Wat versta je daar onder?quote:
Ja als jij dan eens leert begrijpen dat iets onder de rivieren anders kan hetenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah, een pseudo belg dus
dude, leer eens begrijpen dat het boven de rivieren anders kan heten
mijn werkgever, ook een LImbabwaan, komt in Groningen wonen, en maakt stampij omdat bepaalde dingen hier andere namen hebben dan in Limbabwe
dat doe ik wel, alleen dat stijfkoppige volk wil niet begrijpen dat het patat isquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja als jij dan eens leert begrijpen dat iets onder de rivieren anders kan heten.
ik hoop dat je geniet van je frietjequote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:27 schreef Quir het volgende:
[..]
Alle respect voor degene die d'r een paar minuten in heeft gestopt, maar Angry Blue met wat blendingoptions en drie layers op overlay, zo maakte ik mijn sigs toen ik 12 was.
wie is dat in jouw avatar? of gewoon een grote onbekende?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Bedankt, ik moest heel hard lachen.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
wie is dat in jouw avatar? of gewoon een grote onbekende?
aha dus toch, had al zo'n vermoeden maar je ziet daar zijn gezicht niet zo goedquote:
Die van SuperwormJIm is leukerquote:
haha die is echt geniaalquote:
Het is bijna grappig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef -SG- het volgende:
Olep, gefeliciteerd met je chromosoom extra he.
kan ie ook zo bij Johnny in de showquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:49 schreef -SG- het volgende:
Olep, gefeliciteerd met je chromosoom extra he.
Paul en Olep. Samen bij Johnny.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:51 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
kan ie ook zo bij Johnny in de show
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |