Dat klopt, maar ik was er nu liever met 4-0 vanaf gegaan zoals ik van tevoren had gezegd. Wederom een pot waarin je denkt dat er wat te halen valt en wederom doen we onszelf de das om.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelijk spel was ook wel terecht geweest maar dit was wel de meest logische en terechte uitslag tegen 9 man - trainer
De batterijen van zijn vibrator zijn er inmiddels inquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
De batterijen van zijn vibrator zijn er inmiddels in
Ga 's snel schaatsen kijken dan..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb het enige stopcontact van Chili ontdekt
Alsjeblieft ja, wat een verschrikking.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:51 schreef Blawh het volgende:
Haal Bijlmer d'r een keer uit verdomme!
nog gefeliciteerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:50 schreef SCH het volgende:
Ik heb het enige stopcontact van Chili ontdekt
Waar volg jij de wedstrijd eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:59 schreef Blawh het volgende:
Commentator. Willie is van nature een '10'.
Thuis.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:00 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Waar volg jij de wedstrijd eigenlijk?
Liever Willem2 ipv Heraclesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Toffe_Ellende het volgende:
twee clubs die van mij gerust in Sittard of Veendam mogen gaan voetballen volgend jaar...
Almelo is ook gezellig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan moet ik verhuizen. Ik weiger namelijk in een stad te wonen zonder eredivisievoetbal
Ok, dan moet Roda maar degraderenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dan moet ik verhuizen. Ik weiger namelijk in een stad te wonen zonder eredivisievoetbal
Was?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nou, dat zou ik jammer vinden want daar was ik een tijdje fan van
Ik ben hier niet op tegen. Ik kan hier mee leven zelfs.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef TLC het volgende:
De nieuwe top 3 in Nederland ;
AZ - FC Twente - Heerenveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |