Anna met ingevlochten haar en de taart.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:46 schreef Lois het volgende:
Vanmiddag komen ook Yppy en Annaen de appeltaart
langs, het is hier 1 groot feest vandaag
![]()
Nee hoor...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
0.o whut?zelfgemaakt maskertje ofzo?
Yppy, die taart! Lekker! (en Anna!quote:Oeh Maneki, waar heb je dat bomenbed vandaan?
Hier vandaag met de hulp van de vrouw van mijn schoonpapa alles opgeruimdZe heeft ál mijn ramen gewassen (er zitten echt debiel veel ramen in ons huis en ik haat ramen wassen!)
En ik heb de kamerplanten verpot, van alles opgeruimd en dingen gezaaid op mijn (warme zuid-) balkonnetje
Peterselie, oost-indische kers, basilicum, bieslook en..... Frambooooooos!
Hoezee!
En nu heb ik weer koppijn![]()
En het is hier ook lenteDe hele dag de balkondeuren open gehad en nog steeds boven de 20 graden in huis!
zoveel?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef moussy het volgende:
Schlecker, ik liep er zó tegen aan, deed geen pijn voor dat geldIk moet nog steeds wel wennen aan de hoeveelheid haar op mijn hoofd, sta ik met 3 pakjes verf (1 kleur) bij de kassa ..
Voor ik mijn staart liet knippen had ik voor een totaal nieuwe kleur 4 pakjes nodig, bijkleuren ivm vaag en uitgroei 3, maar nu heb ik aan 1 genoegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zoveel?
hoelang is je haar dan?ik gebruik er altijd maar 1
je wil het niet wetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:58 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me, als je daar niet eens op durft te klikken?
Dat zei je laatst ook hier ergens, dus ik dacht, kan je dat daar ook even verkondigenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:06 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik* achja
t verschil tussen chinezen en de rest kun je zien, t verschil tussen koreanen en japanners kun je ruiken
ruik je knoflook? definately een koreaan![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:09 schreef Maneki.Neko het volgende:
dan hangt het als een zielig bosje te janken over mn schouder
't is dr maar 1 hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:50 schreef freecell het volgende:
Huup, ik weet niks van je fobieën
Ik zal je niet per ongeluk bang maken
dr zijn toch 2 reakties gekomenquote:
oh ja lekker, je haar is dan zo zacht, en als t net geknipt is kan ik er zo niet vanaf blijvenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:01 schreef Raissa het volgende:
Nu heb ik ook zin om mijn haar te verven! Binnenkort maar eens een afspraak bij de kapper maken
Ik zie nu pas dat wij precies hetzelfde postenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:10 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat wij precies hetzelfde posten
Heb je gehad?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:26 schreef pinquit het volgende:
zo, mn avondeten zit er weer in![]()
*uitbuikt*
whahahaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:27 schreef pinquit het volgende:
ohja, onze poes is weer krols![]()
![]()
wat was het de vorige keer ook alweer? iets met anaal en masseren ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |