dus je bent net iets te laat met mensen te beschuldigen. Enne, de gedachte dat er een "goddelijk recht zou bestaan op een stukje land" wordt door alle kanten gebruikt, door moslims, christenen en joden, maar op dit forum maar zelden volgens mij en al helemaal niet door mij.
Je weet toch dat de geschiedenis zich almaar herhaalt, het is een spiraal. Neerwaarts of opwaarts, het is hoe je het bekijkt. Het is de mens, zonder ervaring of onderwijs eigen om in hokjes te denken en daarop zijn hele mensdenken op te baseren. Geen wonder dat er altijd zo gehamerd wordt op 'onderwijs' en 'educatie' door regeringsleiders, allerhande sociologen, historici en filmmakers.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:24 schreef Salvad0R het volgende:
Het is sowieso erg paradoxaal dat landen als Israël een beleid voeren dat 100% in strijd is met de Nederlandse Grondwet.
Discussies over dat onderwerp kunnen niet anders dan zich uiten in strafbare uitlatingen met betrekking tot het verdelen op religie.
Maar dit is geenzins een tekortkoming van de Nederlandse Grondwet, zoals zovaak door politici wordt geopperd (Wilders), maar een glashelder teken van het falen van de staat Israël. Zij baseren hun bestaan juist op de vereniging van Kerk & Staat. In Nederland wordt die trend sinds Balkenende ook ingezet. Gevaarlijk. Fok! kan zaken de-escaleren door segregatie op religie tegen te gaan.
Zorg dat mensen spreken over het beleid van de staat Israël en Libanon, in plaats van over moslims en joden, etc.
Lees voor de gein je eigen posts eens terug en tel het aantal keer dat je het woord "moslims" gebruikt.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:20 schreef buachaille het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een zacht gekookt ei man. We zitten hier op een discussieforum en daar zeg ik wat ik wil en ik discrimineer als ik dat wil. Als je vindt dat mijn opmerkingen strafbaar zijn dan verzoek je een mod om mijn opmerkingen te verwijderen of maak je melding bij het Internet Meldpunt Discriminatie.
Voor zover ik me bewust ben ben ik niet over de scheef gegaan. Niet omdat ik sneaky tot aan de grenzen van de wet ga maar omdat het niet in mijn karakter ligt om te discrimineren.
Ja, inderdaad! Alleen is het zo dat wij als mensheid in deze tijd voor het eerst massale toegang tot vrijheid van informatie hebben. Waar vroeger instanties als televisie, kranten en de kerk het "globale" beleid pushten, neemt internet over in deze tijd van technologische revolutie.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:30 schreef Verluste het volgende:
[..]
Je weet toch dat de geschiedenis zich almaar herhaalt, het is een spiraal. Neerwaarts of opwaarts, het is hoe je het bekijkt. Het is de mens, zonder ervaring of onderwijs eigen om in hokjes te denken en daarop zijn hele mensdenken op te baseren. Geen wonder dat er altijd zo gehamerd wordt op 'onderwijs' en 'educatie' door regeringsleiders, allerhande sociologen, historici en filmmakers.
nee, het tegenovergestelde. Jij bent niet in staat om te zeggen: 'Er is iets vreselijks gebeurt in Sabra en Shatila, maar Israel heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en de verantwoordelijke minister gestraft'. In plaats daarvan blijf je alleen maar benadrukken dat het niet goed genoeg is.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:18 schreef moussie het volgende:
[..]
Niet mans genoeg om toe te geven dat je fout zat ?
Valt me nog mee dat je me niet voor antisemiet uitmaakt, hiervoor dank, maar persoonlijk aanvallen none the less, hoezo voorspelbaar ..
Waar is Sharon gestraft dan ? Even afgezien dat de uitkomst van dat onderzoek nogal vreemd is mi, hoe kan je nou elke directe verantwoordelijkheid afwijzen en tegelijkertijd de eindverantwoordelijke persoonlijk aansprakelijk houden voor de gevolgen en op basis daarvan adviseren dat die op moet stappen ..quote:Op woensdag 25 maart 2009 18:03 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nee, het tegenovergestelde. Jij bent niet in staat om te zeggen: 'Er is iets vreselijks gebeurt in Sabra en Shatila, maar Israel heeft zijn verantwoordelijkheid genomen en de verantwoordelijke minister gestraft'. In plaats daarvan blijf je alleen maar benadrukken dat het niet goed genoeg is.
En of Moslims andere Moslims uitmoorden, maar jij vergeet dat tot 300 jaar terug Orthodox en Katholiek Christendom lijnrecht tegenover elkaar stonden. Daarnaast begon het Christendom als een debatsgodsdienst, iedereen kon het interpreteren zoals hij/zij wilde. Totdat Constantijn inzag dat er maar eens één definitieve versie van het Christendom moest komen waren er duizenden verschillende stromingen die allemaal claimden gelijk te hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:09 schreef buachaille het volgende:
[..]
Je bent vandaag wel heel erg gevoelig Salvad0r. Volgens mij is de opmerking dat "moslims andere moslims uitmoorden en van andere religies niet veel te vrezen hebben" de trigger van je opgewondenheid. Volgens mij is die opmerking echter niet bezijden de waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |