nee, ik ga zo wat broodjes maken. Lekkere kaas erop, wat rucolasla en komkommerschijfjes, beetje honing mosterd dressingquote:
heje ook hagelslag?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, ik ga zo wat broodjes maken. Lekkere kaas erop, wat rucolasla en komkommerschijfjes, beetje honing mosterd dressing
paul je PM box is vol dus kan niet antwoorden, je moet nolius PM-en, die zou het regelen voor je.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, ik ga zo wat broodjes maken. Lekkere kaas erop, wat rucolasla en komkommerschijfjes, beetje honing mosterd dressing
en Paul?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:01 schreef Paul het volgende:
maaruh het hupt
BLIJF VOORTAAN ES VAN MIJN TT EN OP AF JA
ja maarquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
en Paul?
HEB JIJ DE OP WEL EENS GELEZEN J?!!
Bioquote:
*kuch*schreeuwenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:05 schreef BrandX het volgende:
Hou allebei eens op met dat geschreeuw? ben nog maar net wakker
Oh ja? Wie moest gisteren op MSN de kont volschelden omdat hij met n andere mongool weer topics aan't verneuken was?quote:
Liefje je weet ook wel dat dat overdreven was van jezelfquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:09 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Oh ja? Wie moest gisteren op MSN de kont volschelden omdat hij met n andere mongool weer topics aan't verneuken was?
maar die 5 notes die ik je kon geven luchten wel opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:12 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefje je weet ook wel dat dat overdreven was van jezelf![]()
5quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:17 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar die 5 notes die ik je kon geven luchten wel op
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:01 schreef SuperwormJim het volgende:
En dicht.
Jijquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat ik er een slotje op gegooid heb.
Ok, ik zal mijn mond houden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Undercovermod.![]()
Niet doorvertellen he ...
Ik denk 't niet, Paultjuhh is té down voor Johnny. Zelfs de mongooltjes vinden Paultjuhh nog 'speciaal'.quote:
Oh oke. Paultjuhh heeft ook 'specialty abilities'.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:18 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik ben overal tegelijk, vandaar SuperwormJim.
Ik heb gehoord dat hij binnenkort opgaat voor z'n veterstrikdiploma ... voor de zesde keer. Misschien dat ie nu wel haalt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh oke. Paultjuhh heeft ook 'specialty abilities'.
Ik durfde het niet te zeggenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:25 schreef Quir het volgende:
Wie heeft die amateur banner in elkaar geflanst?
Alle respect voor degene die d'r een paar minuten in heeft gestopt, maar Angry Blue met wat blendingoptions en drie layers op overlay, zo maakte ik mijn sigs toen ik 12 was.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik durfde het niet te zeggen
Dat lettertype
wow, boeiuhquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:31 schreef Quir het volgende:
Het is het eerste dat je ziet als je het topic opent, het geeft een eerste indruk waaruit je meestal een hoop opmaakt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:31 schreef Quir het volgende:
Het is het eerste dat je ziet als je het topic opent, het geeft een eerste indruk waaruit je meestal een hoop opmaakt.
Nja, als jij hier bivakeert is het inderdaad wel een indicatie voor het niveau.quote:
Ach, of geen banner, of eentje waar je oogkanker van krijgt als je er naar kijkt, whats the differencequote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik dacht dat we geen banner zouden doen.
Ik ben ONZquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:42 schreef Quir het volgende:
[..]
Nja, als jij hier bivakeert is het inderdaad wel een indicatie voor het niveau.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, of geen banner, of eentje waar je oogkanker van krijgt als je er naar kijkt, whats the difference
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:44 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ach, of geen banner, of eentje waar je oogkanker van krijgt als je er naar kijkt, whats the difference
Je ziet het probleem niet?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik snap echt niet waar je over loopt te zeuren hoor
Nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:50 schreef Paul het volgende:
Genoeg over die banner
Nu gaan we het over Down met Johny hebben
als dat geen vet feestje wordquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:55 schreef Paul het volgende:
Kben zo zenuwappig voor volgende week
[ afbeelding ]
JEweets alle klassiekersquote:
hehe die heb ik wel een paar keer gezien, blijft grappigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:59 schreef Paul het volgende:
[..]
JEweets alle klassiekers( misschien missen de party animals alleen nog
)
als je wilt gaan rellen dan kun je beter een andere SC gaan opzoekenquote:
Ik gok dat die er niet zoveel zijn volgende weekquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hehe die heb ik wel een paar keer gezien, blijft grappigalleen jammer van al dat kut neo nazi volk wat daar leip loopt te doen
Al goed 5 uur ja, er moet ook gewerkt worden.quote:
doe nu eens kappen met dat banner gedonder?quote:
Hoezo? Hij is spuuglelijk!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
doe nu eens kappen met dat banner gedonder?
laat je niet opnaaien door die 2 knapen
laten we gewoon de banner weer uit de OP halen.quote:
Als je het doet moet je het goed doen inderdaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
laten we gewoon de banner weer uit de OP halen.
dan ben je idd van dat nutteloze gezeur af over banners etc.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als je het doet moet je het goed doen inderdaad.
Nu nog een fatsoenlijke tekst voor in de OP.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan ben je idd van dat nutteloze gezeur af over banners etc.
er zal hier en daar nog wel een joker komen jammeren dat de UI's niet in de OP staan
dit was de OP die Yvonne bedacht heeft.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:22 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nu nog een fatsoenlijke tekst voor in de OP.
Bedacht, die heeft er zo maar snel wat ingezet lijkt me en niet met de intentie om dit de officiële OP te laten zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dit was de OP die Yvonne bedacht heeft.
en in principe is een OP ook niet eens nodig, zie bv. het HOMO topic
een OP is ook helemaal niet nodig hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Bedacht, die heeft er zo maar snel wat ingezet lijkt me en niet met de intentie om dit de officiële OP te laten zijn.
nee, is baggerquote:
tja, had je maar beter moeten lezenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:31 schreef -SG- het volgende:
Weet je wel hoeveel tijd ik er heb ingestoken!
Hey -SG-, goedemiddagquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:33 schreef Olep het volgende:
Ga eens met die banner voor een trein staan SG.
Ach joh, het hoeft niet altijd lief en aardig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hey -SG-, goedemiddag. Heb je lekker geslapen?
Ja, jij?
Ja ik ook. Maar weet je, ik had een opmerking over jou banner.
Nou vertel!
Ik vind hem niet mooi.
Ok.
Doei.
Doei.
Echt wel.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:36 schreef Olep het volgende:
[..]
Ach joh, het hoeft niet altijd lief en aardig.
Maar er wordt nu wel gebruik van gemaakt en die is wel erg matig. Als je het doet, doe het goed.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een OP is ook helemaal niet nodig hoor
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:37 schreef Sena het volgende:
Kusjekroel. Bah, het heeft zulks een vieze nasmaak.
Maar we kunnen ook geen OP gebruikenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar er wordt nu wel gebruik van gemaakt en die is wel erg matig. Als je het doet, doe het goed.
Een OP zal na een tijdje wel ontstaan, albeit met links naar vorige delen. Nu niet al te druk om maken.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Maar we kunnen ook geen OP gebruiken
lijkt mij nog beter, ben je ook van dat gezeik af
Moemoe?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga ff kusjekroelen met het enige persoon die daar recht op heeft.
Heb nou even geen tijd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:46 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ga ff kusjekroelen met het enige persoon die daar recht op heeft.
is zeker niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:43 schreef Sena het volgende:
[..]
Een OP zal na een tijdje wel ontstaan, albeit met links naar vorige delen. Nu niet al te druk om maken.
Slotje zeker?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:22 schreef Quir het volgende:
Hupt, ik heb je even nodig.
Ik nam vakantie en kreeg geen garantie
zoiets?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:22 schreef Quir het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:22 schreef Quir het volgende:
Polo.quote:
Nee, dan kan je 'm direct wel dicht doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:47 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
is zeker niet de bedoeling.
en voor die mensen die denken dat dit een SC ala KLB of PUB gaat worden, jammer dan
Puik werk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
zoiets?
NIETSquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, dan kan je 'm direct wel dicht doen.
nee het moet een ONZ SC wordenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:25 schreef Olep het volgende:
[..]
Nee, dan kan je 'm direct wel dicht doen.
OP, welke OP?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef Olep het volgende:
[..]
Maar dat gezeik over een OP zal nooit ophouden.
Ik heb een foto van Paul gezien.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:34 schreef Paul het volgende:
Oh chips ik ben de TS, wask vergeten doordat mensen mijn TT veranderen
ik moest lachenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:54 schreef WurM het volgende:
[..]
Deze uit-de-kast-kom-post moet ik even gequote hebben
We zouden er over ophouden weet je nogquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:06 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind de banner van -SG- het mooist.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kan ik me niets van herinneren ... ben net pas weer hier.
lol, troll feed time?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef Florian_ het volgende:
Zeg, heeft iemand die banner al opgemerkt?
yup, daar zorgen de trolletjes wel voorquote:
dan zullen ze wel terecht gezet zijn danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:48 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme weer 2 notes er bij
En ik weet 90% zeker dat ze door Het_Hupt gezet zijn
Och, wat is terecht he?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dan zullen ze wel terecht gezet zijn dan
H_h wil het niet maar de rest wel. H_h's wil is niet de wet. We kunnen er toch gewoon over discussieren.quote:
dat heb ik nu met frietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:01 schreef Quir het volgende:
Ik heb eigenlijk zo'n kuthekel aan dat woord, "troll".
je bent ook best lief hoor -SG-quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:03 schreef -SG- het volgende:
Ja tegen iedereen zeggen dat ze moeten ophouden over de banner. Maar wel een discussie aanslingeren over friet en patat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
nee over die trolls die het gezeur steeds weer aanzwengelenquote:
ah zo, niks spectaculairs gemist dus vanmiddag? frietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nee over die trolls die het gezeur steeds weer aanzwengelen
patat
ach zo blijkt maar weer dat de modjes er ook wel eens naast zittenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ach zo blijkt maar weer dat de modjes er ook wel eens gelijk hebben
ook wel eens gelijk?quote:
Ik ga lekker naar de friettent en niet naar de patat tent.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:12 schreef iCor het volgende:
Friet is Belgisch en we zitten op FoK.nl niet .be![]()
![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
ook wel eens gelijk?dat klinkt alsof ze het vaker niet dan wel hebben.
ik schat dat je in Limbabwe of Brabant woont?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar de friettent en niet naar de patat tent.
En wij naar de patatzaak en niet de frietzaak.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik ga lekker naar de friettent en niet naar de patat tent.
Brabantquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik schat dat je in Limbabwe of Brabant woont?
FRIETquote:
quote:
ah, een pseudo belg dusquote:
Wat versta je daar onder?quote:
Ja als jij dan eens leert begrijpen dat iets onder de rivieren anders kan hetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah, een pseudo belg dus
dude, leer eens begrijpen dat het boven de rivieren anders kan heten
mijn werkgever, ook een LImbabwaan, komt in Groningen wonen, en maakt stampij omdat bepaalde dingen hier andere namen hebben dan in Limbabwe
dat doe ik wel, alleen dat stijfkoppige volk wil niet begrijpen dat het patat isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja als jij dan eens leert begrijpen dat iets onder de rivieren anders kan heten.
ik hoop dat je geniet van je frietjequote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:27 schreef Quir het volgende:
[..]
Alle respect voor degene die d'r een paar minuten in heeft gestopt, maar Angry Blue met wat blendingoptions en drie layers op overlay, zo maakte ik mijn sigs toen ik 12 was.
wie is dat in jouw avatar? of gewoon een grote onbekende?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bedankt, ik moest heel hard lachen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wie is dat in jouw avatar? of gewoon een grote onbekende?
aha dus toch, had al zo'n vermoeden maar je ziet daar zijn gezicht niet zo goedquote:
Die van SuperwormJIm is leukerquote:
haha die is echt geniaalquote:
Het is bijna grappig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef -SG- het volgende:
Olep, gefeliciteerd met je chromosoom extra he.
kan ie ook zo bij Johnny in de showquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef -SG- het volgende:
Olep, gefeliciteerd met je chromosoom extra he.
Paul en Olep. Samen bij Johnny.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kan ie ook zo bij Johnny in de show
hey die voetbalclub zit hier in de buurtquote:
lol, ik had wat op het puntje van mn tong, maar ik zwijg liever ffquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
hey die voetbalclub zit hier in de buurt
ik ben nieuwsgierig dus kom maar opquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
lol, ik had wat op het puntje van mn tong, maar ik zwijg liever ff
Je hebt het nieuwste KLB topic in de nieuwe topics ook al gezien? Wel toepasselijk op jou denk ikquote:
Nee hoor, ik heb geen solli gestuurd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Je hebt het nieuwste KLB topic in de nieuwe topics ook al gezien? Wel toepasselijk op jou denk ik
Somsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Dan wordt je natuurlijk nooit blauw
Maar goed, H_h staat aan jouw kant
Doe het dan daar postenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doe het dan daar posten. Vervuil ONZe SC er niet mee.
bij spammers dient er snel ingegrepen te worden, vandaar zijn actie terecht wasquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:17 schreef -SG- het volgende:
[..]
Doe het dan daar posten. Vervuil onze SC er niet mee.
PM!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
bij spammers dient er snel ingegrepen te worden, vandaar zijn actie terecht was
Hij stuurde mij wel een PM, met het verzoek om mij te mogen afzuigenquote:
Dat heb ik ook gedaan, dat betekent niet altijd dat je mod wil worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hij stuurde mij wel een PM, met het verzoek om mij te mogen afzuigen
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, dat betekent niet altijd dat je mod wil worden.
Klopt. Mod wordt je alleen als je ook bereid bent opnames te laten maken van het afzuigen, zodat yvonne dat later op haar gemak nog eens kan bekijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, dat betekent niet altijd dat je mod wil worden.
ik werd voor de vrouwelijke crew gegooidquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:29 schreef WurM het volgende:
[..]
Klopt. Mod wordt je alleen als je ook bereid bent opnames te laten maken van het afzuigen, zodat yvonne dat later op haar gemak nog eens kan bekijken
Wat mocht jij afzuigen dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik werd voor de vrouwelijke crew gegooid
Respect dat je het overleeft hebt.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik werd voor de vrouwelijke crew gegooid
Jij had de gele lay-out nog?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Best wel.![]()
Nieuwe lay-out is best fijn, eindelijk van dat gele ding af.
quote:
jah vertel eens H_hquote:
Ikke ga ook weekend vieren. Maar wat duurt lang?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:32 schreef WurM het volgende:
Duurt lang. Ik ga iets anders doen en weekend vieren. Tot deel 17!
Tot er weer gereageerd wordquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ikke ga ook weekend vieren. Maar wat duurt lang?
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |