Die hebben op fok zitten mee kijkenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef venomsnake het volgende:
Van Basten pannenkoekmix, makkelijk te kloppen
Precies in Italie en Spanje worden Van Basten en Cruijff als helden gezien en wij maken ze met de grond gelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef _Mike_ het volgende:
Best triest hoe we in Nederland met onze voetbal iconen omgaan
Door supporters zeker, maar commentatoren presentatoren moeten daar niet in mee gaan, ook over bijvoorbeeld het gewicht van Verhoevenquote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Palmboom313 het volgende:
Ach beter die pannekoek grappen dan al die spreekkoren
Dat hebben ze ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen hequote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Pieter-utd het volgende:
Precies in Italie en Spanje worden Van Basten en Cruijff als helden gezien en wij maken ze met de grond gelijk. Zelfs Van Hanegem zijn naam is beklad. Slecht en zonde
Van Basten is gewoon een waardeloze trainer. Maar het is inderdaad opmerkelijk hoe bijvoorbeeld ook een Rijkaard continu wordt afgezeken.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Precies in Italie en Spanje worden Van Basten en Cruijff als helden gezien en wij maken ze met de grond gelijk. Zelfs Van Hanegem zijn naam is beklad. Slecht en zonde
Tja. Idem voor iemand als Ronald Koeman. Hij mag dan als trainer misschien niet altijd de juiste beslissingen hebben genomen, voor mij is het echt nog steeds een held.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:30 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Als Ajax om 12:47 al met 2-0 achterstaat dan zal het iets anders verlopen, gok ik.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef RayMania het volgende:
Zoooo, heerlijk voetbalmiddagje. Uitkijken naar een dag televisie kijken van 12:30 - 18:15.
Hup Ajax.
Dat zie ik ook, maar ja er zijn wat spelers bij ADO oa. Immers die perse vandaag willen pieken.quote:
Vind ik nietquote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook wel een beetje over zichzelf afgeroepen he
preciesquote:Op zondag 8 maart 2009 12:32 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Maar het is inderdaad opmerkelijk hoe bijvoorbeeld ook een Rijkaard continu wordt afgezeken.
Maar ach, het is ons Nederlander eigen.
Helemaal eens!quote:Op zondag 8 maart 2009 12:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Tja. Idem voor iemand als Ronald Koeman. Hij mag dan als trainer misschien niet altijd de juiste beslissingen hebben genomen, voor mij is het echt nog steeds een held.
-doe dan niets-quote:Op zondag 8 maart 2009 12:28 schreef _Mike_ het volgende:
Best triest hoe we in Nederland met onze voetbal iconen omgaan
The usual als Ajax op bezoek komt..quote:Op zondag 8 maart 2009 12:34 schreef leonnekes het volgende:
[..]
Dat zie ik ook, maar ja er zijn wat spelers bij ADO oa. Immers die perse vandaag willen pieken.
Ja of je geeft een normaal antwoord, kneusjequote:
Confetti bommetjesquote:Op zondag 8 maart 2009 12:37 schreef FireFox1 het volgende:
Wat zijn die knallen die ik steeds hoor bij Ado-Ajax?
Dat heeft hij soms..quote:
Ja, en verliest al 4 keer de bal op het middenveld door "miscommunicatie".quote:Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef Chadi het volgende:
Valt wel mee .. Ajax wacht gewoon af.
Shit happends maar het is gewoon verdedigend anders had ie geen sno erin gezet maar Blind of zo.quote:Op zondag 8 maart 2009 12:44 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, en verliest al 4 keer de bal op het middenveld door "miscommunicatie".
Die klappertjes op de tribune houden je toch wel wakker op dit moment?quote:Op zondag 8 maart 2009 12:43 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
God, als ik dit nog 6 uur vol moet houden![]()
Kut Duitserquote:
Blijft een irritante voetballerquote:
Ja, ok...quote:
Schilderswijk united jeweetszellufhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |