Anna met ingevlochten haar en de taart.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:46 schreef Lois het volgende:
Vanmiddag komen ook Yppy en Annaen de appeltaart
langs, het is hier 1 groot feest vandaag
![]()
Nee hoor...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
0.o whut?zelfgemaakt maskertje ofzo?
Yppy, die taart! Lekker! (en Anna!quote:Oeh Maneki, waar heb je dat bomenbed vandaan?
Hier vandaag met de hulp van de vrouw van mijn schoonpapa alles opgeruimdZe heeft ál mijn ramen gewassen (er zitten echt debiel veel ramen in ons huis en ik haat ramen wassen!)
En ik heb de kamerplanten verpot, van alles opgeruimd en dingen gezaaid op mijn (warme zuid-) balkonnetje
Peterselie, oost-indische kers, basilicum, bieslook en..... Frambooooooos!
Hoezee!
En nu heb ik weer koppijn![]()
En het is hier ook lenteDe hele dag de balkondeuren open gehad en nog steeds boven de 20 graden in huis!
zoveel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef moussy het volgende:
Schlecker, ik liep er zó tegen aan, deed geen pijn voor dat geldIk moet nog steeds wel wennen aan de hoeveelheid haar op mijn hoofd, sta ik met 3 pakjes verf (1 kleur) bij de kassa ..
Voor ik mijn staart liet knippen had ik voor een totaal nieuwe kleur 4 pakjes nodig, bijkleuren ivm vaag en uitgroei 3, maar nu heb ik aan 1 genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zoveel?
hoelang is je haar dan?ik gebruik er altijd maar 1
je wil het niet wetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me, als je daar niet eens op durft te klikken?
Dat zei je laatst ook hier ergens, dus ik dacht, kan je dat daar ook even verkondigenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:06 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik* achja
t verschil tussen chinezen en de rest kun je zien, t verschil tussen koreanen en japanners kun je ruiken
ruik je knoflook? definately een koreaan![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
dan hangt het als een zielig bosje te janken over mn schouder
't is dr maar 1 hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:50 schreef freecell het volgende:
Huup, ik weet niks van je fobieën
Ik zal je niet per ongeluk bang maken
dr zijn toch 2 reakties gekomenquote:
oh ja lekker, je haar is dan zo zacht, en als t net geknipt is kan ik er zo niet vanaf blijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:01 schreef Raissa het volgende:
Nu heb ik ook zin om mijn haar te verven! Binnenkort maar eens een afspraak bij de kapper maken
Ik zie nu pas dat wij precies hetzelfde postenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat wij precies hetzelfde posten
Heb je gehad?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef pinquit het volgende:
zo, mn avondeten zit er weer in![]()
*uitbuikt*
whahahaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:27 schreef pinquit het volgende:
ohja, onze poes is weer krols![]()
![]()
wat was het de vorige keer ook alweer? iets met anaal en masseren ofzo?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:33 schreef skadhd het volgende:
zoeken naar 'bevrediging van je poes' op google..
zitten al zat beesten in de asielen, gewoon laten helpen.quote:
En de soep was heerlijk. Is de buurvrouw inmiddels een beetje van de schrik bekomen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:01 schreef Vicky het volgende:
zooo.. rust in huis
Het was gezellig met M@x en Kai. Amber en Kai hebben lekker gespeeld!! Alleen het huis stond af en toe te trillen op z;n grondvesten
Viooltjesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Raissa het volgende:
Wat heb ik een zin in de tuin op orde maken zeggen! Het is zo'n dorre boel nu, de tegels zijn groen en er is geen bloemetje te bekennen.. Binnenkort eens kijken of ik plantjes kan vinden die bloeien en nu al buiten kunnen zijn!
Bij de HEMA zijn frambozenstruiken (en rode bes) voor 4,-quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:05 schreef Raissa het volgende:
Wat heb ik een zin in de tuin op orde maken zeggen! Het is zo'n dorre boel nu, de tegels zijn groen en er is geen bloemetje te bekennen.. Binnenkort eens kijken of ik plantjes kan vinden die bloeien en nu al buiten kunnen zijn!
ja.. en weet je wat het ergste is... je was nog niet weg of de bel ging.. de intercom deed het weer eens neit dus meost naar beneden toen ging de bel bij de buuf.. Visite voor de buuf.. Manspersoon.. Jeetje zegt M. gaat ze nu al vraag nemen...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef m@x het volgende:
[..]
En de soep was heerlijk. Is de buurvrouw inmiddels een beetje van de schrik bekomen?
niet zo zeer minimeetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk al die minimeets! Wel jammer YPPY, dat je de taart vergeten was. Hoe is het trouwens met je, heb je nog last van de aanrijding?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Bij de HEMA zijn frambozenstruiken (en rode bes) voor 4,-
Lichamelijk weer helemaal goed. Geestelijk nog niet zo. Autorijden gaat wel, maar bij het eerste het beste remlicht schrik ik me te pletter. Slaap ook niet zo goed, maar het wordt wel beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:08 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk al die minimeets! Wel jammer YPPY, dat je de taart vergeten was. Hoe is het trouwens met je, heb je nog last van de aanrijding?
kon 'm niet zo goed zien.. hij was volgens mij beetje kaal, zwarte jas.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:11 schreef m@x het volgende:
Was het een meneer met een baard? Die ben ik namelijk onderweg tegengekomen? Heb je al elandengeluiden gehoord
Het is ook wel logisch dat de schrik er nog in zitquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:13 schreef YPPY het volgende:
[..]
Lichamelijk weer helemaal goed. Geestelijk nog niet zo. Autorijden gaat wel, maar bij het eerste het beste remlicht schrik ik me te pletter. Slaap ook niet zo goed, maar het wordt wel beter.
Ja, J. heeft de cdspeler (was uit het dashboard gevlogen) opengeschroefd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:14 schreef PM-girl het volgende:
YPPY, het sleept toch nog lang door dan. Vervelend! Hopelijk wordt het vlug beter.
Is Anna's cd nog gered trouwens?
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:16 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ja, J. heeft de cdspeler (was uit het dashboard gevlogen) opengeschroefd.Het hoesje lag in tientallen stukjes, maar dat was zo vervangen.
Haaiquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:49 schreef huuphuup het volgende:
...
Is Memmel nou al terug trouwens? Ik vraag me nu al 2 dagen af wat ze allemaal voor moois heeft ingeslagen
tis hier ook klote weer.... het stormt en regent.. echt van dat weer om de hele dag in je bed te liggen en film te kjkenquote:Op zondag 8 maart 2009 08:41 schreef Nijna het volgende:
Ik weet niet hoe het weer op het strand is... aangezien het bankje op het strand staat. Maar het is hier echt k*tweer. En we wilden nog wel gaan fietsen vandaag... gelukkig gister ook al even geweest...
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:43 schreef Memmel het volgende:
Et voila, je vous presente...Anna, la fille des fleurs.
Er zit nog een bolero-jasje bij en ik heb er zelfde kleur schoentjes onder gekocht!
[ afbeelding ]
Lord of the flies misschien?quote:Op zondag 8 maart 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Iemand suggesties hiervoor?
Ik zoek een boek voor een jongen van een jaar of 17, in het Engels (dus origineel ook in het Engels) en met als genre avontuur. Harry Potter is het sowieso nieten Tolkien ook niet want dat gaat toch meer de kant van fantasy op. Denk meer in de richting van "Treasure Island" ofzo. Iemand goeie tips van wellicht een boek wat ze zelf gelezen hebben en leuk vonden?
Oeh das moeilijk.. Hitchhiker's Guide to the Galaxy?quote:Op zondag 8 maart 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Ik zoek een boek voor een jongen van een jaar of 17, in het Engels (dus origineel ook in het Engels) en met als genre avontuur. Harry Potter is het sowieso nieten Tolkien ook niet want dat gaat toch meer de kant van fantasy op. Denk meer in de richting van "Treasure Island" ofzo. Iemand goeie tips van wellicht een boek wat ze zelf gelezen hebben en leuk vonden?
Lemony Snicket? Geen idee wat daar de leeftijd van is.quote:Op zondag 8 maart 2009 10:09 schreef huuphuup het volgende:
Kan ook gewoon opnieuw je huwelijks geloften afleggen tochquote:Op zondag 8 maart 2009 10:13 schreef Ticootje het volgende:
dat jurkje van anna!!! Wat een prachtig bloemenmeisje! Ik ga gewoon scheiden en opnieuw trouwen met M. dan kan ik Jen ook met een goed excuus een prachtig bruidsmeisjesjurk aan doen.
quote:
Het klinkt nu ook best logischquote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef Lois het volgende:
Ze zitten nu beide in maat 122-128 LB, dus als ik nieuwe dingen zoek wil ik graag een maatje groter ja. Nu groeit Eva niet zo snel maar Iris kan nog weleens ineens de lucht inschieten.
Belaan vertel eens wat je allemaal hebt gedaan? (en maak ons gekmakend jaloers)
Ah, werkt die wet ook die kant op.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:57 schreef freecell het volgende:
[..]
Bekende wet trouwens, gaat hier regelmatig op.
Zo riep ik 2 dagen gelden heel hard dat Leander was gestopt met doorslapen. Dat soort dingen moet ik hier vaker roepen
quote:Op zondag 8 maart 2009 20:34 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ah, werkt die wet ook die kant op.
Ik vind het zo fijn dat Sven altijd om 6 uur wakker is!!!
omg! waar ben je aan begonnen echtquote:Op zondag 8 maart 2009 22:12 schreef huuphuup het volgende:
klein detail... t moet in t chinees
*sleept zich naar t woordenboek *zucht, steun*
Daar hebben ze hier een leuke oplossing voor:quote:Op zondag 8 maart 2009 22:40 schreef huuphuup het volgende:
hahhaha die vertaling
ja euh, ik weet het niet zo goed. Het is wel meer in het Nederlands maar 1 karakter is niet per se 1 woord ofzo. Je moet het een beetje zien zoals "telefoon" bestaat uit "tele" en "foon" zo bestaat het chinese woord voor telefoon uit de karakters voor "electrisch" en "bellen". Ook een samengesteld woord zeg maar.
Ik denk dat 500 karakters vergelijkbaar is met 1 goeie pagina a4 tekst. Zoiets. En dan wel normaal lettertype en regelafstandgeen middelbare school taferelen
Op zich valt het wel mee maar het zijn altijd die laatste 150 woorden waar ik op blijf hangen, zo als alles al wel een beetje gezegd is over het onderwerp.
ja joh zomaar?quote:Op zondag 8 maart 2009 22:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Daar hebben ze hier een leuke oplossing voor:
"Alhoewel pindakaas geen transvetzuren bevat willen wij dit onderwerp toch nader toelichten"
Waar ga je heen? * Rewimo koffie klaarzetquote:Op maandag 9 maart 2009 07:02 schreef Popples het volgende:
wij gaan vandaag lekker boodschappen doen in duitsland. heb er altijd zo een zin in.
quote:Op maandag 9 maart 2009 09:41 schreef pinquit het volgende:
ja ik heb eigenlijk gewoon maat 36 dus het kon sowieso welmaar ik was verbaasd dat ze ze tot 39 hadden. maar ik wil ze hebbuhh. maarja ik heb al zoveel
ik wacht nog maar even
tis nog geen zomer. alhoewel.. *naar buiten kijkt*
![]()
![]()
ohja, je heet Leen hoor ik net
jah, en leen ben ik dusquote:Op maandag 9 maart 2009 10:19 schreef pinquit het volgende:
euhm. ok.
Max heeft gisteren een speelgoed auto gekregen van huup.
dat was geloof ik de onmisbare info![]()
nee ik doe niet aan koffiequote:
Ik zal even jouw trainingsprogramma opstellen:quote:Op maandag 9 maart 2009 11:02 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb al 3 dagen vreselijk pijn aan mn heupen. Ik had vrijdag lekker een stukje gelopen met Jen en we hadden even geshopt in Delft. Maar om daar nu helemaal stijf van te worden?!? Raar... Van de wintersport had ik helemaal geen pijn. Ik ga gewoon langzaam stuk.
Ja, ik kan het natuurlijk ook gewoon op waterbasis maken.quote:Op maandag 9 maart 2009 11:35 schreef Memmel het volgende:
Ik zou het ook niet weten, maar mijn gevoel zegt ook niet doen, gewoon beetje saus zonder wijn.
linkje please?quote:Op maandag 9 maart 2009 10:57 schreef Guuzewuus het volgende:
Oeffff, ik ben begonnen met mijn buikspieren weer op orde maken en had een simpele en korte trainingsvolgorde (Pilates voor de kenners) via youtube gevonden. Elke dag twee keer 5 minuten.![]()
En nu heb ik al drie dagen spierpijn![]()
.
Peng? cookies?quote:Op maandag 9 maart 2009 11:28 schreef Memmel het volgende:
He Huup, Huup, luister:
Lee Jiew Um Jiew Jak Fai Peng Chei?
Nou jij weer. (best handig, Chinese collega's)
nettetal-loberichquote:Op maandag 9 maart 2009 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waar ga je heen? * Rewimo koffie klaarzet
Ik ga even zoeken. Kennen jullie het pilatesprincipe?quote:Op maandag 9 maart 2009 12:16 schreef pinquit het volgende:
Guus, wat is de link van het youtube dingesie? ik wil ook spierpijn
thnx!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:25 schreef Guuzewuus het volgende:
Als het goed is dit hem. Moet een filmpje van Lorie Baker zijn.
Bij Pilates is het van cruciaal belang dat je je navel bij elke oefening strak naar je rug trekt (oftewel, zeer hard je buik aanspannen naar binnen toe, dus geen bolle buik maken, maar intrekken). Als je dat niet doet zijn de oefeningen slecht voor je rug. Die oefening met die maaiende armen en benen (oef 3 zo uit mijn hoofd) mag je echt pas doen als je hem kunt doen zonder dat je rug van de grond komt.
Succes.
Omdat ze op de juiste plaatsen spant en op de juiste plaatsen ontspantquote:Op maandag 9 maart 2009 12:30 schreef pinquit het volgende:
oh die oefeningen ken ik ook nog van mn aerobicswaar krijgt die madam geen nekpijn bij de eerste 4 oefeningen
was ook niet als aanval ofzo bedoeld hoor. ik snap je vraag wel.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:33 schreef Guuzewuus het volgende:
Jongens het is duidelijk hoor. Ik gebruik GEEN WIJN.
viezerikquote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Memmel het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat dit Chinees is voor 'Koekje erbij'.
Wat betekent de rest voordat ik 1 op 1 cut en paste doe?
fototijd !!quote:Op maandag 9 maart 2009 12:40 schreef lady-wrb het volgende:
jaaaaaa de tegelzetter is klaar
t is zoooo mooi geworden![]()
Is bechamel saus misschien een idee dan? (als ik het goed schrijf tenminste)quote:Op maandag 9 maart 2009 12:27 schreef Guuzewuus het volgende:
Wow Ynske. Mooi hoor. Lekker Hollands ook
.
Bedankt voor alle saustips. Het gaat me niet om de kleur, het gaat me erom dat mijn dochter veel verschillende smaken leert kennen. Maar ik kom zo een heel eind. merci.
scheld joe me nou uit of betekent het dat?quote:
Verstandig meiskequote:Op maandag 9 maart 2009 12:33 schreef Guuzewuus het volgende:
Jongens het is duidelijk hoor. Ik gebruik GEEN WIJN.
gaat goedkomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |