quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef TLC het volgende:
De nieuwe top 3 in Nederland ;
AZ - FC Twente - Heerenveen
Vergeet anders even hoe jullie een punt pakten tegen Heracles!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef JeffreyADO het volgende:
Die beslissing van die man, kan zo beslissend zijn aan het einde van de rit.. Voor meerdere ploegen!
Jaa, dat kan ook heel beslissend zijn, er moeten gewoon camera's op de lijn komen Heracles had eigenlijk gewoon gewonnen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:21 schreef Emimich het volgende:
[..]
Vergeet anders even hoe jullie een punt pakten tegen Heracles!
Niks aan de hand voor Heracles jullie blijven 13de zie Ado morgen niet van Ajax winnen.quote:
Als we 1 punt of meer hadden gehaald hadden we het volgende week af kunnen maken thuis tegen Volendam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Niks aan de hand voor Heracles jullie blijven 13de zie Ado morgen niet van Ajax winnen.
Al wordt het er wel weer spannend op ja.
Mja, het fluitje kwam inderdaad wel op een discutabel moment.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef Blawh het volgende:
Hij fluit gewoon echt als hij ziet dat hij mispeert?
We zullen proberen jullie ook te helpen morgenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:41 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als we 1 punt of meer hadden gehaald hadden we het volgende week af kunnen maken thuis tegen Volendam.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:38 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Niks aan de hand voor Heracles jullie blijven 13de zie Ado morgen niet van Ajax winnen.
Al wordt het er wel weer spannend op ja.
Ik zie het nog gebeuren ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan wij wel van Ajax winnen
Het blijft een gevaarlijke uitspraak natuurlijk het is altijd wel een wedstrijd vol met strijd ( zeker in Den Haag ) Ajax zonder uitfans , ik volg het wel op langs de lijn onderweg naar Volendam.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:43 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Natuurlijk gaan wij wel van Ajax winnen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben er morgen niet bijMoet zelf om 13.30 spelen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent daar zeker wel blij mee he?
22:45quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:07 schreef Silver_Shark het volgende:
is er geen sport journaal met samenvattingen?
volgens tvgids.nl niet? alleen dat schaatsenquote:
Zeiden ze net bij ned 3quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:10 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
volgens tvgids.nl niet? alleen dat schaatsen
Ja gun de andere mensen hier een plezier en zet ook even een pistool tegen je hoofdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:20 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
al 2 mensen minder wordt wel erg rustig zo
vaarwel wrede wereldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja gun de andere mensen hier een plezier en zet ook even een pistool tegen je hoofd
Wel trekker overhalen natuurlijk
Hihi ik zei gunGun is natuurlijk ook een pistool hihi
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hihi ik zei gunGun is natuurlijk ook een pistool hihi
quote:ADO
Opstelling
Robert Zwinkels
Ahmed Ammi (Mar)
Timothy Derijck (Bel)
Christiaan Kum
Mitchell Piqu�
Danny Buijs
Lex Immers
Aleksandar Rankovic (C) (Ser)
Richard Knopper
Rick Hoogendorp
Karim Soltani (Fra)
Wissels
Boy Waterman
Yuri Cornelisse
Wesley Verhoek
Ekrem Kahya
Fabio Caracciolo (Bel)
Csaba Horv�th (Slw)
Kai van Hese
AJAX
Opstelling
Kenneth Vermeer
Gregory van der Wiel
Oleguer (Spa)
Robbie Wielaert
Thomas Vermaelen (C) (Bel)
Evander Sno
Rasmus Lindgren (Zwe)
Ismail Aissati
Leonardo (Bra)
Miralem Sulejmani (Ser)
Urby Emanuelson
Wissels
Maarten Stekelenburg
Dar�o Cvitanich (Arg)
Jeffrey Sarpong
Robbert Schilder
Toby Alderweireld (Bel)
Daley Blind
Darko Bodul (Oos)
Lijkt me wel een toffe gozer.. hoe hij omgaat met de spelersquote:Op zondag 8 maart 2009 12:08 schreef Dos37 het volgende:
Mooie reportages over McClaren op Eredivisie live, dat pak je dan zo even mee
McClarenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:08 schreef Dos37 het volgende:
Mooie reportages over McClaren op Eredivisie live, dat pak je dan zo even mee
Sulejmani gaat vandaag top spelen met Aissati er achterquote:Op zondag 8 maart 2009 11:59 schreef Pieter-utd het volgende:
Aisatti erin, hoop dat hij niet geblesseerd raakt tegen een Buijs![]()
Ik moest stiekem beetje lachenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
want sno speelt met een blessure wel goed?![]()
* ik weet het, niet leuk
Ben erg benieuwd!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Sulejmani gaat vandaag top spelen met Aissati er achter
Idd, maar daar heeft Leo wel vaker last vanquote:Op zondag 8 maart 2009 12:27 schreef Pieter-utd het volgende:
Leo begint ook met pannenkoek grappenHet is ook totaal niet grappig
Die hebben op fok zitten mee kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef venomsnake het volgende:
Van Basten pannenkoekmix, makkelijk te kloppen
Precies in Italie en Spanje worden Van Basten en Cruijff als helden gezien en wij maken ze met de grond gelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef _Mike_ het volgende:
Best triest hoe we in Nederland met onze voetbal iconen omgaan
Door supporters zeker, maar commentatoren presentatoren moeten daar niet in mee gaan, ook over bijvoorbeeld het gewicht van Verhoevenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Palmboom313 het volgende:
Ach beter die pannekoek grappen dan al die spreekkoren
Dat hebben ze ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen hequote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Precies in Italie en Spanje worden Van Basten en Cruijff als helden gezien en wij maken ze met de grond gelijk. Zelfs Van Hanegem zijn naam is beklad. Slecht en zonde
Van Basten is gewoon een waardeloze trainer. Maar het is inderdaad opmerkelijk hoe bijvoorbeeld ook een Rijkaard continu wordt afgezeken.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Precies in Italie en Spanje worden Van Basten en Cruijff als helden gezien en wij maken ze met de grond gelijk. Zelfs Van Hanegem zijn naam is beklad. Slecht en zonde
Tja. Idem voor iemand als Ronald Koeman. Hij mag dan als trainer misschien niet altijd de juiste beslissingen hebben genomen, voor mij is het echt nog steeds een held.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Als Ajax om 12:47 al met 2-0 achterstaat dan zal het iets anders verlopen, gok ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef RayMania het volgende:
Zoooo, heerlijk voetbalmiddagje. Uitkijken naar een dag televisie kijken van 12:30 - 18:15.
Hup Ajax.
Dat zie ik ook, maar ja er zijn wat spelers bij ADO oa. Immers die perse vandaag willen pieken.quote:
Vind ik nietquote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen he
preciesquote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad opmerkelijk hoe bijvoorbeeld ook een Rijkaard continu wordt afgezeken.
Maar ach, het is ons Nederlander eigen.
Helemaal eens!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja. Idem voor iemand als Ronald Koeman. Hij mag dan als trainer misschien niet altijd de juiste beslissingen hebben genomen, voor mij is het echt nog steeds een held.
-doe dan niets-quote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef _Mike_ het volgende:
Best triest hoe we in Nederland met onze voetbal iconen omgaan
The usual als Ajax op bezoek komt..quote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Dat zie ik ook, maar ja er zijn wat spelers bij ADO oa. Immers die perse vandaag willen pieken.
Ja of je geeft een normaal antwoord, kneusjequote:
Confetti bommetjesquote:Op zondag 8 maart 2009 12:37 schreef FireFox1 het volgende:
Wat zijn die knallen die ik steeds hoor bij Ado-Ajax?
Dat heeft hij soms..quote:
Ja, en verliest al 4 keer de bal op het middenveld door "miscommunicatie".quote:Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef Chadi het volgende:
Valt wel mee .. Ajax wacht gewoon af.
Shit happends maar het is gewoon verdedigend anders had ie geen sno erin gezet maar Blind of zo.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, en verliest al 4 keer de bal op het middenveld door "miscommunicatie".
Die klappertjes op de tribune houden je toch wel wakker op dit moment?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
God, als ik dit nog 6 uur vol moet houden![]()
Kut Duitserquote:
Blijft een irritante voetballerquote:
Ja, ok...quote:
Schilderswijk united jeweetszellufhquote:
Ja, en Leo's grappenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:45 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die klappertjes op de tribune houden je toch wel wakker op dit moment?
Ach, we hebben nog wel wat dingen verzonnen... hoewel er wel weer eens iets nieuws mag komen. En ach, wie niet springt die is in Jood - doet 't overal goed natuurlijkquote:
Had het nu over de parapapapapapapapapapapapaapapapappapapapapapapapapannekoek.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:51 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Ach, we hebben nog wel wat dingen verzonnen... hoewel er wel weer eens iets nieuws mag komen. En ach, wie niet springt die is in Jood - doet 't overal goed natuurlijk
oh.. die heb ik niet gehoord - bijzonder triest ja...quote:Op zondag 8 maart 2009 12:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Had het nu over de parapapapapapapapapapapapaapapapappapapapapapapapapannekoek.
Ik ook nietquote:
Succes met het briljante Heraclesquote:
Die scheidsrechters gaan met de week pietluttiger fluiten..quote:
Welk uitpubliekquote:Op zondag 8 maart 2009 12:55 schreef Chadi het volgende:
Iedereen verwacht dat Ajax even alle risico's gaat nemen om het uitpubliek te vermaken
PUNTEN!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef getl0st het volgende:
Wat een irritant spel speelt Ajax..
Vorige week tegen Utrecht ging het al zo.. nu weer bij Ado.. VOETBALLEN!
Als het hetzelfde resultaat heeft vind ik het bestquote:Op zondag 8 maart 2009 12:57 schreef getl0st het volgende:
Wat een irritant spel speelt Ajax..
Vorige week tegen Utrecht ging het al zo.. nu weer bij Ado.. VOETBALLEN!
Ookquote:
Schulp? Is gewoon een tactiek om je snelheid voorin te kunnen gebruiken maar dat wil niet echt lukken met Sulejmani en Leoquote:Op zondag 8 maart 2009 13:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook
Maar GVD wij zijn Ajax.. dan kruip je toch niet in je schelp voor ado
Er lopen al spelers van Ajax warmquote:Op zondag 8 maart 2009 13:01 schreef Pieter-utd het volgende:
Haal Sno er maar uit, straks krijgt hij rood
Die tijden zijn allang voorbijquote:Op zondag 8 maart 2009 13:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ook
Maar GVD wij zijn Ajax.. dan kruip je toch niet in je schelp voor ado
Blindquote:Op zondag 8 maart 2009 13:02 schreef Wilskracht het volgende:
Ik wil Sno er ook uit maar wie moet er dan in Schilder of Sarpong?
Ajax speelt toch in het uittenue, tong?quote:
Nee ik doe Dario erin dan kan Sulejmani naar Links, Aissati naar 10 en Furby als linkshalfquote:Op zondag 8 maart 2009 13:02 schreef Wilskracht het volgende:
oke in de rust Blind voor Snoquote:
Die Sno gaf anders wel de assist op de 0-2 tegen Twentequote:Op zondag 8 maart 2009 13:03 schreef Robinhoo het volgende:
als een club als ajax sno in de basis moet zetten, mag ajax zich diep schamen.
chiva en dan urby een linie terugquote:Op zondag 8 maart 2009 13:02 schreef Wilskracht het volgende:
hij wou op goal schieten toch ?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die Sno gaf anders wel de assist op de 0-2 tegen Twente.
dat dusquote:Op zondag 8 maart 2009 13:03 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Nee ik doe Dario erin dan kan Sulejmani naar Links, Aissati naar 10 en Furby als linkshalf
Dat was als invaller toch?quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die Sno gaf anders wel de assist op de 0-2 tegen Twente.
Dat is makkelijk met tv.. geluid uit als die flapdrol commentaar geeft...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:05 schreef Cheiron het volgende:
Driessen die doet alsof Ado een geweldige pot speelt. leo wat ben je toch een zure azijnpisser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Ja altijd hetzelfde met die kneusquote:Op zondag 8 maart 2009 13:08 schreef Robinhoo het volgende:
leo driessen hou eens op met onheus bejegend.
Die heeft pap in de benen lijkt het wel, hoe die rent, slaat echt nergens op..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |